Sieva vakar skolas eksaamenu nolika, tā ka driiz jau buus mo6 pravas, nenotirgošu atstāšu vinjai, lai mauc. Kas tur latvietim praktiskajam- kreditētajam, viens liizis vairaak mazaak, tagad tak viirieshu gads un pie siles valstii ar cuuka, badaa nenospraaksim, tak 7 razhas gadus sola
viagris rakstīja: Da voo6e, ja tut ma6inu ho4u prodatj
Šodien sauss laiks, varētu nomazgāt un nofočēt, bet laikam šotkas jāpārliek uz otru pusi, paldies par padomu
A tebe chto ploho cho tvoi subject vso vremja na verhu,.
Te objavu var likt tīri bazara uzturēšanai, ja te kāds ir kaut ko nopārdevis, tad tas ir apsveicami, es neceru un arī nesteidzos nopārdot, pašlaik tikai pazondēju, ko tauta saka, bet tauta klusē
... ziemas+ vasaras riepas (vēl oriģinālās, kuras 1 sezonu vēl nokalpos). Kā tā var braukt??? 150tk un vēl oriģinālās vasarenes.
...
A nebriinies uz manas Carinas staav M+S savulaik nopirktas bezmaz vai RIMI, un buus jau noripojushas ~ 70tkm un veel ripo. Lieta taada ka tai Carinai vienkaarshi motorelis un kaarbaiipashi neljaava atveezeeties ar "vilkshanu" un liidz ar to rezultaataa riepas iipashi nedila. A par tavu Avensi - aciimredzot daama ljoti normaali un mieriigi braukusi. Es gan savam Avensim pilniigi svaigas vasarenes esmu gandriiz nobraucis pa vienu vasaru. Prieskheejas toch jaamaina, bet aizmugureejaas veel norma kaadai 1,5 sezonai. Bet nu protams pedeejaas pie asfata kaa pieliimeetas - ne reizi neesmu nospoleejis krustojuma 'karos".
Tā jau saciija, ka vairaak pa 3000 aborotiem nav braukusi , tad nu naacaas shodien rores iztiiriit liidz 155km/h, bet tas taa, ar to nav jaalielaas un maziem beerniem nav jaalasa
TDIOTS rakstīja: lja lja lja Amservaa savulaik reklameeja 'aftermarket ' A/C uzstaadiishanu , cipars bij ap 1kls txshto uztici naakamam pirceejam to prieku shaadu 'nekaadu ' grabazju tikvajtaa pirks tik 'vecais lauku vecis' vai 'nezjeeliigais shefs' prieksh kaada pussudiiga managera un vinjiem uz A/C klaatbuutni buus dzjilsh poooxyjsz , ka tik cena un GADS labi .
Bet mašīna ir uz manis, pie tam vēl līzingā, kuru var pārņemt
NU nezinu cik es atceros 318 E36 BMW kupeju tad man vinja nelikaas dikti klusaaka, bet nu mosh atminjas vairs nav tik spilgtas.
Da kaut vai durvju aizvēršanu salīdzini, pie rimi paklausies kā BMW veras ciet, 2kārt, bembim 2 robu līdz 80 var atvilkt, šis atkal ekonomiskāks, katram savi + un -, pie bembja vair;ak pierasts varbuut.
A par AC rīt noskaidrošu cik maxā uzstādīšana un tad jau tiks tirgots ar AC iespējams
WALA rakstīja: Un ta kaads jamam beigaas bija motors 4A-FE, vai jau naakamaas paaudzes ar VVTi, driizaak jau ka pirmais. Tikai tad atkal jautajums vai tieshaam tik maza jauda.
Vai nu 110zs, nezinu, auto.ru 2 gabali 1,6 figurē, kas uzstaadiiti no 97-2002 gadam, vienam 101, otram 110 zs, kādi nāca uz LV, hvz, jaauzvana uz amservu, jaapajautaa
da nejau jamais pac ir nopircis to toijotu savulaik... visticamāk, ka kāds umņiks tagad pērk nissan NOTE un avensi atstāj kā pirmo iemaksu..... "ņe jevo motoroļļer, on toļko razmesķil objavu"
Bingo, bet tomēr BMW ir mana stihija
Bet mašīna ir uz manis, pie tam vēl līzingā, kuru var pārņemt
Daniels_Reebuss rakstīja: piezvanīju cilvēkam,kurš tiešām rubī fišku par visām šitaam lietām. Viņš lika pateikt,ka jūs esat lohotroni un neko neapjēdzat no dzinējiem,temperatūrām un tādām lietām. Pats viņš braukā ar jauniem BMW, nekad neko nekur nav dzesējis un netaisās to darīt. Un nekur tas nav noteikts.
Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.
Ā, vēl šis ieteica jums braucot un apstājoties stāvvietās meklēt speciālās turbīnu dzesētavas :
Grupa "Omega" nejauši atradās turpat uz šosejas no rīta ap 8.00, tika fiksēts ātrums 57km/h, savāca viņu apmēram 40 m pirms zīmes "Apdzīvotas vietas beigas". "Sagadīšanās".
Kāds vispār Latvijā ir kādreiz apturēts par + 7km/h?
Nu Avensis jau stāv pagalmā. Tātad dzinējs tāds pats kā Tev 4A-FE. Tumši zaļš. Pirmie iespaidi? Nu tā kā otrs auto BMW E36 '93 gada 1.8 115zs, tad šis īpaši neatpaliek, pat šķiet, ka iet labāk, kaut gan biju domājis, ka būs nīkulis, līdz ar ko jādomā, kuru tagad nopārdot vai arīdzan atstāt abus auto.
Komplektācija Linea Terra, bet ar strādājošu sēdekļu apsildi . 2000 gads, kaa jau teicu. CD ziemas+ vasaras riepas (vēl oriģinālās, kuras 1 sezonu vēl nokalpos). Kā tā var braukt??? 150tk un vēl oriģinālās vasarenes. Auto iepirkts EST un atvests uz LV. Ā vēl hansfrē uzinstalēts priekš kaut kādas vecas Nokijas.
Bet nu tie plānie Japāņu dzelži, virs 120 liekas, ka logs vaļā, bet par ātrumu gan nekas neliecina. Uz ceļa turas stabili.
raimondsm rakstīja: Šodien LNT ziņās : bankas atbrīvojas no nekustamajiem īpašumiem, Šīns - Latvijā pārmaksā 4-5 reizes, banķieri dod naudu arī Austrijas un Japānas naudās, kur kaut kādi citi- mazāki procenti, palielinaš pieprasījums pēc KVALITĀTES, nekustamo burbulis varot vēl neplīst ilgi, ja tik dos naudu un spēs maksāt.
Un tā tēma sākās ar to, ka seciālisti saka
Kas tas Šīns pa seciālistu, riebjas man, kas caur Latio pērk, tie arī paarmaksā.
Neinteresē nopirkt, ir konkreets auto, ko gribu nopirkt un pārdot, 2000 gada 1.6 bez kondiķa ar CD, 150tk oriģinālo nobraukumu, viena saimniece, apkopts pie dīlera un pirkts jauns. Zaļā krāsā, labā tehniskā un vizuālā stāvoklī. Interesē, cik tādam varētu būt tirgus cena, jo ne ss.lv ne reklama.lv nav tādu auto. Ir balt hernja pa 4200 un pārējie ar kondiķi pa 7-7,5
Te buus bildes :
fotki.lv/...
Uzmaniibu pirmo reizi LV deflaacija, cena 5500 EUR