Jo lielāka kaste, jo lielāka iedomātā drošība, kaut gan arī vellapēdisti domā ka vakaros bez atstarojošas vestes un gaismām viņi ir redzami, tāpat kā gājēji. Tād nu mums tā attieksme pret jebkādu drošību (t.i. ne tikai satiksmes bet arī darba, medību utt. )
P.S. es gan te arī nemēģināšu izlikties ka esmu baigi perfektais, pašam arī ir kasjaki ejot un braucot ar veli gadījušies, kad pārlieku ilgi esmu aizķēries darbā un pa gaismu neesmu notinies, bet lādējamais lukturis palicis "tur kur bija pieslēgts" ( ir gan velim, gan galvā maucamais).
Gaismu (ne)lietošana un defekti
Gada īsākajā laikā arī dienas vidū lec ārā tie, kuri brauc bez gaismām. Rīgā visvairāk izceļas gredzenu pavēlnieki, pie kam no dārgā gala. Jauni A4 un Q7. Vai Audi pēdējo gadu modeļiem nav automātiskās tuvo gaismu/gabarītu ieslēgšanas? Nākamie, kam patīk slēpties tumsā - BMW X5. Pēc tam izteikti daudz Volvo XC90 ar nedegošu kreisās puses ksenona lukturi. Dīvaini sanāk, ja var iegādāties šādu auto, vai tiešām pietrūkt vēl mazliet spuldzes nomaiņai?