Renault ZOE elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

aigi Reģ.: 01.08.2005

Pirmā pieredze ar elektroauto.

Nedēļas nogale solās būt ļoti elektriska =)

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Esmu braucis. Ar to pašu gaiši zilo, ar ko tu. tagad. Pluss - "ceļ'" ļooooti labi. Mīnuss - draaaaaausmīgi neērta sēdēšana. Kā uz ķebļa.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Par ko ir runa, šito www.evspecifications.com/en/model-acceleration/d323ad ? Ja tas ceļ labi, tad tava beha vispār ir ahūna raķete...

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

330km nobraukti. Ceļ tiešām labi, jebkurā ātrumā 50 vai 115km/h nav starpības. Sēdēšana kā pilsētas auto, nedaudz saspiesti, zemu. Braucām pieci, mazie jau uz beigām sāka čīkstēt, ka grib atpakaļ Scenic plašumos =)

Uzsākot braukt borta dators rādīja, ka nobraukt var 280km

Maršruts bija - Ulbroka-Koknese-Lielvārde-Cēsis-Straupe-Ulbroka

Lādēju pa ceļam 1x Lielvārdē. Tobrīd bija 59% jeb 170km atlikums, līdz pilnai uzlādei CSDD ātrajā uzlādē (43kWh) vajadzēja aptuveni 1:20h (žēl nepiefiksēju cik kWh uzlādēja) tas ir tik cik tuvākajā kafejnīcā pusdienas ar 3 bērniem.

Izmaksas uzreiz nepateikšu, jo maksāju caur SMS, jāgaida rēķins.

Kopumā jauks sportisks hečbeks ar labu, klusu piekari, viduskonsoles un paneļa apdare ļoti laba, bet durvju apšuvums plasmasīgs. Multimediju sistēma pārskatāma, loģiska, intuitīva, man patika.

Galvenais dienas jautājums - vai varu sevi iedomāties pie elektroauto stūres ikdienā?

Jā, ar nosacījumu, ka tas ir ar 7 vietām un gana plašs, Grand Scenic izmērs tieši laikā būtu.

Man tie +/-300km būtu gana, jo ārpus Baltijas nav plānots braukt ar auto, tālākiem ceļojumiem daudz labprātāk izmantoju avio + auto īre.

Jāgaida, kad parādīsies vairāk modeļu un cenas kritīsies.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 1 Atbildēt

Nu ja veiksmīgi sagadās, ka tieši tajā brīdī ej ēst un auto lādējas, tad labi. Ko tad, ja kafūzis pilns vai tam sanitārā diena? Uzlādes punkts atliecies? Kāds cits lādējas?

Tad - tad nekā

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

E-mobi aplikācijā var sekot līdzi kurš stepselis ir pieejams konkrētajā lādēšanas vietā. Var protams būt neraža, ka minūtes laikā vietu aizņem.

Jā, braucot ar elektromobili, vajag nedaudz saplānot maršrutu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Teorētiski varbūt, bet esmu netā skatījies citu valstu video un tur ir tāda problēma, ka aplikācijā uzrādās viss OK, bet uz vietas - ne. Un ja esi tur nonācis ar minimālu rezervi, elektrību no blakus veikaliņa ar spainīti neatnesīsi.

"Jā, braucot ar elektromobili, vajag nedaudz saplānot maršrutu." - tad kāpēc izvēlēties tādu gemoroju?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

Tas ir vēlviens dīzeļa pluss - pielej pilnu bāku un uz pāris nedēļām aizmirsti par tankošanos

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 1 Atbildēt

Pamēģinājām .

Par to naudu - galīgi garām .

Izturējām 15 minutes

Pārdevējs arī kkāds ...... bet ,iespējams, pašam kauns bija ,par tādiem cipariem , tādu atejas ratu , andelēt .

Zojai max.cena 20keur

P.S. pat dvīnubrālis nissans nebija tik pretīgs

No savas pieredzes/secinājumiem par EV patreiz - ir TESLA(Iphone) un 'parējie' ( androīdi) ,.Cerams ka tā nebūs vienmēr , bet uz patreizējo brīdi ir tā .

Vienīgais 'baudāmais' ,nosacīti lētais EV ,ir KONA .

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Cena. Cena. Cena. Ne vienam elektroauto tas nav arguments tā iegādei.

Bet par atejas ratiem to nenosauktu. Dinamika vien liek nākotnē noteikti apsvērt emobīļa iegādi. Jebkurā diapozonā tā ir nemainīgi augsta.

Salons noteikti Zeo ir labāks kā japānim.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Izbrauc ar KONA un sapratīsi , ka zoja ir atejas rati par skarbu naudu . Patīkams range ( iespējams ) un viss , pārējais ir fuj .

Nemaz nevajag Jaguāru vai TESLA 'pagaršot -tur cits cenu līmenis .

Zojas muļkumēdija vienkārši iespārdīja , gaidīju ko līdzīgu nissan conectam , bet tur nu pinīgs fujs izrādījās .Zojā katrs kvadrātmilimetrs liecina par samīlētu eurocentu , bet beigās vienalga skarba cena .

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tas Zoja gadījumā nav EV Dacīte? Tāpēc arī iespējami mazs izgatavots. Lai iegūtu cena / range maksimumu.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar DACIA. Tā noteikti nav Dacia. Neesmu redzējis Dacia ezvadu mobilo uzlādi, planšetes izmēra multimediju sistēmu, digitālu mērinstrumenta paneli. Apšuvuma kvalitāte ir tik pat laba kā 30k vērtā Renault. Bagāžas nodalījumā ir pāris lietas kas varēja būt labāk nostrādātas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu tikko uzskaitīji vairāk vai mazāk bezjēdzīgus vipendronus kas atšķir Maksti no dacītes. Bet dzelzis gan jau ir tas pats, un tad nu paliek izvēle - piemaksāt piecciparu skaitli par tevis uzskaitītajiem vipendroniem, vai nē.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Mašīnu veido kopums. Nevar atraut dzelžus no pārējā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevar? Paskaties uz fofāgena grupu, kur divas markas - seat un škoda - izmanto trešās - fofāgena - dzelžus - jaunu mašīnu pircēji mēdz izvēlēties seatus un škodas jo zina ka apakšā ir fofāgena dzelži, lietotu mašīnu pircēji tos pērk tieši tāpēc ka zina ka tur apakšā ir golfs un tāpēc nebūs problēmas ar detaļām un remontiem.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es gribēju teikt: EV ar fokusu uz CENU (kā Dacīte iekšdedzes pasaulē).

EV cenu pamatā nosaka baterija. Tātad jo mazāka baterija noturot range, jo lētāks. Jo mazāks (un vieglāks) auto, jo mazāk baterijas uz 100km.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Šādi skatoties, mmm, grūti man pateikt, neesmu braucis ar citiem EV. Pat ne sēdējis. Neņemos spriest vai Zoe ir nosacīti zemāk par citiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti