marrutkis rakstīja: Ja tie smerdeļi (dalnobojšiki) ietur normālu distanci savā starpā un pašam labs, jaudzīgs motors nevis kaut kāds korejiešu izpļūtīta parodija, mierīgi var dzīt un nekādu problēmu. Bet šad tad tādi uºodi uzrodas, ka gribas raķeti palaist. Reāls piemērs no dzīves uz Vidzemes šosejas - divas joslas un abās pa fūrei, kas brauc viena otrai blakus un pat ne 1km/h ātruma starpība Un piļī mu daki uz 90, neskatoties uz to, ka aizmugurē jau mašīnu kolonā un visi psiho. Pēc minūtēm piecām, kas aizmugurē visi sāka taurēt, viens piebremzēja. Bet kā gribējās apstādināt un sadot pa jebli
Kārtējais...
Labi- apgaismošu tevi:
Jebkurai kravas a/m jau no 80tajiem ir ātruma ierobežotājs. A/m, kurās ir analogie taho- to var atslegt un lielākai daļa arī sen jau ir slēdži ierīkoti, kā reiz apdzīšanai. Šajā gadījumā apdzīšana notiek diezgan raiti, Taču digitālajam tahogrāfam ierobežotāju atslēgt nav tik vienkarši vai arī vispār nav iespējams (ka kuram ražotājam). Un ja arī var atslēgt, tad jebkurš ments to uzraus, jo izdrukā tas paradīsies!
Par tevis pieminētajiem nemotoriem , man, liekas, ka tādus, kā tu varētu sasēdināt arī iekš F1, un tik un tā tu izkārtosi, ka kādam būs jābremzē...
fures uz cela brivdienas
Pedeja laika tragiskajas avarijas arvien vairak ir iesastitas fures. Protams, tas nav biezi vainojamas pie tiesas CSN izraisisanas, tomer to kustiba pa parslogotajiem celiem pika stundas ir loti veicinoss faktors satiksmes negadijumiem. Es uzskatu, ka brivdienas smago kustiba ir jaierobezo, atlaujot to parvietosanos vienigi naktis.Var jau viniem aizliegt veidot kolonnas, vai ko citu, bet to neviens nekontroles un isinajums , manuprat ir tikai ierobezosana, ka vairuma normalo Eiropas valstu. Kadas ir jusu domas?