Esmu braucis. Ar to pašu gaiši zilo, ar ko tu. tagad. Pluss - "ceļ'" ļooooti labi. Mīnuss - draaaaaausmīgi neērta sēdēšana. Kā uz ķebļa.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Esmu braucis. Ar to pašu gaiši zilo, ar ko tu. tagad. Pluss - "ceļ'" ļooooti labi. Mīnuss - draaaaaausmīgi neērta sēdēšana. Kā uz ķebļa.
Par ko ir runa, šito www.evspecifications.com/en/model-acceleration/d323ad ? Ja tas ceļ labi, tad tava beha vispār ir ahūna raķete...
330km nobraukti. Ceļ tiešām labi, jebkurā ātrumā 50 vai 115km/h nav starpības. Sēdēšana kā pilsētas auto, nedaudz saspiesti, zemu. Braucām pieci, mazie jau uz beigām sāka čīkstēt, ka grib atpakaļ Scenic plašumos =)
Uzsākot braukt borta dators rādīja, ka nobraukt var 280km
Maršruts bija - Ulbroka-Koknese-Lielvārde-Cēsis-Straupe-Ulbroka
Lādēju pa ceļam 1x Lielvārdē. Tobrīd bija 59% jeb 170km atlikums, līdz pilnai uzlādei CSDD ātrajā uzlādē (43kWh) vajadzēja aptuveni 1:20h (žēl nepiefiksēju cik kWh uzlādēja) tas ir tik cik tuvākajā kafejnīcā pusdienas ar 3 bērniem.
Izmaksas uzreiz nepateikšu, jo maksāju caur SMS, jāgaida rēķins.
Kopumā jauks sportisks hečbeks ar labu, klusu piekari, viduskonsoles un paneļa apdare ļoti laba, bet durvju apšuvums plasmasīgs. Multimediju sistēma pārskatāma, loģiska, intuitīva, man patika.
Galvenais dienas jautājums - vai varu sevi iedomāties pie elektroauto stūres ikdienā?
Jā, ar nosacījumu, ka tas ir ar 7 vietām un gana plašs, Grand Scenic izmērs tieši laikā būtu.
Man tie +/-300km būtu gana, jo ārpus Baltijas nav plānots braukt ar auto, tālākiem ceļojumiem daudz labprātāk izmantoju avio + auto īre.
Jāgaida, kad parādīsies vairāk modeļu un cenas kritīsies.
Nu ja veiksmīgi sagadās, ka tieši tajā brīdī ej ēst un auto lādējas, tad labi. Ko tad, ja kafūzis pilns vai tam sanitārā diena? Uzlādes punkts atliecies? Kāds cits lādējas?
Tad - tad nekā
E-mobi aplikācijā var sekot līdzi kurš stepselis ir pieejams konkrētajā lādēšanas vietā. Var protams būt neraža, ka minūtes laikā vietu aizņem.
Jā, braucot ar elektromobili, vajag nedaudz saplānot maršrutu.
Teorētiski varbūt, bet esmu netā skatījies citu valstu video un tur ir tāda problēma, ka aplikācijā uzrādās viss OK, bet uz vietas - ne. Un ja esi tur nonācis ar minimālu rezervi, elektrību no blakus veikaliņa ar spainīti neatnesīsi.
"Jā, braucot ar elektromobili, vajag nedaudz saplānot maršrutu." - tad kāpēc izvēlēties tādu gemoroju?
Tas ir vēlviens dīzeļa pluss - pielej pilnu bāku un uz pāris nedēļām aizmirsti par tankošanos
Pamēģinājām .
Par to naudu - galīgi garām .
Izturējām 15 minutes
Pārdevējs arī kkāds ...... bet ,iespējams, pašam kauns bija ,par tādiem cipariem , tādu atejas ratu , andelēt .
Zojai max.cena 20keur
P.S. pat dvīnubrālis nissans nebija tik pretīgs
No savas pieredzes/secinājumiem par EV patreiz - ir TESLA(Iphone) un 'parējie' ( androīdi) ,.Cerams ka tā nebūs vienmēr , bet uz patreizējo brīdi ir tā .
