Laba kaņepe gadījusies. Vai vecs alus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Laba kaņepe gadījusies. Vai vecs alus.
Njā, Tālis, diemžēl, sagājis ministrā.
Pag, gan jau pie mums arī ieviesīs "entuziastus" un privātos palīgus ar radariem.Nupat taču bija ziņa, ka kaut kādā tur anglijā tā esot.Filmēts tiks visur un ar jebkuriem lidzekļiem,tas jau sen skaidrs.Un kas var būt labāks no "ieviesēja" viedokļa- par Lohu naudu noorganizēt "programmmatūras iepirkumu".
Tālis tāds liels pasaku stāstītājs, tik liels, ka daudzi pat noticēja. Pasakas stāstīt nav darbu darīt! Darbu lai tauta darba, jā un pasakas lai turpina klausīties, tām ticēt.
Pozitīvi, katru dienu ir vērojama impotence no volvo vadītājiem.
Vispār jau ir vairākas pavisam reālas lietas, kuras var saintegrēt ar šo jau esošo meteostaciju infrastruktūru. Kaut vai smago svēršana un numuru fiksēšana.
Kaut esmu JKP vēlētājs, man jāatzīst, ka šis kadrs ir lielākais idiots starp ministriem uzreiz pēc Reira.
Tur jau vairāk ierēdņi uzdarbojas. Ja iepriekšējie ministri šos nolika mierā, tad L kā tāda bezgribas amēba ir izlaidis grožus no rokām.
Kur vispār problēma? Tas, ka tiek fiksēti pārkāpumi un par tiem jāatbild=jāmaksā sods?
Kāpēc nav cepiens, ja pārkāpj Krimināllikumā attrunāto un saņem sodu, bet, pārkāpjot CSN... vot tur sākās cepiens!?
Nē, par to cepiena nav. Cepiens par to, ka ministra kungs pēdējā laikā gvelž vai nu muļķības vai apzinātus melus (reģistrācijas nodokļa gadījums)
Ar labiem nodomiem ir bruģēts ceļš uz elli. Tā teica senajā Romā.
Un cepiens ir par vēlmi varai visu kontrolēt un pelnīt uz līdzpilsoņu rēķina. Tu turību beigušais pamuļķi laikam uzskati, ka likums ir absolūtā taisnība? Muļķības! Likums nav nekas vairāk kā pie varas esošu cilvēku vēlmju apkopojums.
Reku tev par piemēru patreiz Baltkrievijā notiekošais.
Katram ir savs viedoklis. Arī man, nenorādot, kas Tu esi jeb neesi.
Tak tas maģistrāļu būvniecības plāns jau signalizēja, ka Satiksmes min. nav viss OK ar realitāti.
Ja es vislaik no 90-tajiem dzirdu, ka jābūvē Via Baltic apvedceļš gar Iecavu, Bausku un tas nav pa šiem gadiem ne pa metru pavirzījies, tad šitie plāni ir kosmoss.
P. S. vienīgais Šlesers uzblieza apvedceļu gar Saulkrastiem, uvažuha un pačots!
Jā, uzblieza apvedceļu par ES naudu, un daudz ko nolikvidēja.
Par pirmo teikumu piekrītu - runāt jau var daudz ko, bet kur ir darbi? Nevajag jau pat nemaz sapņu pilis celt, pietiktu ar dažiem divlīmeņu krustiem - uz apvedceļa, nu vai arī pagarināt tur to tiltu pāri dzelzceļam pie liepājas - rīgas un jelgavas - tukuma šoseju krusta, tā lai pirmā šoseja ietu pāri otrajai; ja eksistē sapņu piļu plāni, tad projektēt tā lai vajadzības gadījumā nākotnē var paplašīnāt uz četrām joslām - kur ir? Nav, ir tikai sapņu pilis...
Kopš 2004.gada ceļus būvē tikai par ES fondiem.
Ja tādu nebūtu, mums ceļi būtu Moldovas līmenī.
Kāpēc būvēja saulkrastu apvadceļu, nevis ķekavas, iecavas un bauskas. Tur plūsma ir x2 lielāka vienmēr ir bijusi.
Nu, Ķekavas, cik saprotu, teju teju sāks būvēt...
Volx rakstīja: Tak tas maģistrāļu būvniecības plāns jau signalizēja, ka Satiksmes min. nav viss OK ar realitāti.
Ja es vislaik no 90-tajiem dzirdu, ka jābūvē Via Baltic apvedceļš gar Iecavu, Bausku un tas nav pa šiem gadiem ne pa metru pavirzījies, tad šitie plāni ir kosmoss.
P. S. vienīgais Šlesers uzblieza apvedceļu gar Saulkrastiem, uvažuha un pačots!
Apvedceļš ap Bausku nebūs. Kravas centīsies pārnest uz potenciālo dzelzceļu kā konteinerus un auto platformas, kur tiks pārvestas fūres.
Jāpriecājas, ka Iecavā sliedes pacēla gaisā. Līdz 2003.gadam tak uz A7 bija pāri sliedes ar dežurantu.
Tas tak neko nerisina. Ja man jābrauc uz Lietuvu tak tāpat cauri Iecavas, Bauskas centram. Man tak nevajag uz Berlīni. Tas atkal tāds no realitātes atrauts spriedelējumus. Es tagad bieži braucu pa to Saulkrastu apvedceļu un pie sevis domāju kā būtu, ja man jākratās uz 50 visu šito 10,15km posmu cauri Saulkrastiem. Tas tak vietējiem arī ir nightmare
Kaut kur eiropā, kur liels sliežu blīvums, ir izdevies fūres uz sliedēm dabūt ievērojamā skaitā? IMHO nē, tikai alpu tuneļos. Visādas loģistikas problēmas - uzkrāmēt, nokrāmēt no vilciena, gaidīt reisu, vagonu šķirotavas...
Pēdējā laikā gan Es, gan mūsējie ierēdņi darbojas iracionali.
Par cik tagad visur sien klāt CO2, tad nē brīnāmies, ka fūres tiešām centīsies novākt no šosejām, cik vien iespējams.
darklight rakstīja: Kaut esmu JKP vēlētājs, man jāatzīst, ka šis kadrs ir lielākais idiots starp ministriem uzreiz pēc Reira.
Nu, man šķiet, ka Petraviča šos abus sit pušu, kā minimums, 2x...
Nu kādus klaunus bijām pelnījuši tādus arī dabūjām, taču štrunts par klauniem, jo režisē "cirku" drusku citu personāži, tad nu jautājums, vai ideja ir diskreditēt konkrētus ministrus, jeb visi tiešām tik dumji, ka tas kurš pēc izglitības režisors ir lielāks/labāks satiksmes utml. eksperts kā visi citi kopā ņemti ...
Volx rakstīja: Tas tak neko nerisina. Ja man jābrauc uz Lietuvu tak tāpat cauri Iecavas, Bauskas centram. Man tak nevajag uz Berlīni. Tas atkal tāds no realitātes atrauts spriedelējumus. Es tagad bieži braucu pa to Saulkrastu apvedceļu un pie sevis domāju kā būtu, ja man jākratās uz 50 visu šito 10,15km posmu cauri Saulkrastiem. Tas tak vietējiem arī ir nightmare
Fūres ir murgs vietējiem Bauskā. Turklāt uz centrālo ielu piesledzas tik daudz ielu, ka beigās apstājas visa pilsēta.
Domāju arī pašiem fūristiem besis caur Bausku braukt, it īpaši ziemā.
650 rakstīja: Pag, gan jau pie mums arī ieviesīs "entuziastus" un privātos palīgus ar radariem.Nupat taču bija ziņa, ka kaut kādā tur anglijā tā esot.Filmēts tiks visur un ar jebkuriem lidzekļiem,tas jau sen skaidrs.Un kas var būt labāks no "ieviesēja" viedokļa- par Lohu naudu noorganizēt "programmmatūras iepirkumu".
Vēsture pa spirāli, atkal družžiņiki, stukači un noderīgie, maz jau tā laika vajadzēja - 20-30 gadus....
Volx rakstīja: Tak tas maģistrāļu būvniecības plāns jau signalizēja, ka Satiksmes min. nav viss OK ar realitāti.
Ja es vislaik no 90-tajiem dzirdu, ka jābūvē Via Baltic apvedceļš gar Iecavu, Bausku un tas nav pa šiem gadiem ne pa metru pavirzījies, tad šitie plāni ir kosmoss.
P. S. vienīgais Šlesers uzblieza apvedceļu gar Saulkrastiem, uvažuha un pačots!
Savulaik Šlesers par to tika dikti cildināts, vien pēcāk zinoši ļaudis gan zināja teikt, ka Šleseram tur darīšanas gauži maz. Īstā laikā pabija par ministru, lai gan plāni bija jau seni un uzsākti krietni pirms viņa.
Jebkurš ministrs jau var iet uz griezt lentīti 10 gadus tapušam grandiozam projektam un stāstīt, ka bez viņa nu nekādi, lai gan pats amatā vien 3 mēnešus.
Tak muļķības. Nevar tak noliegt, ka Šleseram bija ķērtiens lielu projektu realizēšanā un viņš tur kūrēja vislaik
Ja nebūtu Šlesera tad tiešām tur būvētu kkādu 10 gades projektu un ministri nāktu un ietu. Tak što īkšķis augšā
Tas malacis lūžņos nodeva Rīga-Ērgļi dzelzceļu tā vietā, lai to paturpinātu. Molodec. Pasta ēku arī malacis nojauca un varējām priecaties par atklāta tipa peldbaseinu tā vietā. Gāzi grīdā, pofig ka kvēpi vien ārā nāk.
Un ko tieši ar Rīga -Ērgļi dzelzceļu varētu iesākt, tu paskaties cik gadus pēc kārtas PV vispār ir kādu peļņu uzrādījis ...
Es to vilcienu kas caur Pļaviņām uz Madonu un kur tur tālāk (liekas Gulbene) iet esmu kādreiz daudz izmantojis, tur tak pēc Madonas to vilcienu vispār nebija jēga "stumdīt" ... diezvai Ērgļu maršruts diži piepildītāks būtu, jo tas ar ko es braucu bija 4 vagoni, kas pēc Pļaviņām man liekas varētu reducēties arī uz vienu vagonu ...
Un par visiem tiem PV mīnusiem mes visi veiksmīgi maksājam ... tāpat kā vispār par pasažieru pārvadājumiem iekš LV !
Jā kādēļ avio un autobusu pārvadājumus dotē(sulīgi), bet dzelzceļa nē? Ja reiz esam tik bagāti, tad dotējam visus. Nupat būvēsim RB kur ik pa stundai brauks vilcienu sastāvi.
PV apzināti nīdēja arā ar dažādām viltībām pasažieru pārvadājumus, jo tas traucēja tranzītam. Tā ir tranzītvalstu problēma, ka uzsēžas uz tranzīta adatas un netiek nost. Par laimi nu tas mainās un sāk domāt par pasažieru vilcieniem.
Jā un nē, bez tranzīta kravām neviens velns to dzlezceļu uzturēt nespētu, nav te LV nekad bijuši un arī visticamāk nebūs tik daudz tautas lai pasažieru transports jelkad būtu plusos. Un man besī ka cilvēki muld par kaut kāda ES naudām utml. - kāda šķirba no kuriens nāk pirkšanas nauda, ja tam nav ekonomiska pamatojuma, tad nav, un nav svarīgi cik lielu "dāvanu" saņemam, agri vai vēlu izmaksas tāpat sadalis uz "dzīvajām un ekonomiski aktīvajām galviņām" ...
Kas tur mainās? Nekas nemainās - vienkārši izdomāja ka derētu jaunus vilcienus; davai, vajag ieviest jaunus nodokļus lai tos apmaksātu! Maršruti kurus deviņdesmitajos aizklapēja ciet, atvērti diez vai tiks, un "klibie" [neregulārie] maršruti diez vai tiks uzlaboti. Tas pats Rīga - Liepāja klibiķis kas kursē divas reizes nedēļas nogalē - reāli tas ir Rīga - Liepāja ekspresautobusa konkurents, nekas vairāk - aptur uz pirkstiem saskaitāmās stacijās un brauc tieši tikpat ilgi cik autobuss; vienīgais pluss ka ir tualete, un biļete maksā kādas kapeikas lētāk - vot ja palaistu normālu vilcienu, tādu kas spēj arī iet normālā ātrumā, ja tāds spētu nobraukt maršrutu divās stundās, tad tāds reāli būtu spējīgs nosmelt lielāko daļu autobusu braucēju.
Kamēr tagad vienkārši grib esošajiem maršrutiem iedot jaunus vilcienus - neko vairāk.
Es neesmu Šlesera advokāts, bet tikai atzīmēju acīmredzamu lietu, ka viņš bija darītājs, nevis sapņu piļu būvētājs.
Ja Ērgļu līnijai būtu kāda perspektīva, tad jau tur būtu sakārtots, palaisti tūristu vilcieni utml. Starp citu, nevienam tak nav aizliegts pārņemt to līniju. Olte reku paņēma staciju. Šovasar biju Anīkščos, Lietuvā tad tur tieši arī tā izdarīts. Ir stacija, depo, ļauj izbraukt ar rokas drezīnām, ļoti interesanta ekskursija un sestdienās, svētdienās iet īsts PSRS laiku grabaža uz tuvējo ezeru, kur ir skatu tornis, laivas, restorāns. Biļete nebija lēta, man liekas kkādi 13 eiro no cilvēka par 10km braucienu. Lūdzu, brauc no Ērgļiem kaut vai uz Rīgu, bet cik būs ar mieru maksāt 50,60 eiro par to prieku?
Šlesers vienkārši juta kur vajag un kā vajag ieguldīt naudu. Tur, iespējams, bija arī savtīgas intereses, bet sabiedrība no tā ieguva.
Nu šitādu figņu sen nebiju lasījis, Šlesers darītājs, jā pilnībā piekrītu, tikai ar piebildi, personīgajam labumam! Viņam ir pilnīgi pajāt, kas atlec sabiedrībai, viņu interesē, jā joprojām viņš rausta zināmas sviras, TIKAI projekti, kuros var iegūt maksimālu labumu SEV!
Viņš ir noairējis daudz projektus, kurus varēja sen jau realizēt, un sabiedrībai būtu tūlītējs taustāms labums, viņš bīda visādus ziemeļu koridorus, Skanstes tramvajus, utt., kurus savas dzīves laikā Mēs neredzēsim, bet no kuriem var izcelt ārā MILJONUS, sabiedrībai pat neredzot, ka tie tur aizripo!
Neesi stulbs, domājot, ka tādi kā Šlesers strādā sabiedrības labā! Dienvida tilta nepabeigšana ir viņa roku darbs, jo tur vairs nebija ko izsmelt, sāka bīdīt mistisko ziemeļu koridoru...
Par Skanstes tramvaju piekrītu. Taču Ziemeļu šķērsojums ir reāli vajadzīgs no Jūrmalas puses, Imantas, Iļģuciema, Bolderājas un Zolitūdes braucošajiem. Lai nespaidītos un nekorķētos cauri centram, ja tur nav ko darīt. Dēļ tā ka Ziemeļu šķērsojumu pirms 10 gadiem neuzcēla, visus šos gadus kādi 40-50K braucēju, ieskaitot smagos, kuriem centrā neko nevajag spaidās cauri pa Vanšu un Akmens tiltiem.
Neiet runa par to, vai viņš ir vajadzīgs, tik par kādu cenu?
Par to pašu šķībi greizo nepabeigto Dienvidu tiltu, rīdzinieki vēl maksās gadu gadiem, ar piebildi VIŅŠ NAV PABEIGTS! Ja mums būtu puslīdz godīgi politiķi, tad par to naudu varēja uzcelt gan Dienvidu tiltu pilnībā, gan Ziemeļu koridoru, varbūt ne visu, bet nu pāri vai apakš Daugavai jau tiktu!
Čaļi, jūs esat sev uzzīmējuši kkādu slikto tēlu uz ko var norakstīt visas neveiksmes. Jūsu tekstos ir faktoloģiskas kļūdas un populisms.
Piem. šī sentence ir tīrākais populisms "Viņš ir noairējis daudz projektus, kurus varēja sen jau realizēt, un sabiedrībai būtu tūlītējs taustāms labums"
Vajag dot proofu kuri projekti ir noairēti, tas ir pirmkārt. Otrkārt jāatbild pašiem sev uz jautājumu cik gadus Šlesers nav vairs valdības tuvumā un kas gan pa šiem gadiem ir traucējis realizēt un gūt sabiedrībai labumu? Ir tik divi varianti Šlesers joprojām liek sprunguļus spieķos vai arī SM, valdībā ir apaļas nulles.
Tālāk ir propaganda vai mūsdienīgi teikt fake news
"Neesi stulbs, domājot, ka tādi kā Šlesers strādā sabiedrības labā! Dienvida tilta nepabeigšana ir viņa roku darbs, jo tur vairs nebija ko izsmelt"
Dienvidu tiltu būvēja RD latviskā koalīcija ar smagu aizņēmumu Deutche Bank. Tāpēc arī notika varas maiņa un sākās N. Ušakova laiki, vēlētājs sodīja zelta tilta būvniekus. Kāds šeit sakars ar Šleseru?
LPP, kas bija Šlesera partija, 2005.g. Vēlēšanās bija 4 vietas RD
Vistiešākais sakars ar to, ka pēdējā kārta netika realizēta, nevis ar esošā tilta būvniecību.
Ja Tu saki, ka šie "lielie" onkuļi, kā trīs A, svētais juris un daži mazāk populāri ir sen prom no politikas, nesmīdini, jā šobrīd viņi izmisīgi cenšās nezaudēt šo milzīgo ietekmi, kas kkādās pozīcijās ir nedaudz sašķobījusies, bet viņi barojās pilnām mutēm vēljoprojām!
Jā, Ērgļu līnijai nebija perspektīva - tranzīta perspektīva - tāpēc arī nesakārtoja, bet nopisa tīrā padomju bezatbildības stilā. Latviešu wikipēdijā ir rakstīts ka koka gulšņu mūža ilgums esot 15-20 gadi; tas laikam ir vecums kad tie sāk pūt - kāds acīgs cilvēks ķeipenes stacijā ir pamanījies nofočēt gulsnī iesistu atzīmi "53", lasīt - brīdī kad to līniju noplēsa, tai lielais vairums, ja ne visi, gulšņi bija vairāk kā pusgadsimtu veci; tik jauni tikai tāpēc ka kara beigās vācieši pa to līniju nobrauca ar sliežu arklu un pēc kara to bija jābūvē no jauna. Ko darīja mūsu varenie satiksmes ministri - ierobežoja ātrumu - tā nu pirms 15 gadiem vilciens no Rīgas līdz Ērgļiem brauca 4 stundas - salīdzinājumam ulmaņlaikos, noteikti daudz lielāks sastāvs ar tvaika lokomotīvi brauca 3 stundas 20 min, un septiņdesmitgajos gados padomju dīzeļvilciens gāja divarpus stundas.
Par to "pārņemšanu", ko tu tur gribi pārņemt - uzbērumu vai aplasītus tiltus? Nekā vairāk tur nav, neskaitot tos dažus simtus metru sliežu pie Ķeipenes stacijas.
Un jā, tu pieminēji stacijas - stacijas ēkas nu jau pamatā ir privātīpašums - par Ērgļu stacijas ēku tu jau pieminēji - Ķeipenē ir Eizenšteina ekspozīcija [tie kas to veido lieto kaut ko ļoti labu... ], Taurupes stacijas ēku pirms pāris gadiem nopirka kāds dižās pilsētas augstskolas pasniedzējs, kurš to tagad palēnām kopā ar domubiedriem remontē, Kangaru stacijas ēka ir apdzīvota, un domāju ka tā nav vienīgā tāda, Cekules stacijas ēka pirms 7 gadiem nodega - laikam redzamākā bezsaimnieka ēka ir Suntažu stacijas ēka; varbūt tā pat ir vienīgā tāda - jo kāda puse no pieturas punktiem saturēja tikai nojumes vai pat tikai peronu un kādu soliņu.
Tāda veida stacijas ēkas arī nav vairs nepieciešamas, nevajag vairs zirgu piesiet. Pietiek ar nojumi. Līnija joprojām ir atjaunojama.
Ir, jā, jo LDz no nojaukto līniju stigām vaļā nekratās [izņēmums ir Skulte - Rūjiena - Ipiķi un Madona - Lubāna, bet nu tur valsts vienkārši nodeva vēl eksistējošas līnijas pašvaldību īpašumā] un LDz neviens sodus par nesakoptu teritoriju neliek - tik nu jau vajag ne tikai jaunus gulšņus, bet arī jaunas sliedes. Diemžēl valstī, kur reģioni ir domāti tikai lai piebāztu galvaspilsētu ar to iemītniekiem, bet rēķināt māk visprimitīvākajā līmenī, un tikai nolikvidējot, tas nekad nenotiks - uzgūglē "zudušie suntaži" [2014. gada specizlaidums] un palasi kādi bija tie valstsvīri kas šo līniju cēla pirmo reizi.
Nu paga, kā viņš lūžņos nodeva? Ministrs tad viņš jau vairs nebija kādu pusgadu. Jebkurā gadījumā - tu esi palaidis garām vienu niansi - tajā devītā gada rudenī jauca nost ne jau tikai vienu Rīgas - Ērgļu līniju, kādus 75-80 km - tolaik vienlaicīgi jauca nost veselas trīs dzelzceļa līnijas, ar kopgarumu vismaz 300 km - bez šitās, redzamākās un kliedzošākās līnijas vēl jauca nost Liepāja - Ventspils un Ieriķi - Gulbene - Vecumi [Abrene]. Rīga - Ērgļi vēl jauca nost diezgan pieklājīgi, paši dzelzceļnieki - Liepāja - Ventspils jauca nost kaut kāda firma, par Ieriķi - Gulbene - Vecumi nezinu. Pieņemot ka tās sliedes, iespējams, bija padomju standarta 65 kg uz metru, rupja aplēse liek domāt ka lūžņu cena tam ko tur noplēsa bija vismaz kādi 6 miljoni šodienas eiru; slinkums meklēt LDz finanšu pārskatu devītajam/desmitajam gadam, vai tur kas tāds maz parādās. Un, protams - dzīvojam krutā valstī - ja maz noslogotai līnijai no vecuma sapūst gulšņi - tad sliedes var sagriezt lūžņos - nevis sakrāmēt kaut kur lai izlietotu kā sliedes. Jābrīnās kāpēc tās līnijas nejauca nost ar sliežu arklu, būtu ātri un ērti, bet laikam tad būtu pārāk slikts PR.
Ja gribētu šīs iekšējās līnijas civilizēti pārbūvēt pasažieru pārvadājumiem, tāpat būtu jāmaina gan sliedes gan signalizācija un jāpāriet uz īsajiem sastāviem. Ienākumu no tā nekādu, vismaz pirmajā desmitgadē. Tāpēc arī nonesa visu.
GB12 rakstīja: Nu, Ķekavas, cik saprotu, teju teju sāks būvēt...
pie +- vienādām km izmaksām, es būtu būvējis tur, kur vislielākā plūsma - no Rīgas virzienā uz Bausku.
Ja man piederētu daudz zemes Saulkrastos, tad gan Saulkrastu apvedceļu
GB12 rakstīja:
darklight rakstīja: Kaut esmu JKP vēlētājs, man jāatzīst, ka šis kadrs ir lielākais idiots starp ministriem uzreiz pēc Reira.
Nu, man šķiet, ka Petraviča šos abus sit pušu, kā minimums, 2x...
+1
ministre, deputāte, Saeimas nacionālās drošības komisijas locekle (specdienestu uzraudzība u.c. sīklietas). Varēja vēl uz fultbola federācijas priekšnieku kandidēt.
Ja vien IUB nenoraks, tad būs Ķekavas apeja, nākamais tamlīdzīgā vīzē esot plānots Rīgas apvedceļš, tiesa nez kurā Daugavas pusē. A par Ministru, nu, neko jaunu jau nav pateicis gan par maģistrālēm, gan par to ka visur vajag radarus, tas visās malās tiek spriedelēts un pie visiem sat.ministriem.
Kā Bauskā dzimušais, varu tikai piekrist Bauskas apvedceļa vajadzībai, murgs tur. Tikko kā pāregulēja luksoforu pie autoostas uz drošāku režīmu, tā sastrēgumi sākot no pauzes līdz rimčikam. Taču uz visa šitā fona bauska arī malači, uztaisīja sev industriālo parku uzbūvēja jaunu ceļu. Tas ka tur neviens uzņēmums jau gadu kā nav atnācis, par to paklusēšu, bet to ka jauno ceļu varēja tēmēt, tā lai vismaz fūrēm apeja sanāktu uztaisot vēl vienu tiltu pār Mēmeli, tur nu bauska konkrēti nolohojās, jo šitā iela beidzās taisni lielzeltiņu ražotnē, kas automātiski nozīmē - nekāda apvedceļš arī no pašvaldības nesanāks.
Kāpēc rīgas apvedceļam apvedceļu?
Bauskas virzienā vispār bija jātaisa 4 joslu bānis. Ar turpinājumu cauri Lietuvai un Polijai.
Ceļš uz putneni tika uztaisīts, lai novirzītu smagos no dzīvojamās zonas uz A7/Pūriņu ielas krustu. Savādāk visas ielas pie.. irstas no dzīvo putnu fūrēm.
Domei papildus komunikāciju izbūvei vajadzēja uzbūvēt arī kādu ēku, kur ievākties kadam investoram. VATP ir ļoti labs piemērs.
Un es vēl brīnījos, kāpēc tieši pēdējos gados ir viss tik slikti no Ceraukstes puses. Vēl vajadzētu vismaz 2 zebras likvidēt.
Nu, kad uztaisīs rail baltica tad no bauskas uz rīgu brauks ar vilcienu. Nebūs jēgas braukt ar auto.
Bomžiem, kas dzīvo stacijā, noteikti. Pārējiem varētu būt tomēr savādāks skats uz šo.
Ierunājās aviobiznesa derīgais mu....
Cilvēku skaits, kas strādā Rīgas centrā vai racionāli tuvu tam, lai turpinātu ar RS.
Liela daļa darbinieku tiek vesta ar specautobusiem uz Pierīgas rūpnīcām vai loģistikas centriem.
anoagask rakstīja:
GB12 rakstīja:
darklight rakstīja: Kaut esmu JKP vēlētājs, man jāatzīst, ka šis kadrs ir lielākais idiots starp ministriem uzreiz pēc Reira.
Nu, man šķiet, ka Petraviča šos abus sit pušu, kā minimums, 2x...
+1
ministre, deputāte, Saeimas nacionālās drošības komisijas locekle (specdienestu uzraudzība u.c. sīklietas). Varēja vēl uz fultbola federācijas priekšnieku kandidēt.
Jā, sportsmenka, komsomolka...
dubis rakstīja: Ja vien IUB nenoraks, tad būs Ķekavas apeja, nākamais tamlīdzīgā vīzē esot plānots Rīgas apvedceļš, tiesa nez kurā Daugavas pusē. A par Ministru, nu, neko jaunu jau nav pateicis gan par maģistrālēm, gan par to ka visur vajag radarus, tas visās malās tiek spriedelēts un pie visiem sat.ministriem.
Kā Bauskā dzimušais, varu tikai piekrist Bauskas apvedceļa vajadzībai, murgs tur. Tikko kā pāregulēja luksoforu pie autoostas uz drošāku režīmu, tā sastrēgumi sākot no pauzes līdz rimčikam. Taču uz visa šitā fona bauska arī malači, uztaisīja sev industriālo parku uzbūvēja jaunu ceļu. Tas ka tur neviens uzņēmums jau gadu kā nav atnācis, par to paklusēšu, bet to ka jauno ceļu varēja tēmēt, tā lai vismaz fūrēm apeja sanāktu uztaisot vēl vienu tiltu pār Mēmeli, tur nu bauska konkrēti nolohojās, jo šitā iela beidzās taisni lielzeltiņu ražotnē, kas automātiski nozīmē - nekāda apvedceļš arī no pašvaldības nesanāks.
Apvedceļam teorētiski būtu jāiet gar Liellaukiem, Beku mežam un jāsavienojas ar A7 Ārcē pie krustojuma ar trasi.
Vismaz RB līnija teorētiski ies gar manu bijušo mājvietu un stacija būs Bekās.
Tas LVC plāns tāds arī ir, bet tā kā Bauska labi zin, ka realizācijas gads būs tuvāk 2040. kā 2020ajam, ja vispār tiks kādreiz realizēts, šo te putnu fabrikas, industriālās zonas ceļu varēja plānot tā, lai pašu spēkiem būtu kāds mazais apvedceļš līdz lielā izbūvei. Bet klīst runas, kā līdz ar maģistrāļu projektu par mazo pilsētu apejām pagaidām~gadus 30 var aizmirst.
Lasīju, ka apvedceļš ir darāmo darbu saraksta pašā lejā. Idioti.
Es kā Bauskas iedzīvotājs arī domāju, ka varen svarīga lieta šī ir. Taču valstiskā mērogā, tas pats Rīgas apvedceļš ir pilnīgs vāks jau tagad. A10 vismaz līdz Jūrmalas kuršiem, tā pati Ķekava/A7, Ādaži, Baltezers ir diezgan svarīgāki gan intensitāšu dēļ, gan Rīgas tuvuma dēļ. Godīgi sakot, tagad pat Iecavā situācija liekas traka, kad ātrāk sanāk apbraukt Iecavā nogriežot uz Plakanciema ceļa pusi un izgriežot ārā pie luksofora, no Rīgas braucot. Darbu daudz, piķi ministrs vēl atradis nav. Līdz ar ko pašvaldībām arī pašām par sevi būtu jādomā.
Par Rigas apli piekrītu-raud pec 2 līmeņu krustiem.
Bet Iecavai/Bauskai nevajadzētu būt pēdējā vietā arī.
Krotow rakstīja: Bauskas virzienā vispār bija jātaisa 4 joslu bānis. Ar turpinājumu cauri Lietuvai un Polijai.
Lietuvā jau aiz Kauņas būvējas sen. Polija gan jau pabeigs ātrāk, kā Viņķele atļaus tur braukt:
pl.wikipedia.org/wiki/Autostrady_i_drogi_ekspresowe_w_Polsce#/media/Plik:Nowamapastan.png
Piemērs no Siguldas - tur ap to laiku, kad Saukrastu apvedceļu plānoja, sprieda arī par apvedceļu Siguldai. Par spīti tam, ka iedzīvotāji (it kā) vēlējās apvedceļu, projektu klusiņām nolika plauktā, līdz iestājās dižķibele, un čiks vien iznāca. Kāpēc? Jo Siguldas uzņēmēji - tirgonīši - bija pret.
Domāju, ka Bauskā varētu būt līdzīgi.
PN - apnedceļam un arī ātrgaitas ceļam ne vienmēr jābūt ar divām atdalītām brauktuvēm un 4 vai 6 joslām - bieži pietiktu ar 2 līmeņu šķērsojumiem un lai var ieturēt nemainīgu ātrrumu.
Stulbs domāšanas veids. Ja man jābrauc tieši uz Siguldu, tad braucu uz Siguldu. Citādi vnk braucu cauri. Tas 50/70 posms no Aerodium līdz krustojumam ar autobusu pieturu no dolomīta reāli kaitina. Ar Bausku ir tas pats. Un nedomāju ka šo pilsētu iedzīvotājiem tranzīts gar viņu logiem šķiet ļoti pievilcīgs.
Priekš kam Siguldai vajag kaut kādu apvedceļu? Divu līmeņu krustojumus un nomainīt baltās zīmes "SIGULDA" pret tādām pašām tik zilā krāsā. Sigulda ir tāds pats marazms kā Grobiņa - jābrauc pa taisnu šoseju uz 50, nevis 90, lai arī apdzīvotā vieta atrodas vismaz pārsimt metru kaut kur sānā...
Es reiz dzīvoju mājā, kuras oriģinālā adrese bija: Vidzemes šoseja tik un tik. Un iebrauktuve no šosejas. Vēl ir tādas mājas. Bet pilsēta ir ie/apaugusi ap šoseju. Pirms 150 gadiem bija tikai viens krogs, Gāles krogs, un pilsēta vēl aiz dzelzceļa. Tagad sen vairs tā nav. Lielais vairums sabtransa autobusu pietur tikai uz šosejas.
Arī smago kravu kustība ir ievērojama.
Piekrītu, ka stulbs. Bet lielveikalu baroni un benzīntanka karaļi grib, lai tu stūrē garām tieši viņa pīrādziņu tirgotuvei. Un pilsētu domes, kas nereti itin draudzīgi izturas pret business meņiem izdara visu, lai pēdējiem izpatiktu
Bauskas problema ir tieši smagais transports, kas nestājas nekādos veikalos, bet sastrēgumus rada.
Veikals arī ir tikai viens Rimi/Maxima. Tur ieperkas tie tūristi, kuri apmeklē Rundāles un Bauskas pilis.
Tālis Linkaits aizgājis astrālī
www.delfi.lv/auto/zinas/fotoradariem-naudas-nav-rosina-ar-meteostacijam-fikset-autobrauceju-parkapumus.d?id=52588145
Raženi padomi sadoti, pirms tam likās, ka tālis filtrē bazaru, bet tagad liekas, ka ministrs vulgaris