Nekur atsauksmēs nevaru atrast, vai quattro labošana perspektīvā varētu būt sarežģītāka un dārgāka, vai īpaši neatšķitas? Kas šitādam varētu būt "vājā vieta"?
Cik nu radinieki ar visādiem Audi braukuši - quattro vai nē tieši papildus velkošie nekad nav bijusi problēma. Ēd saprotams tāds quattro vairāk, bet nu braukšanas stils to ietekmē krietni vairāk .
Joprojām ar tādu dīzeļuuniversali priekšpiedziņu viens braukā.
Tam universalim gan viena stulba nelaime - neblīvējas kādas durvis pa zemes ceļiem rauj iekšā putekļus pa visām spraugam, pat gar skaļruņiem, visticamak, ka vainīga aizmugures blīvgumija,
Paldies par komentu. Doma pārsēsties no Volvo S60 benzīna uz Audi A4 2.0 dīzeli , ap 2009.gadu, tik informācijas par iespējamām ksitēm netā ļoti maz. Pārsvarā tik labas atsauksmes Man prasības mazas - galvenais, lai ērti beņķi un pavisam reti jādzen uz servisu!
Kā plīsīs, tā ir loterija. Ļoti labi būtu zināt auto vēsturi, protams, kas varētu samazināt servisa apmeklējuma skaitu. Vismazākā servisa apmeklējuma iespējamība ir Toyota/Lexus, bet arī var iekrist. Audi noteikti nav no uzticamākajiem. Ja Audi, tad tikai quattro, cita braukšana.
Nu nevienam no tiem kas bija radiem īpasas nelaimes nebija, vienīgi pēc 10+ gadu lietošanas izlida vienam rūsa, un bija velviens kas bija smagi sists(tā ka jumts burzīts) atjaunots, un tas ar ka maita rūsēja. Vienam sajūgs bija tiktal izdilis ka minot grīdā sāka slīdēt, bet pārejais nekas tads kas būtu palicis atmiņā. Tā ka ja sūdu nenopirksi, domaju ka problēmu.nebūs ...
Bet vai es mainītu S60 uz A4 - nezinu, es laikam ne ...
Ir daži , kuri LV ir no 2013.g, bet baidos, kavarētu būt "nodzīti" pa mūsu ceļiem. Bet šis, ko skatos, no Vācijas- bet autoDNA neko daudz nerāda- bilžu nav. Bet varbūt tas tieši labi. Cik esmu dzirdējusi, autiņiem, kas nāk no Vācijas, pagrūti pārbaudīt vēsturi, jo Vācija nelabprāt dalās ar info no viņu reģistriem.
Pirkt padsmitgadīgu dīzeli ir totāla loterija, iespēja atrast labu, nenobrauktu eksemplāru ir neliela, jo vairumam būs ap 300+ nobraukums, kad sākās "dārgie" remonti, gan kārbas, gan sprauslas, utt.
Ja runa quattro vai priekšpiedziņa, viennozīmīgi quattro!
Tad labāk piemet vēl naudu un atrodi kādu jaunāku eksemplāru, kam skaidra vēsture, tāpat ir liela iespēja, ka to summas starpību pēc tam iegāzīsi remontos.
Zini nav tik traki, tas radu gabals jauns čalis kas vispar tikai ar Audi brauc, nopirka šeit uz vietas jau otro (neRīgā) un brauc jau kadus vairakus gadus. Tiesa ja kas lūzt, pats ari neslinko pirkstu pielikt, bet nekas butisks šim nav noticis ... Pirmo 80nieku pats vispirms sasita, sataisīja un tad novākoja ...
Tam pirmajam viņa dampim gan visādas šļauciņas un trubiņas ieplaisajušas un mieru no sākuma nelika, bet nu pats ar visu tur tika galā ...
2009.gada modelis jau ir gana "elektronisks", lai paša spēkiem tiktu galā, protams, ja esi automehāniķis, cits stāsts. Mutere jau gandrīz 10 gadus brauc ar šādu, tā viss ok, pa brīdim kāds elektronisks gļuks, bet viņa maz brauc, pat ļooti, tā ka nebūs īsti objektīvi spriest.
Es jau nu gan teiktu ka šī mašīna ir pārāk jauna - dēļ kā arī ir iespējams tas, ko tu saki. Pirmie sūdi jau ir tas, ka tas ir B8, nevis B7 - iekš B7 tā 2.0 kuļmašīna būtu PD, kamēr te droši vien CR [nezinu tik smalki tās nianses ar 2.0, īpaši nav interesējis], un B7 tādu 2.0 var vienmēr samainīt uz 1.9. "Jaunākam ar skaidru vēsturi" CR būs ar garantiju, kopā ar jauko iespēju atrauties skaidu pilnu degvielas sistēmu - padsmitgadīga 8v PD iespējamās problēmas liekas tādas diezgan mazas un lētas salīdzinājumā ar stipri jaunāku CR problēmām, bet nu gaumes jautājums - kuram pašikot ar jaunāku gadu, lai pārējie domā cik pakas šis gadā atstāj servisos, kuram braukt ar lētāku un uzticamāku mašīnu
Kvatras mešalkai īpaši nekādiem dārgiem remontiem nevajadzētu būt; tik jaunai mašīnai vispār dārgākais kas varētu būt - kāda blīvslēga maiņa.
Kaut kā neesmu piefiksējis ka kāds 15+ gadus veca PD īpašnieks uz kaut ko tādu iespringtu - izplatītākā problēma ir vāle, kur jauna maksā kādas 250 eiras, un dabas parādība kas izskatās pēc beigtām sprauslām bet patiesībā ir problēmas ar sprauslu štekeriem - un ja nu kas, cits motors arī neko dārgi nemaksā...
Šajā situācijā no kvatras nav īpaši ko baidīties - divritenim pakaļas piekare jau tāpat ir tāda pati, attiecīgi uz to ietaupīt nevar, un viss kas kvatrai ir papildus - kardāns, divas pusasis, diferis, torsens kārbai galā un neliels papildus degvielas patēriņš.
Volx tūlīt teiks, ka jāpērk Kia, bet nevajag viņu īpaši klausīt, viņš pēdējā laikā ļoti intensīvi dzer... atmiņas ūdeni. Jāpērk tas, kas patīk - veselā saprāta robežās, protams. Ja jau tie Audi būtu tādi mēsli, tad nebūtu pilnas ielas ar tiem.
Exactly, gribi saprast kas ir reāls mēsls , ja zini daudz auto un modeļu, palūri Ss.lv, un ja tur vairs nav atrodams pat 1 gab. no konkretā modeļa - auto ir bijis ļoti konkrēts sūc uz kociņa, un visi kas bija ir 'iestūrējuši šrotā' ...
Protams tas loģiski nav attiecinams uz auto kas videjam latvietim nav normali aizsniedzams ..
Nu tev IMO ir arī brīnumaina veiksme. Tu esi vienīgais man zināmais, kurš nav ticis pie savas krūzītes BMW servisā. Nesaprotu gan likumsakarību šādai veiksmei. Gads noteikti nē. Varbūt modelis un iepriekšējais owneris.
Es gan nekādu veiksmi neredzu, man visi pazīstamie, kas ir nopirkuši bmw, gan tādu pašu GT, gan 5er, gan X5 ir ļoti apmierināti, un nekādas krūzītes viņiem nav.
Noteikti ņem ar quattro pat ja sanāk dārgāk. Vismaz ziemā kaut ko uz prieksu vares tikt. Man pilnigi visi, pat darba auto ir ar pilnpiedzinu, tos vienriteņus ka sugu vairs neizskatu, mes tomer dzivojam valstī kur ir ziema.
Ja tu perc tik vecu drazu no vacijas (lietuvas) tad nelolo cerības, tu ka lohs dzivosi pa servisiem neatkarigi no piedzinas veida un maksasi par to veco grwuztu koļībiniem. Labak aizej uz autobravu un noperc pilnpiedzinas suzuki līzingā.
Biedrs Šīrs apmēram jau Tev izgaismoja, kas būs. Visi tava gada izvēlētie autiņi jau būs 5x pamanījuši saimniekus un atšķirībā tik būs, ka Audi, BMW Tevi noslauks sausu servisos. It sevišķi jau sievietei, kas domā liet tik degvielu un braukt. Tā nesanāks.
Jo vienkāršāks autiņš, jo uzticamāks. Tu tak nenodarbojies ar turbīnu restaurāciju vai kkā tml.?
Pavisam nesen Hetere šeit līdzīgi pirka autiņu, nopirka Hyundai i20. Jāzin jau priekš kā un kur tu taisies braukt. Man personīgi tas i20 nederētu, bet viennozīgi tas būs drošāks, ekonomiskāks lietošanā, nekā Audi. Tas būtu jāatliek pēdējais, ko izskatīt
Hyndai īsti nav opcija- ja Hyndai, tad skatījos ap 2016.g un i30, bet tas man ir svešs modelis. Man pašai bija Volvo S60, 2.4 benzīns (pirku 9 g. vecu auto) LV biju pirmā un vienīgā īpaßniece 7 gadus, zināju visas viņa kaites. Volx, varbūt ir info par ~2011.g. S60, MT, bet kurš būtu mazāk kaprīzs 1.6 vai 2.0 dīzeļa motors? Un, vai tiem ir "ilgākdzīvojošas" stūres reikas?
Protams, es zinu, ka tādā es 10 gadus par kkādiem extra remontiem varēšu nedomāt. Pavisam cita aina būtu, ja par tādu summu es nopirktu 2x vecāku audi. Tur jau uzreiz ir jānoliek pāris tūkstoši rezervē, ko remontēt, savest visu līdz kkādai kārtībai. Tas gan neko negarantē, vēlāk var nākties vēl vairāk tur iegrūst.
Tur gan nav minēts, bet visticamāk tas ir 1. 4 GDI turbo. Priekš tādas masas tā ir puška! Man ir 1.6 GDI turbo, bet autiņš kudi smagāks - Tucson. Es nezinu kur un kam vēl vairāk tos zirgus vajag. 1.6 parastais atmosfērnieks uz šosejas var just, ka nedaudz gurdens, kad uz 100 jāapadzen kāds
Puška - tas ir kaut kas tāds kur nopiržas un nehuja neiet? To kāda "puška" ir hujdaja tricārs parāda to ka N versija līdz simtam ieskrienas lēnāk nekā Audī S2, par spīti strēķīti jaudīgākam motoram - kāpēc - jo tas hujdaja tricārs ir nežēlīgi smags, par spīti tam ka tas ir golfa klases hečbeks un piedevām divritenis...
Es ceru ka tam otrās paaudzes hujdaja tricāram ir uzlabota kvalitāte salīdzinot ar pirmo paaudzi. Reiz gadījās izkost vienu līkumu ar pirmās paaudzes tricāru kuram iekšā bija vājākā kuļmašīna - mani patīkami pārsteidza tās kuļmašīnas dinamika, es nebiju gaidījis ka tā smagā kaste tik labi kustēsies, bet nu savādāk - ceturtā golfa kvalitātes līmenis vēl nebija sasniegts, un es biju šokā par ātrumkārbu, kurai vismaz pāris sinhronizatori bija beigti - bet nu ko var gribēt no korejiešu sūda, ne jau kvalitāti...
Paskaties CSDD pēc reģistrācijas numura TL datus. Dzinējam ir ap 100 zs. Tas nav nekāds GDI turbo. 1.4 gdi turbo ir ap 140 hp, kas LV apstākļiem jau būtu pietiekoši.
Īsts bomārs izvēlēsies vecu lūzni, kurš paātrinās par sekundi ātrāk līdz sotakam, jo problēmas ar galvu, ta sauktais bomāra sindroms. Ar bomāra sindromu latvijā sirgst aptuveno 80 procentu autobraucēju. Jo tālak uz austrumiem, jo bomāra sindroms izteiktāks.
Sievietei 12gv auto...āudī..hmmm ;p -tur lohi/vīrieši maksā ko nevar pavilkt, ta kur nu ja "iesācēja"...
Tev 1kārt ir Pārdevēju jāatrod, kurš tevi neapmānīs.2kārt, visdrīzāk tev iekritīs auto ar sliktu gaismu,pussprāgušu kondicionieri,nobrauktiem bremžudiskiem un problemātisku 300k noskrējušu Dpf kvēpufiltru (ja vien tas tur/vēl ir..).KUR tu kā sieviete to "kopsi",ja nu kas- nu figzin...
Quattro būs vērtīgāks kā tāds,nu vismaz kāds prieks.Tas 2l dīzelis ēd litru mazāk, taču arī tam ir problēmas un tas ir tāpat ir vecs hlams un pat ar mazāku resursu kā 3.0v6.Rēķini kā gribi- tas ir vecs auto ar pretenziju uz nelikvīda statusu- tikko sāksi ko ķenerēt "pa lēto" vai amputēt vai pie lohiem apkopt."Elektronika" tur neplīsīs (jo tās tur īsti nemaz nav,.), taču viss pārējais/svarīgais ir zem jautājuma, sākot ar kondicionieri un beidzot ar sprauslām.
Uz vietas pāris g pa LV ekspluatētu- nu NEKĀDĀ gadījumā,nospļaujies un aizmirsti. Tikai tikko/no un pie nedrirsēja pārdevēja.Kuru šodien ar uguni diez vai atradīsi...
Vel ir jautājums. Tie nepilnie 10tk eironaudas ir vai nav? Jākārto mogo līzings? Ja tā, tad uz priekšu. Lohi ir pelnījuši ka viņus uzmet.
Bet ja ir tie10tk kabatā, tad vel 10 vajadzētu varet izmaksāt 7 gados un tad kāp tik džimbulī un izbaudi pēdejo braucienu lohovozā uz suzuki dīlercentru.
tas ss minētais kopsummā izskatās, ka varētu būt ok (paskatījos gan eCSDD, gan uzmetu aci autoDNA), bet nu ciest nevaru tās "koka" apdares- kas ko tādu iedomājies vēl Audi ielikt??? Atceros, tēta vecajam mersim tādas bija pa visu salonu! Laikam palikšu uzticīga Volvo S60...
-bet vispār jā, jaņem ir kundajs.To tur tas kundaja pārdevējs pārdod tapc, ka visi kundaja īpašnieki un pārdevēji ir Labdari.Zin kā, tagd tauta slimo,viss dārgs, nu kā tu prasīsi par 3gv kundaju dārgāk kā 1/2 sākumcenas.Pa 17 nopirka ,pa 8 jāpārdod.Uj, bet neviens neņem.Bet nav arī jāremontē.Jā.
Interesanti, ka autors saka, Latvijā autiņš nodzīts, Vācija nē - NO KURIENES TĀDI STEREOTIPI?!?
Ikviens kas ir padzīvojis kaut mēnesi vāczemē un pabraukajis pa to ceļiem redz un zin, ka tur neviens saudzīgi ar autiņiem nebrauc. Īpāši, bānī, spiež cik iet katru dienu tātad tādam +/-10 gadīgam dīzelim motors būs savu resursu izsmēlis! Protams ritošā būs kārtībā, norūsejis nebūs, bet faktiski uzreiz vai tuvākajos gados varēsi mainīt visu dārgo ap dzinēju un izplūdes sistēmu(dpf u.c. ''zaļie'' brīnumi)
Nez es labāk ņemtu auto kas pirkta un dzīvojusi LV, redzi skaidri nobraukumu, vari aizbraukt kaut uz centru un paprasīt servisa izdruku kad servisojās vēl pie viņiem u.t.t. daduz caurspīdīgāk, protams LV mašīnam vairak jauzsver uz rūsu un hadeni, toties motori dzīvi jo pie mums nav kur tā skriet un mocīt dzinēju tūkstošiem km ik dienu.
Jo no vāczemes lētie eksemplāri(kas ir visi zem videjās cenas) biezi nāk ar fake servisa gramatām u.c. apslēptiem brīnumiem tapēc jau ir lētak, domajat ka vāciesi ir stulbi alu cilveki, bez interneta un sakariem, ka nezin vidējo auto vērtību eiropā?... Augstais cenu gals notiekti būs 99% tīrs, smuks un labāks par LV braucošu auto, bet latvietis jau 'auto no vācijas' nemeklē cenu diapazonas augšgalā. Jo tak nepirks 'no vācijas' pa pāris štukam dārgak + registrcijas čakars, ja tepat uz vietas var nopirkt...
Bet par kvatru vai bez, noteikti kvatru.... Nez ja ir tāda opcija, tad kāpēc ne? Nu i ka iztērēsi 1L MĒN vairāk degvielā? Kondiška tak ar terē vairak, kapēc ta pa to visi nečīkst? Ta ravējiet ārā un ietaupat savu pus litru degvielu mēnesī.
Par servisiem viss pamatā ir atkarīgs no auto vēstures un iepriekšejā saimnieka/-iem cik tie ir sekojuši tam līdz. Vari iegrabties FWD versijā, bet ar kvatru brauksi un priecasies un otrādi.
Hmm, man ir tikai viena iebilde - bānis patiesībā ir diezgan liela "svētība", tas nozīmē ka ir auto kuri brauc lielus gabalus, un ir ar lielu nobraukumu, bet ar labi saglabājušos dzinēju/transmisiju. Skaidrs ka ja vācu vāģis to vien darījis kā uz 200+ vilcis pa bāni, tam arī būs problēmas, ja saimnieks ir nevīža, jo pie tādiem atvilciniem, var gadīties, ka DPFs nekad nav ticis līdz kārtīgam "izdedzināšanas režīmam" un cerams ka eļļu kāds ar ir jēdzis mainīt laicīgāk nekā dīlers rekomendē , taču DPF u.c. atgāzu "normlizēšanas" sistēmām vairāk ziepju taisa tie kas brauc izcili lēni un praktiski nekad virs 2000 apg/min. neuzceļ - tiem tie DPFi taisa ziepes krietni ātrāk, it īpaši sākumā kad DPF pirmoreiz parādijās, vēlākiem auto jau "negatīvā pieredze" pielaboja sākotnējās programmātiskās aplamības un aplamos cilvēku ieradumus ar ņēma vērā.
Toyota dīzeļu "pirmatnējo" DPFu izdedzināšana vien bija ko vērta reizēm pat ziņās uz autobāņa pamanījās nokļūt - jo biezu miglu veidoja, un lašaras vācieši nezinot ko darīt reizēm bija nometuši malā tos auto domājot ka deg ...
Labāk 200k pa bāni nogājis nekā 100k pa pilsetu ļurkāts, jo sevišķi dīzelis. Tas pats ar rūsu-cīņa vienmēr tiks zaudēta.
Tāpat tādam pa bāni gājušam būs par kārtu mazāk nodzīvots salons jo mašīnā pavadītais laiks būs līdzīgs vai pat mazāks un iekāpšanas izkāpšanas reizes n reizes mazāk.
Par to litru mēnesī sasmējos - nu jā - ja mēnesī nobrauc kādus 300-400 kilometrus [ne vairāk], tad litrs, jā. Bet savādāk - vecām kvatrām ar benzīnniekiem patēriņa starpība bija puslitrs uz simtu - nu te ir runa par kuļmašīnu, pieņemsim ka te ir uz pusi mazāka starpība. Iemesla mazākai starpībai nav - vienīgais kas tam B8 var piedziņā atšķirties no kāda B3 vai B4 - mazliet savādāks griezes momenta sadalījums un, iespējams, spēka agregāts bik tālāk uz aizmuguri.
Cik unikālas automašīnas, ka diskusija uzreiz jāiesāk nevis ar to cik forši būs braukt un cik uzticams auto (piemēram Toyotas gadījums) bet gan par remontiem. Ooo jā Audi būs varena remontesana, varēsi katru nedēļu to darīt. Kā saka, kaut pastalās, bet Audi
Nu bet loģiski - cilvēks domā ar galvu un apzinās ka mašīnu vajadzēs remontēt. Tayata tikmēr ir labs piemērs mašīnas izstrādājumam kas, jā, ir uzticamāks - bet kad jāremontē, tad ir "oi bļēēe..."...
Nevis apzinās, ka vajadzēs remontēt, bet skaidri zin, ka viņam, kā sestajam vai septītajam saimniekam nekas cits jau arī nebūs, kā tikai remonti.
Tā vietā lai paņemtu uzticamāku un vienkāršāku auto, cilvēks leks pāri savam dupsim un ķers kredītus, jo kaut pastalās, bet premium. Tas nekas ja būs nokauts
Labāks quattro, vai bez? Skatos Audi A4, 2009, 2.0 dīzeli B8, MT
Nekur atsauksmēs nevaru atrast, vai quattro labošana perspektīvā varētu būt sarežģītāka un dārgāka, vai īpaši neatšķitas? Kas šitādam varētu būt "vājā vieta"?