Vienīgais 'baudāmais' ,nosacīti lētais EV ,ir KONA .
Cena. Cena. Cena. Ne vienam elektroauto tas nav arguments tā iegādei.
Bet par atejas ratiem to nenosauktu. Dinamika vien liek nākotnē noteikti apsvērt emobīļa iegādi. Jebkurā diapozonā tā ir nemainīgi augsta.
Salons noteikti Zeo ir labāks kā japānim.
Izbrauc ar KONA un sapratīsi , ka zoja ir atejas rati par skarbu naudu . Patīkams range ( iespējams ) un viss , pārējais ir fuj .
Nemaz nevajag Jaguāru vai TESLA 'pagaršot -tur cits cenu līmenis .
Zojas muļkumēdija vienkārši iespārdīja , gaidīju ko līdzīgu nissan conectam , bet tur nu pinīgs fujs izrādījās .Zojā katrs kvadrātmilimetrs liecina par samīlētu eurocentu , bet beigās vienalga skarba cena .
Tas Zoja gadījumā nav EV Dacīte? Tāpēc arī iespējami mazs izgatavots. Lai iegūtu cena / range maksimumu.
Esmu braucis ar DACIA. Tā noteikti nav Dacia. Neesmu redzējis Dacia ezvadu mobilo uzlādi, planšetes izmēra multimediju sistēmu, digitālu mērinstrumenta paneli. Apšuvuma kvalitāte ir tik pat laba kā 30k vērtā Renault. Bagāžas nodalījumā ir pāris lietas kas varēja būt labāk nostrādātas.
Tu tikko uzskaitīji vairāk vai mazāk bezjēdzīgus vipendronus kas atšķir Maksti no dacītes. Bet dzelzis gan jau ir tas pats, un tad nu paliek izvēle - piemaksāt piecciparu skaitli par tevis uzskaitītajiem vipendroniem, vai nē.
Mašīnu veido kopums. Nevar atraut dzelžus no pārējā.
Nevar? Paskaties uz fofāgena grupu, kur divas markas - seat un škoda - izmanto trešās - fofāgena - dzelžus - jaunu mašīnu pircēji mēdz izvēlēties seatus un škodas jo zina ka apakšā ir fofāgena dzelži, lietotu mašīnu pircēji tos pērk tieši tāpēc ka zina ka tur apakšā ir golfs un tāpēc nebūs problēmas ar detaļām un remontiem.
Es gribēju teikt: EV ar fokusu uz CENU (kā Dacīte iekšdedzes pasaulē).
EV cenu pamatā nosaka baterija. Tātad jo mazāka baterija noturot range, jo lētāks. Jo mazāks (un vieglāks) auto, jo mazāk baterijas uz 100km.
Renault Zoe - Eiropas līderis elektromobilitātes jomā (+ FOTO) iauto.lv/zinas/testi/35379-renault-zoe-eiropas-lideris-elektromobilitates-joma-foto
Guvu pieredzi pamatīgi izbraukt ar Renault-ZOE. Noīrēju to pie Fiqsy uz diennakti par cenu 41,70 EUR.
Paņēmu auto ar gandrīz pilnībā uzlādētu bateriju Pārdaugavā. Devos Kuldīgas virzienā un pievērsu uzmanību enerģijas patēriņam. Līdz Tukuma aplim braucu ekonomiskā režīmā ap 80-90 km/h, visu laiku bija kolonna ar kādu lēnāku braucēju priekšā. Aiz Tukuma apļa satiksme krietni mazāka, tur līdz Zemītei arī braucu mierīgi, un tad pirmajos nepilnos simt kilometros enerģijas patēriņš pēc kompja bija 12,7 kWh/100 km.
Tad noliku kompi pa nullēm un līdz Kuldīgai pabraucu daudz straujāk. Vidējais enerģijas patēriņš sanāca 19 kWh/100 km.
Nolēmu īres laikā izmēģināt E-Mobi uzlādes tīklu. Kuldīgā atradu lādēšanas vietu, taču priekšā jau BMW-i3 lādējās. Nevarēja jau pateikt, cik ilgi tas lādēsies, saimnieka arī nebija tuvumā. Tāpēc griezu māju virzienā ar domu lādēties Skrundā. Ja Kuldīgā būtu uzlāde iespējama uzreiz, tad aizbrauktu vēl līdz Jūrkalnei.
Skrundā atradu uzlādes punktu, tas bija brīvs, un vispār tur var lādēties vienlaikus divi auto. Stundas laikā par 9 eiro uzlādēju Renault-Zoe bateriju no 40% līdz gandrīz pilnai.
Kopā nobraucu 324 km, un nomu pabeidzu Jelgavā, kur to arī var darīt, nav obligāti jābrauc uz Rīgu.
Par auto - tas pēc izmēriem diezgan tuvs Fabijai. Atšķirības - augstāka sēdpozīcija, dēļ kā aizmugurē drusku trūkst vietas galvai. Jūtams, ka auto ir smagāks, tas iet tā stabilāk, līganāk nekā Fabija.
Secinu: ja brauc ekonomiski ar 80-90 km/h un nevajag intensīvi lietot ne kondicionieri, nedz apkuri (gaisa temperatūra ārā bija 15-18 grādi), tad ar Renault-Zoe var nobraukt to attālumu, kas solīts instrumentu panelī.
VWfan, cik piemaksāji Fiqsy par braukšanu "daudz straujāk"?
Nepiemaksāju neko. Tikai banu dabūju. Pagāja mēnesis, zvanīju uz Fiqsy, atvainojos par ātruma pārsniegšanu, un tad man banu noņēma.
Šis gan ir nedzirdēti. Tevi soda par viņuprāt pārāk šerpu braukšanu? Wtf?
Bija dažas grēcīgas epizodes klusajā posmā pie Zemītes, Vānes, Kabiles.
Te nesen bija atsevišķa diskusija ,,Fiqsy nomas auto un 5.elements,, . Tieši par šo tēmu.
Man ir brīdinājums par strauju bremzēšanu. Nu, ja kāds izlec priekšā, tad jau laikam ir jābremzē, ne?
Fan, par cik jāpārsniedz ātrums, lai būtu bans?
Man ar uzlika. Tikai nevis par ātrumu, bet aplikācijas (pieņemu) izpratnē parāk ātru līkumu izņešanu kaut braucu kā brauktu pats ar savējo auto - dinamiski (cik nu tas ar manu iespējams ).
Neesmu gan zvanījis, lai atceļ, jo, manuprāt, tas ir pilnīgs tupums no viņu puses.
Fiqsy cilvēki saka, ka ar banošanu cīnās pret agresīvajiem lauzējiem. Ir gudrīši, kas Rīgā laiž uz 140, kur atļauts 50, tad šādiem varoņiem viņi liek banu uz mūžu. Cik sapratu, ka bans ir, ja ātrumu pārsniedz virs +40. Kas man šķiet OK. Pieņemu, ka agresīvās braukšanas algoritms pārāk pieksasās, ja pat prātīgi cilvēki sūdzās.
Ja ir tā, ka klientu pietiek, tad var likt liegumus pa labi un kreisi.
Lasīju kādu citu komentāru, ka banojot virs +30.
Neskatoties uz manu brīdinājumu, saņēmu specpiedāvājumu visu mēnesi braukt ar 20% atlaidi. Es esot 'foršāko braucēju' pulkā, lai ko tas nozīmētu.
Laikam jau šiem nemaz tik spīdoši neiet, ja jādaļās ar atlaidēm, vai arī tā tāda standarta procedūra, tos, kas mēnesi nav lietojuši fikšiti, mēģināt piesēdināt pie stūres?
Runā, ka pieprasījums esot par mazu, bet šis ir veids kā stimulēt atkārtotos pirkumus. Viņiem lielāku izmaksu daļu gan jau veido amortizācija, izdevīgāk gan jau ir, ka kāds brauc ar atlaidi nekā nebrauc vispār. Tūrisma trūkums un Covids gan jau arī ir faktori, kas slapē pieprasījumu.
Šodien pats izbraucu ar Zoju mazu līkumu pa Rīgu. Dabūju trīs brīdinājumus par strauju akslererāciju, bet bez nopietnākām sekām. Īsajā braucienā nesanāca laika neko izpētīt, bet rāviens un sajūtas bija OK. Apdare nebija galīgs lētucis, biju iedomājies, ka viss būs brutāli lēts, tāpēc likās, ka ir OK. Ja Rīgā vajag kādu mazu līkumu izmest, nav sastrēgumi (apmaksi ir tkai par laiku) un takša vietā gribās elektropiedzīvojumu, tad šis tiešām ir labs variants.
kontradmiral rakstīja: Runā, ka pieprasījums esot par mazu, bet šis ir veids kā stimulēt atkārtotos pirkumus. Viņiem lielāku izmaksu daļu gan jau veido amortizācija, izdevīgāk gan jau ir, ka kāds brauc ar atlaidi nekā nebrauc vispār. Tūrisma trūkums un Covids gan jau arī ir faktori, kas slapē pieprasījumu.
Appā jau vēl var spēlēties ar laikiem un maršrutiem. Viņi vēl piemaksātu par vāģa aizbraukšanu agri no rīta no centra uz guļamrajonu, kur auto deficīts
Zoe konkurents apsolīts - dacia spring. Ja cena būs salda, tad tas var uzlauzt tirgu otrajai mašīnai ģimenē, ar ko brauc māja-skola-darbs un atpakaļ
5. elementa dublis #2. Nācās brīvdienās atstāt auto servisā. Palika dažas lietas, kur bez braukšanas nekā. Zoja nāks palīgā.... aha. Jau esmu mācīts ar $$$ - paātrināties nevar, palēnināties nevar, pagriezties nevar, ātri braukt nevar, neko nevar. Taču jāpacieš, jo uz priekšu jātiek un kovids apkārt. Vienīgā tuvumā ar kājām sasniedzamā zoja trāpījās ar safistu bremžu pedāli, kuru jau nospiežot par trešdaļu, deguns ieliekas stūrē. Kā izdevās nesasitoties tikt ārā no ielas malas, kur zoja īstā Parīzes bamperis-bamperis stilā bija ielikta starp busu un XC90, pat nepateikšu. "Bonusus" par ātru braukšanu negribējās, tāpēc puse no laika tika veltīta, skatoties uz ātruma limitu panelī. Kas ir ar šo auto braukuši, sapratīs. Vai tas uzlaboja satiksmes drošību, šaubos. Otrajā braucienā apnika skatīties un ieslēdzu kruīzu uz 50. Atklājās, ka kruīzu var saslēgt ar ātruma limitu panelī. It kā noderīgi... līdz Melnsila ielas krustojumā zoja pēkšņi bremzē uz 30. Aiz manis braucošie par to bija ļoti "priecīgi". Atslēdzu kruīzu - līdz mājām nav tālu, gan jau iztikšu. Trolejbusam Vīlipa ielas pieturā garām nebraucu, jo tad jāmin grīdā. Aiz sevis savācu 8 auto, pāris pīpināja, taču lai... Pie Dzirciema ielas krustojuma, kur atkal skola pretīm botāniskajam dāzam, taču oficiālas 30 limita zīmes nav, brēc, ka jābrauc ar 30. Meh, lai telemetristi iet pupās. Kopā "bonusos" salasīju 2 straujas bremzēšanas, 2 straujas paātrināšanās un 1 ātro pagriezienu. Diez kā citādi lai korķī nogriežas pa kreisi, ja no kreisās puses jau tuvojas braucēju kolonna un aiz manis stāv padsmit auto (krustojums ar garu korķi no Jaunmoku ielas uz Liepājas ielu ap 15:00).
Manuprāt gan auto telemetrijas programmētājiem gan ceļa zīmju licējiem vispirms būtu jāsakārto sava saimniecība, nevis jāpadara klientus par kretīniem. Par bremzēm piezvanīju Fiqsy suportam. Varbūt "bremzēšanas bonusus" atlaidīs.
Šķiet, ka daudz ērtāk būtu bijis izsaukt taksi
Otrajā braucienā pavisam noteikti nē. Taču apstiprināju viedokli ka auto noma un caršārinsgs pret parastu privāto auto ir ļoti nišas padarīšana.
Nav baigā niša - pats gadus 4-5 īrēju 1-2x mēnesī nedēļas nogalēm pirms gadiem 10.
1x mēnesī īrēt ir lētāk kā auto fiksētās izmaksas - TA, OCTA, nodokļi.
Viss atkarīgs no lietojuma. Ja pamatā dzīve ir ejamā attālumā vai sabtranss, tad neatmaksājas turēt braucamo.
Tu runā par Rīgu, un tikai par Rīgu.
jā, kad būs lauku cilvēkiem paredzēts elektromobilis? Zoe ir tikai pa pilsētu, mežā un laukā ar tādu neiebrauksi / neizbrauksi. el hummer no asv ir 112 taukšķus vērts un sāks ražot tikai pēc gada...
Viens no šā gada 7 elektro auto pretendentiem – Renault ZOE, it kā visvairāk pārdotais elektro auto Eiropā. Nezinu, šis auto pilnīgi ne ar ko neuzrunāja, kaut gan piekare mūsu ceļiem ļoti laba, motora dinamika ļoti laba un arī salona izolācija laba. Neskatoties, ka varot nobraukt ap 380 km bez uzlādes, vairāk par pārdesmit km es nedotos, jo sēdpozīcija ir vienkārši katastrofa, sēdi kā uz taburetes, kura pie tam nav regulējama uz augšu/leju un aizmugurē vietas praktiski nav. Un par to vēl jāšķiras no 36 t eur.
Populārākais elektroauto Eiropā, car sharing pakalpojuma virzītājs Latvijā un vienkārši interesants EV – Renault Zoe.
Ņemot vērā elektroauto izmēru, tas rada izteikta pilsētas elektroauto iespaidu, tomēr Zoe spēj veikt 300 km+ distanci ar vienu uzlādi. Uz šosejas būs jāpiedomā pie braukšanas stila un ātruma, taču pilsētā tas ir viegli sasniedzams rādītājs. Interesanti, ka Zoe ļauj pat sajusties nedaudz sportiski – apļveida krustojumus tas spēj izlīkumot ļoti veiklā tempā. Kā jau franču auto – salonā ir dažas interesantas nianses (ņemot vērā mazos salona paklājiņus – lielais paklājs grib nākt līdzi), taču kopējā kvalitāte ir pieņemama.
Izteiktākais trūkums un specifika vienlaikus – sēdpozīcija. Renault Zoe nebūt nav krosovers, taču tā sēdpozīcija atgādina SUV klasi. Kādam tas varētu patikt, taču garāka auguma braucējiem trūks iespēja nolaist sēdekli zemāk.
Pirms ZOE iegādes rodas jautājums – vai to vērts iegādāties Clio vietā? Lai izlīdzinātu starpību starp šādu elektroauto un Renault Clio, palīdzīgu roku finansējuma ziņā vajadzētu sniegt valstij. Pat atņemot tikai dažus tūkstošos no Zoe cenas, varētu radīt drosmi pamatīgāk aizdomāties par elektroauto iegādi. Pagaidām šķiet, ka ir jābūt lielam šīs filozofijas piekritējam, lai izdarītu šādu izvēli.
Tas gan nemazina Zoe pievilcību un potenciālu mūsu valstī nostiprināties vēl pārliecinošākās pozīcijas elektroauto statistikas reitingā, atkārtojot Francijas piemēru, kur gandrīz katrs otrais elektroauto ir tieši Zoe. Šobrīd Renault Zoe sava izmēra elektroauto kategorijā ir viens no pieejamākajiem modelis un visai nešaubīgi var teikt, ka arī viens no labākajiem, ja meklējat auto pilsētai.
Renault ZOE elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Pirmā pieredze ar elektroauto.
Nedēļas nogale solās būt ļoti elektriska =)