Kārtot: Augošā secībā
kerglis 21.05.2007 15:00

Man te vienu dienu prata ienaca doma, ka liela dala perk dargus komfortablus autinos, tos uzfrisina ar muzonu utt., vardu sakot pievers lielu uzmnaibu savam ertibam, varbut, pat parmerigi. Bet galvenais, ka nosedet liekas 5 minutes sava auto tas ir parak liels apgrutinajums - pa galvu pa kaklu apdzenam, riskejam, ka tik atrak ara no savas dargas "miskastes"

kerglis 17.05.2007 10:27

Sievietes medz biezak uztaisit divainus gajienus, bet neskatoties uz to satiksmes negadijumos ieklust 3 x mazak. ir viela pardomam ... kas attiecas uz furem - agri vai velu pie mums ari fures nebrauks brivdienas, tikai jautajums kad... saisinot ieprieksejo tekstu, teiksu velreiz, ne jau fures ka tadas tik loti trauce braukt, cik to izveidoto kollonu pargalvigie apdzineji. un patiesiba nav jabut agresivam braucejam, lai izbesitos braukt aiz fures lenak ka parasti. jo vairak notiek sie apdzisanas manevri, jo lielaka iespeja kadam parrekinat savas spejas - palielinas SN iespejas. ja tur vel pa vidu uzrodas kads agresivais, tad ir pavisam svaki. vienigais ko es varu parmest furu soferiem ir, ka distance starp 2 furem biezi ir stipri par mazu.

kerglis 16.05.2007 19:14

unloco, es tacu neviena vieta nesmu piedavajis irobezot furu satiksmi vispar, es to domaju tikai par brivdinam un pirmsbrivdienu vakaru. ja palasisi uzmanigak - topika virsraksts ir: fures uz cela brivdienas! protams, tas nav risinajums visam bedam, tas tikai kaut cik samazinatu risku, kad parasto cilveku uz celiem ir seviski daudz. problema ar satiksmes drosibu ir kompleksa, sakot no celu kvalitates un beidzot ar atrumu un agresivitati... un ja skatas uz satiksmes problemu visparigi, tad sads solis statistiku uzlabo varbut tikai nedaudz ,bet ja pipildus tam tiek samazinati ari citi riski(kartigak kontrolejot atrumus utt.), tad kopuma drosiba uz celiem stipri palielinatos,.

kerglis 16.05.2007 18:42

unloco, ir jabut vel stulbakam un pie tam aklam, lai neredzetu, ka furu kolonnas liek karstgalvigiem vaditajiem pienemt biezi nepardomatus lemumus. pasi sev liekamies baigi gudrie, tikai kaut ka dziveslimenis galigi par to neliecina. interesanti, kapec tas valstis, kuram rup savu cilveku dzivibas uz celiem, ir aizliegusas furu parvietosanos brivdienas pa dienam. pie tam so valstu celu stavokli ne tuvu nevar salidzinat ar musejo. sanak vini rada parvadatadatajiem neertibas prieka pec, nevis lai palielinatu drosibu uz celiem, tu to, unloco, gribeji teikt? kas attiecas uz sodiem VWfanam ir taisniba, tikai problema ir tur, ka pie musu korumpetas policijas un zemajam algam policija, pagaidam nekas nesanaks. valdibai, diemzel, gaismaspilis ir augstaka prioritate ka policija. pie tam, policija jau rikojas ta ka nosaka likums un parasti sappratigi likumi ari kaut ka leni pinemas...

kerglis 16.05.2007 16:02

Ja ari furem atlautu braukt uz 90 un tas ieklautos plusma, tapat, butu pietiekosi daudzi, prieks kuriem tas vilktos. Skaidrs, ka parmacit vaditajus un piespiest visus ieverot brauksanas atrumu ir utopija. Mani tik loti neuztrauc tas, ka ir kadu laiku aiz tas fures jabrauc lenak, bet gan ka tas, ka loti liela vaditaju dala nespej to izturet un sak radit haosu uz cela. Un saja haosa netiesi ir vainigas fures par to, ka vinas tur ir. Un jo vairak brauceju, jo lielaks bardaks. A visvairak brauceju, pie tam tadu, kam lielcels nev ikdiena, ir brivdienas. Tapec uzskatu, ka tas ir sabiedribas intereses, ka brivdienas var mierigi izbraukt arpus pilsetas. Tas ka te daudzi blauj par ekonomiku utt., nav liekams pretim cilveku dzivibam, ko panem sis haoss. Nekas tam smotkam nenotiks, ja tas pastaves padsmit stundas lidz brivdienas iestasies nakts.

kerglis 16.05.2007 14:06

un talak par procesiem: viemer uzradisies kads bembis vai sporta golfs, kas uz pusdullo meginas to kolonnu dzit. Vieglie sadas kollonas reti kad veido. Ja ari veido tad tas parasti ir 1 prieksa braucosais, ko apdzit var nesalidzinami vieglak ka pardesmit metru garu furu kolonnu, tam parasti aizmugure vel ir aste kuru veido tie soferi, kas apdzit neuzdrosinas. Un kas notiek ja peksni rodas +/- izdeviba: uzreiz no sis aste paris auto metas dzit viens otru, krustam skersam un loti biezi kads no siem iekartojas atpakl tikai pedeja bridi. Ta ka no pretimbraucosa viedokla, kas ik palaikam dabu bremzet un mest uz nomali, lai nesaskrietos ar apdzinejiem, ir vel reibigak ka sedet aiz fures aste. Pie tam soseju platums ir tads, ka kritiska situaciaja butu pamatigi jauzbrauc uz apmales lai samainitos ar furi un to dzenoso vieglo.

kerglis 16.05.2007 13:38

Man ir sada "apjega par procesiem" :, ka nebutu furu kolonna vilkusies, nebutu bembim ko dzit...

kerglis 16.05.2007 13:34

Man ome macija tev bus svetit svetdienu un pa brivdienam nestradat. Bet ta atkal ir musu problema, ka cilveki raujas dienu un nakti, darbdienas un brivdienas, ka tik piki saraust pec iespejas vairak... ne pasi atpusas, ne citem lauj...

kerglis 16.05.2007 13:29

Ja, karte man ir un es biezi izvelos Daugavas otru krastu. Tacu atskiriba no tevis, mani neatstaj vienaldzigu tas, ka atkal cilveki ir izlimejusies pret furi uz Daugavpils sosejas...

kerglis 16.05.2007 13:27

Ja, karte man ir un es biezi izvelos Daugavas otru krastu. Tacu atskiriba no tevis, mani neatstaj vienaldzigu tas, ka atkal cilveki ir izlimejusies pret furi uz Daugavpils sosejas...

kerglis 16.05.2007 13:17

Atvainojos, ja neskaidri izteicos, bet es biju domajis ierobezot furu kustibu brivdienu dienas, nevis darbdienu dienas (darba deina tomer ir un paliek darba diena), un, teiksim, piektdienas vakaros. Ka piemeru varu ieteikt celojumu piektdienas vakara, Riga - Jekabpils vai, vel labak, otradi, tad gan neizskatas ka tas nevienam netraucetu. Reti kurs iztur braukt aiz tam un tad sakas bistamas apdzisanas. Kas attiecas uz furem, tas, protams, parsvara brauc korekti, iznemot, to ka distance biezi starp sam ir ap 10 m. Kapec gan no Nedelas 168 stundam 40 nevaretu tik ziedotas cilvekiem, kas grib bez stresa izbraukt brivdienas pa Latvijas celiem. Bez tam mums ir dzelzcels, kapec nevaretu to parvadajumu attiecibu pardalit uz dzelzcela pusi. Fures atstajot iekszemes parvadajumiem.

kerglis 12.04.2007 18:51

Manuprat, attieksme ko sadi cilvecini izrada pret likumu(sai gadijuma CSN) un lidzpilsoniem liek stipri saubities par sadu brauceju gudribu, inteligenci un godigumu. Ja sada tipa brauksanas kulturu projice uz vina biznesu, nekas labaks par suteneri vai uzmeteju nesanak, labaka gadijuma vienkarsi cirvis... Ja kads te mineja nekustamos ipasumus, tad jaatceras, ka ir ari tadi nekustamo ipasumu biznesmeni, kas izkrapj divojamas platibas un zemes pensionariem utt.

kerglis 09.04.2007 13:11

Ir jabut apalam idiotam, lai saskatitu kadu lidzibu Siguldas sosejai ar Vacijas autostradem. Bet izskatas, ka tadu nav mazums. Un kamer bus tadi, kas par atsaldeniem uzskata tos, kas, tomer, celu satiksmes noteikumos saskata kadu logiku un censas tos ieverot, uz celiem notiks tas kas notiek. Ja opis velkas uz 80, varbut vinam ir iemesls (Sat not. paredz, ka 90 ir max. + jaizvelas atbilstoss atrums pec laika apst, seguma, auto utt. ).Protams vilksanos pa kreiso nekas neattaisno, bet tadu nav daudz. Drizak jau kartejam atsaldenim nav pacietibas pagaidit, kamer kads, kas " velkas" uz 100 tiek garam kadam , kas pa labo brauc uz 90. Bet ne, lielcela karalis midzina talos, pipina, jo krans tak saisinas (iespejams pat kvadratiska atkariba no laika ), ja tik svariga persona tiek aizkaveta par paris 10 sekundem.

Ka jau sleepnis teica, palielinoties atrumam sekas palielinas kvadrarta. Seviski apdavinatiem individiem varu paskaidrot, ka iemaucot uz 140 sekas bus aptuveni 2x smagakas ka iemaucot uz 100. Bremzesanas cels ari bus vismaz 2x garaks. Musdienu crashtestos pat 100 km/h netiek apskatiti.

Nu nav musu celi domati atrumam, lai ari kadas masinas musu "nabaga" tauta sagads. Kamer nebus norobezsotas autostrades, ar teicamu segumu un bez 1 limena krustojumiem. Un tapat, ja ir tikai 2 josolas katra virziena, parak lielu atrumu atlaut nevares.