Akumulatora SERIALAIS numurs

KaspichK Reģ.: 30.01.2024

Nopirku specifisku Bluetooth ierīci kas pa taisno sledzas klat pie akumulatora (caur savu speciālo aplikāciju) un nolasa tur smalki visu dažādu infu. Bet man ir trīs dažādi akumulatori un ne pie viena neizdevās pieslēgties jo tā ierīce konektējas tikai caur seriālo numuru, bet ne uz viena akumulatora tas nekur nav atrodams .. Divi ir kaut kādi lēti noneimi ķīnieši , bet viens ir firmas. Pastāv iespēja caur aplikāciju arī noskanēt štrihkodu un tas arī skenē un kaut kādus burtus ciparus aizpilda bet tālāk vienalga atsakā aplikācija sakontaktēties ar akumulatoriem ieziņojot ka seriālais numurs ir nepareizs ... Jautājums - kur un kā es varētu uzzināt to numuru un ko tā aplikācija sagaida, lai es tai iebaroju un tā sekmīgi tad spētu savienoties ar aķīti ?

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
4 0 Atbildēt

Sapņo vecīt tālāk ka tev pie akumlatoriem izdosies pieslēgties ....

Būsi Temu vai tamlīdzīgi "iepircies" .. ja jā tad tev uz lohotrona tēmu ....

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
7 0 Atbildēt

Es tev gribu pārdot ierīci, kas nolasa visu informāciju no auto riepām. Pieslēdz pie riepas, un tā parādīs visu informāciju par km, ceļu stāvokli, noslogojumu, protektora dziļumu, utt

 Pat google maps parādīs visus maršrutus, kur tā braukusi.

 Labi, ja riepa lietota. Var redzēt, kur tā ir braukusi iepriekš.

 Samaksā man 30 eiro, es tev uz omnivu aizsūtīu.

Labs aparāts.👍

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Izskatās ka viņš smadzeņu čipu Aliexpress nopirkt aizmirsis.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Attiecībā uz smadzeņu čipu jāpiesakās pie Maska. Viņš patlaban taisa eksperimentus ar tiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Pieļauju, ka autors ir neprecīzi izteicies. Ir tādi devaisi, ko var pievienot akumulatoram automašīnā, lai čekotu tā stāvokli lietošanas laikā. Var redzēt, kā notiek lādēšana, strāvas stiprumu un sprieguma kritumus auto startēšanas laikā utt. Gan jau runa ir par ko tādu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Ak tos verķus. Labi, taču neredzu jēgu no jebkāda sērijas numura ievadīšanas tur. Kaut vai tapēc ka tad akumulatora modeļa noteikšanai jāpieslēdzas tā ražotāja datu bāzei, ko nezināmam ķīniesu izcelsmes verķim principā neļaus. Tam, ka kaut kur telefona aplikācijā jānorāda akumulatora tips, ampērstundas un pie akumulatora piespraustā verķa tips vai modelis, gan ticu. Pamanīju ka akumulatora pārbaudes verķiem uz korpusa parasti ir QR kods, ko var ieskanēt no telefona aplikācijas. Varbūt tas ir tas "sērijas numurs", ko kadrs meklē? Lai pagroza to daiktu - gan atradīsies.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Par tiem sērijas Nr, nesaki vis, aķim ta nekāda starpība, bet blokam, kas to regulē/uzlādi, utt. ,kāds mēdz būt vēl pat visādos pavecākos prēmijumos, par jaunākiem auto nerunājot, gan varētu nebūt gluži vienalga.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Arī tad tas ir lohotrons - man ir Bluetooth/USB uz FM raidītājs no piepīpētāja - rāda "tīkla spriegumu" - viss ko "ārsts parakstījis". Viss pārējais ir pilnīgs sviests, ja kaut ko reāli vispār vajag tad "battery maintainer" vai uzreiz pašu lādētāju, un vēl varbūt ir jēga no "battery booster" - pārējos mēslus labāk nemaz nebūtu sākuši ražot ...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Ja klients ķeras, kāpēc neražot   Citādi jā - no prakses papildus ir jēga tikai savam akumulatora lādētājam un avārijas piepīpētājam ar savu bateriju, kas noder arī kā liels akumulators kaut kā cita barošanai brīvā dabā.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Arī tad tas ir lohotrons - man ir Bluetooth/USB uz FM raidītājs no piepīpētāja - rāda "tīkla spriegumu" - viss ko "ārsts parakstījis". Viss pārējais ir pilnīgs sviests, ja kaut ko reāli vispār vajag tad "battery maintainer" vai uzreiz pašu lādētāju, un vēl varbūt ir jēga no "battery booster" - pārējos mēslus labāk nemaz nebūtu sākuši ražot ...

Iepriekšējam autiņam arī tāds bija Xiaomi Mojietu,

  Kā modulators darbojās labi un pretenziju nebija, bet viss parējās funkcijas, stipri apsaubamas...

  Vienā vasaras dienā braucot autiņš saka rīstīties, pāris lampiņas uzmeta, nodomāju kas ta nu - piestāju malā, kamēr autiņš nelīdzeni darbojās, iegāju OBD, tur kļūdas ar elektrību saistītas, iegāju tajā appā, jo viņam tak ir, bet- rādija zaļu un good.

  Nu labi tā kā biju netalu no mājām, ta turpināju braukt, līdz man panelis jau kā ziemassvētku eglīte...

  Izrādijās, ka man ģeņģeris noklemmēja un nokūpēja(atverot pārsegu nāca zili dūmi no viņa), vopšim jau kādu brauciena laiku izbeidzās, nelādeja un savā ielā principā ieripoju....  

  

😅 Tikmēr modulators tajā appā rāda, ka viss elektrosistēmā ir 'GOOD' un rādija 13.8V(ķip it kā lādētu, bet īstenībā....) 😂  

 Līdz aķis vispār sauss un viss apklusa...

Ģeņģeri nomainīju, aķi salādēju un turpināju braukt. 😄

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU tieši tas pats jau var notikt ar visiem tiem "ķēmiem" kurus tur piedāvā vienot pie akumlatora pa tiešo - tie ar var rādīt visādus brīnumsu, tādēļ tehniski vislabākais būtu prasts analogs voltmetrs un ampērmetrs - tiem nebūs nekāds "GOOD" pat ja pats safisies ... 

P.S. Man ļoti labi rāda, ka ir reizes ka mitrākā laikā borta spriegums nokrīt uz 11.8 Volti, kaut ģeneratoru visu komplektā uzliku pilnīgi jaunu - pagaidām gan tālāk racies neesmu WTF ....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti