Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Škoda Superb iV auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Škoda Superb iV no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
1 2
iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

PLUSI

Mazāki CO2 izmeši nozīmē mazāki nodokļi

Auto tiešām ir dinamisks

Ergonomisks salons ar gaumīgu nakts apgaismojumu

Priekšējā instrumentu paneļa plašās adopcijas iespējas

MĪNUSI

Līniju asistenta sistēma - uzbraucot uz līnijas salīdzinoši strauji piestūrē un ātri jau esi pie otras malējās līnijas

Automātiskās tālās gaismas - nelietojama, jo.apžolbina pretī braucošos, kā arī tālu priekšā braucošos

Neveiksmīga koka imitācija salonā, kas raksturīga visām Škodām

Par maz paredzētās vietas viedtelefonam (Samsung Galaxy Ultra 20), bet kaut kā vāju bezvada uzlādi izdevās panākt

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Te video!

Eiropas Savienības regula nosaka CO2 maksimālos izmešus 95 grami uz kilometru, par ko nav jāmaksā sods.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Škoda uzsāk dabai draudzīgā Superb iV tirdzniecību Latvijā (+ VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/34007-skoda-uzsak-dabai-draudziga-superb-iv-tirdzniecibu-latvija-video

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 0 Atbildēt

Labs sižetiņš. Gribu ieteikt, bet nu tas ir mans viedoklis, kad filmē braucot likt kameru tā lai skats ir arī uz auto vidus konsoli. Kaut kur pie pasažiera durvju loga beigu daļā. Skatoties arī citus līdzīgus auto un ne tikai, blogeru filmiņas, daudz tiek rādīts pats komentētājs. Man vairāk interesē pats apskatāmais objekts nevis komentētājs. Stāsts varētu būt fonā. Šoreiz tiešām nekas personīgs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 18 Atbildēt

Man gan ļoti patīk. Tie mīnusi šķiet nenozīmīgi. Ticu, ka lukturiem - regulēšana uzstādījumos. Arī B8 Passat gadās pa kādam nervozajam, kurš mirkšķina stipri agrāk nekā viņam traucē braukt, dzin uz tādiem. Lai arī sensors uzreiz pārslēdz uz tuvajām gaismām. Ražotājs nav paredzējis citādi, tas ir droši, atbilstoši noteikumiem utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
18 5 Atbildēt

Bet kā tu zini ka viņam netraucē, kā tu to nosaki? Ja jau mirkšķina, tātad traucē.

Pieņemu ka vēl pēc pāris gadiem rīgas apkārtnē pa tumsu braucot būs jāsāk lukturus pārslēgt tikai tad, kad to izdara pretī braucošais - jau tagad tur ir pārāk daudz tādu, kas vai nu ir aizsapņojušies, vai arī kasa kuli/dročī telefonu, bet tizla automātika dedzina ārā pretī braucošajiem acis. Pa lielam žēl tos pirmos, zinātu ka pretī brauc tikai tādi tava veida pohujisti, pārslēgtos daudz vēlāk. Starpība starp manu galu un pierīgu ir ļoti jūtama; automātikas tizleņu braucēju proporcija atšķiras nenormāli + manos parastajos maršrutos reljefs ir piemērotāks tam mēslam.

Attecībā par "atbilstoši noteikumiem" - laikam neesi palasījis tos noteikumus:

177.2. vismaz 150 m attālumā no pretim braucošā transportlīdzekļa vai arī lielākā attālumā, ja pretim braucošā transportlīdzekļa vadītājs par lukturu pārslēgšanas nepieciešamību signalizē, periodiski pārslēdzot lukturu gaismu;

150 !!! metru attālumā, karl! Vai tas tavs adaptīvais mēsls braucot pa kādu pauguraināku šoseju, teiksim, kā tā kas iet no apvedceļa jaunjelgavas virzienā, pamanīs kādu kas ar halogēna tuvajiem brauc pretī aiz kalniņa? Protams ka nē - pārslēgsies tikai tad, kad pretī braucošais parādīsies priekšā, un ar diezgan normālu aizturi. Droši un atbilstoši noteikumiem, bet tikai tad, ja sēdi tajā mašīnā kas apžilbina citus.

P.N. "ražotājs nav paredzējis citādi" tikai tāpēc ka savādāk tā adaptīvā herņa slēgtos laukā pie jebkura ceļmalas mājas sētā esoša prožektora, spožāk apgaismota mājas loga utt. Tāpēc adaptīvie lukturi cērt acīs tikai pretī braucošajiem bet ne tiem kas priekšā brauc - pret sarkanu gaismu var uzlikt lielāku jūtību ar garantiju ka neslēgsies laukā viskautkā dēļ.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 15 Atbildēt

Nabadziņš... man nez kāpēc netraucē, nežilbina un necērt. Ar retiem izņēmumiem, bet tie tad ir nevis ar adaptīvajiem, bet visādi aizsapņojušies pilsoņi ar otrajiem trušiem un tamlīdzīgiem brīnumiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
13 2 Atbildēt

Tāpēc ka esi pieradis ka tev pārslēdzas degungalā - tikmēr es esmu pieradis ka mani ciena kā fūri un pārslēdzas hvz cik simtus metru iepriekš, a te, hujaks, visādi kasiņi kuriem ir "dzin", un kuru nepilnīgajai elektronikai arī ir "dzin". Kad man sanāk pabraukt pa tumsu ar kādu citu mašīnu, es ļoti spēcīgi izjūtu to starpību, cik tālu pretī braucošie pārslēdzas

