Bija iespēja pabraukt arī ar Mirai. Šo biju ierakstījis savā vēlmju lapā pirms došanās uz testiem. Ūdeņraža darbināms auto ar aizmugures piedziņu. Tehnoloģijas gan pagaidām laikam nākotnes, auto futūristisks, bet. Te gan ergonomikā ir ko piedomāt visos aspektos. Iekāpu šajā pēc 508, stūre likās vienkārši milzīga, pēc sajūtām lielāka nekā jebkurā citā mašīnām, vai tādu vajag, nezinu. Ātrumpārslēga svira lika padomāt, kā viņa ir darbināma. Tas pat arī pārējās pogas un izvēlnes. Klimata pogas iznestas viduskonsolē, bet, manuprāt, ne pārāk ergonomiski. Radio vadības pogas līdzīgi, it kā ir, bet saprast grūti. Milzīgā planšete vidū rāda visu ko, bet kā ko pārslēgt, grūti saprast. Apakšā arhaiska paskata klimata un radi regulēšanas podziņas, kas bojā kopējo paskatu un iespaidu par auto. Ventilācijas lūku atveres atgādina darba Hilux. Bija arī pluss salona iekārtojumā, viduskonsolē, blakus roku balstam, bija vieta mobilajam telefonam ar bezvadu lādēšanas iespēju un neslīdošu virsmas pārklājumu. It kā piecvietīgs, bet nestādos priekšā, kā aizmugurē trīs pasažieri var iesēsties milzīgā kardāna tuneļa dēļ. Bagāžnieks mikroskopisks dēļ ūdeņraža bākas. Interesanti, ka pēc nosacītās auto noslāpēšanas un aizslēgšanas, tas vēl turpina kūpēt un darboties sev vien zināmos režīmos.
Gaitā gan auto ļoti foršs, aizmugures piedziņa, stūrē nekādu lieku raustīšanu, gaita līgana un patīkama. Lai arī ne pārāk jaudīgs, 174 ZS, tomēr elektromotora griezes moments dara savu un mašīna paātrinās ļoti dinamiski un patīkami.
Auto interesants, bet šobrīd ir tikai viena degvielas uzpildes stacija, kur to var uzpildīt. Lai gan var nobraukt it kā 650 km, domāju, ka ar to laikam viss ir izteikts.
Toyota Mirai ūdeņraža auto tests, atsauksmes un iespaidi 2021 / 2022
Jaunais Toyota Mirai otrās paaudzes tests no 2021 gada, kāda pieredze?