Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
GWM

GWM Wey 05 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

GWM Wey 05 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Domāju, ar kuru auto modeli/marku lai iesāk atskaiti par Latvijas Gada auto 2025 testa iespaidiem. Šoreiz atklāti pasaku savas sajūtas, lai piedod un man neko nedod pat lielie spēles spēlētāji. 

 Izvēlējos jaunpienācēju mūszemē. Un par lielu nožēlu jāsaka godīgi, manas sajūtas, ka ir labs. Dizains exterjerā tāds uhh, nav. No priekšas labāks kā no aizmugures. Nu ok tas tik mans viedoklis. Salonā iekšā jau labāk! Materiāli vizuāli un uz tausti ir patīkami. Jautājums kā tie uzvedīsies ilgtermiņā, zinot kas notiek ar eko ādu citiem izstrādājumiem... Dizains ok. Ātrumā, netērējot laiku ar vadības lietām iepazinos bez piņķerēšanās. Nu līdz niansēm neiespringu, galvenās vajadzības it kā saprotamas. Dizains un izkārtojums ir labs, izņemot lielo planšeti, neesmu tādu televizoru piekritējs, ļoti novērš skatiena uzmanību no ceļa. Iespējams spilgtumu un fontu, toni var mainīt, bet nemeklēju kur. Vispār auto kā jau ķtr viss no visa salikts/noskatīts, klimats ekrānā kur angļu izstrādājumos redzēts un nav ērti pārskatāms. Stilīgi, varbūt. Mana prioritāte draivings. Slēdzu sport un aiziet, teiktu aizlidojam nē. Bet dinamika ir laba pietiekoši un ļoti patika dobjā sportiskā pieskaņa. Paši spilgtākie iespaidi, komfortabla gaitā, kas netraucē dinamiski izjust ceļu. Un bremzes!? Tādas sajūtas, ka vajadzētu asākas, varbūt pierašanas vaina, bet ir atklāts, paliek jautājums par šo faktu. Vai man šis auto patika? Jā ļoti. Vow bija? Nez nez, kas tur pa to cenu ir vēl?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 1 Atbildēt

Ekrāna spilgtums ir regulējams, bet tumsā man to nācās manuali regulēt tumšāku. It kā bija uzlikts automātisks dark/light mode, bet tas īsti nestrādāja (varbūt pie vainas ir uzlīme uz priekšējā stikla, bet tad visu laiku būtu jābūt dark režīmam, tātad drīzāk, ka nē).

Uzrāviens ir ļoti labs, bet to, protams, diezgan ietekmē arī baterijas uzlādes līmenis, jo hibrīda rezīmā mašīnai ir 476 zs, bet paša 2 litru turbodzinēja jauda ir 200 zs.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 1 Atbildēt

Paņēmu testā šo uzreiz pēc Q7. Nu nebija tā, kā brauktu ar spaini. Šie tiešām iet lieliem soļiem uz priekšu un tieši mēģina spraukties pirmajās rindās. Gaita līgana, sabalansēta, un tikai mazliet dzirdama un nedaudz kaitina motora skanēšana. Salona kvalitāe teicama. Teicama  pat sīkajās detaļās, nekas nekraukšķ, nelocās un neizskatās lēti. Jā, un lēti arī tur nekas nebija. Par testa auto prasa kaut kādus tur 60 eiro. Un tad smadzenes sāk vārīties, kas man sanāktu no Bembja, Audi vai Merša plaukta par 60 eiro? Vai varat ko ieteikt?

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 1 Atbildēt

Tā motora skanēšana pārsvarā ir no skaļruņiem. Tur pat brīdī, kad motora apgriezieni ir 0, skaļruņos spēlē motora skaņu un pat ātrumu pārslēgšanu. Vairākas reizes pārbaudīju, ka iekšdedzes dzinēja apgriezieni tiešām joprojām ir 0. Būtu jāpameklē vai to var arī atslēgt, jo elektrības klusums nav kaut kas tāds, no kā ir jākaunās. Tas var būt arī tīri patīkami reizēm.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 1 Atbildēt

Latvijā jauns GWM & Subaru salons Kārla Ulmaņa gatvē - Wey 05 pirmizrāde no 59 990 līdz 64 990 eiro

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man šī mašīna likās tāda, kā steigā salikta, jā it kā jaunākas tehnoloģijas, it kā lielie ekrāni, it kā skaņa interesanta, bet sajūta iekšā ir, ka tas viss nav nostrādāts līdz galam, iespējams, tas manā galvā, ka nespēju pieņemt tādu salikumu. Laiks rādīs vai viņi iedzīvosies/izdzīvos šajā tirgū. Mana gabarīta cilvēkiem arī būs pašauri, tā kā nedaudz iespiests jutos, kaut neesmu baigais resnis

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 1 Atbildēt

Interesants auto. It kā tēmē uz Premium segmentu, bet īsti līdz galam nav premium.

No labajām lietām jāizceļ:

+ kopējā jauda un uzrāviens

+ spēja ar EV režīmu gana žigli ieskrieties un ar kaut vai 110-120 km/h braukt pa šoseju

+ viena no labākajām līdz šim redzētajām 360 grādu kamerām (režīms, kur mašīnu rāda no malas, beidzot bija pa īstam noderīgs)

+ visai laba skaņas sistēma

+ gana ērta un intuitīva auto funkciju vadība, arī klimatam

+ komfortabla piekare (kas  vienlaicīgi ir arī mīnuss, jo tā piekare ir krietni par mīkstu tai jaudai, manuprāt).

No ne tik labajām lietām:

- jau pieminētā ļoti mīkstā piekare (ir patīkami, kad jābrauc pa bedrainu ceļu, bet tas neiet kopā ar 476 zs jaudu)

- neveiksmīga sēdekļu auduoma izvēle (drēbe ir no auduma, kas ātri varētu palikt netīrs, premium klasei vairāk piestāvētu āda vai eko āda)

- tuvās un savā ziņā arī tālās gaismas, kas tumsā braukšanu padarīja visai neomulīgu. Tuvajām gaismām trūka jaudas, tālās gaismas it kā ir jaudīgas, bet ar neierasti šauru skata leņķi

- tumsā arī nācās manuāli regulēt ekrānu spožumu, lai tie neapžilbinātu

Kopumā auto ir gan interesants, bet vislielākās bažas man būtu par tā tālākpārdošanas vērtību. Par cik šo 60-65k vērto auto kāds no Jums pirks lietotu un vai vispār pirks? Bet vismaz dīleris ir ok un nav automazgātava.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

GWM WAY 05, (1. vērtējuma daļa):

Pirmās sajūtas, apskatot šo auto, ir asociatīvas – vairāki atsevišķi ņemti risinājumi šķiet kaut kur jau redzēti – piemēram, radiatora restes un lukturu kombinācija – kaut kas no Audi un Ford, aizmugures lukturi – Jaguar E-Pace, stūres rats ar logo šķita līdzīgs kādam Lincoln modelim, ātrumu pārslēga bloka risinājums, savukārt, ir “mikss” no vairāku Eiropas modeļu izpildījuma, u.t.t.

Patika:

Salons ir plašs un ērts (atbilstošs lielās SUV klases izmēram), sēdpozīcija labi piemeklējama. Apdares materiāli ir mīksti, montžas nepilnības neieraudzīju. Priekš Plug-In Hybrid ir pietiekami iespaidīga gaitas rezerve elektriskā režīmā – līdz 146 km (to gan testos pārbaudīt nevarējām). Komfortabla gaita, līdzīga ASV ražotiem auto. Galvenais audio / multimediju displejs ir viegli saprotams un iestatījumu regulēšanas iespējas ir ļoti plašas. Lakonisks un viegli uztverams vadītāja displejs. Labos laika apstākļos ir ļoti plašas 360 grādu kameru iespējas vieglākai manevrēšanai, ir arī Land Rover līdzīgs “Caurspīdīgās šasijas” režīms.

Nepatika:

Uz nelīdzena ceļa vadāmība paliek nekonkrēta. Vidusknsolē nav nevienas fiziskas pogas, atsevišķi izvietots klimata kontroles vadības displejs reizēm pārprot uzdevumu un, sniedzoties pēc kādas tālākas pogas, nostrādā kāda opcija, kura ir “pa ceļam”. Nepatika sintētiski radīta motora skaņa salonā, izvēloties sportiskāku braukšanas režīmu, ieslēdzas “V8” līdzīga dziesma – tas uzjautrināja... Iespējams, ka skaņas sintezatoru var atslēgt.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

GWM WAY 05 (2. vērtējuma daļa):

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Pieņemu, ka līzinga uzņēmumiem šis auto radīs jaunus izaicinājumus, kā noteikt tā atlikušo vērtību līzinga perioda beigās LV tirgū. Tā kā Eiropas tirgū nav atrodami lietoti WAY 05 (lai gan modeļa ražošana sākta 2021.gadā ar nosaukumu Coffee 01), bez padziļinātas tirgus analīzes vērtības krituma izmaksas prognozēt ir sarežģīti.

Pēc testā dažādos režīmos (tostarp aktīvāk) nobrauktām 30 minūtēm, vidējais benzīna patēriņš bija 6,9 litri / 100 km, kas 4,87 m garam, ar 2,3 tonnu pašmasu un 476 ZS jaudu “uzlādētam” SUV ir par ļoti atzīstams sniegums.

2022.gada modelis EURO NCAP drošības testos ir novērtēts ar 5 zvaigznēm, tostarp augstākais 94% vērtējums ir piešķirts drošības asistentu darbībai, nākamais augstākais 91% vērtējums – braucēju drošībai, kas liecina, ka GWM ir lieli plāni gūt panākumus tirgū Eiropā.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

GWM WAY 05 (3. vērtējuma daļa):

Par garantiju – manuprāt ir pozitīvi, ka dīleris ir sagatavojis tiešsaistē pieejamu “Servisa un garantijas grāmatiņu”, tiesa, GWM WAY 05 šajā grāmatiņā parādās tikai virsrakstā, pārējā tekstā iet runa par GWM ORA!?! Pieņemu, ka šo neatbilstību varam norakstīt uz “ieskriešanās fāzi” produkta laišanai LV tirgū un viss grāmatiņā rakstītais būtu attiecināms uz WAY 05. Garantijas nosacījumi atbilst tirgus konkurentu labās prakses standartam – 5 gadi bez km ierobežojuma, hibrīda akumulatoram – 8 gadi / 160 t.km (SoH nesamazinoties zem 80%), krāsojumam – 5 gadi, rūsai – 12 gadi. Par rūsu jāpiebilst – LV gadījumā dīlelris ir tiesīgs atteikt garantiju jebkuram krāsojuma vai rūsas defektam, jo noteikumos ir paredzēts: “Krāsojuma garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies ārēju apstākļu un korozijas rezultātā, ko izraisījusi akmens/grants trieciens vai sāls iedarbība”, kas LV klimatiskajs apstākļos ir neizbēgami, tostarp, noteikumi nosaka īpašnieka atbildību par “Regulāru tīrīšanu un pulēšanu”. Nekur tālāk tekstā gan neatradu, ko nozīmē “Regulāra ...”?

Par servisa apkopēm – tās jāveic katros 20 000 km vai reizi gadā. Materiālu maiņas intervāli būtiski neatšķiras no konkurentiem, vienīgi, neatradu ierakstu par motora gāzu sadales mehānisma piedziņas ķēdes maiņas intervālu (lai gan forumos pieejama informācija, ka PHEV motoram ar kodu GW4C20A ķēdes maiņa būtu nepieciešama jau sasniedzot 120 000 km).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti