iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 16.01.2007 10:18

Fiziskajai sgatavotībai ir liela nozīme, rādīja, kā bijušais kalnu slēpošanas čempis Alfāns rāda savus 2 kausus - vienu par Dakāru otru par slēpošanu un viņa fiziskos treniņus - peldēšanu, riteņbraukšanu utt.

Bet nu ja vairākus simtus km var nobraukt ar 15 sekunžu starpību, tad tie blīvie rezultāti jau tieši arī nozīmē tos pusprocentus labāku eļlu, amortiņu regulējumu uttt, lielāku vai mazāku risku, kas arī izšķir.

Kas attiecas uz izmēģinājumiem - nez kas traucē uztaisīt slodzes stendu, uz kura pie vienādas slodzes kādu nedēļu pagriezt 2 atsevišķus zobratu pārus - vienu ar zobrata apstrādi ar plazmu, otru bez, vai vienu ar eļļas piedevu, otru bez un tad abus pafilmēt ar termokameru, pamērīt decibelus un vibrāciju un paskatīt zem elektronu mikroskopa.

raimondsm 16.01.2007 0:09

..... kaadas tehnologjijas izveeleejaas un kaadas ne un kaapeec ne. Nē, nezinu. Zinu, ka Vinteri 3 reizes uzrāvās uz to, ka nezina, cik benžas patērē - vispirms Eiropā smagā trasē, kad vienam pietrūka benzīna pāris km , otram pārsimt metriem. Šodien Einārs Vinters, kad bija apstājies, nejauši atklāja, ka truba pušu un benzīns tek ārā. Nekāds tehno viņiem šādam gadījumam nav. Cik saprotu, tad lieta ar to kārbas karšanu un taupīšanu ir bijis arī citreiz.

...gan jau zinaas kur pielietot. Varbūt nezinās vis. Autospeci parasti nav speci ķīmijā, fizikā, siltumtehnikā, elektronikā utt utjpr. Katras jaunas piedevas vai jauna dzeses veida fineses nemaz tik viegli nevar uzreiz izvērtēt.

.....jaaskrien uz katru shtrunta izstaadeli'. Šito sviestu es vispār nekomentēšu.......

......satur labi ja 2 interesantas lietas un labi ja vienu praktiski pielietojamu - Vai tas ir to verts ??? Interesanti, kā uzreiz var saprast, ka tā vai cita lieta ir vai nav izmantojama????? Uzreiz????

Tā kā piestaigāju katru gadu uz tām štrunta izstādelēm tepat Rīgā, varētu palūgt tās dažas tomēr potenciāli noderīgās tehno te nosaukt??? Teiksim 10!!!

raimondsm 15.01.2007 20:09

VUGD Pencis pirms pāris dienām izteicās- kad vētras vēl nebija- ka neesot iedoti līdzekļi nemaz jaunām tehno, kaut visu dokumentāciju kas un kā vajadzīgs, esot sagatavojuši.

Šodien no rīta LNT gan bija pozitīvs, viss esot kārtībā, strādājot un glābjot.

raimondsm 15.01.2007 19:59

WALA rakstīja:

raimondsm rakstīja:

emo rakstīja:

Daudz esi redzējis! Kapēc neparādi kā ir pareizi???

Pateikšu, kā ir pareizi - jāiet uz visām iespējamām tehno izstādēm, jāmeklē, kurš izgudrojums vai tehno attiecas uz autobūvi, nevis tikai tie, kurus piedāvā gatavus, kā jau CITU pārbaudītus, jāpārbauda praksē visādas piedevas, jāfilmē ar termokameru tā kārba uz slodzes stenda un jāeksperimentē ar eļām , radiatoriem utt utjpr

Piemērs par tehno, kas varētu atteikties uz to autobūvi - kārbas pārklājums, kas uzlabo siltumatdevi par kaut vai 2%

Nu zini ko shitaa te muldeet !!! Tu ko kaut vienu no tiem vechiem personigi paziisti ******** ka zini kaadas tehnologjijas izveeleejaas un kaadas ne un kaapeec ne. Ja tik gudrs panjem un piedaava kaadam no jamiem kaut vai idejas - gan jau zinaas kur pielietot.

A par to ka nav nekur bijushi nekaa nav redzeejusi - peec tavaam domaam ko tagad jaaskrien uz katru shtrunta izstaadeli****** un jaateeree laiks - lielaaka dalja izstaazju satur labi ja 2 !*********interesantas lietas un labi ja vienu praktiski pielietojamu - Vai tas ir to verts ???

Ir vērts, ir.

Vinters malacis!!!! Urā. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Par to attieksmes problēmu spriežu pēc dažiem man piejamiem faktiem. Kāds sakars - personīgi?????

Kāds sakars - štrunta izstādeli????

Kāds sakars - tikai 2 interesantas lietas??????

raimondsm 15.01.2007 12:55

ieliec aķi, un pamēri strāvu, kad viss atslēgts, iznēmto masas un plusa klemmi

ja nav ampērmetra vai testera - virknē ieslēdz spuldzīti - nav viņai jādeg - pēc kvēles var aptuveni spriest par strāvas stiprumu, teiksim, ja 10W spuldzīte deg, kā pieslēgta pa tiešo, tad būs kādi o,8Ampēri

raimondsm 15.01.2007 9:22

emo rakstīja:

Daudz esi redzējis! Kapēc neparādi kā ir pareizi???

Pateikšu, kā ir pareizi - jāiet uz visām iespējamām tehno izstādēm, jāmeklē, kurš izgudrojums vai tehno attiecas uz autobūvi, nevis tikai tie, kurus piedāvā gatavus, kā jau CITU pārbaudītus, jāpārbauda praksē visādas piedevas, jāfilmē ar termokameru tā kārba uz slodzes stenda un jāeksperimentē ar eļām , radiatoriem utt utjpr

Piemērs par tehno, kas varētu atteikties uz to autobūvi - kārbas pārklājums, kas uzlabo siltumatdevi par kaut vai 2%

raimondsm 15.01.2007 9:14

ir jau arī kāds labums šai ziemai - ākstu skaits, kuri uzskata, ka globālās sasilšanas briesmas ir pārspīlētas, iespējams samazināsies

raimondsm 13.01.2007 15:17

par nagli uz topiku - kas ir laba pārvalde?

Zin'a's teica - "Sleseram VIDĒJAIS 'ātrums 200kmph

raimondsm 12.01.2007 17:22

tas problemas jau nesakas tur, tuksnesī, bet gan seit, Latvijā

1. Eh, neaiziesu uz kadu tehno izstādi, ko tur tā īpašā zobratu apstrāde var dot, ja jau lielās firmas to PUBLISKI NAV paziņojušas, ka izmanto.

2. Kada tur termogramma, kam tas vajadzīgsm neviens to neizmanto

3. Mocim likt degvielas skaititāju- nafig, kam tas vajadzīgs ? Kāds vēl tur datčiks uz reduktora????

4. Kadas tur eļlas piedevas, kāpēc tad rupnīcas tās neizmanto ?

5. Ko vispar kads cits var zinat utt utjpt

Viss sakas ar to.

Katrs šitāds sledziens maksā 2-5-20 vietas.

raimondsm 12.01.2007 14:30

Crankshaft rakstīja: Ar ellaam nav nekaadu probleemu. Gan kaarbai, gan reduktoram ir piespiedu dzeseeshanas sisteemas ar radiatoriem aarpusee - jamie domaa, ka radiatorus vienkaarshi sit ciet ar netiirumiem, bet taa ir gandriiz visu daliibnieku probleema. Pashas kaarbas un reduktori tiek sanjemti gatavi no izgatavotaaja, zinot, kas taisiijis, jautaajumiem nevajadzeetu rasties

Vienmēr kaut ko var uzlabot, kaut vai radiatoru pielikt papildu, uzlikt lielāku piespiedu gaisa vai dzeses šķidruma cirkulāciju, apstrādāt radiatora virsmas materiālu utt utjpr

Ja reiz tā kārba tik nenormāli karst, varbūt japadomā, kur ietaupīt uz masu, bet kārbu no kāda megarullza

raimondsm 12.01.2007 10:59

datčiks ar vadu - grami 100

īpaši apstrādāti zoobrati vai eļļas piedeva - 2 grami????

raimondsm 12.01.2007 10:56

šogad jau līdzekļi ietaupās ceļa kaisītājiem, māju pārvaldniekiem apkurei - tā ka ja tos ietaupījumus saprātīgi ieguldītu, piemēram , energoefektivitātē, tad varbūt pat inflāciju varētu kādu 0,1% samazināt

raimondsm 12.01.2007 10:28

Labāk padomāsim tā- atskrūvējas reduktors, pievilka ar siksnu

tātad jāpiemeklē elektronikas komponents devējs(datčiks) , kas savlaicīgi pamana, ka viens dzelzis attiecībā pret otru novirzījies ar 1/10mm un jāuzliek maza shēmiņa, kas papīkst, ja kaut kas tāds notiek. Vads uz datčiku, protams jālaiž konstrukcijas trubai pa iekšpusi, lai nepārsit.

Karst kārba. Gan jau rūpnīcas komandu kārbu eļļām ir tādas super īpašības ka vai nu, pie tādām eļļām laikam netiks. Jāpafantazē - atsevišķu dzeses sistēmu kārbai ar radiatoru un ventilatoru ? Zobratu apstrāde ? Eļļas piedevas ? Kārbas korpusā dzesēšanas sistēmas vai arī ārēji radiatoru ribas? Utt utjpr

raimondsm 11.01.2007 22:02

Intruder rakstīja:

Pazemināts spriegums diez vai Tev nokūpinās kompi, ....

Arī īslaicīgi pārrāvumi var nosvilināt barošanas bloku... man tā gadījās kad elektriķi mājā laboja vadus un slēgaja iekšā ārā korķus

Jāapgādājas ar upsi vai tādu uzparikti, kas ieslēdz strāvu, ka 220V sinusoīda iet caur nulli un nekas nenosvils

raimondsm 11.01.2007 21:30

cik reizes amerikānis savu Hummeri novākojis un kurā vietā ir?

Kad brauca ar Wv lakam pāris reizes apmeta kūleni.

raimondsm 11.01.2007 13:13

KasparsF rakstīja:

kuka rakstīja: Es nevienu negribu maaciit,... ... bet

Nebuutu slikti ja vinjsu kaadreiz smuki izdraaztu GREENPEACE aktiivisti -nu tjipa visiem riepas sadurtu vai kadu citu pusvardarbiigu akciju uztasiitu par neormaalu bendzhas dedzinaashanu !

Spamošana netā arī ir resursu tērēšana

Ne spamošana, ne Ralliji nenotērē tik daudz, cik vienas lielas pilsētas sastrēgumi, bet ne par to...

Pie tam tieši uz visādiem sporta un konceptkāriem attīstās tās super efektīvās motora regulēšanas un augstās taupošās tehno.

Izrādās, Oscar var skrūves vietā pievilkt ar siksnu un nobraukt 200km

raimondsm 11.01.2007 6:13

Pirmais rakstīja:

?

tu, deputāt, varēji pajutāt pakinajam mamma.com....

p.n.

googles onkulis gan zina pieļaujamos dakāras tehniskos parametrus

p.p.n.

pareizā vieta, kur sākt meklēt ir www.dakar.com/...

Par Kantāni un Kāpostu nobalsoji, nu un esi laimīgs

Interesanti, vai Dakāras vāģu parametri būtu offtopic ????

raimondsm 10.01.2007 17:46

Kur tu Ventspilī, Valmierā, Jelgavā, Kuldīgā esi redzējis baisos satrēgumus?

Tur tak tramvaju arī nava.....

Daugavpilī tramvaji ir, bet sastrēgumu nav

Jau esot, TV rādīja.

raimondsm 10.01.2007 17:38

Pilnpiedziņa, priekšēja atslēdzama.

Vienam vāģim laikam ir divi motori, viens piedzen priekšējos, otrs pakaļējos riteņus.

Kādi vispār ir noteikumi, teiksim Šlesers ar bagiju utt būvē kā grib, vai ir ierobežojumi - jaudas- masas attiecība, amortizatoru parametri utt?

raimondsm 10.01.2007 15:58

vakar vai aizvakar TV5 rādīja vienu no Wolksvagen motoriem, nezinu vai visiem tāds- 2,5 litri, ap 280Zs, efekts esot no samazinātā patēriņa un tā, ka mazāk degvielas jāved

arī griezes moments labs

Vai 'šogad kādam mocim ir priekšējā piedziņa arī, pagājušogadu bija - ar hidromotoru atslēdzama, laikam Fretinjē

raimondsm 09.01.2007 10:58

Kaut ko labu izlasiihu- dariishu zinaamu !!!

raimondsm 09.01.2007 10:56

Normaala gadaa liidz ziemai rauj liidz juumtam un tad ieksdarbi.

Shogad - laikam visu gadu var buuveet pamatkonstrukcijas.

raimondsm 08.01.2007 20:36

nu ja, bet vai cenā tas ieies iekšā

raimondsm 08.01.2007 17:48

JA CELTNIECĪBAS SEZONAI ĀRDARBIEM NĀK KLĀT 1 VAI 2 MĒNEŠI, TAD TEORĒTISKI TAM VAJADZ';ETU IETEKMĒT IZMAKSAS.

raimondsm 08.01.2007 17:38

seaman rakstīja: bioloģija 6.tai klasei

kāpēc ne?

Un vidusskolas fizika, ķīmija , metemātika arī!!!!!

Ceturtais skriemelis - laba grāmata.

vēl ir TĀDA PAR BIROKRĀTIJU - VALSTISKA CILVĒKA KANONS.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti