..... kaadas tehnologjijas izveeleejaas un kaadas ne un kaapeec ne. Nē, nezinu. Zinu, ka Vinteri 3 reizes uzrāvās uz to, ka nezina, cik benžas patērē - vispirms Eiropā smagā trasē, kad vienam pietrūka benzīna pāris km , otram pārsimt metriem. Šodien Einārs Vinters, kad bija apstājies, nejauši atklāja, ka truba pušu un benzīns tek ārā. Nekāds tehno viņiem šādam gadījumam nav. Cik saprotu, tad lieta ar to kārbas karšanu un taupīšanu ir bijis arī citreiz.
...gan jau zinaas kur pielietot. Varbūt nezinās vis. Autospeci parasti nav speci ķīmijā, fizikā, siltumtehnikā, elektronikā utt utjpr. Katras jaunas piedevas vai jauna dzeses veida fineses nemaz tik viegli nevar uzreiz izvērtēt.
.....jaaskrien uz katru shtrunta izstaadeli'. Šito sviestu es vispār nekomentēšu.......
......satur labi ja 2 interesantas lietas un labi ja vienu praktiski pielietojamu - Vai tas ir to verts ??? Interesanti, kā uzreiz var saprast, ka tā vai cita lieta ir vai nav izmantojama????? Uzreiz????
Tā kā piestaigāju katru gadu uz tām štrunta izstādelēm tepat Rīgā, varētu palūgt tās dažas tomēr potenciāli noderīgās tehno te nosaukt??? Teiksim 10!!!






















Fiziskajai sgatavotībai ir liela nozīme, rādīja, kā bijušais kalnu slēpošanas čempis Alfāns rāda savus 2 kausus - vienu par Dakāru otru par slēpošanu un viņa fiziskos treniņus - peldēšanu, riteņbraukšanu utt.
Bet nu ja vairākus simtus km var nobraukt ar 15 sekunžu starpību, tad tie blīvie rezultāti jau tieši arī nozīmē tos pusprocentus labāku eļlu, amortiņu regulējumu uttt, lielāku vai mazāku risku, kas arī izšķir.
Kas attiecas uz izmēģinājumiem - nez kas traucē uztaisīt slodzes stendu, uz kura pie vienādas slodzes kādu nedēļu pagriezt 2 atsevišķus zobratu pārus - vienu ar zobrata apstrādi ar plazmu, otru bez, vai vienu ar eļļas piedevu, otru bez un tad abus pafilmēt ar termokameru, pamērīt decibelus un vibrāciju un paskatīt zem elektronu mikroskopa.