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 14 Atbildēt

Nu jā, tagad visai autobūves industrijai un tehnoloģijām ir jāpārkārtojas, jālikvidē automātiskās gaismas, pseidodžipi un vispār jāpārtrauc ražot mašīnas jo, redzies, kundziņam msh no Nīcas ar trīsdesmitplusgadīgu otro trusi traucējot lukturi, lielas mašīnas un kas tik vēl ne... varbūt, ja tev traucē, tad būtu laiks nolikt tiesības malā?

msh Reģ.: 16.04.2007
14 4 Atbildēt

Vispār piedod, piemirsu vēl vienu niansīti - tev ir zenons, man halogēns - pirmkārt, tev ir tuvie spilgtāki, otrkārt, tas gan pieņēmuma līmenī, bet nebrīnītos ja tur tādas automātikas izstrādātāji atvēlētu lielāku jūtību priekš zenona zilibaltās gaismas - galu galā, ielu un ceļu malās mēdz atrasties visādi objekti kas izstaro silti baltu un dzeltenbaltu gaismu, bet tādi kas izstaro zilibaltu gaismu īpaši nē...

Attiecībā par šito tavu murgojumu - ja kādam vajadzētu nolikt tiesības, tad varbūt vienīgi kādam kasiņveidīgajam kas, arī redzot ka viņš mēdz ar savu nepilnīgo dzelzi citiem traucēt, tomēr nevar darīt to ko citi - raustīt kloķīti kas atrodas stūres kreisajā pusē - kā redzams, lielā daļā mašīnu, kam šāda ierīce ir, tā ir paredzēta kruīzēšanai pa autostrādi, nevis pa šauru, līkumainu un nevienmērīga reljefa šoseju, bet braucējiem par to ir "dzin".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 23 Atbildēt

Pamuļķis. Tiešām.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
7 0 Atbildēt

Tik vienkārši viss nebūs.

1. Cilvēks kurš strādā pie ofic. dīlera ir regulējis/programmējis šādas automātiskās gaismas, un tas algoritms tiešām bijis nepareizs, tiesa tas gan nebuja vw.

2. Pašam ik pa laikam ir gadījušas tādas situācijas, kad gaismas tiešām "žilbina" un vienmēr tā ir bijis salīdzinoši kalnainos apstākļos, tiesa arī tie nav bijuši vw. Turklāt mana auto gaismas jau ir pielāgojušās situācijai, kamer pretī braucošajam auto tas notiek krietni vēlāk.

3. Kas attiecas uz Tevis teikto "Ražotājs nav paredzējis citādi, tas ir droši, atbilstoši noteikumiem utt.", nu jā ar izmešiem jau arī bija viss droši un atbilstoši noteikumiem.

Mans risinājums vienkārš, manuāli ieslēdzu tālos un neslēdzu ārā, kaut lai acis tam pretimbraucošajam iztek.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 19 Atbildēt

Auto režīms reaģē zibenīgi, līdzko kāds uzmirkšķina ar tālajiem, uzreiz pārslēdz uz tuvajiem. Neredzu problēmu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
18 0 Atbildēt

Nu tad uzgriez tos lukturus vēl augstāk, ja jau viņi pārslēdzas zibenīgi, tiklīdz uzmirkšķina. Tev jau nav problēma, ka citiem vispār rodas VĒLME tev mirkšķināt.

AD666 Reģ.: 20.12.2019
13 0 Atbildēt

Tas, ka Tev uzmirkšķina un gaismas pārslēdzas uz tuvajiem, jau vien nozīmē to, ka tur ir kāda problēma. Cik bieži Tev pretīm brauc tie mirkšķinātāji?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 14 Atbildēt

Salīdzinoši maz

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 27 Atbildēt

Ak, jēeeee Tu nekad nemainīsies - lasām tevi kā grāmatu.

#labakaisautogolf2

msh Reģ.: 16.04.2007
19 1 Atbildēt

BĻED Tev vēl nedalec ka nav runa par kaut kādu otro golfu vai mani? Tev mirkšķina CITI, un tu to pats esi pamanījis un atzīsti - problēma ir TAVĀ mašīnā un TAVĀ attieksmē pret acīmredzamu problēmu - skaidri redzams ka tavas automātiskās gaismas ir pārāk mazjūtīgas, a tev "dzin", jo tu esi žilbinātājs, nevis apžilbina tevi. Ja tevi žilbinātu - tad dziesma, protams, būtu cita...

Tu neaizmirsti ka ir 2020. gads - pretī var rasties arī kāds, kuram ir 1-2 nopietni diožu stieņi un vēlme pamācīt "dzindzinātāju"

P.N. Ko tu dari tādu nopietnu braukšanas laikā ka uz nelīdzena reljefa šosejas nevari ar roku slēgāt gaismas?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
21 0 Atbildēt

Senos laikos tādiem dzindzinātājiem palaida uzgriežņu sauju logā pie izmainīšanās... Runā, ka tas ātri ārstēja lāzeristus.

Nudien, šeit jāpiekrīt Msh. Noteikumos ir paredzēts saziņas veids un rīcība žilbināšanas gadījumos. Ja TEV uzmiirkšķina, tātad TU žilbini. Punkts. Tev neviens nemirkšķinās tikai tāpēc ka nepatīk tavu kurpju krāsa, vai tas, ko tu vakar ēdi brokastīs. Tev mirkškina tāpēc, ka tu ŽILBINI. Ja tev ir "dzinn" un visi mirkšķinātāji ir "nabadziņi" - nu tad par kādu savstarpējo cieņu uz ceļa mēs vēl varam runāt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 28 Atbildēt

Tev nepielec? Ja žilbina, uzmirksķini un tālie pārslēdzas uz tuvajiem.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
23 0 Atbildēt

Man viss skaidrs. Pārsvarā tava auto kompis ar situāciju tiek galā, bet gadās, kad nē. Tad nu tā vietā, lai atzītu to, ka kompis nav ideāls, tu visus saukā par nervozajiem. Un rādās, ka tas notiek gana bieži, lai par to pat forumā varētu speciāli "muti dzesēt. Ja tas notiktu tiešām reti, tu aizbrauktu un par to pat neatcerētos.

msh Reģ.: 16.04.2007
17 2 Atbildēt

Nē, nepielec tev. "žilbina salīdzinoši maz" visdrīzāk nozīmē ka vairākas reizes lielāks pretībraucēju skaits jau sniedzās pēc kloķa kad tā tava uzparikte pārslēdzās - nu tā, spriežu pēc sevis; šaubos ka esmu jebkad paguvis pamirkšķināt kādai automātikai, jo es noklusējumā pieņemu ka tur ir kāds aizsapņojies pie stūres, un pagaidu mirklīti, pirms palutināt viņu ar tālajiem. Bet nu ja daudz automātu saradīsies, varbūt tiešām būs jāaizmirst par domu censties pārslēgties pirmajam.

Aizņemies vai iznomā kādu mašīnu ar sūdīgākiem halogēnlukturiem un pavizinies pa tumsu pa daugavas kreisā krasta šoseju, tad sapratīsi par ko runāju. Vienīgi laikam jāgaida rudens; nu jau pa tumsu noteikti lielā plūsma ir aizbraukusi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
13 0 Atbildēt

Tomēr ar tām gaismām nav viss tik viennozīmīgi. Ir problēma tajos pārslēgšanas sensoru algoritmos. Ir pieredzēts, ka fūre uzmidžina un automats pārslēdz uz tuvo, tad atpakaļ tālo. Tas fūrists jau sanervozējies iesip jumta lāzerus...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
21 0 Atbildēt

Nevar būt. "Ražotājs nav paredzējis citādi, tas ir droši, atbilstoši noteikumiem utt."

eidis Reģ.: 07.11.2001
10 1 Atbildēt

Brītiņu atpakaļ pabraukāju ar Kiju ar tiem automātiskajiem. Tas savukārt slēdzās ārā ļoti nervozi. Pietika ar atstarojošo gaismu no palieliem zāles kušķiem. No sākuma kretinēja, slēdzu ārā, bet tad apnika. Jo teritorija bija tāda, kur nekādus pārsteigumus uz ceļa nevarēja sagaidīt. Attiecīgi teritorijā, kur aļņi pa eļiem vazājas, šāds setups ir pilnīgi bezjēdzīgs manuprāt. Pārsteigs visās vietas, kur negaidīsi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 23 Atbildēt

Visi tādi nervozi

Reti mirkšķina, tātad vairumam ok. Nervozie sorry

650 Reģ.: 25.01.2017
19 0 Atbildēt

Pamācībā taču ir sacīts, ka kalnainā vai līkumainā vietā tas sensors ne vienmēr korekti strādās.Fūru gadījumā neparvelti viņiem uz jumta ir gabarīti- savus tālos jāizslēdz būtu jau ieraugot tos aiz uzkalniņa.Pirms pusgadsimta noteiktie 150m nekādi neatbilst šodienas gaismām,kad normāli tālie svilina acis jau no 3x lielāka attāluma.Ja pretimbraucējs izslēdz tālos, vai ja mirkšķina- tas taču ir viens no pašiem pieklājības pamatiem, ka jāslēdz ārā arī savējos.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
11 0 Atbildēt

Vācijā, no kuras cēlies Kasiņa pasāts, pa šauriem un līkumotiem ceļiem brauc ar tuvajām gaismām.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 5 Atbildēt

Vācijā, kur cēlies tas Pasāc, pa tādiem ceļiem nebrauc - sauc evakuatoru.

Vismaz tāds iespaids rodas braukājot pa Norvēģiju. Tādi paši idioti ir japāņi, bet tiem stūre otrā pusē. Bet vāči ir pilnīgi pīīī. Nevienu plakanzemju pārstāvji tik slikti kalnu ceļos nebrauc

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 13 Atbildēt

Bet tēma ir par... Škoda Superb iV

650 Reģ.: 25.01.2017
10 0 Atbildēt

Šodien viens tāds iV pa priekšu maisījās.Tāteikt, diezgan Dinamiski centās braukt.It kā jau normāls,no mugurpuses pat interesants.Vienīgi riteņi kkādi tādi kārtējoreiz nepārliecinoši. Kā jau škodai.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
10 1 Atbildēt

Un? Vai tāpēc pasāts mazāk žilbina pretīmbraucošos?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 10 Atbildēt

Mazāk gan

iciks Reģ.: 29.05.2013
17 0 Atbildēt

Piedod, Kasiņ, bet Tava (un zināmā mērā arī GB12) kasīšanās ar Msh šoreiz ir nevietā, pie kam dižā augstprātība "mans auto ir kruts, tas slēdz kā vajag, ja kādam neder, pats vainīgs" arī liecina tikai par to, ka uzskati sevi par pasaules nabu, kam ir labi, bet pārējie - lai pērk glauno automātisko auto.

dubis Reģ.: 21.10.2019
15 0 Atbildēt

Piekrītu, ka pretīmbraucošā midžināšana jau ir par vēlu, pēc noklusējuma, tas jau kādu gabaliņu ir cieties cerot, ka pretējais pārslēgsies. Cieņa, veči, cieņa. Vēl besī arī tādi, kas par ātru iebliež tālos(kam kompis to izdara), kad vēl nav pabraucis garām. Pie kam jaunajiem, dažam labam arī tuvās velk līdzīgā tālumā kā vecajam tālās. So, pārslēdzies, cieni, un gan jau nekas slikts ar tevi nenotiks, ja nē, nu to tad gan nevar zināt, kam uzgriežņi, kam vēl kas pa rokai..

650 Reģ.: 25.01.2017
9 0 Atbildēt

Nu nav jau brīnums.Tepat iA rindās pirms gadiem padsmit kāds Diplomēts drošibas speciālists sludināja, ka jāpārslēdz uz tālajiem esot aptuveni pusotra metra attālumā (pirms!) pretimbraucēja.Tas esmot Droši.Vēl viņš Teica, ka uz vairākjoslu brauktuves ar zaļo zonu pa vidu (rīga-sigulda) tālos nav jāslēdz ārā vispār...;pp

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 21 Atbildēt

Es par savu auto te neko vispār nesaku. Jā, arī manam ir automātiskās gaismas un šo funkciju regulāri izmantoju, bet man pretī neviens īpaši nemirkšķina. Var jau būt, ka, kā te puišelis stāsta, vairums pretimbraucošo jau sniedzas pēc kloķīša, bet to mēs nekad neuzzināsim... es vairāk par to, ka kasiņveidīgo auto (tobiš, jaunu mašīnu ar LED lukturiem un visticamāk automātiskajām gaismām) gaismas mani pārsvarā netraucē. Protams, mēdz būt izņēmumi, bet kopumā ir OK. Arguments par ksenonu arī nebūs vietā. Pēdējam kaškajam, kas man bija, arī bija halogēnās lampas. Un arī netraucēja. Mana, kā tu teici, "kasīšanās" vairāk jau ir par to, ka puišelim traucē viss, kas nav no viņa dzimšanas gadu desmita - te gaismas kādam ne tātas, te pseidodžipi slikti, jo traucē redzamību un ko tur vēl utt., utjp... pat bail iedomāties, kāds msh būs, kad aizies pensijā - kārtējais ar visu neapmierinātais īblis, kam pret visu un visur būs jāprotestē un kam viss un vienmēr būs slikti...

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

Šoreiz nevietā.

Zinu, ka Jums abiem ar Msh regulāri kašķi un lielākoties tas ir par "Dacijai Dusterim un Bmw 7ajai sērijai abiem ir stūre, 4 riteņi - par ko maksāt vairāk?" tēmu, kur Msh tiešām mēdz jocīgi uzvesties.

Pat ja viņam viss nepatīk, šeit viņa argumenti tiešām ir vietā. Var pārmest jauno tehnoloģiju neatbalstīšanu, bet ja argumentēti pierāda, ka tās tehnoloģijas nav tik krietnas (un to parāda te ne viens vien rakstītājs) - varbūt nevajag slavināt visu tikai tāpēc, ka "viens ražotājs teica, ka tas ir labi".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 4 Atbildēt

Lai tā būtu. Mana retorika drīzāk jau bija par to, ka mani pašu netraucē pretī braucošie, vismaz tie ar LED/bi-LED lukturiem, kuriem, visticamāk, arī ir automātiskā pārslēgšanās, kā arī man praktiski neviens nemidžina, ka es it kā traucējot... nebūtu man problēmu pārslēgt gaismas, ja kādam traucēju, vnk., tā nenotiek.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
12 0 Atbildēt

Nu ne vienmēr jauns ir labs un pareizi noregulēts. Lietojot 2019. gada Reanult Traffic ar LED tuvajām gaismām, kas noregulētas 0 pozīcijā, pašam skats ļoti prīmā un labi tiek izgaismots laukums auto priekšā, taču katrs otrais pretimbraucošais mirkšķina, ka ir par spilgtu. Pozīcijā Nr. 1 pretimbraucošie liekas mierā, bet Traffic izgaismotais laukums nu jau ir krienti īsāks.

Tā lielākā problēma varbūt pat ir ne tā lukturu pozīcija, bet tas, ka automātiskais stara līmeņotājs ļoti lēni strādā. Varētu mierīgi atstāt 0 pozīcijā un priecāties. Uz gluda ceļa varbūt nekādu problēmu, bet, kolīdz sākas ceļa šķērsprofila lūzumi, tā stars tikai ar krietnu aizturi tiek nolīmeņots vajadzīgajā pozīcijā, tikmēr spēcīgi žilbinot pretimbraucošos.

msh Reģ.: 16.04.2007
10 0 Atbildēt

Šaubos ka ātrāki līmeņotāji tev varētu līdzēt, izklausās vairāk pēc lukturu regulējuma. Lēni līmeņotāji kā reiz ir labi - kādus 10 gadus atpakaļ, kad A11 vietām bija ielāpu deķis, tumsā varēja labi redzēt kuram ir automātiskie līmeņotāji - tādi, kas ātri reaģē, un kuram nav - ja pretī braucošā gaismas plivinājās uz augšu leju - automātiskie līmeņotāji - ja stāvēja puslīdz vienmērīgi - rokas līmeņotāji vai vispār nav...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Bieži braucot pretī šādam pat Traffic ar LED gaismām, novēroju, ka visvairāk žilbst, kad stars vēl tiek automātiski līmeņots. Kad pareizais līmenis tiek atrasts, tad nežilbst. Tai busā ir arī rokas līmeņa regulators, bet domāju, ka tas tikai nosaka diapazonu, kurā tad automātiskais līmeņotājs darbojas.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
5 7 Atbildēt

Ja jāizvēlas no šādas summas auto, tas noteikti būtu Passat dēļ skaņas izolācijas. Un visdrīzāk tas pat varētu būt vienīgais iemesls kāpēc Superb neizvēlēties.

Nu un Passat adaptīvās tālās gaismas vienkārši perfekti strādā. Naktī bauda braukt.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
8 1 Atbildēt

Neesmu braucis ar Škodu, bet kā reiz Passātam ir problēmas ar skaņas izolāciju. Jo jaunāks pasāts, jo skaļāks tas paliek, diemžēl!

Un šis ir viens ļoti būtisks iemesls kāpēc, visticamāk, mans nakamais auto nebūs Passats.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 6 Atbildēt

Pilnīgā tūtā. Par ko tu vispār runā? Paņem izbraukt ar kāda jau nopirkuša Superb auto un pēc tam ar Passat. Te neiet runa par Demo versiju. Superb kā konservbundža skan, kamēr Pasātam pat nav jābrauc - paceļot apšuvumu var redzēt reāli ražotāja salīmētas skaņas izolācijas loksnes. Un ja vēl ir adaptīvā piekare, tad uz Comfort režīma piekare paliek 3x klusāka. Ok, varbūt pēdējā versijā Škoda ir kaut ko labojuši, bet iepriekš Superbam ar skaņas izolāciju vispār nebija nekāda sakara.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Kaut kad nesen vienā auto raidījumā teica, ka VW plāno atteikties no pasāta šādā formātā un pāriešot tikai uz Alltrack-veidīgu versiju. Tā ka, iespējams, tavi vārdi par nākamo ne-passat ir pat ļoti viedi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 9 Atbildēt

Vai tie cilvēki nav dīvaini? Augstāk gunbox minējis konkrētu argumentu šīs (fcuking) tēmas ietvaros, kurš dulburs viņam mīnusu ielicis? Jāatzīst arī savu vainu pie liekām diskusijām, aizkaitināju vien tautu

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
5 4 Atbildēt

Offtopics

Manam pasātam nav adaptīvie LED kā Kašiņa passātam. Manam ir parastie Halogēni un tālie jāslēdz manuāli. BET tās tuvās gaismas ir tik ļoti labas, ka tālos slēdzu tikai lietainā laikā, jo skaidrā naktī ja ieslēdzu tālos tad pašam acis žilbst no ceļa zīmēm atstarojošās gaismas . Un neviens nekad nav mirkšķinājis, ka būtu neatbilstoši tuvie. Secinājums, reizēm dārgās tehnoloģijas ir liekas.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 5 Atbildēt

Man arī liekas, ka vienīgā jēdzīgā inovācija ir pašbraucošs auto vai vismaz automātiskās bremzes + piestūrēšana.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Es šito fīču nupat pamēģināju jaunajā Juke (t.s. pro-pilot sistēma). Diezgan sirreāla sajūta, ka auto pats brauc, pats bremzē, pats uzņem ātrumu, pats stūrē starp joslām...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 11 Atbildēt

Ir kaudze ar nervozajiem, kas pārslēdzas uz tuvajiem pie 1km+, un midžina. Tos ignorēju un pārslēdzos pie kādiem 400-500m

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 18 Atbildēt

Par to arī runa. Ja vairumam ir ok, tad auto viss ir atbilstoši. Atsevišķiem nervozākiem raustoties jau pie 1km attāluma, tas man patiešām vienaldzīgi. Es neko nepārkāpju, esmu pieklājīgs arīdzan. Par ko citādi domājošajiem (man un GB12) uzklupāt, ja jums NAV taisnība???

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
16 2 Atbildēt

Ja tevi kāds nosauc par ēzeli - ignorē viņu.

Ja vēl kāds tevi nosauc par ēzeli - izlamā viņu.

Ja trešais tevi nosauc par ēzeli - sadod viņam pa purnu.

Ja ceturtais nosauc tevi par ēzeli - aizej un nopērc sev iemauktus.

Ja ir "vesela kaudze" ar nervozajiem, un tu liec uz viņiem savu stulbo "dzinn" - nu tad atvaino, tavas pistās gaismas tomēr atsevišķās situācijās nav tik ideālas, kā tu par savu jauno un dārgo mizu varbūt esi iedomājies.

Tas uz visiem attiecas, jauns no salona vai 30gadīgs, pajāt - ja tev mirkšķina - noteikumos ir paredzēts ka tas nozīmē pieprasījumu pārslēgties. Tevi nevajadzētu pist iemeslam, KĀPĒC tev prasa pārslēgties. Tev ir JĀPĀRSLĒDZĀS. Ja to nedara kompis, izdari tu, neesi pimpis

Tagad es saprotu, ko domā tie pidari, kuri brauc citus žilbinādami, un kad tādam uzmirkšķini, tad vēl pretī iepiš tālos. Viņiem ir "dzinn". Viņiem ir patiešām vienaldzīgi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 16 Atbildēt

Truls domu gājiens. Personīgi apvainojumi. Nožēlojami. Kam nav lemts lidot, tas nekad nerāpos

iciks Reģ.: 29.05.2013
8 0 Atbildēt

Nu pagaidi, Tu pats uz to uzprasies, vai tad neredzi? Tu visu laiku liec saprast, ka Tev ir pilnīgi pie vienas vietas citu ļaužu labsajūta - vai viņiem traucē, netraucē u.t.t. Ražotājs ietaisījis krutu un sertificētu sistēmu, tātad lietotājiem (citiem, saprotams) ir jāpielāgojas un kaut akliem jābrauc grāvī, bet sistēma ir laba, citādi nevar būt.

msh Reģ.: 16.04.2007
9 0 Atbildēt

Diezgan tipiska hrenonista loģika, vēl tik pietrūkst "neskaties manos lukturos, skaties uz ceļmalu!". Tik jāuzdod tāds retoriskais jautājums - kāpēc man neviens nervozais nemirkšķina, un vispār pretī braucošie mirkšķina tikai par cepistiem?

Attiecībā par to "vairumu", nāk prātā brauciens 4 gadus atpakaļ, vajadzēja atvesties mājās donoru no ciemupes, vilcējam, B5 A4 piekabes svara sadalījums paspieda pakaļu uz leju, attiecīgi priekša gaisā, lukturi - aftermarketa lēcu halogēns ar labu tuvo staru attiecīgi visiem acīs - tu tik iedomājies - 300 km brauciena laikā kādi divi mirkšķināja - "vairumam bija ok". Tāpat varu saderēt ka tiem, kam viens lukturis trāpījies par augstu un žilbina pretī braucošos - arī tur "vairumam ir ok" ka pretī braucošais žilbina, un tikai paretam gadās kāds "nervozais".

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Tas ir viens no nedaudzajiem (normāla) xenona plusiem- ka viņa gaismā pretimbraucējs labi redz notiekšo pat savā ceļa pusē.Trūkums ir, ka pēc 3-4g to var pa lielam mest miskastē (vai tīrīt/uzlabot). Reāls piemērs ir, kad sakopt lukturus un ielikt jaunas/spožākas spuldzes.Ja pirms tam ar autorežīma darbību nebija apmierināti 2/10 pretimbraucēju, ta pēc šīs operācijas var droši likt jau 1/2.Tas pats, ko piekopj halogēnlohi.Kamēr viņi brauc ar standarta spulzēm savos pusnokvēpušajos lukturos,vairākumam pretimbraucēju tas īpaši neinteresē.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 17 Atbildēt

mirkšķina parasti visādu šrotu šoferi, kuru tālā gaisma man acīs spīd tikpat maz kā tuvā. Laikam kā kaķi pieraduši braukt tumsā, tāpēc gaisma griež acīs.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
16 0 Atbildēt

Tu neesi tā šrota šofera ģimenes ārsts, tev nekas nav jāzin, pie kā ir pieradušas vai nav viņu acis. Tev pretimbraucējs signalizē, kā tas noteikumos ir paredzēts, par to, ka tavas gaismas viņam traucē. Tas nav apspriežams. Un ir pilnīgi pajāt, kāda ir viņa gaisma, jo žilbini TU, nevis viņš. Bet jūs te kā lielceļa kingi pieraduši, šitais likums man nepatīk, šitie noteikumi man neērti, tad nunahuj tos ievērot. Lai tie citi lohi pisās kā pliki pa nātrēm, es ar savām krutām lampām maucu.Mudaki, nudien, ne pieklājība, ne cieņa pret citiem. Tik šroti, puišeļi, pamuļķi, nervozie un kas tik vēl ne. Paši tikai visgudrākie, viscēlāki, prinči baltā zirgā.Gaismas nesēji pasaulei, ibio. Kā vēl rupjāk pateikt, ja pa labam nepielec?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 12 Atbildēt

ja veselības stāvoklis neļauj, tad naktī nav jābrauc. Pie 500m rūpnīcas ksenons nededzina ārā acis

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
14 0 Atbildēt

Ja sieviete tev pasaka "NĒ" un tu viņai pret viņas gribu ņem un iespraud, to sauc par izvarošanu.

Ja pretīmbraucējs šoferis tev pasaka "NĒ" un tu pret viņa gribu iespraud viņam savas gaismas, kā sauksim to?

Nudien, kā vēl ir jālamājas, lai šitais pielektu? Tev nav jādomā, kāds ir pretējā veselības stāvoklis. Viņš tev signalizē, kā tas noteikumos ir pieņemts un norādīts rīkoties apžilbināšanas/traucējuma gadījumā. Ja tev šis signāls nozīmē tikai "viņš ir lohs, viņam naktī vispār nav jābrauc" nevis "aha, tur brauc kāds zaļais gurķis, pasaudzēšu viņu" tad es nebrīnos par mūsu bēdīgo līķu statistiku uz ceļiem.

Ja tev liekas ka neadekvāti pieprasa pārslēgties - tev vienalga ir jāpārslēdzās. Kāda velna pēc vajag uz līdzenas vietas taisīt sūdus, labi zinot, ka tas tur otrs tev pretī nejūtas labi? Un kāda tev nahuj šķirba, kāpēc viņš nejūtas labi, ja svarīgākais ir fakts, ka viņš tev tuvojas ar ātrumu 50m/s, naktī, dusmīgs, un iespējams, arī apžilbis...

dubis Reģ.: 21.10.2019
5 3 Atbildēt

Pēdējā rindkopa laikam ir pēdējais salmiņš pret šiem. Iedomājieties situāciju - viens ar superuguņiem no vienas puses, otrs ar šrotuguņiem no otras puses, satiekas kaut kur Latvijas ārēs. Viens pārslēdzas laicīgi, otrs ne, pirmais mirkšķina, nekas nemainās. Pirmais iebrauc otrajam purnā uz šosejas, vai otrajam kaut ko iešķiebtu par avārijas izraisīšanu - apžilbināšanu kā rezultātā pirmais ievilka otrajam purnā, jo neko vairs neredzēja? Ja nē tad visiem šrotiem laiks uzlikt acu kāvēj papildlukturus un droši vien saruna apvērstos diametrāli pretēji.

iciks Reģ.: 29.05.2013
12 0 Atbildēt

Ja es pārslēdzu uz tuvajiem man optimālā attālumā, bet pretimbraucošais to nedara, tad slēdzu tālās atpakaļ - ja jau viņš spīdina, kamdēļ man nedarīt to pašu?

Un savādā kārtā pēkšņi visi uzreiz slēdz tuvās. 99% gadījumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Ja esi ieslēdzis atpakaļ un viņš tikai tad izslēdz- ieteicams nesteigties.Lai viņš patrenējas.

torkjis Reģ.: 05.10.2013
8 1 Atbildēt

anoagask rakstīja: Ir kaudze ar nervozajiem, kas pārslēdzas uz tuvajiem pie 1km+, un midžina. Tos ignorēju un pārslēdzos pie kādiem 400-500m

Aha...dažus tādus esmu sastapis. Ja pie otrās pamirkšķināšanas nesaprot, tad nākas ieslēgt jumta prožektorus. Tad gan pārslēdzas. Es gan vairs nepārslēdzu - parasti apstājas un pagaida, kamēr pabraucu garām

torkjis Reģ.: 05.10.2013
7 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Truls domu gājiens. Personīgi apvainojumi. Nožēlojami. Kam nav lemts lidot, tas nekad nerāpos

Jā... nopietni argumenti.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
11 0 Atbildēt

Automātiskās gaismas ir ļoti labs tehnoloģisks palīgrīks vadītājam. Ikdienā tās lietoju un tās strādā lieliski.

Pārsteidza, ka testa automobilī tas tā nebija un tās nebija lietojamas. Nedrīkst apžilbināt citus satiksmes dalībniekus.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Vai tad pa visu novērojumu laiku ir kādreiz gadījies tāds auto, kuram tas gaismu automāts būtu pilnīgi perfekts?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
10 0 Atbildēt

acis, vecīši, nav kaut kāda fotomatrica, tās, lai gan ir 'tehniskā kārtībā' ir dažādi jūtīgas pret gaismu.

Man, piemēram, traucē pat gaišā dienas laikā moto(pi)peļu tālie, un aizmāršu aizmugures miglas lampas. Manai sieviņai - netraucē. Mums abiem nav nekādu briļļu un/vai citu problēmu ar redzi.

Kā kau te minēja - neskatoties uz superpuper tehnoloģijām, ja kāds signalizē, ka viņam traucē - tad viņam, joptvai, traucē! Un punkts!

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 1 Atbildēt

Optika, kā zināms, ir praktiski simetriska disciplīna. Tātad - jo labāk tu redzi, jo vairāk tu žilbini citus. Un nekādas supertehnoloģijas tur nepalīdz - disciplīna pamatā ir simetriska.

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Tehnoloģijas palīdz gan.Tikai viņas maksā Naudu.Lieku un samērā lielu- kas apzināti tiek noklusēts attiecībā uz jauno auto komplektāciju...

Jo spožākas spuldzes vai lukturim lielāka gaismasspēja, jo katrs regulējuma milimetrs ir svarīgāks.

Mums pat lietotu auto jomā nav ticis savlaicīgi uzsvērts, ka iebāžot +650% spuldzes, bāzēja Pienākums būtu piebraukt pie tuvākās sienas un pārliecināties- kā un uz kurieni tas suuds tagad spīd ar tām jaunajām spuldzēm.Jo vairumā gadījumu tas spīd krietni citādāk, nekā ar vecajām.Tieši ar senākajiem auto sanāk tā, ka "uzlabošanas" pasākumi pašam tam suud/konfektes pārveidotājam uzlabo redzamību par knapiem 15%, bet pretimbraucēji cieš uzreiz par kārtu vairāk.

Jo tālāk cilvēks brauc un jo ilgāku laiku pavada ceļā/tumsā,jo viņam svarīgāk ir acis turēt komfortā.Jo katrreiz pēc izmainīšanās ar nekorektu pretimbraucēju,uz kādu brīdi pats redzi sliktāk.Ja visu vakaru katru iespējamo oponentu provocēt un pie katras izdevības censties būt par prokuroru,ilgtermiņā nekas labs tur nespīd.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 5 Atbildēt

Domāju, ka pārspīlē! Saule ir miljoniem reižu spēcīgāka un redzi nemaitā. Jo 1. noteikums - neskaties virsū objektam. Un šo IMO tie mirkšķinātāji nesaprot. Blenž tieši tālajos lukturos un tad midžina. Jo nesaprot, ka projekcija acī veidojas tikai tieši saliekot lēcas. Fona gaisma ir stipri zemāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
11 0 Atbildēt

Saules gaismā (parasti) nav vajadzības vienlaicīgi saredzēt kādus tumšus objektus.Nakts braukšanā turpretim ir būtiski svarīga spēja saskatīt "tumsu" aiz reāli gaišā brauktuves plankuma savā tiešajā degungalā.Jo tās "galvenās" nianses bieži vien mēdz notikt tieši šajā mistiski tumšajā aizkadrā.Ar nogurdinātām acīm cilvēks kļūst tups un saredz tikai pašā priekšā uz izgaismotā fragmenta notiekošo.

arba Reģ.: 16.12.2002
8 0 Atbildēt

mūsu acis reaģē ar zīlītes izmaiņām uz apkārtējās gaismas daudzumu,

saulains laiks - zīlītes šauras

nakts - zīlītes platas

Un acs jūtas labi, bet naktī un kādā spoža apgaismojumā, acs apjūk

ir tumšs , acs platām zīlēm laiž iekšā visu ko var ielaist un pretī bac lukturis -šajā situācijā acis jūtas slikti, nesaprot ko darīt, viņas drudžaini strādā ! un jo cilvēks vecāks, jo viņas strādā sliktāk !

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: mirkšķina parasti visādu šrotu šoferi, kuru tālā gaisma man acīs spīd tikpat maz kā tuvā. Laikam kā kaķi pieraduši braukt tumsā, tāpēc gaisma griež acīs.

Pieliku šim komentāram plusu - jo tas komentārs satur pilnīgu taisnību Pirmais teikums - 100% taisnība - tu [vai tava automātika] pārslēdzies vēlāk, jo tev necirta acīs viņa tālie - tā ir ar vienu daļu vadītāju, un šo dabas parādību es diezgan izjūtu, pabraucot pa šoseju pa nakti ar kādu mašīnu kam tālie ir sliktāki nekā manam golfam. Otrais - 50% taisnība - acis pielāgojušās pieejamajam gaismas daudzumam - bet nu galvenā problēma, protams, pārslēgšanās vieta.

Dabas parādību ar pārslēgšanās attāluma atkarību no pretī spīdošā gaismas daudzuma vislabāk izbaudīju 5 gadus atpakaļ braukājot apkārt pa tumsu ar velosipēdiem - salieķis - ģeneratorrumba un priekšā diodes ar 13w kopjaudu un draņķīgu staru savācēju, dēļ kā gaisma iet uz visām pusēm [darbavietas autobusa šoferis man sūdzējās ka mans lukturītis viņam acīs cērt]; apgaismotais laukums 80m uz priekšu, ceļa uzbēruma kreisā mala un grāvmale labu tālu pa labi - pretī braucošās mašīnas pārslēdzās tā it kā es brauktu ar mašīnu - cits 300-500m, cits vēl tālāk Lielais velosipēds - apgaismojuma nav nemaz; dažreiz gadījās braukt pa tumsu ar atstarojošo vesti mugurā, vienreiz paskaitīju - braucot 17 km pa klaju šoseju, no ~20 pretī braucošajām mašīnām puse ar saviem tālajiem apgaismoja manu izstiepto faķīti...

Stāsta morāle - galvenā problēma - piesaukto cilvēku nevēlēšanās uzlabot situāciju - ja tev tāds nāktu pretī, tik ar jaudīgu diožu stieni pie bufera pieskrūvētu, tam dodot laukā savu staru kūleni, tad tas būtu tu kurš kilometra attālumā pārslēgtos...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Šis ir visu biksenona lukturu Sērga, ka tālā gaisma tajos nav pareizi fokusēta un spīd praktiski visos virzienos.Tieši tāpēc pretimbraucēji protestē ātrāk.Vienlaikus pašam radot izbrīnu,kāpēc pagājušā gadsimta izgudrojums ar atsevišķu tālās gaismas spuldzi korektā optiskā ierāmējumā tālumā "velk" par kārtu labāk.

Intresanti gan, ka Škodai gaisma ir labāka, nekā audi.Par visu tā saucamo audi "atrāvienu fufeloģijās" ir vienmēr un katrreiz un visos laikos reāli nervus sev jaajis un maksājis tieši 2-3šais viņa īpašnieks.

Pie kam, audi automātiskajam režīmam ir vēl vairāki būtiski trūkumi.Atpakaļpārslēgšanās uz tālajiem notiek nepiedodami vēlu,pretimbraucējs jau sen ir garām un tas IR reāli kaitinoši.Plus vēl tas, ka pats tālo gaismu manuālais slēdzis ir reāls draņķis ar slinku un nepiedodami stīvu darbību.It kā visiem spēkiem censtos uztiept- neaiztiec Mani, tev taču ir automāts.Plus vēl, ka lielai daļai beidzamās teju desmitgades a6/a8 modeļiem priekšējo miglaslukturu nav konstrukcijā principā- kas palietota xenona gadījumā rada reālas neērtības jau pat 3g veca auto lietotājam..Tā ka pērc skuodu.iV.Jā;)

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti