biš ne pa tēmu, vienkārši interesants video
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
biš ne pa tēmu, vienkārši interesants video
VWfans rakstīja: Nākamo auto domāju pirkt lielāku - Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu, taču tas noteikti nebūs šogad.
Tev taču ar šo Merivu kādi gadi 6 vēl jābrauc, lai piepildītos aprēķinatais ietaupījums
Master_D rakstīja: biš ne pa tēmu, vienkārši interesants video
www.autoblog.it/...
Nesapratu ne vārda, kas tur rakstīts, bet izskatījās, ka M3 bija falšstarts un vēl Bugatti iedeva viņam foru, pirms sāka spiest gāzi
VWfans rakstīja:
lusja rakstīja:
VWfans rakstīja:
lusja
Vai vairs nevēlaties pārdot Merivu ar benzīna motoru? Vai izlēmāt ģimenē turēt divus auto?
Kura Meriva ir baudāmāka - 1,6 litru benzīns vai 1,7 litru dīzelis?
gribi nopirkt vēl vienu tikai jaudigāku? iespējams, ka pārdošu, jo vairāk braucu ar dizeli, bet ja tomēr pieņems tos muļķigus ierobežojumus ka pāra datumos var braukt mašinās ar pāra nu muriem un nepāra datumos - ar nepāra, tad jau vienu dienu braukšu ar vienu, otro - ar otro, jo vienai pāra Nr. otrai nepāra 8-D
Nē, divus auto mums nevajag, paldies! Nākamo auto domāju pirkt lielāku - Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu, taču tas noteikti nebūs šogad.
nu bet veel tak ar merivu jaanobrauc cik tur tie ntie gadi laikam ka 8 (pats rakstiiji) lai atmaksaatoss paarmaksa par diizeli
Nu un vai tad tas hondas 1.8 litru beziinmotors neiedziis bankrotaa un veel automaats?
Pateikšu uzreiz ka riis dafiga miicoties pa korķliem varbuut sanaak visi 15-17l/100KM vispaar autiniem ar automaatu benziins garso krietni labaak kaa ja ir mehaaniskaa kaarba, bet nu komforts ko ssniedz automaats ir taa veerts.
1.6 sūūūds, rij un neiet, der tikai pilsētai ne šoseja apdzīšanai
Nu ja tikai viens cilvēks iekš auto, tad vēl var apdzīt, bet savādāk..nu nezinu, pilsētā gan ok.
Protams, ja cilvēks pierod pei mazajiem motoriem tad jau normals auto. Ar bāku sanāk 620 km nobraukt, lielāko daļu pa šoseju
Pilnīgi nesaprotu šo 1,6 dzinēja izvēli relatīvi lielās mašīnās (Oktavia, Meriva), ja šāds dzinējs vēl ir pielietojams mazmašīnās (2 cilvēki un rokassoma) tad šinī , kur var iekāpt 4 un vēl pielādēt 4 ābolu maisus, pilnīgs murgs, kas lietojams tikai Vācijas bāņos un pilsētā. Latvijā ar šadu auto pabraukt nav iespējams !!!!!!!! Var tikai sēdēt pakaļā baļķvedējam un lamāt pasauli.
Kapēc viņš jāizvēlas ? Degviela ietaupās ? Vakar izbraucu Rīga -Liepāja - Rīga ar 2,5, degvielas patēriņš 7,4, cik patērē Meriva un cik santīmus es būtu ietaupījis sēžot fūrēm pakaļā ?
ieinteresēji, apskatījos meriva pieejama ar 1,6 kam 102 zs un 1,6 turbo ar 180 zs.
SteelRat rakstīja: opels sux nemeeraa
izkoda tevi,ja? Nekas,nepārdzīvo
Master_D rakstīja: biš ne pa tēmu, vienkārši interesants video
www.autoblog.it/...
iespaidiigi...
arba rakstīja: Pilnīgi nesaprotu šo 1,6 dzinēja izvēli relatīvi lielās mašīnās (Oktavia, Meriva), ja šāds dzinējs vēl ir pielietojams mazmašīnās (2 cilvēki un rokassoma) tad šinī , kur var iekāpt 4 un vēl pielādēt 4 ābolu maisus, pilnīgs murgs, kas lietojams tikai Vācijas bāņos un pilsētā. Latvijā ar šadu auto pabraukt nav iespējams !!!!!!!! Var tikai sēdēt pakaļā baļķvedējam un lamāt pasauli.
Kapēc viņš jāizvēlas ? Degviela ietaupās ? Vakar izbraucu Rīga -Liepāja - Rīga ar 2,5, degvielas patēriņš 7,4, cik patērē Meriva un cik santīmus es būtu ietaupījis sēžot fūrēm pakaļā ?
Nepārspīlēsim... Var gan pabraukt, gan apdzīt, gan ābolu maisus pavedāt..
Marchiks_ rakstīja: Man pat ar 200 zs reizēm liekas par maz, kad trīs fūres uzreiz jāapdzen.
Nākošo jāņem T6.
Bet priekš kam tās fūres apdzīt? Ar 60-70 km/h braucošo KamAZu un MAZu laiki ir garām. Mūsdienīgās fūres parasti ietur patīkamu 85 km/h ātrumu, un tādas nemaz neprasās apdzīt.
VWfans rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Man pat ar 200 zs reizēm liekas par maz, kad trīs fūres uzreiz jāapdzen.
Nākošo jāņem T6.
Bet priekš kam tās fūres apdzīt? Ar 60-70 km/h braucošo KamAZu un MAZu laiki ir garām. Mūsdienīgās fūres parasti ietur patīkamu 85 km/h ātrumu, un tādas nemaz neprasās apdzīt.
Jaa, jaa it seviski nojaatie coca cola un tiem liidziigie, knapi 70-75 var uzkurinaat
Tikko izgāju apkopi, kura jāveic pie 30 tūkstošu km nobraukuma. Līdz šim man bažas radīja viena vaina, kura manai Merivai atkārtojās šad tad un par kuru rakstīju ,,Lasītāju pieredzē,, šā gada marta mēnesī . Atļaušos citēt:
,, Vēl pirmā gada laikā (vidēji reizi mēnesī vai divos mēnešos, bet ziemā biežāk) bija novērojama nepatīkama lieta - iesilušam dzinējam tukšgaitā turējās paaugstināti apgriezieni un no motora telpas puses nāca deguma smaka. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās nelabajās reizēs tie cēlās līdz 950-1000. Mainījās arī dzinēja skaņa - ja parasti tā bija tāda tīra, tad tajās nelabajās reizēs parādījās papildus kaut kāda pieskaņa, džinkstēšana, tā, it kā kaut kāda ķēde kaut kur berztos gar kādiem zobratiem. Šīs lietas parādīšanās bija nejauša un es nevarēju saskatīt kaut kādu sakarību, ka tā nelabā lieta rastos kaut kādos konkrētos apstākļos - šie simptomi parādījās gan braucot pa pilsētu, gan pa šoseju. Apstāšanās gadījumā pēc dzinēja noslāpēšanas, nākamo reizi iedarbinot motoru, vaina vairs neatjaunojās. Turklāt bieži bremzējot pie maziem ātrumiem brīžos, kad ātrums samazinājās līdz 5-20 km/h, dzinējs tiecās noslāpt - apgriezieni kritās tuvu noslāpšanas robežai (ap 600), tomēr motors nekad nenoslāpa un tad apgriezieni atkal īslaicīgi kāpa pie 1000 un tad atpakaļ normālā līmenī. Vārdu sakot - bija novērojami svārstīgi apgriezieni bremzēšanas nobeiguma fāzē. Februāra sākumā ar šīm sūdzībām vērsos,, Adam Auto,, servisā. Uz remontu bija jāgaida ilgi (26 kalendārās dienas), bet izskatās, ka marta sākumā auto garantijas ietvaros tika salabots kvalitatīvi. Mašīnai pārprogrammēja motora vadības bloku un/vai EGR vārstu. Tagad viss ir labi - apgriezieni tukšgaitā turas stabili gan kustībā, gan bremzējot, gan stāvot uz vietas. ,,
_______________________________
Ierodoties uz apkopi, es par šo lietu atkal sūdzējos. Man meistars paskaidroja, ka šī parādība 1,3 litru CDTI dīzeļmotoriem esot dabiska - esot tā, ka ik pa laikam kvēpu filtrs pieaugot ar kaut kādiem sārņiem, un tad dzinēja elektronika paceļot apgriezienus un izsvilinot tos sārņus. No turienes rodoties arī smirdēšana. Pēc 20-30 minūtēm simptomi pāriet, un tas esot pareizi. Ja nekādas kontrollampiņas nedegot, tad neesot pamata uztraukumam. Mani šis paskaidrojums nomierināja, un tagad esmu dikti priecīgs par savas Merivas uzvedību. Esmu noskaņots ar Merivu braukt ilgi.
Marchiks_ rakstīja: Man pat ar 200 zs
tikai 200 Mīkstais
arba rakstīja: Pilnīgi nesaprotu šo 1,6 dzinēja izvēli relatīvi lielās mašīnās (Oktavia, Meriva), ja šāds dzinējs vēl ir pielietojams mazmašīnās (2 cilvēki un rokassoma) tad šinī , kur var iekāpt 4 un vēl pielādēt 4 ābolu maisus, pilnīgs murgs, kas lietojams tikai Vācijas bāņos un pilsētā. Latvijā ar šadu auto pabraukt nav iespējams !!!!!!!! Var tikai sēdēt pakaļā baļķvedējam un lamāt pasauli.
Kapēc viņš jāizvēlas ? Degviela ietaupās ? Vakar izbraucu Rīga -Liepāja - Rīga ar 2,5, degvielas patēriņš 7,4, cik patērē Meriva un cik santīmus es būtu ietaupījis sēžot fūrēm pakaļā ?
arii IS250 , patreiz pirmie 3kkm nobraukti , vid pateerinjsh 8,5 - process noriss vaacijaa , rezjiims ->pilseeta-baanis(~160-180km/h)-pilseeta . nu ljooti rijiigs drapaks
VWfans rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Man pat ar 200 zs reizēm liekas par maz, kad trīs fūres uzreiz jāapdzen.
Nākošo jāņem T6.
Bet priekš kam tās fūres apdzīt? Ar 60-70 km/h braucošo KamAZu un MAZu laiki ir garām. Mūsdienīgās fūres parasti ietur patīkamu 85 km/h ātrumu, un tādas nemaz neprasās apdzīt.
šito aiz fūrēm kļūst ar vien vairāk
Jo nemaz nevar furi apdzit
VWfans rakstīja: Tikko izgāju apkopi, kura jāveic pie 30 tūkstošu km nobraukuma. Līdz šim man bažas radīja viena vaina, kura manai Merivai atkārtojās šad tad un par kuru rakstīju ,,Lasītāju pieredzē,, šā gada marta mēnesī . Atļaušos citēt:
,, Vēl pirmā gada laikā (vidēji reizi mēnesī vai divos mēnešos, bet ziemā biežāk) bija novērojama nepatīkama lieta - iesilušam dzinējam tukšgaitā turējās paaugstināti apgriezieni un no motora telpas puses nāca deguma smaka. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās nelabajās reizēs tie cēlās līdz 950-1000. Mainījās arī dzinēja skaņa - ja parasti tā bija tāda tīra, tad tajās nelabajās reizēs parādījās papildus kaut kāda pieskaņa, džinkstēšana, tā, it kā kaut kāda ķēde kaut kur berztos gar kādiem zobratiem. Šīs lietas parādīšanās bija nejauša un es nevarēju saskatīt kaut kādu sakarību, ka tā nelabā lieta rastos kaut kādos konkrētos apstākļos - šie simptomi parādījās gan braucot pa pilsētu, gan pa šoseju. Apstāšanās gadījumā pēc dzinēja noslāpēšanas, nākamo reizi iedarbinot motoru, vaina vairs neatjaunojās. Turklāt bieži bremzējot pie maziem ātrumiem brīžos, kad ātrums samazinājās līdz 5-20 km/h, dzinējs tiecās noslāpt - apgriezieni kritās tuvu noslāpšanas robežai (ap 600), tomēr motors nekad nenoslāpa un tad apgriezieni atkal īslaicīgi kāpa pie 1000 un tad atpakaļ normālā līmenī. Vārdu sakot - bija novērojami svārstīgi apgriezieni bremzēšanas nobeiguma fāzē. Februāra sākumā ar šīm sūdzībām vērsos,, Adam Auto,, servisā. Uz remontu bija jāgaida ilgi (26 kalendārās dienas), bet izskatās, ka marta sākumā auto garantijas ietvaros tika salabots kvalitatīvi. Mašīnai pārprogrammēja motora vadības bloku un/vai EGR vārstu. Tagad viss ir labi - apgriezieni tukšgaitā turas stabili gan kustībā, gan bremzējot, gan stāvot uz vietas. ,,
_______________________________
Ierodoties uz apkopi, es par šo lietu atkal sūdzējos. Man meistars paskaidroja, ka šī parādība 1,3 litru CDTI dīzeļmotoriem esot dabiska - esot tā, ka ik pa laikam kvēpu filtrs pieaugot ar kaut kādiem sārņiem, un tad dzinēja elektronika paceļot apgriezienus un izsvilinot tos sārņus. No turienes rodoties arī smirdēšana. Pēc 20-30 minūtēm simptomi pāriet, un tas esot pareizi. Ja nekādas kontrollampiņas nedegot, tad neesot pamata uztraukumam. Mani šis paskaidrojums nomierināja, un tagad esmu dikti priecīgs par savas Merivas uzvedību. Esmu noskaņots ar Merivu braukt ilgi.
Nu, nu es Tavā vietā tomēr pieprasītu šo defektu novērst kamēr ir garantija.
lusja rakstīja:
VWfans rakstīja:
lusja
Vai vairs nevēlaties pārdot Merivu ar benzīna motoru? Vai izlēmāt ģimenē turēt divus auto?
Kura Meriva ir baudāmāka - 1,6 litru benzīns vai 1,7 litru dīzelis?
nu šodien pārdevu savu benzinieku, braukšu ar dizeļi
Apsveicu! Vai esi apmierināta ar naudiņu, ko dabūji?
VWfans rakstīja:
lusja rakstīja:
VWfans rakstīja:
lusja
Vai vairs nevēlaties pārdot Merivu ar benzīna motoru? Vai izlēmāt ģimenē turēt divus auto?
Kura Meriva ir baudāmāka - 1,6 litru benzīns vai 1,7 litru dīzelis?
nu šodien pārdevu savu benzinieku, braukšu ar dizeļi
Apsveicu! Vai esi apmierināta ar kapeiciņu,ko iesipi?
shmurger
Tik ātri pēc pirkšanas atkal pārdodot stipri pajaunu mašīnu, nekādu santīmu nevar iepi$$t. Izdevīgāk ir braukt ar to pašu auto ilgāk.
Arī man ir Opel Meriva 1,7 CDTI. šai automašinai atbilstošs dzinējs. Ja būtu lielāks,tad visdrīzāk auto tiktu novākots,jo nav tik stabils pie ātruma virs 140 km/h
lusja rakstīja:
Velomens rakstīja: Arī man ir Opel Meriva 1,7 CDTI. šai automašinai atbilstošs dzinējs. Ja būtu lielāks,tad visdrīzāk auto tiktu novākots,jo nav tik stabils pie ātruma virs 140 km/h
kurā vietā ir atļauts braukt ar 140km/st???????
Lielākā daļa bāņi Eiropā. Latvijā ceļi gan ir sū**gi, bet arī var atrast piemērotus,drošus gabaliņus.
Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?
Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....
Ko Juus sakaat?[addsig]