Viens 10kW Saules paneļu īpašnieks gadā saražo 10 megavatstundas enerģijas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viens 10kW Saules paneļu īpašnieks gadā saražo 10 megavatstundas enerģijas.
zinas.tv3.lv/latvija/sabiedriba/riga-trotuaru-tirisanu-apgrutina-haotiski-atstatie-skrejriteni/
šitie ziemā arī brauc???!!!
Demonstrācijas komponents šādos vingrinājumos arī nedaudz ir, protams, ka tas, kas sapratīs, kas un kā, kas būs slidinājis to auto un savācis, kam būs refleksi, būs labāk sagatavots. Ideālā gadījumā ikdienā, ja tāds zinātājs ziemā brauks uzmanīgi un RĒĶINĀSIES AR TO, ka viņam pretī brauc tādi, kas ne to auto ir slidinājuši, ne jēgs savākt, tad vairumā gadījumu viss būs labi.
Tomēr tāds drošais braucējs var nepietiekami novērtēt citu braucēju braukšanas prasmes, jo viņš tak prot braukt, citiem arī jāprot. Taču daži neprot vis.
Tās pusstundas laikā kādiem pāris braucējiem tas auto izslīdēja pavisam nedaudz un ātri atgriezās pareizā trajektorijā, viņi neko tur nemēģināja, ne gāzēja, ne palielināja ātrumu, izbrauca pareizi to krustojumu un viss.
Nebūtu pārsteigums, ja uzdodot vienkāršu jautājumu - kuri riteņi tad bremzējas, bremzējot ar motoru un ko tad darīt, ja bremzējot ar motoru auto sanes, tās atbildes nemaz nebūtu visas tik pareizas.
Un vēl tas reflekss no saprast-izdarīt iestrādāts automātisma līmenī.
-----------------
Sanāca pusstundu gaidīt pie T veida krustojuma. Šajā laikā 3 braucēji izmantoja krustojumu sānslīdes demonstrējumiem. Ziemas prieki. Jāteica gan, ka pretībraucēju nebija, vienu riktīgi ienesa pretējā joslā.
650 rakstīja: Varbūt ap to vai zem tā kāda mitra draza sakrājusies.Jauc ārā visu paneli un meklē iemeeslu.Tāpat gan salona, gan paša kondišena drenāžas caurumi, drošvien kkur priekšā pie kājām.Pacel paklājus, patausti grīdu.
Stāsts par sakrājušos mitrumu un kaut kādiem drenāžas caurumiem tik tiešām ir kaut kur jau dzirdēts, Tad gan par Volkswagen Passat auto. Volkswagen tipiska problēma?
TV1 tagad. Vakardienas Šodienas jautājums. Atkārtojums.
imzz rakstīja: Nu, ko tu par tiem dažiem procentiem uztraucies ? Nav tak Grētai jāatskaitās :-/ Ātros maršrutus varētu izveidot, bet to nedarīs. Piemēram, iespējams uztaisīt maršrutu Imanta -Ziepniekkalns, pa Akmens tiltu līdz krastmalai, krastmalā izkāpj visi, kuri dodas uz centru, pa krastmalu taisni līdz Salu tiltam un pa to uz Ziepniekkalnu. Neiegriežoties centrā. Bet tūlīt pacelsies jautājums: kā tā, tik tālu līdz Centrāltirgam, Autoostai un dzelzceļa stacijai, tur tak gandrīz 500m jāiet. Un, ja nu reizi nedēļā vēl cilvēks ar īpašām vajadzībām brauc ?
Nu, ja šo ideju kāds tā kārtīgi attīstītu, tur kaut kas arī varbūt sanāktu.
Tiem 500m varbūt atrastu atsevišķu risinājumu.
Grētai mums nekas nav jāpierāda, kaut kādus, labākus vai sliktākus projektus ieviesīs šā kā tā, tāpēc būtu vēlams sabiedrībai iesaistīties derīgās aktivitātēs ar tiešām derīgām iniciatīvām, kamēr visādi citādie nav ieviesuši savējos, ne tik labus projektus.
WALA rakstīja:Un kā būtu ar šādu klimata reāliju apspriešanu, kur reālās dzīves notikumi diezgan radikāli atšķiras no "pārkaršanas" klimatiskajiem modeļiem :
P.S. tas nonozīmē ka klimatiskās pārmaiņas nenotiek, vai ka nenotiek globālā sasilšana, tas tikai nozīmē ka mēs joprojām daudz ko nezinam un nesaprotam ...
Tas ļauj vienkārši jebkuru reāli risināmu problēmu nopļurzāt didaktiskos strīdos un tam mums meistaru pietiek. Krāsainus, grafiski smukus video var salikt cik tik vajag. Emocionālus stāstus, kā iekšdedzes dzinējs visu ko cilvēcei darīja pieejamu un ar dubultdomu, ka tāpēc to nevar kritizēt NatGeo uzņems, cik tik nevajag.
Nu, tad vajag ātros, taisnos maršrutus un VARBŪT kaut kādi daži procenti autovadītāju tos izmantos.
Kas būtu vajadzīgs parastam auto braucējam, lai tas 1 reizi nedēļā izmantotu sabiedrisko transportu, tādējādi samazinot degvielas patēriņu, sastrēgumus pilsētā un piesārņojumu?
Luksus trolejbuss?
www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0965856415300318
ibexpub.media/12-best-ways-to-get-cars-out-of-cities-ranked-by-new-research/
Kad tad būs valdība?
grid stability issues with renewable energy
daudz informācijas
Patērētājam vajadzētu zināt arī skaitļus.
Cik gāzes tērē, vienkārši uzturot apgriezienus, lai saglabātu 50Hz frekvenci.
Cik tērē pie maksimālas kompensācijas.
Kāda ir procentuālā attiecība.
Kāda ir attiecība starp Saules saražoto apjomu un kompensācujai iztērēto gāzes apjomu.
Kā šos skaitļus ietekmē sinhronie kompensatori.
---------------
Vārdkopa - Cik un kā un par cik to uzlabo jaunie sinhronie kompensatori - attiecas uz kompensācijai izmantojamo gāzes apjomu. Vai kompensatori to samazina.
Par cik.
Ir arī tādi, kas domā, ka ražo no tās Saules kaut ko, neražo, tik un tā jādedzina tā gāze. Cik un kā un par cik to uzlabo jaunie sinhronie kompensatori, tāds patērētājs nezin.
Patērētājs tādas nianses nezina.
Viņš Saules enerģijas ražošanu un balansēšanu saliek kopā kā nu kuram sanāk. Ir arī tādi, kas domā, ka ražo no tās Saules kaut ko, neražo, tik un tā jādedzina tā gāze. Cik un kā un par cik to uzlabo jaunie sinhronie kompensatori, tāds patērētājs nezin.
Tas viņam tāds kaut kāds nesaprotams un dārgs projekts.
Patērētājam tiek piedāvāts atsevišķs teksts par to, ka slikto Saules bateriju radīto traucējumu dēļ gāzes ģenerācija jātur nevis vienkārši tukšgaitā ar minimālajiem apgriezieniem, bet gan ar "pedāli grīdā", gaidot startu.
Patērētājs jau pirms tam bija šaubīgs, nezinošs un te viņš dabū apstiprinājumu.
Viņš taču neko nezin un nerēķinās, kā atšķiras degvielas padeve auto vai gāzes turbīnai, uzturot apgriezienus ar kompensējamo slodzi un bez kompensējamās slodzes.
To, ka viena 10kW sistēma gadā saražo 10 megavatstundas gadā un kā to sarēķināt ar vairākiem ražotājiem un visu sistēmu, tas patērētājs arī parasti nezin.
Pie tam inženiertehniskā doma jau ir atradusi risinājumu iauto.lv/pie-stures/energija/42176-latvij-par-114-miljoniem-eiro-uzstds-trs-sinhronos-kompensatorus-sinhronizcijai-ar-eiropas-prvades-tklu
Arī par to tiek viestas šaubas. Kaut kas ta un kaut kas ne tā.
Būtībā tā ir tāda spēle.
|Šitas te, kā viņu, invertors. Saukts arī par invektoru.
Vakar TV3 ziņās ļoti interesanti tika attēlotas valdības veidošanas grūtības. Labais premjers un sliktie no Apvienotā Saraksta, kas grib izstrādāt kaut kādus tur sadarbības principus.
