Es paardodu SAAB!!!

bizenajs Reģ.: 20.09.2002

nu tad visi tirgonji un savaadaakdomaajoshie, uz priekshu!!!![addsig]

 
ZingZeng Reģ.: 13.08.2002
0 0 Atbildēt

Tas jau ari bija tas triks - neminet, ka tas ir 3 litrigais dizelitis, jo patreiz pec sludinajuma tas vairak izskatas pec cipota 2.2 dizela, kas savukart varetu but pastiprinatas iekares objekts

Man kolegei rada gabals tirgo 9-5 ar sadu dizeliti jau treso menesi un nav sanemis vel pat nevienu zvanu

ZingZeng Reģ.: 13.08.2002
0 0 Atbildēt

Koleges radiniekam bija domats 3.0 TiD, tas ta ja nu nebija skaidrs

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

farruhs rakstīja: Gribu nopārdot savējo 900 OG... visdrizāk,ka uz daljām...

Moš kādam vaig...

Galerijā viš ir(sarkanais )

20ls

voice Reģ.: 10.05.2006
0 0 Atbildēt

jā, e&s to mīl skandināt kā mantru: "nepērciet 3.0 TiD, iepirksieties problēmās". pats braucu jau 1.5 gadus, un apkopes nav ne biežākas, ne dārgākas kā manam iepriekšējam benzīnauto (10 gadīgam mitsu). cik var noprast no jūzeru diskusijām www.saabscene.com, tad šie TiD dalās divās grupās - tie, kuriem pēc pirmajiem 50kkm mainīts dzinējs un tie, kuriem tas strādā nevainojami.

ZingZeng Reģ.: 13.08.2002
0 0 Atbildēt

voice rakstīja: jā, e&s to mīl skandināt kā mantru: "nepērciet 3.0 TiD, iepirksieties problēmās". pats braucu jau 1.5 gadus, un apkopes nav ne biežākas, ne dārgākas kā manam iepriekšējam benzīnauto (10 gadīgam mitsu). cik var noprast no jūzeru diskusijām www.saabscene.com, tad šie TiD dalās divās grupās - tie, kuriem pēc pirmajiem 50kkm mainīts dzinējs un tie, kuriem tas strādā nevainojami.

Es personigi gribetu kadreiz nobaudit so 3 litrinieku, nu man ari neticas, ka tam vajadzetu but tik problematiskam, vairak jau tas noteikti ir pareizas ekspluatacijas jautajums.

Jaunulis Reģ.: 08.08.2006
0 0 Atbildēt

Arii es nobraucu ar 3.0 TiD gandiiz gadu un nav probleemu...

Vainiigs ir nevis dzineejs, bet gan bliive starp seedekli un stuuri- ja taa ir suudiiga, tad jebkuram dzineejam buus probleemas....

ZingZeng Reģ.: 13.08.2002
0 0 Atbildēt

Problema tikai ir raditais imidzs, jo noperkot auto ar so motoru ir loti mazas ceribas no ta Latvija veiksmigi skirties.

Tas ir fakts

Jaunulis Reģ.: 08.08.2006
0 0 Atbildēt

ZingZeng rakstīja: Problema tikai ir raditais imidzs, jo noperkot auto ar so motoru ir loti mazas ceribas no ta Latvija veiksmigi skirties.

Tas ir fakts

Es tomeer ceru, ka Tu kljuudies

ZingZeng Reģ.: 13.08.2002
0 0 Atbildēt

Jaunulis rakstīja:

ZingZeng rakstīja: Problema tikai ir raditais imidzs, jo noperkot auto ar so motoru ir loti mazas ceribas no ta Latvija veiksmigi skirties.

Tas ir fakts

Es tomeer ceru, ka Tu kljuudies

Es ari ceru.

Lai veicas ar pardosanu, izskatas jau tas auto loti labi un liels pluss ir jaunais purns

Jaunulis Reģ.: 08.08.2006
0 0 Atbildēt

Paldies, paldies! Auto tieshaam ir labs

Purns takshu toch ir jaunais, kaa nekaa- dokumentos staav raxtiits, ka auto no konveijera noripojis 18.10.2002.

Subbis Reģ.: 23.01.2004
0 0 Atbildēt

Es arii paardodu!

Shitam purns veel vecais. Dokumentos rakstiits, ka no konveijera noripojis 29.04.1985.

sviestdienis Reģ.: 31.05.2006
0 0 Atbildēt

naski visi krataas valjaa,uz ko tas?

P.S. sviestcs - kas par iemeslu ir tavai tirgoshanai?

viser Reģ.: 06.09.2005
0 0 Atbildēt

Pēc savas pieredzes, man bija 2 auto, varu pateikt ka tiem 3.0TiD motoriem nav nekādas vainas. Vienkārši viņi prasas lielāku uzmanību apkopēm. Ja visu dara laicīgi, tad darbojas ilgi.

Subbis Reģ.: 23.01.2004
0 0 Atbildēt

Ka tik tie 3litru dzineeji nebuus no ISUZU?

Subbis Reģ.: 23.01.2004
0 0 Atbildēt

900 GL

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

www.ss.lv/...

kas šie par uzpircējiem?? strādā bez brīvdienām, maksā skaidrā naudā... un pērk tikai pajaunu auto modeļus..

Blondiine34 Reģ.: 12.05.2007
0 0 Atbildēt

Cenas nav reālas, jo uzvanīju...tirgus cena viņus neapmierina, meklē jebkuru iemeslu, lai laistu uz leju. Meklē izmisušus, kuri paši nevar notirgot, lai par kapeikām paņemtu

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

jā, izklausās pēc lombarda... cerams, ka uzpērk tikai auto ar papīriem

llxx Reģ.: 30.05.2003
0 0 Atbildēt

Subbis rakstīja: 900 GL

iecheko epastu,ir interese.

sama Reģ.: 10.03.2003
0 0 Atbildēt

Pārdodu SAAB 9000, `92, 2.3 t, 200zs, mehāniskā kārba, centrālā atslēga, el. spoguļi, el. logu pacēlāji, gaisa spilveni, lietie diski, miglas lukturi, sēdekļu apsilde, spoguļu apsilde, stūres pastiprinātājs, kondicionieri, kruīzs, signalizācija, Pionier, CD, Mp3

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

viser rakstīja: Pēc savas pieredzes, man bija 2 auto, varu pateikt ka tiem 3.0TiD motoriem nav nekādas vainas. Vienkārši viņi prasas lielāku uzmanību apkopēm. Ja visu dara laicīgi, tad darbojas ilgi.

Man tikai viens - bet esmu loti apmierinats ar so motoru. Apkopes vinam ir pat retakas, neka citiem, bet pilnigi noteikti tas nedrikst ignoret. Principa motoram ir divas vajas vietas - EGR un cilindru caulas. EGR noved pie smagam sekam tikai taja gadijuma, ja ignore 'check engine', savukart cilindru caulam nepatik strauja atdzesana un parak daudz augsti apgriezieni - motors ir loti izteikts zemapgrizienu. 600 rpm brivgaita un 1000-3000 normalais darba diapazons. Ja sis lietas ievero, tad 176 Zs / 350 Nm ar videjo degvielas paterinu 7,5-8 litru robezas ir pat loti baudami.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

voice rakstīja: jā, e&s to mīl skandināt kā mantru: "nepērciet 3.0 TiD, iepirksieties problēmās". pats braucu jau 1.5 gadus, un apkopes nav ne biežākas, ne dārgākas kā manam iepriekšējam benzīnauto (10 gadīgam mitsu). cik var noprast no jūzeru diskusijām www.saabscene.com, tad šie TiD dalās divās grupās - tie, kuriem pēc pirmajiem 50kkm mainīts dzinējs un tie, kuriem tas strādā nevainojami.

Nav brinums, ka E&S sola problemas sim motoram - vini manejam piedavaja ieliet to pasu ellu, ko lej visiem benzinniekiem. Pie tam uz daziem gana vienkarsiem konsultativiem jautajumiem vienkarsi nespeja atbildet. Nacas pasam sameklet atbildes interneta plasumos. Ta ka E&S viedoklis ir skaidrs - neesam gatvi sniegt kvalitativu servisu, tadel labak novelt vainu uz sliktu motoru.

iRAFAR Reģ.: 22.04.2007
0 0 Atbildēt

sama rakstīja: Pārdodu SAAB 9000, `92, 2.3 t, 200zs, mehāniskā kārba, centrālā atslēga, el. spoguļi, el. logu pacēlāji, gaisa spilveni, lietie diski, miglas lukturi, sēdekļu apsilde, spoguļu apsilde, stūres pastiprinātājs, kondicionieri, kruīzs, signalizācija, Pionier, CD, Mp3

Kas tad nu? Cik atceros bija dikti OK autiņš...

sama Reģ.: 10.03.2003
0 0 Atbildēt

iRAFAR rakstīja:

sama rakstīja: Pārdodu SAAB 9000, `92, 2.3 t, 200zs, mehāniskā kārba, centrālā atslēga, el. spoguļi, el. logu pacēlāji, gaisa spilveni, lietie diski, miglas lukturi, sēdekļu apsilde, spoguļu apsilde, stūres pastiprinātājs, kondicionieri, kruīzs, signalizācija, Pionier, CD, Mp3

Kas tad nu? Cik atceros bija dikti OK autiņš...

gribu automātu un varbūt varētu arī mazākus parametrus

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: EGR noved pie smagam sekam tikai taja gadijuma, ja ignore 'check engine'

Kas taas ir par sekaam, pie kaa EGR noved? Tikko maasas merivai "izraveeju" EGR, lai neslaapst nost laiku pa laikam. Forumos salasiijos, ka nekam tragjiskam nevajadzeetu notikt bez EGR.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti