Vārsts virsmas vienkārši noaug ar nosēdumiem, kā rezultātā vārsts sāk sprūst un tiek dota neprecīza informācija par droseļvārsta pozīciju. Citiem pirmās problēmas parādās, kad sāk „lēkāt” apgriezieni dzinējam, it sevišķi pie maza braukšanas ātruma.Visiem Volvo (S60, S80, V70, XC70, XC90) droseļvārsta pozīcija tiek noteikta mērot pretestību, šis kontaktu tipa mērīšanas princips tiek izmantots vārsta abās pusēs un visi Volvo saskarās ar šo problēmu, agrāk vai vēlāk. Šajā gadījumā kontaktvirsmas vienkārši ar laiku nodilst (to var uzreiz noteikt, ja sāk lēkāt dzinēja apgriezieni paši no sevis).kaut kā tā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
volvo benzins-drosele
Labdien.Ko var kāds ieteik.Nopirku jaunu volvo oriģinālo droseli(ap 650 eur).Pēc nobrauktiem 8 000 km sāk atkal iestrēgt.
Garantija gads cauri.No iegādes brīža pagājis gads un 9 mēneši.Brauc sieva-15 km dienā.