Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Ksneps 11.01.2009 18:47

Ehē... mans sludinājums!? Kurš pacēla tik vecu topiku!?

Ksneps 05.11.2008 13:34

kolumbs rakstīja:

Ksneps rakstīja: CIk esmu skatījies man pieejamos sarakstos, tad nekas prātīgs no atņemtajiem auto tur nav. Ir kaut kādi daži getzi vai kaut kas tāds, tas arī viss...

.

Lai dabūtu auto pa ļimonadņiku vajag to auto pārformēt līzingā uz sevi, pirms tas auto jau ir atņemt no nemaksātāja. Tas nozīmē, ka jāuzmeklē nemaksātājs un tad no viņa jāpārņem līzings. Tas tā - manas domas.

.

www.brc.lv atrodas daļa no līzingā atņemtajiem auto.

Tā līdzinga saistību pārņemšana varētu būt izdevīga, ja ir samaksāta liela pirmā iemaksa. Ja nav, tad pats par tādu pašu mēneša maksājumu var paņemt jaunu auto. Vienīgi līguma termiņš sanāk garāks.

Tiem, kam ir problēmas ar līdzinga atmaksu, visticamāk ir līzings ar 0 % pirmo iemaksu....

Tieši tā...

Ksneps 05.11.2008 13:33

didzinators rakstīja: Protams, visas normalas tackas, tiek nokruchitas atrak, lidz placim aiziet tikai pabiras.....un ja atlikums ir mazaks par tirgus cenu, tad paradnieks pats censas pardot....taa kaa bombii ss.lv un tapat kaa nekustamo tirguu, tad ari auto tirguu cenas ir stipri runajamas

Īsi un lakoniski pateica kā ir...

Ksneps 05.11.2008 10:48

CIk esmu skatījies man pieejamos sarakstos, tad nekas prātīgs no atņemtajiem auto tur nav. Ir kaut kādi daži getzi vai kaut kas tāds, tas arī viss...

.

Lai dabūtu auto pa ļimonadņiku vajag to auto pārformēt līzingā uz sevi, pirms tas auto jau ir atņemt no nemaksātāja. Tas nozīmē, ka jāuzmeklē nemaksātājs un tad no viņa jāpārņem līzings. Tas tā - manas domas.

.

www.brc.lv atrodas daļa no līzingā atņemtajiem auto.

Ksneps 20.10.2008 15:32

Aprīlī paņēmu C4 1.6 ar automātisko kārbu, melna kupeja.

Secinājumi: auto ir foršs, skaists dizains, komforts utt.

Nepatīk dažas lietas: automātiskā kārba pārslēdzoties uz otro gaņģi mēdz radīt tādu kā triecienu. Bet tas ir tikai tad, ja mierīgi uzsāk braukt. Ikdienai jaudas pietiek, bet reizēm gribas patrakot un tad tā jauda nepietiek.

Visā visumā ir ok.

Ksneps 20.10.2008 14:28

Nekas nav čīkstējis. Jau braucu ar otro citroenu un viss ok. Abus pirku veho.

Ksneps 13.10.2008 14:08

Laba jawa!

Ksneps 04.08.2008 16:40

nafigators rakstīja:

Ksneps rakstīja: 12l noteikti ir. Ja no rītiem dzinējs ir auksts un normāli min pa pilsētu, tad arī visi 16l sanāk. Za bazar atvičaju... Ārpus pilsētas braukšana ir cits stāsts - droši vien 8-9 var ielīst.

Tas tavam mocim varbūt motors silst pusstundu

Bet ja nopietni - ja sanāk braukt regulāri, bet mazus atālumus, tad tam ir nozīme.

Ksneps 04.08.2008 15:45

12l noteikti ir. Ja no rītiem dzinējs ir auksts un normāli min pa pilsētu, tad arī visi 16l sanāk. Za bazar atvičaju... Ārpus pilsētas braukšana ir cits stāsts - droši vien 8-9 var ielīst.

Ksneps 03.08.2008 15:46

Pārāk daudz neesmu vizinājies... Līkumos kā jau subārs ir diezgan stabils - ar to domāju pietiekami stingra piekare un līkumos negāzelējas. Subāriem kvatro ir raksturīgs tas, ka līkumos ir diezgan spēcīgi/agresīvi jākrāmē iekšā līkumā. Līdz ar to ir nepieciešams \"piešauties\" pie tā auto, lai sanāktu pareizi un labi izbraukt līkumus. Personīgi man šāds braukšanas stils nav manā gaumē. Daudz foršāk braukt ar bmw...

Patiešibā diezgan daudz informācijas un atsauksmes var atrast internetā. Droši vien linki iAuto vēlaizvien kā tādi nestrādā. D

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

Es nez, es laikam pa tādu naudu ņemt kādu no iepriekšējās paaudzes wrx versijām. Uz ielas labāk pamanāmāki, izteiksmīgāki un vairāk subāriski pēc dizaina.

Ksneps 03.08.2008 13:01

Sti ir vērts pirkt, ja esi baigais fanāts un gatavs par to maksāt papildus naudu. Principā nekāda vaina arī tam pašam wrx.

.

Ikdienai kā auto ir ok. Protams, ar atbilstošu degvielas patēriņu.

Ksneps 03.08.2008 12:59

Draugam tāds ir, nopirka pirms kādiem 3-4 mēnešiem, pavisam jaunu.

.

Daži mani un viņsa secinājumi:

- klusāks un apdares kvalitātes ziņā labāks nekā iepriekšējie.

- wrx versija "veras" diezgan labi. Tas tā tīri sibjektīvi pie tās jaudas, kas standarā ir šim auto.

- domāju, ka ar pārdošanu pēc kāda laika, nevajadzētu būt nekādu problēmu. Cilvēkiem ir interese par wrx'iem.

- personīgi man nepatīk virsbūves izkats. Būtu kupeja vai sedans, tad būtu ok. Bet tas hedžbeks man nepatīk.

.

Kaut kā tā...

Ksneps 22.05.2008 12:16

Gan jau būs arī visi 200$... tas ir tāpat kā pirms 10 gadiem neviens neticēja, ka barels maksās 100$.

Ksneps 18.12.2007 20:06

boliks rakstīja: Šovakar nozagts melns Audi A6 Avant 98` gada V6 2,4. Valsts nr. JV-43. Ja kāds to ir redzējis dodiet ziņu tel.28355550

PSC... Bildes! Kasko un imobilaizers bija?

Ksneps 13.12.2007 21:45

Jau otrā negatīvā atsauksme par to kantori, kuru dzirdu pēdējo nedēļu laikā. Laikam kaut kas mainījies ne uz to labo pusi.

Ksneps 27.11.2007 12:06

Ha ha ha PCS

Ksneps 23.11.2007 22:57

Vēsture...

Ksneps 19.11.2007 17:34

Par šo lietu jau vienreiz iAUTO tika runāts!!! Parocies pa iAUto...

Tur arī bija kaut kāds variants, ka pērk auto no Vācijas vai kur tur. Karoč, uzmetiena shēma kaut kāda.

Ksneps 18.11.2007 13:38

Man šķiet, ka REDEX budelē bija iemeties džins!!! Tu viņu tagad ielēji bākā un tagad viņš netiek laukā. Padarbini vēl to savu lūzni, moš viņš izbursies no tava auto dūmiem!!!

Ksneps 18.11.2007 9:43

Izklausās, ka TU būsi aizsvilinājis to auto. OMFG?!?

Ksneps 15.11.2007 23:44

Baisulis rakstīja: Ksnep,man izskatās,ka tu esi šodien sasitis galvu.

Bilance viņam laba vai slikta

A ko dod tev tas bilances papīrs? Pliki cipari uz papīra un viss... Uzmest arī vajag mācēt.

Ksneps 15.11.2007 23:32

Tas, KO tu pateici, jau norāda uz tavām nekompetenci.

1) Pozitīva bilance nevar būt. Tāpēc jau tā ir bilance, ka aktīvs ar pasīvu sakrīt un ir vienāds. Bilance var būt laba (lasi "pozitīva") vai slikta.

2) Kāds sakars maksātspējai ar celtniecības gaitu? Kādā nozīmē Tu to saki?

Uzņēmuma maksātspēja var būt apaļa 0 un galēji nepietiekama, bet ja banka dod aizdevumu, tad tas spēs norēķināties par būvniecības darbiem.

Vienkāršotā veidā es teiktu, ka maksātspēja ir spēja norēķināties par maksājumiem utt. Attiecīgi uzņēmumam ir pietiekama peļņa, PL amortizācija utt, kas nodrošina uzņēmuma maksātspēju.

Cik esmu redzējis Remarka finanses un arī to, kas notiek būvlaukumā (kaut arī ar būvniecības kavēšanos), nav iesmēsla teikta, ka ir maksātspēja problēmas. Pavisam kas cits ir - vai remakrs pietiekami pelna uz konkrēto objeku/māju.

Un vēl - uzņēmums, kurš saņem aizņēmumu projekta realizācijai. Maksātspējai otršķirīga nozīme, jo aizdevuma atmaksas avots būs "saražotā" produkta pārdošana.

Ksneps 15.11.2007 23:11

jaspers rakstīja: 3) KOnkrētajam attīstītājam Remarkam naudas ir un ar atliektiem galiem. Tā ir cilvēku mānīšana, ka viņiem nav naudas. Pats esmu redzējis šī uzņemuma operatīvās bilances... Vnk. remarks vēlas nplēst papildus naudu. Jā, bankas nevēlas dot, jo pašas "sagruzījušās" ar visiem savis finansētiem projektiem.

Pozitīvas bilances ir viens, bet maksātspēja ir otrs! Nav naudas tavam attīstītājam un viss, ziņas drošas! lai veicas tirgosanās!

Kur strādā, kas esi, kāda tava izglītība? Pēc kā tu to spried?

Ksneps 15.11.2007 23:09

Vispirms vadi tiek satīti kopā ar plaķenēm. Pēc tam nosmērēti ar smēri (cik noprotu, tad sataisīta no spirta un saberzta pulverī kodinātāja vai kā tur viņu sauc). Pēc tam ar alvu nolodēti. Nekas tur navar svilt utt... nevaru iedomāties kas var būt labāks par šādu savienojumu. Cik noprotu, cilvēks kurš taisīja ir ar 6. elektriķa līmeni.

P.S. ZB piesieties... tukši tirst internetā mākat...

Ksneps 15.11.2007 12:50

Ksneps rakstīja: jaspers - tu kaut ko putrojies un esi dzirdējis tikai pa ausu galam

1) Piekrītu, ka ar kvalitāti šis tas pieklibo, bet tā ir daudzos projektos. Savukārt tie defekti, kas gada laikā ir atklājušies ir novērsti. Domāju, ka nekādi jauni brīnumi konkrētajā mājā vairs nebūs. Nevaru spriest par citām mājām, kas tur tiek būvētas - neesmu skatījies dzīvokļus.

2) Jāpiemaksā par dzīvokļa iegādi tiem, kas pērk dzīvokļus tagad. Man NEKAS nebija jāpiemaksā. Un tā ir attīstītāja problēma un konkrēto cilvēku problēma, kas tur pēk dzīvokļus. Un galu galā iegādes cena jebkurā gadījumā ir zemāka ar visām piemaksām nekā reāli tagad ir tirgus cenas.

3) KOnkrētajam attīstītājam Remarkam naudas ir un ar atliektiem galiem. Tā ir cilvēku mānīšana, ka viņiem nav naudas. Pats esmu redzējis šī uzņemuma operatīvās bilances... Vnk. remarks vēlas nplēst papildus naudu. Jā, bankas nevēlas dot, jo pašas "sagruzījušās" ar visiem savis finansētiem projektiem.

Tad par elektrību:

1) Kā jau erny teica, lai ievilktu elektrību bija gemorojs ar reģipša ņemšanu nost un klāt likšanu. Reāli darbs tieši pie elektrības ievilkšanas man aizgāja kādas 2-3 dienas. Taču bija vēl pāris dienas, kur es skrūvēju un liku klāt reģipšus. Darbs tur bija pietiekami.

2) Elektriķim es maksāju uz rokas citu summu nevis 500ls. Vnk. es sarakstīju visas savas vēlmes saistībā ar elektrību un tas tika arī uztaisīts. Plus viņš man ir gatavs palīdzēt arī ar elektrību saistītos jautājumos. Līdz ar to viņš norāda, ka par šādu darbu cena varētu būt ap 500ls.

3) Elektrības materiāli kādi 200 lati. Neredzus par ko tur brīnīties. Visi čeki no Depo. Neviens vada gabals nepalika pāri. Taisīts ar kārbiņām, kur visi vadi tika salodēti. Iespējams uz to ietaupīju. Variants, kad velk cauri kontaktam man nepatīk - man Pļavniekos jau dzīvoklim 3 kontakti ir nosviluši, jo nespēj turēt slodzi. Tikuntā nācās pārlodēt, lai viss būtu čikiniekā. Takā nav starpība.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti