1. jautajums vai tev nav gaiss dzesēšanas sistemā, nezinu ka ir konkretajam auto, bet dažiem uzpildīšana ir ļoti specifiska, pat līdz līmenim, ka ir jadabu pareizs slīpums, tad izsūc gaisu (iegūst dzeses sistēmā vakuumu, un tad ļauj tam vakuumam pašam iesūkt dzeses šķidrumu.
2. kad uzsilst motors līdz darba temperatūrai, kas notiek ar visām dzeses trubām - pārbaudi kāda temperatūra (var jau ar roku provēt, bet nu lāzer termometri tagad visos stūros, un dažiem mobšiem kā manam Cat S60 ir infra sarkana kamera - FLIR - ari parādīs kas un kā tur cirkulē, vai necirkulē.
Ja kaut kur teiksim uz salona radiatora loku iet izteikti mazāka temperatūra, tad var būt vai nu caurule ciet, vai kads no atverošajiem vārstiem nepilnīgi veras, atliek merit to caurules temperaturu pa posmiem, tad gan jau sapratisi kur problemas sakne.
Bet ja radikālu temperatūras atšķirību nemana nevienā no lokiem/caurulēm, tad pilnigi iespejams ir līdzigi ka manai dīzeļ FR-V - jama naca no Francijas, un tur tas kopejais uzstadijums (dzeses radiators t.sk) ir tiem klimatiskajiem apstākļiem domāts, līdz ar ko te LV pie -20 es varu gandrīz pusstundu nobraukt līdz salons sāk kārtīgāk uzsilt, bet nu logus utml. vaļā gan var dabūt 5-10 min. uz vietas pastāvot ar iekšējo recirkulāciju.
Volvo xc70 2.4d5 120kw
Sveiki vajag padomu kas vēl varētu būt.
Man volvo salonu kārtīgi nesilda.
Salona radiatoru samainiju bet tāpat remdens gais nāk