Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?

Norcha Reģ.: 10.06.2002

Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....

Ko Juus sakaat?[addsig]

 
1.. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ..38
farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

farruhs rakstīja:

Ja neskaita pēdējo gadu (nezinu no kura gada sāka izlaist 3.0d priekš BMW),tad visi citi BMW dīzeļi toč ir sprāgoņi.

Sprāgoņi? Nu nez. Jau pirmais bmw dīzelis (524td) tajā laikā daaaudziem benzīnaperātiem lika dūmiņus elpot. Nākamais 2.5tds arī

Cita runa, ka tie auto līdz mums nonāk šausmīgi nodzīti, un te tik spēj sūkņus un galvas mainīt

Gan jau ar pirmajiem 3.0d visai drīzā laikā būs tas pats. Jau ne pirmais gadījums dzirdēts. Cik noprotu, pirmā iet atpūsties turbīna.

Nekuja. Ne 2.4 td ; ne 2.5tds ne sooda niet. Vo 206 peuguets ar2.0 hdi-tas iet,pats pabraukāju.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Pēdējā rindkopā vārds "pirmais" kaut kā pārāk bieži atkārtojas. K čemu bi eto.....

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja:

Nekuja. Ne 2.4 td ; ne 2.5tds ne sooda niet. Vo 206 peuguets ar2.0 hdi-tas iet,pats pabraukāju.

Jopcikmatj, nu kā var salīdzināt 84. gada konstukcijas dzinēju ar 2000??? Esmu braucis ar visiem trim, ar to pirmo pat ilgāku laiku, un nevienu no tiem nevar nosaukt par kuslu (attiecīgi, protams). Tas, ka 2.5 ir pats pa sevi neizdevies dzinējs, šaubu nav, bet "ne s*da neiet" gan nebūs pareizi teikts.

Jā, un tas hdi tiešām labi iet.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

...tas toč...

...anyway,pats kādreiz gāzēju ar BMW...

...bet BMW dīzels-NELĪMĒJĀS.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: ...tas toč...

...anyway,pats kādreiz gāzēju ar BMW...

...bet BMW dīzels-NELĪMĒJĀS.

He he, es no 2.0i scorpa tiku uz 524td un toreiz likās, ka bmw pat ar dīzeli paliek bmw

Tagad par 330d esmu tieši tādās domās. Nu ar vienīgo atšķirību, ka šoreiz gan nebraucu ar tādu

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Nu sorry,ja esmu pareizi dzirdējis,tad 330d bez probzām var sačipot līdz 300 zs. Nu tad padomā... manam 2.3 turbo ir tikai 2/3 no tā.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Viens tāds čipotājs jau turbīnu dabūja nomainīt. Bet teica, ka gāja labi. Tagad arī iet laikam

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Viens tāds čipotājs jau turbīnu dabūja nomainīt. Bet teica, ka gāja labi. Tagad arī iet laikam

Bet es čiptūningu neatzīstu vispār. Nafig maksāt palielu naudu, palielinot jaudu, kura tāpat būs lieka, ja par to pašu naudiņu tā vietā var aizbraukt ceļojumā, pie reizes noīrējot jauno Passat-1,9TDI ?

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Viens tāds čipotājs jau turbīnu dabūja nomainīt. Bet teica, ka gāja labi. Tagad arī iet laikam

Bet es čiptūningu neatzīstu vispār. Nafig maksāt palielu naudu, palielinot jaudu, kura tāpat būs lieka, ja par to pašu naudiņu tā vietā var aizbraukt ceļojumā, pie reizes noīrējot jauno Passat-1,9TDI ?

jaa , Teu taisniiba , pa ~eur300 varens celjojums sanaak

P.S. bet ko Tu saki par to ,ka chipoc diizels , kljuust EKONOMISKAAKS vismaz par 100gram uz 100km ??

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja:

VWfans rakstīja:

Bet es čiptūningu neatzīstu vispār. Nafig maksāt palielu naudu, palielinot jaudu, kura tāpat būs lieka, ja par to pašu naudiņu tā vietā var aizbraukt ceļojumā, pie reizes noīrējot jauno Passat-1,9TDI ?

jaa , Teu taisniiba , pa ~eur300 varens celjojums sanaak

P.S. bet ko Tu saki par to ,ka chipoc diizels , kljuust EKONOMISKAAKS vismaz par 100gram uz 100km ??

Manuprāt, nav labi jaukties iekšā rūpnīcas izstrādātā, optimāli pieslīpētā dzinējā...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

TDI rakstīja:

VWfans rakstīja:

Bet es čiptūningu neatzīstu vispār. Nafig maksāt palielu naudu, palielinot jaudu, kura tāpat būs lieka, ja par to pašu naudiņu tā vietā var aizbraukt ceļojumā, pie reizes noīrējot jauno Passat-1,9TDI ?

jaa , Teu taisniiba , pa ~eur300 varens celjojums sanaak

P.S. bet ko Tu saki par to ,ka chipoc diizels , kljuust EKONOMISKAAKS vismaz par 100gram uz 100km ??

Manuprāt, nav labi jaukties iekšā rūpnīcas izstrādātā, optimāli pieslīpētā dzinējā...

Shito ceelo domu aizraksti AMG,Abtam un citiem vieglpraatiigiem darbonjiem

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nobraukti gandrīz 50000. nerkāds īpašais spridzeklis jau nav, bet 10gadīgus bēmēvē bezmotorus un kūpošus volksvāgena koncerna tdi kož ārā samērā brīvi

Kā tad. Renis var tikt salīdzināts tikai ar 10 gadīgiem BMW un kūpošiem vēl vairāk gadīogiem WV

tev jau nu vajadzēja zināt, kopš kura gada tdi ražo

salīdzinājums ir ar pajauniem krustojomos nezinkāpēc kūpošiem vw koncerna tdi un 10gadīgiem bēmēvē BENZĪNA bezmotoriem, piemēram 520i

did33 Reģ.: 26.08.2003
0 0 Atbildēt

Shito ceelo domu aizraksti AMG,Abtam un citiem vieglpraatiigiem darbonjiem

šamie vieglprātīgie darboņi izceļas ar to, ka ir tjūnējamo marku oficiālo ražotāju atzīti un sertificēti

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

šamie vieglprātīgie darboņi izceļas ar to, ka ir tjūnējamo marku oficiālo ražotāju atzīti un sertificēti

Ar papiiru rokaas vai bez, tas shajaa gadiijumaa nebuutu noteicoshais...galvenais ir, ka vinji jaucaas iekshaa "optimaali piesliipeetaa" dzineejaa

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: šamie vieglprātīgie darboņi izceļas ar to, ka ir tjūnējamo marku oficiālo ražotāju atzīti un sertificēti

Ar papiiru rokaas vai bez, tas shajaa gadiijumaa nebuutu noteicoshais...galvenais ir, ka vinji jaucaas iekshaa "optimaali piesliipeetaa" dzineejaa

Maldīgs jums priekšstats par to "optimāli pieslīpēts". Darba busam MB Sprinter 2.8 HDI (laikam 316 vai 318 modif.) čipoja kādas 4 reizes,un atrada vēl optimālākus regulējumus. Mazāk ēd un labāk iet.

Tā kā tie rūpnīcas regulējumi ir stipri relatīvi.

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: Nu sorry,ja esmu pareizi dzirdējis,tad 330d bez probzām var sačipot līdz 300 zs. Nu tad padomā... manam 2.3 turbo ir tikai 2/3 no tā.

Davai, sačipo man 330d līdz 300zs!!! Muahaha, nu kur tādu sū_du var dzīt, vot nesaprotu...

p.s 525tds ļooooti labi gāja priekš sava laika. Ļoti! Un nebija nozīmes - autiņā viens cilvēks vai pieci.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Edzuli!

Skaidrības labad gribas noskaidrot, vai vakar pie Origo tas biji tu, ko VWfans novēroja, vai arī nē. Un vispār, tev pašlaik ir M3 vai M5???

VWfans apzvērējās, ka tas M3 esot bijis tas, kas tavā galerijā bija aplūkojams.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Vispār, Edzuli, vari vairs uz manu iepriekšējo postu neatbildēt. Tikko palūrēju tavā galerijā un secināju, ka savu ideālo M3 esi samainījis uz vēl ideālāku M5.

Vai šāds lēmums bija saistīts ar tava pēcnācēja nākšanu pasaulē?

edzulis Reģ.: 17.11.2001
0 0 Atbildēt

Savā ziņā arī tādēļ, bet principā garšs stāsts, kādēļ M5 Šā vai tā vajadzēja ///M, jo jāliek virsū BMWPOWER numurzīme, bet uz nemotora tādu nevar likt Anyway tie ir tikai daži no daudzajiem iemesliem...

Un M5 nav ideālāks par M3. M5 nav tik sportisks, lai arī jaudīgāks. Nav tas kartings, nav tā asuma, bet anyway ir ļoti, ļoti ok aparāts! No septembra būšu ar viņu ielās

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: Savā ziņā arī tādēļ, bet principā garšs stāsts, kādēļ M5 Šā vai tā vajadzēja ///M, jo jāliek virsū BMWPOWER numurzīme, bet uz nemotora tādu nevar likt Anyway tie ir tikai daži no daudzajiem iemesliem...

Un M5 nav ideālāks par M3. M5 nav tik sportisks, lai arī jaudīgāks. Nav tas kartings, nav tā asuma, bet anyway ir ļoti, ļoti ok aparāts! No septembra būšu ar viņu ielās

Tātad, cik noprotu, tevi mēs varēsim atpazīt pēc numurzīmes BMWPOWER! Lābs i!

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja:

farruhs rakstīja: Nu sorry,ja esmu pareizi dzirdējis,tad 330d bez probzām var sačipot līdz 300 zs. Nu tad padomā... manam 2.3 turbo ir tikai 2/3 no tā.

Davai, sačipo man 330d līdz 300zs!!! Muahaha, nu kur tādu sū_du var dzīt, vot nesaprotu...

p.s 525tds ļooooti labi gāja priekš sava laika. Ļoti! Un nebija nozīmes - autiņā viens cilvēks vai pieci.

Nelec uz ecēšām! Par tām čipošanām es neesmu spečoks,tātad pieļauju domu,ka man kāds sapūta pīlītes. ...varbūt,viena tante teica...

...anyway,tauta runā,ka 530d un 330d ejot "lupatās".

cik ta tādiem to zirgu ir? Spečoki!!!

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

lusja rakstīja:

farruhs rakstīja:

316i rakstīja:

deksters rakstīja:

316i rakstīja:

spridzeklis tas cilveks maz ir braucis ar auto, kuram motors ir lielaaks par piena pakas tilpumu

Vai varētu precīzāk?? Ir dažāda tilpuma piena pakas- 0,5 1,0 1,5 un 2 litri. Kura tieši? Vai bija domāts mazais Lāsēns??

ejoshaakais parasti ir litrs, taa ka....

...un ne tikai piens.cits litrs ir daudz ejošāks.

bet man patīk 2litru iepakojumi

Nē,nu var jau lakt arī no 200L mucas.Ar nau ne vainas.

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Ir dzirdēts,ka Daugavpils depo veči,spirtu bija glušijuši no 60T cisternas. Vot tas tik ir tilpumiņš.

Reto Reģ.: 09.12.2001
0 0 Atbildēt

Eu nu beidziet! Šitas topiķis ir domāc kur merivēniem padalīties pieredzē par ekonomiju trešajā ciparā aiz komata, bet pārējiem šamējos apjūsmot!

farruhs Reģ.: 01.02.2006
0 0 Atbildēt

Un vispār par dīzeļiem...

Lai pielaistu lokomotīvi ir vajadzīgs lielais spainis ar saļaru,bet cik tas bānis rij,pat mašīnisti nezin.

1.. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ..38
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti