Ja par papildu gāzes padevi esošam dīzeļdzinējam, tad tur tie procenti ir tādi, ka pilnīgi pietek ar mazo balonu rezerves riteņa vietā bagāžniekā. Esot kaut kāda ekonomija, bet tad esot jābrauc ļoti daudz. Esot nedaudz lielāka jauda un diezgan jūtami samazināta PM2.5 un PM10 daļiņu izdale.
Ja par esošu dīzeļauto dzinēja pārbūvi par dzirksteļaizdedzes motoru un aprīkošanu ar gāzi - tad tas atrisina par daudz saražoto dīzeļu problēmu pasaulē sakarā ar jaunajiem klimata mērķiem. Šo patiesībā vajadzētu visādi stimulēt ar nodokļiem, atlaidēm un visādiem finanšu instrumentiem, projektiem.
CO2 mazāk un PM daļiņu praktiski nav.
conversion of diesel engine to petrol engine - google
Gāzes iekārta dīzeļdzinējam?
Es domāju reāli zaudējumu būs daudz vairāk - palielinās auto svars (lielāks patēriņš), papildus izdevumi iekārtas apkopei un uzpildes staciju meklēšanai, samazinās vieta bagāžas nodalījumā (nāksies braukt divreiz). Plus vēl pašas iekārtas uzstādīšanas izmaksas. Efektīga šī sistēma varētu būt autobusiem, smagajam transportam. Ja nemaldos, tar RS kādreiz bija autobusi ar gāzes iekārtām (baloni uz jumta).
p.s. vispār jau pirms jaunu topiku taisīšanas varētu pamēģināt search funkciju.