Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Es paardodu SAAB!!!

bizenajs Reģ.: 20.09.2002

nu tad visi tirgonji un savaadaakdomaajoshie, uz priekshu!!!![addsig]

 
turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

manā uztverē Sviesta saabs ir ļoti sakarīgs vidusceļš starp normālu ikdienas braukšanu un tīri labu izskatu un pavisam labu tehnisko stāvokli... un galu galā arī kategorijās ieguldījumi vs rezultāts..

ir protams arī redzēti daudz labāki piemēri, ZingZengu gimenes melnā kupeja (ko gan neesmu redzējis) un llxx un gr saabi.. arī samas ķirsis, lai gan nezinu vai tas ir kā ikdienas braucamais..

mans "nabadziņš" salīdzinājumā ar visiem noasauktajiem piemēriem ir visnojātākais nopirkts un visvecakais..

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

nu man viens saabs ir rusinjsh ,bet es par to ipashi neuztraucos ,galvenais ka kustās labi.Es tik gribu redzēt to dienu ,kad Mix savedīs savējo ideālā kārtībā ar ko viņš sen jau draud, varbūt kad iešu pensijā un visas sābu detaļas būs jātaisa pašrocīgi un benzīns vairs nebūs nopērkams.

Un nav nemaz tik dārgi veco sābu uzturēt ikdienā , droši apgalvoju pēc 6 gadu pieredzes.

Ne tev visvēcākais nekā, bet par to nojāšanu ,tur respect Tev , taisnība

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu re, es tak teicu, ka Mūss ir tik maz...

Bet nu ir tak vēll............ ir!!!!!

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

A davai sviest piever mutiiti

Es tomeer paklausoties tevi esmu vairaak ar savaam rocinjaam tam saabam dariijis nekaa tu

Nez kaapeec es no tevis dzirdeeju tikai to, ka viens meistars kaut ko salauzis, tad otrs meistars kaut ko salauzis. A vieniigais ko tu izdomaaji dariit pats ir mainiit stiklu un redz kaa tev tas beidzaas.

Tad kad tu sviest izdariisi kaut ko savai mashiinai pashrociigi un nevis kaut kadaa kaarteejaa servisaa pie vasjas, tad es tavus aizraadiijumus saakshu uztvert nopietni

Nu davai nomaini saveejam kaarbu pats Vari vai nevari

To llxx: ja manejaam buus virsbuuve OK, tad tici man tu veel vinju redzeesi

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Labritt!

isteniba jau es negribeju kasities, bet nu , piedod, Tu saki pirmais!

Ja, varbut Tu esi kimerejis savu Saab vairak, kat kad, neka es, iemesli tam ir dazadi, ari tas, ja ja es varu uzticet kadam darbu un samaksat par to stundu darba mazak, neka paspeju taja laika nopelnit pats, tad tas ir tikai logiski...

Ja man nav atbilstosu apstaklu lai veiktu sarezgitus darbus, un ari zinasanu varbut pietrukst, bet nu tas, ka par katru manipulaciju, ko esmu pasrocigi veicis ar savu auto, es nerakstu seit, nebut nenozime, ka neko pats nekad neesmu darijis tam!

Vasara, katru otro vakaru, kaut kas siki, bet tika kimerets, bet nu piedod, ziema, auksta garaza, teiksim mainit ellu, ja tas jebkura servisa maksa 2Ls, nu tiesam, neredzu tam jegu.

Ja manu auto metinaja, spakteleja un krasoja citi, bet tapec, ka es to nemaku, jo esmu spekulants, jeb komersants, bet ne autoatsledznieks.

Es uzskatu ka par auto rupeties var dazadi, var neko nesaprazdams, ar liku skruvgriezi tris stundas skruvet valja vienu skruvi, vai var taja laika pelnit naudu, sfera, kuru tu parzini, un dalju no sis naudas atdod meistaram, kas tjimere tavu auto, ar attiecigu instrumentu, un saprot, ko dara....

otra gadijuma , manuprat jega ir krietni lielaka...

es jau mineju, ka pielavu kludas, bet no tam macos,

kapec ardos

a tapec, ka esmu darijis cik man laiks, rociba un sajega ir atlavusi, lai mans auto butu tads kads vins ir, bet viens piena puika, kura auto pust pie zoga, mani zin te nemas kengat....

atvainojos par drukas kludam, bet rakstu no svesa datora, bez latviesu srifta...

Paldies ja lasijat, un sapratat, ko es gribeju pateikt...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

atlavos parlasit, vakardienas tekstus un atradu, ko piebilst,

1.kartam es savam auto stiklu, kaut ar treso meginajumu,... bet tomer apmainiju pats....

2.kartam.....domaju, ka jo mes te ilgak oponesim, jo agresivaki varbut tapsim savos spriedumos.....

es , protams, nepiedavaju Bucoties....bet nu piedavaju vismaz piebremzet Tev ar tam teksta sastavdaljam, kuras Tu, varbut ari ka neapzinoties, bet aizskar citus, neko Tev pari nenodarijusus Saab auto lietotajus...

vai sarunajusi

o.k

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

Jēē, chick fight

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

vaaai, man dieniņ...

nu beidziet takš..

es visu laiku biju domājis, ka "saab zona" ir, lai apmainītos iespaidiem un pieredzi..

nevis "izdzīt cauri" savu paeizo auto kopšanas un mīlēšanas koncepciju..

vispār jau skumji..

arvien vairāk saprotu tos, kas te nerādās vispār vai reti.. vai arī pārgājuši uz NSNF..

Graberis Reģ.: 20.01.2003
0 0 Atbildēt

turbopiile - saab zona 100 gadus jau vairs nav vieta, kur apmainīties ar viedokļiem. Tagad šeit kultais sviests vairākas reizes sit pušu NSNF korporāciju.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

nu laabi viedokļi.. ir arī iespaidi.. utmlīdzīgas lietas, kas pļāpātajiem sagāda sagāda prieku.. bet tagad pat tā vairs nav..

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

hammers rakstīja: Graberim >

NSNF Rulzzzz nemeeraa !!!!

Ja kaadam citas domas - lai Pirmais met akmeni !

Piedāvā Pirmo iecelt pa NSNF snaiperi

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja:

hammers rakstīja: Graberim >

NSNF Rulzzzz nemeeraa !!!!

Ja kaadam citas domas - lai Pirmais met akmeni !

Piedāvā Pirmo iecelt pa NSNF snaiperi

Sviestc, negānies

marš uz attiecīgo topiku

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

vai kāds lūdzu varētu aktualizēt kas ko īsti pārdod

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

pārdod daudz,

walcc 900 NG

gr 900 OG

Sviestc 900 OG

es 900 OG (atsevišķs topiks)

un veel daži 9k

bet nu viss tas ir nogrimis peedeejo lpp emocijās..

blackDoggy Reģ.: 01.12.2003
0 0 Atbildēt

walcc 900 NG

gr 900 OG

Sviestc 900 OG

es 900 OG (atsevišķs topiks)

Un veel ZingZeng visur meegina reklameet savu SPG

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

izliksimies neredzam lai priecaajas pats!!

Sapals Reģ.: 23.07.2001
0 0 Atbildēt

piemirsaat mani, es paardodu 900 NG..

ss.ss.lv/...

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

ārkārtīgi smuka krāsa..

Sapals Reģ.: 23.07.2001
0 0 Atbildēt

tas protams ir gaumes jautaajums, bet kaadu laiku smadzenes un inetu lauziiju liidz kameert izshkjiiros par sho toni...

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

900 nav šādas krāsas.. tā ir dažiem standarta 9-3 un līdzīga arī viggenam..

kāpēc izdomāji šadu?

Sapals Reģ.: 23.07.2001
0 0 Atbildēt

tieshi no viggena arii idejas smeelos, dzeltens - zils, zils - dzeltens, un finaalaa kaut kaa paliku pie zila...

walcc Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

Treshaa un peedeejaa reize...

SAAB 900

2.0i, 1995.gada, 212000km, tumshi zila,peleeks veluura salons, 5 durvis, manuaalaa kaarba, centraalaa atsleega, elektriskie logi, spogulji, luuka, spogulju apsilde, miglas lukturi, signalizaacija, stuures pastiprinaataajs, gaisa spilveni. ABS, stereo.

Jauni KONI sporta amortizatori ar muuzha garantiju.Koniskais sporta gaisa filtrs. Ideaalaa vizuaalaa un tehniskaa staavoklii. Apskate liidz 22.02.2007.Liidzi naak labas vasaras un ziemas riepas.

Visas apkopes veiktas E&S auto.Ta ka ir iespeja mashiinu noveerteet pie vinjiem.

SAABish Latvijaa kopsh 2005.gada februaara.Vests no Vaacijas.

Cena 3700euro

dazhas bildes - foto.inbox.lv/walcc/saab900ng

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt
Susur Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

Pirmā un ne pēdējā reize ....

SAAB 900

2.0i 1997 gada., Kupeja (2 durvis), melnā krāsā, 179000 km (orig.), tikko no Francijas, serv. gr., TA 02.2007, gāze (šprice/orig., 56l rezerves riteņa vietā, patēriņš 9..14 l/100km gāzes).,mehāniska ātrumkārba, kondicionieri, centrālā atslēga, stūres pastiprinātājs, signalizācija, stereo iekārta, abs, el.logu pacēlāji, spoguļu apsilde, el. spoguļi, gaisa spilveni, āķis... Teicamā stāvoklī!

Cena 3750 Eur

Andris

9911318

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

SAAB 9000 CS 1998.g., tumši zaļā krāsā

• Mašīnas aprīkojums ir sekojošs:

- 2.3 T benzīna motors B234R ar 225 Zs;

- 5-pakāpju manuālā ātrumkārba;

- ABS;

- 2 SRS;

- 4 elektriski paceļami un nolaižami logi;

- elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi;

- elektriski vadāma stikla jumta lūka;

- apsildāmi priekšējie krēsli;

- centrāli aizveramas durvis no salona (drošības poga);

- 2 borta kompjūteri ar info displejiem;

- kruīza kontrole;

- automātiska klimata kontrole;

- signalizācija ar salona sensoru;

- centrālā atslēga ar distances vadības pulti (2.gab.) + bagāžnieka atvēršanas funkcija ar

pults palīdzību;

- aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir dalāma un nolaižama (40/60);

- salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni;

- uz bagāžas nodalījuma vāka papildus bremžu lampa un logu tīrītājs;

- miglas lukturi;

- no salona atverams bagāžnieks;

- saules sargi ar apgaismotiem spoguļiem;

- mazgājami priekšējie lukturi;

- priekšējo lukturu augstuma regulēšana no salona;

- paneļa apgaismojuma regulēšana, t.s. nakts panelis.

• Eksterjers:

- pelēks ādas salons;

- uz bagāžas nodalījuma vāka spoileris un spoguļu korpusi krāsoti mašīnas krāsā;

- 4 regulējami KONI amortizatori;

- priekšā sporta bremžu diski;

- 15" vieglmetāla diski ar 195/65 Kleber Krisalp HP M+S riepām;

- 16" Ronal R10 vieglmetāla diski ar 225/45 Pirelli riepām (diski svaigi renovēti);

- audio: Pioneer CD DEH-P5500MP + 12 CD changer + subwoofer;

- numura zīme XX 9000.

• Svarīgas piezīmes:

- mašīna ir ievesta no Vācijas ~ 2004.g. janvārī, īpašumā no 2004.g. februāra, TA 27.02.2007.

- noskrējiens uz 05.04.2006. ~183K km

- lai gan šis ir pats jaudīgākais SAAB 9K modelis, tas ir arī pats EKONOMISKĀKAIS;

- visas mašīnas apkopes ir veiktas Alfa Motors servisā;

- TA izietas ar pirmo piegājienu, ir saglabājušās CSDD lapas;

- pēc iegādes pie ~153K km mainīts: gaisa filtri, ķēde, sveces un eļļa regulāri, siksna, daudz motora detaļas nomainītas uz jaunām (ir garš saraksts), ritošā daļa pilnībā savesta kārtībā, jauns akumulators, jauns sajūgs,

P.S. ZZ vīns no manis par tekstu

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti