Pēc maniem novērojumiem 20-30% braucēju šīs problēmas nav aktuālas - tālo gaismu principā nelieto
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc maniem novērojumiem 20-30% braucēju šīs problēmas nav aktuālas - tālo gaismu principā nelieto
Ja novērojumi ir kaut kur pie dižās pilsētas, nebūtu nekāda brīnuma. Ja vēl brauc +/- korķu stundās, tad jau satiksme ir tāda, ka tālās var vispār nekad neieslēgt, lai gan vēlme būtu.
Pabrauc kaut kur tālāk ar mierīgāku satiksmi un tad jau būs cits stāsts.
Fantastika. Tēmas nosaukumu kāds vispār attceras? Neviena adekvāta komentāra tēmas sakarā, neviena paša
Varam apspriest rimi kefīru, tāpat kā citā jauno auto topikā. Jeb tur runas par paikas pirkšanu ir adekvātas, bet te gaismu apspriešana ir fantastisks offtopiks?
P.S vari neatbildēt.
Piekrītu, nav par tēmu konkrētais PL apskats, vien šeit pilnīgi nekas nav tēmā (lielajā jaunu auto topikā - ir gan un daudz vērtīga info un lietotāju pieredzes).
Vai ir tas Slikti, ja kādi (vairāki) biedri salasās un bada laikos tomēr atrod par ko parunāt? Bez titullapā visu nedēļu lasāmajiem (neizdzēstajiem) nonstopa kopīpeista iespraud/dsā,dablajobs un pašolhanuj?Tas nav kā skodai Pagodinājums, ka šī tēma 3dienas ir jaunākajā apspriedumu augšdaļā? Kuram te konkrēti ir iV un kurš būtu tiesīgs izteikties?
Jā, tā ir,tas ir jau sen konstatēts.Adekvātākie komentētāji jau neies lieku pljūtīt.Jo: iauto.lv/pie-stures/policija/34692-policija-soda-par-dzeltena-signala-neieverosanu-vai-pamatoti-foto?cview=all#comments
...Pļurkt 17.maijs 2020 16:05...Te nav kam prasīt kaut kādu vērtēšanu, jo ir nolasījušies sūkātāji....
Superb tuvās gaismas ir pilnīgi pietiekamas, lai naktī iztiktu bez tālajiem.
Automātiskais pārslēgšanās režīms manam modelim laikam nav, jo ir bijušas reizes, kad pretīmbraucējs ar savuem tālajiem to atgādina. Pati gaismas atšķirība starp tuvajiem un tālajiem ir gana niecīga. Jā redz tālāk un laikam vairāk, bet tas efekts nav tas pats kā halogēnu lukturiem.
Krietni labāk ir saslēdzot vecos halogēnniekus kopā ar LED papildniekiem. Gan zvērus laicīgāk redz, gan pats fīlings ir ierastāks.
Ja par pārslēgšanos, tad LV visi ir nenormāli nervozi un jutīgi uz gaismu. Laikam attāli Drakulas pēcteči. Pabraucot naktī Somijā, saproti, ka nav problēmu turēt ieslēgtus tālos līdz pat kādiem 200m. Galvenais izslēgt papildniekus laicīgi. Bet papildnieki un jaudīgi, tur ir gandrīz katram.
Tā nekādā starpība ir dēļ ražotāja skopuma, tā vietā lai pieliktu papildus tālo gaismu tiek uzstādīts kustināma klapīte lēcas luktura korpusā, attiecīgi tas tālais ir tas pats tuvais tikai ar noņemtu klapi.
Šobrīd tiek lietota Insignia-princips tāds pats un tālās ir stipri nekādas, iepriekš bija s-max un tam uz ksenona tāpat bija klapīte bet kopā ar atsevišķajiem tālajiem varēja izslēgt tumsu, ksenons gan tur maz piedalījās.
Ja par moderno lukturu žilbināšanu tad b9 Audī ar matrix led arī pa reizei nepamana kādu pretimbraucēju-šamam uzmirkšķinot gan momentā tiek atpazīts un “noēnots”. Pamatā gan tas notiek viegla lietus laikā un brīžos kad redzeslaukā ir atstarotājiem nokarināta fūres pakaļa vai lielizmēra ceļa zīme plus līkums.
650 rakstīja: Vai tad pa visu novērojumu laiku ir kādreiz gadījies tāds auto, kuram tas gaismu automāts būtu pilnīgi perfekts?
Mercedes-Benz GLC
Honda CR-V (2015).
Savukārt manam Multivan ir tik labas tuvās gaismas, ka bez tālajām mierīgi varētu iztikt.
Buss nav godīgi - gaismas 2x augstāk, pie tā paša nolieces lenķa spīd 2x tālāk
Pag pag. šis nav īstais apgalvojums. Ja tā būtu, tad visiem auto lukturi būtu uz jumta vai piem augšējos vējstikla stūros. Tur tie būtu daudz drošākā, tīrākā un apkalpojamākā vietā. Bet nav!
Ja tā ražotāji sāktu darīt, tad beidzot tiktu ieviests ierobežojums vieglajām masīnām lukturiem atrasties augstāk par xx centimetriem, bet tas nav ražotāju interesēs, jo pazustu pseidodžipu "agresīvais" izskats - iztēlojies, piemēram, kā izskatītos X5, ja tam lukturi atrastos tādā augstumā kā golfa klases mašīnai...
Ja ražotājiem rūpētu redzamība naktī, tad viņi netaupītu 100eur un liktu atsevišķus tālos, nevis biksenona herņu ar magnētisko klapīti.
Ar Rav4 2020 arī pilnīgi neviena sūdzība tālo gaismu automātikā, stradā ideāli.
Cik es izbraucu vienu vakaru ar Passatu no Ādažiem uz Rīgu un vēl apkārt nedaudz, ļoti labi darbojās arī Passat facelift modeļa gaismas. Smuki "izgrieza" pilnīgi visas priekšā un pretī braucošās mašīnas.
Kopš tā brīža ir āķis lūpā uz tādām gaismām.
Ienāca prātā (varbūt Kādam noder....)- tur taču ir 3(!) režīmi tā "automāta" darbībai.High beam assist--> activation time--->early/medium/late ,man konkrēti ir uz early (pāriet uz Tuvajiem iespējami ātrāk- lielākā attālumā no konstatētā pretim/vai/priekšā braucēja).
Pēc pl11 pustumsā kādu gabalu pa apvedceļu braucu. Saskaitīju kādus 20 pretimbraucējus- tīšām neko nemanipulēju, bet neviens arī neko neprotestēja.Toties viens atradās, kam "nepatika" tuvie;).Pamatā uz aci tas automāts pa kādi 300-400m slēdzas uz tuvajiem.Garajā līkumā pirms skultes apļa pa kādu puskilometru nostrādāja,ja ne vairāk.Atkarīgs arī kāda gaisma pretimbraucējam- uz ksenona tuvajiem reaģē pat savlaicīgāk, nekā uz kaut/kādiem halogēna tālajiem. Iespējams arī, ka brauktuves stāvoklis ietekmē- jo pie šāda sausa un gaiša asfalta katrs pats redz labāk un ir mazāk piekasīgs uz pretimbraucēju.
Un cik ir tie kas šeit komentē,kam ir 2020 gada shjoda???
Drošvien Tev ir, ja reiz esi ņēmis dalību šajā Sarunā.Ja nav, uzreiz no rīta vari iegūt konkrēto/notestēto: m.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bifdoc.html
Ir nobraukti 5 000 km ar jauno Superb. Ko lai raksta? Auto kā auto, ja jauns un darba, tad vispār grēks sūdzēties. Tādu īstu trūkumu nav, ir laba komplektācija ar full Led, ādu, kaudzi ar asistentiem. Kas nepatīk? Nu nepatīk dīzelis, automāts. Piekare sliktos ceļos ir par mīkstu, mēģina šūpot kā laivā. Kaudze ar visādiem asistentiem, kas brēc un traucē braukt. Par laimi, atslēdzami. Par automātiskajām tālajām, ir sajūta, ka pārslēdz par vēlu, bet neviens vēl nav sūdzējies. Kas tiešām priecē, tas ir 2,0TDI patēriņš! Ar pilnu bāku 1500 - 1600 km!!! Auto tendēts uz nesteidzīgu braukšanu pa labiem ceļiem. Dizainiski un izmēros pārāks par Passat, tādēļ arī izvēle uz viņu krita. Īsāk rakstot, kārtējais darba zirgs, nekas vairāk.
Bet tēma ir nevis par Superb, bet gan par Superb iV ..Interesanti gan, iA testētais iV joprojām dirn ss ūtrupē,kamēr "nepatīkamais dīzelis" iet griezdamies un pa-lekdamies.Koki kalst,bērni neiet skolā,mājlopi un mušas krīt gar zemi, zivis peld bezgaisā ar vēderiem pret Sauli. Ārprāts!
Škoda Superb iV auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Jaunais Škoda Superb iV no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?