Rekur jau vesels palags sadzejots. Bet, ja viņš strādā un problēmas nerada, tad labāk neaiztiec!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rekur jau vesels palags sadzejots. Bet, ja viņš strādā un problēmas nerada, tad labāk neaiztiec!
Es arī neaiztiktu, ja funkcionē - allaž ir risks kaut ko sajāt un neko jau baigi neiegūsi.
Protams, ja ir kļūdas un traucē, tad tā jau ir cita lieta. Tad es nedomātu un slēgtu nost.
Kas te tagad būs- vieniem dd lietotājiem "ļausim" (un ieteiksim) visu iespējamo ekekokaloģiju izamputēt, taču kādus citus passtiprināti (eko Loģiski) izjāāsim pa pilnu progammu? Turklāt vēl attiecībā uz tiem pirmajiem izturēsimies glumi toleranti un "ar sapratni", taču tos "otros" publiski apdrirsīsim ,nemitīgi un pie jebkuras kaut māzākās iespējas?
Ja tas pasāts b5 "neiet" vai ja kaut/kam "netbilst"- tātad to ir (ar laiku pat Piespiedu kārtā) jānoraksta,jāizņem no aprites! Ja (ja) tā īpašniekam ir nauda priekš pasāta b6 (jaunāka ,drusku labāka) iegādes- vajag radīt situāciju (sistēmu!) lai viņš (vairs,turpmāk!) vienkārši nevarētu šo vēlmi īstenot.Arī visi pasāti b6tie un b7tie ir jāutilizē!
Nekādas te "žēlasstības",naids virs zemes un cilvēkiem ir visu ceļu jājūtas kā lohiem. Un Z-svētki vēl tikai pēc 4d!
b7 pēc latvijas standartiem vēl skaitās jauns, tas pat vecākiem modeļiem vel nav sasniedzis latvijas vidējā auto vecumu. Arī ar ekologiju ir ok (eiro 5). pats dzinējs ļoti labs ar lielu ressursu, man sen atpakaļ škodai bija tāds dīzelis, EGR izbeidzās pie 500tūkst, vienīgi diezgan muļķiigā vietā un diezgan čakars to nomainīt, tapēc pieļauju ,ka daidzi izvēlās to amputēt, EGR uz ekoloģiju neko daudz neatsaucās, kvēpu filtrs gan to nekādā gadījumā nevajadzētu ravēt ārā
-bet ko ta "mēs" īsti te piedāvājam, KĀ tad "uzlabosim" acīmredzami neuzlabojamo? Nu kā, ja to tur 52% "mūsu" lietošanā ir tas slavenaiss 13 vai pat 16gv "transportlīdzeklis" ar atkārtoto apsskati,atļauto portektora atlīkumu un "cenā" pa kādi 2keur/gab??
Te taču skaidrs- vajag panākt visa cilvēciskā iznīdēšanu.Kur piem tā dēvētais "tas /lohs" parasti brauc? Uz darbu? Nu tātad primārais būtu likvidēt darbavietas! Ko viņš ved? Bērnus? Tak dzimstība jau samazinās nezkuro gādu- tātad esam uz pareizajām Sliedēm.Maucam (p/sam) taisni uz 240 un nekur nepieturam. Par!/demogrāfiju te beidzamoreiz (lohi) spriedelelēja kādos tajos 90tajos vai max 00tajos.Uz skolu? - tak nolikvidēt na/uj! Reku,nauda seko skolēnam, skolass Auto Buss noteikti atbrauks/saVāks: www.facebook.com/reel/954495936540621
Passāts tas 7tais,saki,tāds kā pajauns esot? Tak vaig izrullēt tā, ka ļaudis no viņa kā no uguns bēgs.Daļa jau konkrēti bēg.Izbazūnēt pa visurieni- ka tas ir prēmium loh zb suuds un ka tur katru dienu pa ritenim krīt/nost un virzuļi durās blakussēdētājam starp kājām iepirkumu kulē.Jā.
Ja nonācis līdz tam, ka jāatslēdz EGR, tad tam auto jau ir pienākuši kapi. Problēmas ar EGR sākas tad, kad motors jau ir izdilis un pūš atgāzes garām virzuļa gredzeniem. Tiec vaļā no šī mēsla un iepērc elektro mēslu tam EGR nebūs un nebūs stulbi jautājumi.
Nee veči mans pasaķiks iet stīgā, es tik pavaicājos, jo te citi saka, ka labāk atslegt tik nemāk paskaidrot.
Ja man viņš neietu atrastu citu miseni no un uz darbu ku braukt.
Es te pirms diviem gadiem biju aizbraucis uz diagnostiku manam dīzelim,pie servisa vārtiem stāv darbu pieņēmējs,rinda ar tautu,esmu otrais.Pieņēmējs prasa pirmajam ko vajag,vajag atslēgt EGR un izgriezt DPF.Es vēl tā pie sevis padomāju,no kurienes viņam tāda infa kad vajag visu uzreiz amputēt.Sanāk kad viņam ir kāds iestāstījis kad tā ir jādara,citu variantu nav.
Janis2013 rakstīja: Nee veči mans pasaķiks iet stīgā, es tik pavaicājos, jo te citi saka, ka labāk atslegt tik nemāk paskaidrot.
Ja man viņš neietu atrastu citu miseni no un uz darbu ku braukt.
Ieteiktu neklausītie šādas dumības un netraucēt tehnikai strādāt. Vāgeniem tie egr ir izturīgi.
EGR delete jeb atslēgšana Volkswagen Passat
Sveiki.
Passat b5.5 1.9 96kw
Kāds ir labums no egr atslēgšanas?
Un kāda ir sliktā puse?