Manam Peugeot 406 bija tāda pat problēma, mitrā laikā logi svīda, bet ziemā, pabraucot lielākus gabalus, leduspuķes uz aimugurējiem sānu logiem veidojās. Manīts tika gan salona filrs, gan slēgts gaisa kondicionētājs, gan logi ietrīti ar pretaizsvīšanas līdzekli, viss bez rezultātiem
Problēma izrādījās klapē (vārstā), kas nodrošina gaisa ieplūdi vai nu no āra, vai no salona (recirkulācijas režīmā), bija noplīsis klapes piedziņas mehānisms (klapes pārslēgšana no viena stāvokļa uz otru notiek ar elektropiedziņu, recirkulācijas režīmā salonā deg arī signāllampa), rezultātā klape atradās starpstāvoklī tuvu recirkulācijas režīma pozīcijai, signāllampa nedega, jo gala slēdzis nav nostrādājis, viss it kā OK, bet auto salonā cirkulē pārizelpots gaiss kā arī uz stikliem nosēžas kondensāts. Tāds stāsts.
Manam Peugeot 406 bija tāda pat problēma, mitrā laikā logi svīda, bet ziemā, pabraucot lielākus gabalus, leduspuķes uz aimugurējiem sānu logiem veidojās. Manīts tika gan salona filrs, gan slēgts gaisa kondicionētājs, gan logi ietrīti ar pretaizsvīšanas līdzekli, viss bez rezultātiem
Problēma izrādījās klapē (vārstā), kas nodrošina gaisa ieplūdi vai nu no āra, vai no salona (recirkulācijas režīmā), bija noplīsis klapes piedziņas mehānisms (klapes pārslēgšana no viena stāvokļa uz otru notiek ar elektropiedziņu, recirkulācijas režīmā salonā deg arī signāllampa), rezultātā klape atradās starpstāvoklī tuvu recirkulācijas režīma pozīcijai, signāllampa nedega, jo gala slēdzis nav nostrādājis, viss it kā OK, bet auto salonā cirkulē pārizelpots gaiss kā arī uz stikliem nosēžas kondensāts. Tāds stāsts.