GB12 rakstīja:
Tikai reālā situācija ir tāda, ka par tiem 25k neviens to passatu nepirks. Nesen pazīstams pārdeva 6 gadīgu Passatu Highline ar 80k nobraukumu par 17 000… Sākumā bija ielicis par 19k, vispār neviena zvana nebija. Kosmonauti ss-ā var prasīt, cik uziet, tas vēl nenozīmē, ka to auto par to ciparu var arī pārdot. Reku, tepat nesen viens forumists sūdzējās, ka nevar savu passatu pārdot (nezinu gan, cik gribēja un varbūt tagad ir sanācis, un tas laikam bija benzīnnieks).Turklāt 70k 5-gadīgam dīzelim drīzāk var būt mīnuss, nekā pluss. Diezgan garantēti, ka ekoloģija (un ne tikai) tur visai drīz sāks sagādāt problēmas, ja jau tās nav sākušās.
Domāju ,ka lietotu elektrisko ir daudz grūtāk pārdot nekā ielšdedzes dzinēja. Dārgo gala mašīnas vispār ir grūti pārdot ,jo mums Latvijā tomēr dominē 10-15gadigi auto, kura cena nepārsniedz 15tūkst. ,viss ejošākie ptrotams lētie līdz 5tūkst. braucam ar ko var atļauties. Dārgākus par 15 tūkst grūti pārdot, jo tā ir tā cenu kategorija ,kad daudzi izvēlās jaunu nevis lietiotu.
Par dīzēliem runājot, piekrītu, ka ir ļoti daudz problematisku modeļu, ar kuru dzinējiem ir problēmu un ne tikai ar ekoloģiju, bet arī ar daudz ko citu. Minētais passata 150zs 2.0 dzinējs nav starp šiem , pašam ir nobraukkts 260tūkst, ar dzinēju un pašu auto nekādu probllēmu nav bijušas, tai skaitā ar ekoloģiju, apskatē mērīja cietās daļiņas bija 900, kas ir gandrīz ,kā jaunam auto, tas ,kapārsvarā tiek braukts pa pilsētu. Arī adblue 'šim modelim nav jalej. Agrak viņš maksāja highline komplektācijā maksāja jauns 35tūkst, pašlaik līdzīgu jauno modeli var nopirkt apmēram ap 40tūkst.


















man pie 260 tūkst orgiņālais spararats, tas arī droši vien atkarīgs no braukšanas paraduma, lai gan īpaši ar viņu nesēņoju, ja arī pie kāda 300 tūkst būs jamaina spararats ,tad domāju,ka tas nav nekas traks, ja salīdzina cik ir nobraukts, tad 700eiriki nebūs liela bēda