Jaunie un dziļie grāvji uz Latvijas ceļiem! Kāpēc? Ir vai nav bīstami

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Nekas nevar būt dārgāks, ja tas pēc tam ir jāpārveido! Cik pareizi ir būvēt tik dziļus grāvjus gar Latvijas ceļiem.

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Nedaudz noslīd no ceļa un ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Efektīgākā csn kontrole Labākā pašdisciplinēšanas un paškontroles skola

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Un arī meža zvēri nevar tik ātri uzskriet uz ceļa

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Tur Tajā Vietā Ir Vēl Septiņdesmitajos Gados Būvētie Grāvji!

Jaunremontētais ceļa gabals ar t.s. dziļajiem grāvjiem ir tālāk.

Tiem grāvjiem nav nekādas vainas, tajos jau nav obligāti jābrauc. labāk, lai ceļš ir taisns un līdzens!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Jaunie grāvji ir tieši tik dziļi, cik vajadzīgs ūdens novadīšanai no ceļa pīrāga. Ne jau kāds rok dziļākus kā vajag. Nointervē kādu ceļu būves inženieri, nevis dīvāna ekspertus

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 1 Atbildēt

Par grāvju dziļumu droši vien nav ko strīdēties - kā jau te teica: nerok jau dziļākus, nekā vajag. BET! Vai viņi lielā daļā gadījumu nav ekstrēmi tuvu pašai brauktuvei? Par to derētu padomāt!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nav tikai skaidrs, "kam" būtu jadomā un "kā" šo domāšanas procesu "ierosināt".Nu gan jau ka "nav" tuvu, metrs/pusotrs no assfalta ir pilnīgi pietiekoši.3m dziļums ir normāli,nau ko miizt.

Kā slavenajā j-malas gadījumā ar talsu šossejas "rekonstrukciju".Ja mašīna iekrīt,no pretējās joslas tās jumts nav saskatāms un satraukumam nav pamata.Daudz te drirsītiet,iepumpēsim tur papildus ūdeni.

Augst god diplomētie specaālisti pagaidām (lohiem) nav pacentušies izskaidrot arī barjeru izvietojuma principus gar šiem te cūkurakumiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka nogāzes varētu būt lēzenākās, bet tur visticamāk ir zemju un izmaksu jautājums. Katrs lieks kvadrātmetrs kaut ko izmaksā un visticamāk tas pieder privātpersonai, kas var nevēlēties no tā šķirties. Atsavināšana, cik dzirdēts, var vilkties gadiem un ja lieliem projektiem bez tās nekā, tad mazākiem ceļiem viss notiek tik kompakti, cik nu var.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

2x lēzenāks=2x vairāk kubikmetru jāizrok. Hvz vai sarkanajās līnijās arī iekļautos

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Kam vajadzīgs grāvis?Lai novadītu ūdeni.Pareizi!Tikai viena problēma,ja grāviem nav attece tad viņš nestrādā un tā jau ir mūsdienu problēma.Krievu laikos bija meliorācija mūsu laikos tā nav,tagad domā jo dziļāk jo labāk.Spilgts piemērs,radiniekiem ir zeme,nu jau praktiski purvs,tikai ciņi.Ir grāvji kuriem ir izteka uz upi.Tad kāpēc purvs?Jo grāvji aizaugušu ar krūmiem un kokiem.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 3 Atbildēt

Grāvji ir bīstami tiem, kas brauc grāvī. Tie ir pamatā lohi. Nu lohiem lohu problēmas un diezgan regulāri.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 1 Atbildēt

nu par tiem grāvjiem - ja ir par 2m augstāka nogāze - jāliek malas barjeras, tātad tajās vietās nav pabeigti būvdarbi - barjeras nav uzstādītas

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 1 Atbildēt

vai tik nebija 5m augstuma robeža?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti