25.kadrs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
25.kadrs.
Pilnībā piekrītu, līdz 180 ceļ ļoti labi. Virs 210 neesmu mēģinājis.
Esmu mazliet šokā, kāpēc tik "lēti". Savam Passātam apkopes arī veicu Krasta Mollerā, bet man par to pašu summu (500eur) nebija ne mazgāšana, ne logu slotiņas. Par dzesēšana un bremžu šķidrumu neesmu parliecināts mainīja vai nemainīj.
Nevis braucu blakus, bet braucu garām Krasta ielā pa kreiso malējo joslu. Kad biju tici līdz autobusa pakaļējam ritenim tad pamanīju, ka autobusam priekšā vidējā joslā izveidojies sastrēgums un tanī brīdī , visticamāk, autobusa šoferis izvilka savu degunu no planšetes vai citas viedierīces un tā vietā, lai strauji bremzētu izvēlējās raut kreisajā joslā neskatoties, ka es jau viņam biju blakus.
Par ķīniešiem, ukraiņiem un beltkrieviem ticamāks variants ir, ka autobusus vadīs Teslaveidīgi autobusi.
Visvarenākā LOHA cienīga atbilde.
No tava rakstītā saprotu, ka lielākā daļa Nordekas šoferu ir jāatlaiž, jo viņi nespēj droši vadīt autobusus.
Vernon, es tev ieteiktu vairāk laika pavadīt izglītojot Nordekas šoferus nevis iAuto lietotājus, varbūt būtu lietderīgāk.
Vakar Nordekas autobuss centās mani nostumt no ceļa, jo pēdējā brīdī izdomāja pārkārtoties. Nostumt mani neizdevās, jo man ir pietiekami laba reakcija un automašīnai labas riepas un labas bremzes, bet šitos nordekas "profesionālos" kurinātājus gan vajadzētu aiz zvaniem pakārt
Man personīgi tas "aktīvais" displejs riebjās un drīzāk būšu gatavs piemaksāt, lai man tādu neliek
Cik vācieši Tev personīgi ir bijuši? Un kurā gadsimtā tie tika ražoti?
Čikstoši krēsli varētu būt vāciešiem ar nobraukumu virs 0.5 miljoniem km, savukārt japāņiem un korejiešiem tie nečīkst tāpēc, ka tik daudz nekad nav nobraukuši
Man personīgi šajā gadsimtā nav bijusi neviena mašīna kura būtu jāslēdz ar atslēgu, jo visas aizslēdzu un atslēdzu pulti. Tāpēc argumenti par aizsalušām atslēgām, manuprāt, ir mīti no pagājušā gadsimta.
Volx rakstīja: Eiropā tas ir sava segmenta flagmanis un tak vienmēr bijis zināms, ja grib lētāk, tad vēršaties KIA. Tas būs tas pats, tikai vienkāršāks no 39-44 tk. kia.forumauto.lv/models/show/Sorento/index.html?pdf=pricelist.pdf
Santa Fe ir tajā pašā cenu kategorijā 38-45
OskarsKrampans rakstīja: Skaidrs ir tas, ka šis ir lielu kompāniju transporta parka viennozīmīgs dalībnieks. Arī vidēju kompāniju vidēja menedžmenta transportlīdeklis. Līdz riebumam saprotams, pazīstams, paredzams. Tas pie nosacījuma, ja VW nav uztaisījis pārsteigumu un šo modeli neprezentē kā kārtējo rūsas perēkli kā Passat Typ 3C . Jāpiezimē gan, ka pa kvalitatīvu ceļa segumu šis auto slīd kā pa lidojošo paklāju. Baudījumu netraucē ne trokšņi no piekares sistēmas, ne airodinamikas radītie trokšni, ne kādas parazītiskas salona paneļu radītas čerkstoņas. Vienīgi moka mani viens jautājums - vai Škoda Superb nav tik pat laba, bet par 10 000 Eur lētāka?
Pa kvalitatīvu ceļa segumu arī žigulis slīd kā pa lidojošu paklāju. Diemžēl, pa nekvalitatīvu ceļu braukt ar b8 pasātu nav bauda! Jo traucē gan piekares trokšņi, gan paneļu čarkstoņas, gan riepu un vēju radītie trokšņi. Iespējams, tas nav aktuāli atjaunotajam passātam, bet šaubos vai kas būtiski ir mainījies.
Man VW pirms gada vajadzēja 2 durvis, gaidīju vairāk nekā mēnesi. Tā kā tas ir normāli ja pie dīlera ilgi jāgaida nepirmās nepieciešamības rezerves daļas.
Nezinu kādi ir tie, kas pa 500eur, bet pārsvarā auto ledusskapji nodrošina tikai temperatūras uzturēšanu. Karstā vasarā ilgākiem braucieniem parasti ielieku klāt arī kādu aukstuma elementu.
Man personīgi ir tāds kāds nav 220.lv, pirku par ~100eur, ir iespēja pieslēgt gan pie 12v, gan 220v, kā arī ir iespēja pārslēgt uz sildīšanas režīmu.
Piekrītu, es arī tādam neuzticētos.
B8 pasātā ir "Rest Assist" kurš pīkst tad kad nevajag un nevienu reizi nav nopīkstējis tad kad tiešām to vajag.
Tāpat ar adaptīvo kruīzkontroli, it kā strādā perfekti, bet 90% gadījumu "neredz" priekšā stāvošus auto.
Cik atceros Dinvidu tiltam būvnieki iedeva tikai 3 gadu garantiju. Tātad tagad atjaunošana atkal ir pa nodokļu maksātāju naudiņu.
... "par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim,"...
Nu tad jau Moller krasta krietni pārspēj BMW, jo Krasta ielā bez bezmaksas tējas un kafijas parasti uz galda ir arī āboli un vasaras sezonā arī bezmaksas saldējums
Nakādā gadījumā nekur nevajag braukt pie spečukiem, jo īstie spečuki ir šeit
SSā pamanīju vienu ļoti "uzticamu" mazlietotu KIA ceed piedāvājumu
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/kia/ceed/pxffp.html
Pēc LTAB datiem auto ir cietis trīs negadījumos un spriežot pēc izmaksātajām atlīdzībām ir bijis norakstāms
eidis rakstīja: Es uz elektro versiju no žiletes pārgāju, jo elektrifikācija izrādijās ātrāka, mazāk prasīga un vieglāk pārvietojama. Tie žiletes blakus štrunti ir kaitinoši daudz. Parasti kādu no tiem pakāšu pie kādas vazāšanās. Ar telti vispār tikai elektriski var nodzīt bārdu.
Nezinu par kādiem blakus štruntiem Tu runā. Vienīgais blakusštrunts, kas man ir vajadzīgs ir pēcskūšanās krems.
Re kur ir viens raksts ( poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazkowe-wyposazenie-samochodu-osobowego-o-czym-pamietac ), kur ir pateikts, ka Polijā automašīnā nav obligāti jābūt atstarojošai vestei, bet ja tumšajā laikā vadītājs vai pasažieri atrodas ārpus mašīnas bez vestes tad gan var sodīt, jo gājējiem ir jābūt vestei (atrodoties ārpus mašīnas esi gājējs). Tātad vai nu tavs draugs kaut ko līdz galam neizstāstīja, vai arī Poļu CP vienkārši apčakarēja viņu.
Savā laikā poļu CP iebraucējiem prasīja naudu arī ja mašīnā nebija DIVI trīsstūri, jo ja automašīna paliek ceļa vidū tad trīsstūri esot jāizvieto abos virzienos
Man vislabāk patīk vienreizējie skuvekļi un piedrā.. tos visu Braunus un filipus
Nepiesakos, jo sestdien citi plāni, bet interesanti, ka visi pieci, kas pieteicās ir reģistrējušies iAuto tikai vakar vai šodien
650 rakstīja: Objektivitātes nodriošināšanai atbildēšu pats sev- ssā piedāvājas 0 (nulle) gabali 17-18gada peugeot3008 , bet ir 21 gab passat b8.No kuriem kāds vēlas tikt vaļā...
Interesanti šķiet, kāpēc salīdzini pilnīgi atšķirīgus modeļus?
Kāpēc crossoveri salīdzini ar vidējās klases sedanu? Vai veicot "Objektīvo" izpēti ņēmi vērā pārdoto jauno auto īpatsvaru statistiku? Domāju, ka atbildot uz šiem jautājumiem gūsi atbildi uz savu jautājumu.
kasinsh79 rakstīja: If un Balta būs ok. Balta viena īpatnība, pēc lielas izmaksas viņi klientu vairs negrib. Astronomiskas prēmijas aprēķina.
Man ir līdzīga pieredze. Balta kasko zibenīgi apstiprināja dīlerservisa tāmes (kaur arī auto bija jau pēc garantijas laika, paši pat neapsaktīja), bet nākamajā gadā polise no 330eur uzleca uz 680eur . Tātad pēc būtības centās atgūt no manis sagtās izmakas. Tāpēc tagad esmu If klients.
IF kasko, diemžēl, arī jau ir nācies izmantot, jo negribēju čakarēties ar vainīgās octas kantori (galvenokārt tāpēc, ka kasko paredz servisa maiņas auto, bet octa to neparedz). Attiecīgi lielāko daļu Ifs atguva no octas. Nakamajā gadā If kasko cena nemainijās.