Tiek atkārtoti apšaubāmi apgalvojumi.
Mazliet vēstures. Iepriekšējo valdību Kariņš vadīja ar 8 balsīm JV. Veselības nozarē 16 vietu paristi ielika tautā nepopulāro (pensionāri, kas neko nav nopelnījuši un Karlīnītes tipa grāmatiņas), bet Amerikā samācījušos veselības pārvaldi Viņķeli. Veiksmīgai vakcinācijai un tautas uzticībai, izrādījās, ļoti svarīga ir ministra personība un risku sadalīšana, nopērkot pietiekami daudz ABAS VAKCĪNAS - gan Pfizer, gan AstraZeneca, kas sākumā dabūja ļoti negatīvas atsauksmes. Katrā ziņā atbildības un ierēdņu vadīto iepirkumu struktūra bija uztaisīta tā, ka svarīgo LĒMUMU, ko pirkt, bija jāpieņem drebelīgam ierēdnim vai nepārliecinātam ministram mediju ažiotāžas fonā par dārgo un nederīgo masku iepirkumu.
Tad nu sanāca kā sanāca un pašā SĀKUMĀ Pfizer BEZ NEGATĪVĀS AURAS UN ĒNAS bija par maz. Vainīga sanāca Viņķele un pāris ierēdņi, nevis politiķu un ierēdņu izveidotā drebelīgā iepirkumu struktūra. Te var vilkt zināmas paralēles ar nesen notikušo mākslīgi aktualizēto ekonomikas ministres vēstuli, kurā efektīvie JV menedžeri veikli atkratās no atbildības par sankciju tehniskajiem blakusefektiem un iztēlo šo situāciju maksimāli neizdevīgu politiskajiem konkurentiem. Sancionētas nozares kravu aprvadajumi nereti pārvadā visadas interesantas vielas, piemeŗam, mineralmēslus un amonjaku un kritiskā infrastruktūra ostās arī var tikt ietekmēta. Tāpēc jautājums aizejošās valdības kolēģiem, kā tad tagad ievērot sankcijas un nepazaudēt ostu infrastruktūru un ievērot drošību ar mediju palīdzību veikli pārvēršas par NACIONĀLAS, KONSERVATĪVAS PARTIJAS atbalstu sancionētiem krievu miljardieriem. Zinot JV un Kariņa īpašo veiklību atkratīties no kopējas atbildības, ne velti AS un NA mēģina dabūt valdības deklarācijā to kopējo valdības darbu un atbildību. Kariņš, kā vēlēšanu uzvarētājas partijas pārstāvis šorīt jau izteicās, ka citādi būs 4 partiju valdība, ja AS nepiekritīs uz viņa noteikumiem.
Ko var saprast no JV pozitīvajiem uztādījumiem - nebīdīt ministru amatos sabiedrības negatīvi novērtētas personas.
auto.lv/forums/topic/42268-inventors-saules-panelu-inventors-atsauksmes-un-ieteikumi?pnr=2
šinī topikā tika ģenerēti 3 it kā loģiski teksti
1. Vai auto tukšgaitā degvielu dedzina? Būsi pārsteigts, dedzina gan... Un vēl pārsteigtāks - to pašu dara TEC. Tikai nevis vienkāŗši tukšgaitā ar minimālajiem apgriezieniem, bet gan ar "pedāli grīdā", gaidot startu.
2. Jā, protams, mazāk, kā slodzē, bet proporcionāli daudz vairāk, kā auto tukšgaitā.
3. Balansējoša sistēma NEVAR darboties ar pilnu gāzi - ir jābūt nodrošinātai jaudas rezervei. Salīdzinot ar auto - brucot optimālā ātrumā ar kruīzu, ir jābūt jaudas rezervei, lai apdzītu. Bet saules paneļu gadījumā - vienkārši jāstāv ar ieslēgtu dzinēju, dedzinot degvielu tukšgaitā.
Šie 3 teksti VIENLAIKUS NEVAR BŪT PATIESI.
Transports un īsta ekoloģija
Kādā veidā tur radīsies simti kilogramu atkritumu?
Repetitors.