Cupra Born auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Cupra Born tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

SEB Auto dienās Jelgavā izbraucu ar Cupra Born. Paliku sajūsmā! Auto krietni patīkamāks nekā Renault-Zoe.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu gan atradi, ar ko salīdzināt...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu +/- līdzīga cenu kategorija ap 40k.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Zoe maksā ap 30, nevis 40...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

No renault.lv - cena sākot no 38120 eur.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Pilnai laimei varēji uzzināt, vai šī auto galvenā bremžu cilindra sprostgredzens ir ar caurumiem noņemšanai- uzlikšanai? Vai arī tomēr Golf2 šai ziņā ir daudz patīkamāks par jebkuru jauno Cupru?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Tā jau vairāk ir Nīcas brinumbērna tēma.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Ar šo noteikti gribu izbraukt. Ļoti interesants modelis. Vizuāli pilnīgi noteikti patīk krietni labāk nekā ID.3 un Cuprai ir arī sakarīga komplektācija.

Bet ir, diemžēl, pāris neveiksmīgas lietas, ko šis auto bija spiests pārņemt no ID līnijas – kapacitīvās pogas uz stūres, tikai 2 logu pacēlāju pogas un neveiksmīgais klimata kontroles touch bar, kas tumsā nav pat izgaismots (ja nemaldos).

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Un ar šīm dažām neveiksmīgajām lietām pilnīgi pietiek, lai nogalinātu interesi par šo neapšaubāmi glīto auto.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Es vēl svārstītos, bet tas, diemžēl, ir liels mīnuss.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Es vēl svārstītos, bet tas, diemžēl, ir liels mīnuss.

Esi vecs stagnāts, nesaproti jaunas lietas.

Bet ja nopietni, nezin kāpēc mūsu autobraucēji nespēj pieņemt šīs progresīvās lietas - skārienjūtīgo ekrānu. Man tas ir gluži labi saprotams. Ja vecajam auto es "uz aklo" varēju sataustīt kloķīšus un izdarīt n-tās darbības, tad tagad izvēle - uz ceļu vai nu uz šo brīnišķo ekrānu. Mēģini nu salāgot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc Škoda visu var uztaisīt normāli? Man pilnīgi pajāt par VW marku - ja VAG bosi nolēmuši to nogalināt - lai tā būtu! Bet man patiesi žēl, ka Seat/ Cupra vadībā neviens nav spējis saprast, ka nevajag pārņemt pilnīgi visus šizofrēniskos un neveiksmīgos VW risinājumus.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Škoda arī vairs nevar. Man ir pagājušā gada Oktāvija un tur ir tieši tizlais ekrāns. Pirms tam bija normāli - ar kloķīšiem.

Domāju, tagad visi uz to iet. Varbūt jauki tas izklausās līdz brīdim, kad ar tādu sūdu jāsāk dzīvot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ja? Man liekas pat vēl kaut kādai šī gada Škodai bija klimats ar podziņām. Nu vismaz logus tavai Oktāvijai taču var atvērt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nav svarīgs gads, bet platforma, uz kuras auto būvēts. VAG efektologi izlēmuši likvidēt pogas MQB, un mezgli ar fiziskām pogām vairs nav pieejami.

Domāju, ka ergonomikas nodaļa visa ir izdarījusi pašnāvību, jo tieši ar to VAG bija slavens. Bet finansisti pāri visam.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

VAG ergonomika?

Bija sen viens, kur tie ergonomisti bija saņēmušies beidzot ielikt glāžu turētāju. Tikai .... kad tos atvēra, pie radio vairs klāt tikt nevarēja. Priekšējie sēdekļi bija izlocīti, lai veidotu vizuāli lielāku telpu. Tikai ... normāli sēžot mugura tika atbalstīta līdz vietai drusku zem lāpstiņām.

Domāju, ka varu VAG tur tikai un vienīgi pontologi. Tur viss ir pakārtots bezjēdzīgiem pontiem.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Jā, mums arī ir tā pati Octavia. Bet es teiktu, ka tur ir krietni veiksmīgāk tas organizēts. Škodai gan ir cita problēma – vismaz mūsu Octavia multimediju sistēma ir diezgan gļukaina. Jāpaskatās vai nav kāds update pieejams, jo salīdzinoši regulāri kaut kas uzkarās.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Nē, pret skārienjutīgo ekrānu man iebildumu nav. Es kā reiz tieši esmu tehnoloģiju gīks lielā mērā.

Man iebildumi ir pret touch pogām uz stūres. Tur tās ir absolūti nevietā. Touch pogas uz stūres tikai kaitina, bet nedod absolūti nekādu ieguvumu. Un otrs neveiksmīgais risināums ir touch bar temperatūras regulēšanai. Tad jau ērāk to ir regulēt vienkārši ekrānā kā tas ir Škoda Octavia. Tā vietā VW un arī Cuprai tas ir atsevišķs, skārienjutīgs panelis, kas tumsā netiek izgaismots un kļūst absolūti neredzams.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Gribēju papildināt par tām touch pogām uz stūres. Ja touchscreenā Tev no touch pogām ir priekšrocība, ka vari pielāgot layoutu kā nepieciešams un mainīt pogu novietojumu, tad uz stūres tāpat katrai pogai ir fiksēta funkcija. Tajā pašā laikā tās pogas uz stūres ir jāspiež gana stipri, bet reāli tās uz iekšu nespiežas. Nezinu kā citus, bet mani tas reāli kaitina, jo nejūti to feedbacku vai nospiedās vai nē un vai nospiedās vienreiz.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

spaidekrāns dod ieguvumu ražotājam - ekrāns nedilst, iznāk lētāk nekā spaidāmās pogas

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Ja? Man liekas pat vēl kaut kādai šī gada Škodai bija klimats ar podziņām. Nu vismaz logus tavai Oktāvijai taču var atvērt?

Vismaz logi ir vēl normāli, pa vecam.

Klimats, mūzika, ķebļu apsilde u.c lietas uz tizlā ekrāna.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

-es (dziļi) Atvainojos, sakietlūdz, kapc (par savu naudu) būtu jāpērk mašīna, kura ikdienā reāli kaitina (besī)? Kā(kāda Kuja) pēc?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jā, nudien, kāds interesants jautājums.

Tu esi atradis auto, kur viss ir tā, kā vēlētos? Domāju, ka te forumā nebūs neviena dalībnieka, kas varētu atbildēt - jā, man te tāds auto ir.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Gan jau tāds būtu, tikai cik maksātu, tb., vai tādu varētu atļauties... Es, piemēram, domāju, ka man ideāls auto būtu aktuālās paaudzes E klases Mercedes universāļa versijā, bet, nu, cena tādam...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Te jau nav runas par to, cik maksātu, bet ka nav iespējas dabūt precīzi sev vēlamo.

Tu vari dabūt to mersi ar vislielāko motoru, manuālo kārbu un bez ekstrām? Kur nu, tikai automāts, visādi bonusi u.t.t.

Teiksim, parastā roķene. Ak, elektroniskā. Bez tādiem un tādiem elektroniskajiem vipendroniem - aizmirsti.

NAV variantu nopirkt to, ko vēlies. Visticamāk nekad nav arī bijis, tā ka pērc to, kas nu sanāk. Tas visticamāk nav īsti tas, ko vēlies, tā ka zināma neapmierinātība noteikti būs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu kā tad tā.Man laikam ir tāds auto.Ar vislielāko motoru, vismazāko patēriņu un labu aprīkojumu.No iespējami vislabākā trūkst vien dažu lietu.El rocene manā skatījumā vispār ir extra.Kopš savulaik atklāju tās "priekšrocības" pat komplektā ar manuālo kārbu.

No šodienas modern viedokļa tur ''nav" tikai dračskrīns un tas suuda ondroīda kārpleijs.. Bet nav arī gandrīz nekā kaitinoša.Izņemot, ka neapdomīgi atverot durvis,var dabūt pieri stiklā.Tas ir tehniski pārāks par jebkuru šodienas "škodu", kura maksā "sākot" nupat jau krietni aiz 40k.Tāpēc es jau nezkuro gadu škodas vietā atkal nopirku apdrošināšanu.Par salīdzinošu smiekla naudu.

Protams,laiks iet un zināmas bažas pastāv.Bet nav jau variantu.Lai nopirktu "vietā" tādu jaunāku/labāku lietotu- 1kārt tā nekur NAV, 2kārt tas maksā dārgāk par škodu un 3kārt nav pilnīgi nekāda ne ekonomiskā ne morālā pamatojuma.Nāksies laikam pirkt jaunas ziemenes.Varbūt tagad kādam (loham) vaig 6g jaunas GY ar 6mm, kuras "šodien" var iegūt pilnībā jaunas par taisnīgu 200eur/gab sākumcenu ;P

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Automāts ir OK. Man vispār ir vienalga - manuālis vau tomāts, nav problēmu braukt ar abiem. Aizmugures piedziņai elektroniskā roķene netraucē. Ja gribas paslidināties, vnk atslēdz ESP un dari to (līdzīgi kā ar manu šī brīža BMW). Tāpēc jau saku - izskatās, ka šāds auto pilnībā apmierina manas vēlmes. Kaut gan, kad tu tā saki - start/stop es tomēr nevaru ciest gandrīz nevienā auto. Vienīgā mašīna, kurā man šī sistēma netraucēja, bija... tu neticēsi, bet tādā Octavia, kāda ir Tev. Kaut kā nemanāmi un bez raustekļa slēdzās tas dzinējs iekšā un ārā. TIesa, tā bija 1.0 TSI versija.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas startstops būtu pirmais, ko noprogrammēt nafig nost. Lielākajai daļai Vag-u to gan var iestatīt otrādi,pat dīlera servisā kādreiz varēja.

Sliktāk ir, ja daži sūdzas par "neatslēdzamu" joslumaiņas assistentu jaunam auto, lūk tas gan ir ārprāts par Tavu naudu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kā viņš var traucēt? OK bija dažas reizes ar automātu kad pieripinoties pie krusta un skatoties vai var izbraukt, auto noslāpst un tamā pussekundē kamēr atkal iedarbojas iespēja izbraukt ir jau pakāsta. Manuālim kamēr spied sajūgu un liec ātrumā viņš jau rūc, aktuālajam E-tsi vispār nav nekādas(traucējošas) aiztures, aka motoru darbina nevis starteris bet ģenerators, attiecīgi tas var motoru iegriezt neba līdz tukšgaitai un ECU nav jāmokās ar papildus degvielas porciju kā startera gadījumā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Par elektronisko roceni – sākumā es arī domāju, ka būs tizli. Bet jāsaka godīgi, ka tā Auto hold funkcija ir kaut kas ļoti, ļoti ērts. Ja Tev ir automāts, tad nav jātur kāju uz bremzes, kad stāvi pie sarkanās gaismas vai korķī. Ja Tev ir manuālā, tad nav jāuztraucas par ripošanu, ja neturi kāju uz bremzes.

Bet slidināties ziemā esmu iemācījies tāpat, bez rokasbremzes.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

"Autohold" ir iespējams bez dārgā, sarežģītà mezgla ar motoru pie aizmugurējām bremzēm

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Jā, nudien, kāds interesants jautājums.

Tu esi atradis auto, kur viss ir tā, kā vēlētos? Domāju, ka te forumā nebūs neviena dalībnieka, kas varētu atbildēt - jā, man te tāds auto ir.

Precīzi! Gandrīz visos auto būs labas lietas un tādas lietas, kuras besī. Un tad, kad Tu pērc, tad arī skaties, kuri ir tie mīnusi ar kuriem esi gatavs sadzīvot.

Nu, un, protams, cena. Reti kurš var atļauties to auto, kas viņam tiešām vislabāk patīk.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Automāts ir OK. Man vispār ir vienalga - manuālis vau tomāts, nav problēmu braukt ar abiem. Aizmugures piedziņai elektroniskā roķene netraucē. Ja gribas paslidināties, vnk atslēdz ESP un dari to (līdzīgi kā ar manu šī brīža BMW). Tāpēc jau saku - izskatās, ka šāds auto pilnībā apmierina manas vēlmes. Kaut gan, kad tu tā saki - start/stop es tomēr nevaru ciest gandrīz nevienā auto. Vienīgā mašīna, kurā man šī sistēma netraucēja, bija... tu neticēsi, bet tādā Octavia, kāda ir Tev. Kaut kā nemanāmi un bez raustekļa slēdzās tas dzinējs iekšā un ārā. TIesa, tā bija 1.0 TSI versija.

Kad pirms 5 gadiem pirku savu tagadējo auto, es apzināti devu priekšroku manuālajai kārbai. Nevis tāpēc, ka automāti nepatiktu vai kaitinātu, bet kaut kā sagribējās vienkārši ar manuālo ikdienā pabraukt (toreiz arī ārzemēs par automātu īri bija bargi jāpiemaksā, tagad to risina carsharings).

Kopumā viss ok, bet tagad pēc tiem 5 gadiem tomēr ir jau nedaudz apnicis. Īpaši, kad stāvu korķī, tad dikti ilgojos pēc adaptīvās kruīzkontroles. Bet no plusiem ir zemāks degvielas patēriņš un mazāks risks ieberzties uz dārgu ātrumkārbas remontu. Tagad gan tāpat laikam drīz tomēr tirgošu, kamēr nobraukums vēl ir pievilcīgs (73k km).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Beigu beigās visu izšķir vēlme (vai iespēja) maksāt/par.Pie godīgas tālākpārdošanas jaunais īpašnieks novērsīs draudus un brauks nākamos 5g.Jo viņam būs "interesanti" ar to piņķerēties.

Taču paliek jautājums- ko tagad darīs "dārgo" lietoto mašinu īpašnieki.Dīleri (būtībā ar viņu pašu aktīvi izplatīto demagoģiju) ir aplauzušies- plačos krājas "atpakakaļatdotie" dzelži.Bez komplektācijas un bez īpašas intereses no tās mērķauditorijas,kuriem to visu kādreiz varēja ieārstēt."Prasīt" 46k par 100kkm noskrējušu 6g vecu lietotu auto- nu to tiešām ir Jāmāk.Jā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tirgus jau vienmēr atrod kur realizēties, būs kā 2009-10 gadā, kad pilni treļi gāja atpakaļ uz DE un tur tirgoja. Tas, ka dīleri prasa kosmosu par tām "mazlietotām" tas fakts, bet ir jau arī muļķīšī, kuri nopērk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gan jau viņi apzinās, kādās auzās iebraukuši.Tas "mazlietotās/dārgās" mašīnas iespējamais pircējs visus beidzamos gadus ir sistemātiski (apzināti!) ticis visos veidos zākāts,nomelnots un izstādīts par Lohu/Galējo.Nu tagad lai viņi utilizē tos bezkopmplektācijas hlamus, kas tur tajos dīleru plačos par dārgo naudu rūsē.Tāpēc jau uzreiz liek to kosmosu,ja pagadās šāds daudzmaz normālas komplektācijas auto.Uz suudu fona būtu attaisnojams un gan jau radīsies aī kāds interesents.Jo "anālogu" taču nav, tāpat kā neba jau visi tie "46k" sarausušie mēdz būt lohi.

Jā, lai ved uz ārzemēm, kā tajā 09jā>vai vēl labāk, kā 92-93jā, kad uz Polandu tika izvesti gandrīz visi LV atrodamie krievu žiguļi un ar labu peļņu tur notirgoti.Tikai diemžēl arī šodienas ārzemēs labas komplektācijas mazlietotu mašīnu par adekvātu cenu diez vai tā uz sitiena atradīsi.Jo to īpašnieki jau nav lohi- viņi vienkārši izpēta situāciju un turpina braukt ar esošo.

Sophia09le Reģ.: 16.10.2021
0 0 Atbildēt

CPS test is an abbreviation of the click-per-second test, and it measures your mouse clicking speed in the time offered. Playing the CPS test video game is easy and fun at the same time. The video game is suitable for any age group, so don't worry if you are just a high school trainee or a person working in a company. spacebarcounter.org/cpstest

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kā viņš var traucēt? OK bija dažas reizes ar automātu kad pieripinoties pie krusta un skatoties vai var izbraukt, auto noslāpst un tamā pussekundē kamēr atkal iedarbojas iespēja izbraukt ir jau pakāsta. Manuālim kamēr spied sajūgu un liec ātrumā viņš jau rūc, aktuālajam E-tsi vispār nav nekādas(traucējošas) aiztures, aka motoru darbina nevis starteris bet ģenerators, attiecīgi tas var motoru iegriezt neba līdz tukšgaitai un ECU nav jāmokās ar papildus degvielas porciju kā startera gadījumā.

Ja brauciena laikā jāpastāv pie 3 luksoforiem, tā nav liela lieta, bet korķis, kad mazliet paripinies, pastāvi, tad pēc brīža vēl mazliet un tā pa bišķim u.t.t. Katru reizi iekšā/ārā - tas nokaitina.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti