Kārbas kods 6hp 19
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sestā gada autiņam tai eļļai principā jau vajadzēja būt vismaz divreiz nomainītai!
Taisnība, bet tagad mainīt eļļu var beigties ar fiasko. Tāpēc jau Moller neķērās klāt.
Bet par problēmu. Tīko mana 2008 g Kiai bija līdzīga problēma - neitrālā, parkingā lēkāja apgriezieni, nevienmērīgi strādāja. Kā dod ručkā, tā viss OK. Un problēma nav patstāvīga.
Principā tie ir datčiki, kas nepareizi nolasa motora darbību. Vienkārši viņu dzīves laiks pienācis uz beigām un viņi ir jānomaina. Šitam bija uz spararutu kkāds datčiks, iepriekšējam autiņam bija lambda zonde beigta. Viņi nepareizus signālus dod uz smadzenēm un atiecīgi degvielas/gaisa maisījums tiek padots nepareizais. Un tā kā tas ir neregulāri, tad arī ar kompi neko nolasīt nevar. Jādeg lampiņa ček engine, tad izdosies kļūdu nolasīt. Dēļ kārbas apgriezieni nelēkās. Taka tā nav nekāda mirstamā vaina.
Nezinu vai LV ir tāda iespēja, bet tehniski vispār var paņemt kārbas eļļas paraugus un nosūtīt uz testiem laborotorijā, tie tad arī parādītu, vai eļļai sen zudušas vajadzīgās īpašības, vai ir kādu citu daļu pārlieks dilums, vai varbūt viss normas robežās un tupi sensors gļūčī.
Varbūt eļļas līmenis nav vajadzīgais ???
Tehniski varbūt pat ir vērts vienkārši pārbaudīt vai visi zemējumi vietā, vadi un štekeri veseli un nav nejēgā nosūbējuši utml. Diagnostika gaitā ar compi šo to var parādīt, ja vien ir kāds kurš kaut ko no tā spēj izprast ...
Vaļa kgs, ja kārbā nav līmenis vai aizsitušies kādi kanāli, tad kārba pārslēdzas nevienmērīgi un ir jūtami "spērieni", tur nekādi apgriezieni nelēkā.
Šim lēkā apgriezieni. Vēl tas varētu būt noklājies adsorberis, kas izvada no bākas lieko spiedienu(garaiņus). Noteiktos režīmos viņš atveras un sadedzina tos. Savukārt ja viņš stāv vislaik vaļā, tad būs nevienmērīgi apgriezieni, slikta aizdedze.
Šitas joks ar bākas ventilāciju man ir bijis. Tad deg čeks un ir konkrēta kļūda. Braukšanā nekādu starpību nemanīju.
Nu, taviem autiņiem, protams, uzreiz deg čeks. Tie ir tā savu resursu izstrādājuši, ka bez čeka nekas nenotiek
Savukārt topika autors neko tādu nav piedzīvojis un tagad ir sadomājies par kārbas remontiem utml. Lai gaida čeku.
Jā un nē reizē, atkarīgs no tā kāda konkrēti kārbas konstrukcija, kas ir izdilis, kāds eļļas līmenis un stāvoklis. Bet kur varu piekrist, ka kārbas izraisīta slīdēšana un attiecīgs apgriezienu lēkāšanas joks ir diezgan specifisks "pēc sajūtām".
Sāku te domāt: kāpēc vispār liekas, ka problēmas ir ar kārbu? Vai ir konkrēti jūtams, ka nepareizi slēdzas? Vai tā apgriezienu staigāšana ir domāts, ka bez vajadzības slēgājas uz augšu un leju?
Jūtu Drive režīmā, uzņemu ātrumu, pieņemsim uz 70,atlaižu gāzi un apgriezieni visu laiku uz augšu, uz leju. Testēju braukt ar tiptronik, tad viss strādā, nekas nelēkā. Es pats nepateikšu, varbūt beigās tā nav kārba, tiešām kādi dačiki,, vai sazin kas... Biju aizdzinis pie džeka, tam normāls kompis un samērā sakarīgs serviss, meklēja, domāja un deva tādu mājienu apr kārbu. Noteikti labākais variants patreiz uztaisīt diagnostiku, lai kko vairāk saprastu, varbūt jāmeklē citur. Vēl viens jautājums, kur normāli džeki taisa karbas diagnostiku? Varat ieteikt kādu servisu? Vai laist pa taisno pie moller auto.
Atlaižot gāzi, apgriezieni palēkā, arī manam A6 C6, tiesa jau pie maziem apgriezieniem, nav ko meklēt kašķi un tomātam ir jālieto bremžu pedālis. Ja paātrinoties pārslēdz gludi un, jo īpaši uz leju pārslēdzoties "nesit" tad tai kārbai ir viss kārtībā !
Ja nav kur naudu likt, protams var pie kārbiniekiem vērsties, bet tur tādiem gadiem neviens neko negarantē un processu uzsākot ir jārēķinās ar min 300-400 eiro "ieguldījumiem".
Tieši uz augšu uz leju, kā nevarēdams atrast robu kurā ielikt...
Tad jāmeklē konkrētas konstrukcijas specifikas apraksts, jo ja tiešām tā tad piem. kārbām kurām ir vairāki pārnesumus slēdzoši solenoīdi, šāds joks būs ātrumiem par kuru 1. konkrētais solenoīds atbild, bet ne visiem ātrumiem.
Hidrotransformatoram gals pavisam tuvu, tas nespēj sabloķēties-izslīd, nedaudz paceļas apgriezieni un spiediens un sabloķējas, apgriezieni nokrīt un atkal izslīd.
VAGiem, konkrētāk A6, gan C5, gan C6 modifikācijā ar pusbeigtām kārbām (ja tas nav variātors protams) ļoti ilgi vēl var pabraukt. Pusbeigta kāra ir tāda, kas jau spārdās, pie kam ļoti jūtami - arī ar tādu un pazeminātu komfortu var gadu/divus nobraukt - tie ZIF automāti ir ļoti labi būvēti un ilgam laikam (gan 5hp19, gan arī 6hp 19).
Ar eļļas maiņu gan ir jāuzmanās, ne par velti Mollers noleca, var sūdus ne tur saskalot un beigās čiks, ja ne sliktāk iznāk, tur tas viss process ir jāpiereģistrē un attiecīgi vēl kārbai adaptācija jauztaisa pēcāk.
Definē kas ir pusbeigta kārba, konrētajā gadījumā ja ātrumi pārslēdzas bez sitieniem un rāvieniem tad pašā kārbā varbūt arī pagaidām var nelīst, un sakārtot tikai bubļiku kas pamatā tāpat ir sajūgs eļļas vannā.
Eļļas maiņa pati par sevi neko sliktu neizdarīs, adaptāciju gan ir ļoti vēlams izveikt, un šeit arī var sākties problēmas jo ja no jauna nomērītās vērtības būs ārpus noteiktajiem koridoriem tad bez remonta tālāk nekur.
Nu vot un šeit parādas terminaloģija 'mūžīgs' bet tas nenozīmē ka arī uz 13..15+ gv autiņiem tas strādā.
Šis strādā tikai uz jauniem autiņiem jeb līdz 8 vai 10 gadi. Tālāk ražotājs oficiāli NEPAREDZ, ka vēl brauks ar to kasti.
Tieši tāpēc arī mollers atteica jo nav tādu oficiālu vadlīniju ko darīt. (kā tikai jauna kārba un to nomaiņa)
Nezinu ja kārbā parādas sitieni, tie paši no sevis nesalabosies. Iesaku noliet veco eļļu. Paņemt 2 jaunus filtrus prieš c6 labs filtrs transmisijas maksa ap 30€ gabalā.
Nomaini filtru, ieliet jaunu eļļu un pievienot kādu tīrītāju, jo gan jau ir kādi nosēdumi ja eļļa kopš dzimšanas nav mainīta, piemeram: www.valvoline.com/en-eur/automatic-transmission-cleaner/
Izdarīt kā teikts. Velreiz noliet eļļu un utilizet. Tad vēlreiz nomainīt filtru, ieliet svaigu kvalitatīvu eļļu pēc specenes. Un skatīties kas notiek vai 'sitieni' pazūd. Ja pazūd tad pa lēto(ap 150€) ir tikts cauri, ja nē... jāmeklē kāds labs auto transmisiju serviss kur detalizetāk arī salabos. Bet tas būs vēl uz saviem 500sotakiem vismaz un vai vecam c6 tas ir rentabli? Brauc kā visi- ar sitieniem kamēr galīgi izbeidzas nekustot uz priekšu un tad domā vai vest to veco kasti uz šrotu vai ir jēga ieguldīt ceļot augšā.
Tur jau tā lieta, ka "sitieni" viņam nav. Tad būtu diezgan skaidrs, ka kārba velk pēdējos simtus. Viņš vienkārši ir pamanījis neraksturīgu apgriezienu lēkāšanu un tur var būt dažādi iemesli. Ja jau viņam čomaki ar kompi neko nevar atrast, tad tur nekā mirstama vēl nav. Mēs te viņam no attāluma neieteiksim vienīgo pareizo rīcību.
Par 150eur sanāks tikai eļļa vienai reizei.
Wow jā sorry, nezinaju ka viņa apēd 10L... Likās kādi 6L...
Tad jau toč pirmajai noliešanas reizei var paņemt kādu lēto eļļu pa dešuku litrā, būs tomēr labāk ne kā tas vecais melnais ūdens kas tur ir iekšā ar nosaukumu 'eļļa.'
Uztaisīt 'tīrīšanu' noliet un tad nopirkt kvalitatīvo kas būs ~20€/L.
Protams var jau pa ekonomisko(bet neiesaku jo tajā ūdenī arī gan jau ka ir visādi sūdi)- pirmo eļļu atšķaidīt ar 50% svaigo, ietaupīsi kādus 50€... galvenais šajā momentā jau būtu filtra nomaiņa, jo tas noteikti aiskakājies pa šiem gadiem un ar aiskakātu filtru kaut ko skalot būs maznozīmīgi. Un pēc skalošanas arī filtrs un tā eļļa jānomaina jo līdzeklis nav domāts lai patstāvīgi brauktu ar viņu...
Papētot dziļāk okei ne pa ekonomisko budžets 300€ šādam pasākumam(un viens vakars ar čomu garazā.) Sālīti, bet ja grib ar autiņu braukt vēl x gadus tad vajag sataisīt ja negribi kaut kad ceļa vidū problēmu saasinājumu.
Bet šīs diskusijas man patīk, paldies par Jūsu viedokli, varu vismaz skatīties un pīpēt tālāk
waccomk19 rakstīja: Kārbas kods 6hp 19
Sveiks redzu šis ieraksts jau sen ielikts, bet varbūt paveicās un Tu atbildi. Man ir tagat identiska problēma, varbūt vari pastástīt kā Tu atrisināji šo?
Audi a6 c6 2006gads. Automatiskā kārba.
Sveiciens visiem.
Gribēju ierakstīt, pajautāt Jūsu viedokli par sev sāpīgu tēmu.
Tātad manam audi a6 c6 ir kkāda problēma ar kārbu, proti - D (drive) režīmā lēkā apgriezieni, liekas ka režīmam ir problēmas pārslēgt robus. Rakstīju uz Moller auto, teica ka kārbai eļļa nav paredzēta mainīt... Tagad domāju sākt ar diagnostiku kkur Rīgā. Gribētos uzzināt vai kāds ar ko tādu ir saskāries, lai zinu ap ko lietas grozās. Tiptronik šancē stīgā un pašam tur kruķojies viss kārtībā. Paldies ikvienam apr viedokli.