Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
A6 23.05.2007 12:53

VWfans rakstīja:

A6 rakstīja: Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.

A6

Cik daudz nobrauci ar Merivu? Pa kādu maršrutu?

Tev acīmredzot ir augstas prasības pret auto dinamiskajiem rādītājiem. Meriva ar 1,3 CDTI motoru iet ne sliktāk par 80.gadu padomju cilvēka sapņu auto - sesto Žiguli ar 1,6 litru benzīna motoru. Man ar to pietiek.

Nobraucu 300 km, kombinētā pilsēta + šoseja režīmā. Pateikšu godīgi - mugura sāpēja, sēdēšana likās neērta, tāpat man ļoti nepatika tā "stoika" priekšā.

Prasības pret dinamiku... nu piekrītu, ikdienā braucu ar 180ZS A6, piekrītu, ka tā ir mašīna ar stipri labāku dinamiku, taču šis manuprāt ir par švaku. Iespējams, ka 1,7 CDTI ir labāks. Man ir bijusi iespēja līdzīgi izbraukt ar Astru 1,6 benzīnu, man pretenziju nebija.

A6 23.05.2007 9:49

Vakar man bija iespēja izbraukt ar "lielisko, nikno" 1,3 CDTi Merivu.... Tagad nebrīnos kādēļ dažs labs ar lepnumu paziņo, ka var ieskrieties līdz "cienījamiem 110 km/h". Nerunājot par visu pārējo kas mani ne īpaši apmierinātu ja 'sī mašīna būtu mana, varu teikt, ka motors nav motors, dinamika parādās pie 3000 apgriezieniem, pie luksofora starts nekāds utt.

A6 25.04.2007 14:59

Marchiks_ rakstīja: Tirgū vispār novērojama tendence autiņiem palikt vecākiem, bet cenām tādām pašām. Arī detaļu cenas ir neadekvātas. Kautvai salīdzinot ar to pašu Lietuvu.

Pabrauc ar "Lietuvas" mašīnu, un tad parunāsim...

A6 25.04.2007 14:43

s1rma1s rakstīja: nu domāju, ka īpaši nemainīsies naudas daudzums!

apmēram 9500eur

Neskatoties uz to, ka auto izskatās labs, un normāli aprīkots, tad paredzu, ka nebūs viegli to pārdot. Man bija 2000. gada Pasāts ar 2,3 motoru un 4Motion, grūti gāja, lai arī mašīna bija laba. Liela daļa tautas jauc synchro ar 4Motion... un tad sākas visādi spriedelējumi par tēmu.

A6 05.04.2007 10:07

To īso numuru izsniegšanu pārtrauca pie PR sērijas, taču joprojām uz ielām parādās mašīnas ar jaunākiem divu un viena cipara numuriem. Man pašam piemēram MR sērijas numurs ir "uzlikts" uz veca moskviča tikai tāpēc lai nebūtu jānodod CSDD, jo kādu gadu atpakaļ jau man bija gadījums, kad nācās pastāvēt uz savu taisnību, jo 2 mēnnešu laikā ko tas glabājās Rīgas CSDD tas nez kāpēc skaitījās rezervēts Alūksnes CSDD... tāpēc labāk moskvičs pa 20 Ls, nekā CSDD glabāšana...

A6 07.03.2007 22:45

Nu ņemot vērā to, ka esam ES ir zināms labums tam visam. Man tagad te kadri LT pēta iespēju uz privātpersonu (LR pilsoni)piereģistrēt auto, sakārtot KASKO utt. Un ja tas viss ir iespējams, tad lai tā val'diba iet nah... pie tam LT apskate jāiet 1X 2divos gados... Un tas viss pateicoties tādiem pilsoņiem kas brauc ar Rols Royce un zīmējas pa bulvārpresi. Galu galā es netaisos pārvietoties ar kaut kādu getzu (piedodiet getzu īpašnieki, bet man šis auto atgādina sūdīgu mopēdu) tikai tāpēc ka valdība tā grib.

A6 06.03.2007 9:12

urzuls rakstīja: Sveiki,

Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.

Paņem marta autobildu latviski un tur ir raksts par to cik tas maksā, tur ir apskatīts VW Passat, bet 1,9 TDI dzinēji ir vienādi.

A6 06.03.2007 9:11

TDIOTS rakstīja: ls 380,- ar PVN .

Kas tas par kosmosu? Tu pats par tādu naudu to maiņu veic ar savām rokām??? 380 Ls ar PVN maksā 2,5 TDI motoram ar 180 zirgiem to izdarīt auto rīgā.

A6 27.02.2007 12:04

DeaDMoroZZZ rakstīja:

A6 rakstīja:

Pirmais rakstīja:

A6 rakstīja: Vakar kolēģa Meganei (2004, 1,6 L parasta komplektācija) pienācās mainīt zobsiksnu... 480 LVL tas maksāja. Principā Auto Rīgas A6 zobsiksnas maiņas cena... Dzinējs esot bijis jāceļ ārā, jo savādāk nomainīt nevarot. Es pieņemu, ka uzņēmums tādu ciparu apēd, bet ja jāmaksā privāti....

un tagad pasaki kurā servisā TAS notika

Nu ņemot vērā to, ka mašīnai bija garantija un tā tālāk, tad tas bija mūsa motors ulmaņa gatvē. šī megane tā jau mūsu autoparkam bija kļūda kas tika pieļauta autopolitikas trūkuma dēļ, taču tagad drīz tas auto ir jāmaina un vairāk mēs šitos brīnumus nepirksim.

480 Ls ? MM juus konkreeti poimeļi man Laguna II oficiāli aprēkināts cipars zobenes maiņais bija sarēķināts 360. nomainiju iekkš Shuman Auto krietni lētāk, protams

bet nu 480 ??? meganei ??? pipec

Mjā man arī tā liekas, lai gan tur nomainīts ir arī ūdenssūknis un tur vēl viss kaut kas, bet vienalga cipars ir manuprāt stipri par lielu. Pie tam vēl dzinējs jāceļ ārā... kur tas redzēts.

A6 27.02.2007 10:36

Pirmais rakstīja:

A6 rakstīja: Vakar kolēģa Meganei (2004, 1,6 L parasta komplektācija) pienācās mainīt zobsiksnu... 480 LVL tas maksāja. Principā Auto Rīgas A6 zobsiksnas maiņas cena... Dzinējs esot bijis jāceļ ārā, jo savādāk nomainīt nevarot. Es pieņemu, ka uzņēmums tādu ciparu apēd, bet ja jāmaksā privāti....

un tagad pasaki kurā servisā TAS notika

Nu ņemot vērā to, ka mašīnai bija garantija un tā tālāk, tad tas bija mūsa motors ulmaņa gatvē. šī megane tā jau mūsu autoparkam bija kļūda kas tika pieļauta autopolitikas trūkuma dēļ, taču tagad drīz tas auto ir jāmaina un vairāk mēs šitos brīnumus nepirksim.

A6 27.02.2007 9:40

Vakar kolēģa Meganei (2004, 1,6 L parasta komplektācija) pienācās mainīt zobsiksnu... 480 LVL tas maksāja. Principā Auto Rīgas A6 zobsiksnas maiņas cena... Dzinējs esot bijis jāceļ ārā, jo savādāk nomainīt nevarot. Es pieņemu, ka uzņēmums tādu ciparu apēd, bet ja jāmaksā privāti....

A6 20.02.2007 11:40

nomiks rakstīja:

ibio rakstīja:

kvatra rakstīja: Ko nomiks saka par jauno picasso? Varbuut esi testeejis kaa jau citroen fans

te ir merivas un opel topiks nvis spranču auto lietas

Pilnīgi piekrītu ibio.

Šis ir Merivas topics!

Tomēr esmu peiradis atbīdlēt, ja uzdod jautājumu, tāpēc teikšu kvatram, ka jauno Picasso testējis neesmu (ir bijušas vairākas iespējas), tā kā joprojām gaidu, kad Latvijā ieradīsies jaunais 5vietīgais C4 Picasso (šobrī pieejams tikai 7vietīgais).

Tāpat jau viss skaidrs nav jēgas tērēt laiku.

A6 14.02.2007 10:20

agent rakstīja: p.s.c. visam pirms 4H man nozaga autiņu no sētas,karoč pat nebiju paspējis uzlikt signalizāciju,un nebija arī casko jo auto ņēmu naļikā! nezinu ja zagļi nezvanīs vai menti auto neatradīs tad toč audi a6 vairs nepirkšu!

p.s. auto bij pie manis tikai 6 dienas!!!!

Mjā... man arī pirms kādiem gadiem 8 nozaga Audi 100.... vēl tagad meklē, un arī man nebija signalizācijas un kasko tobrīd. cerams, ka piedāvās atpirkt...

A6 14.02.2007 10:15

Dzonijs_007 rakstīja:

Sultaans rakstīja: Lieta taada, ir divi autinji: VW Passat Variant 2.5 TDi V6 4motion un Audi A6 Avant 2.5 TDi Quattro. Saprotu ka dzineeji abiem ir indentiski tikai nezinu kursh no kura ir ielikts. Peec gabariitiem ar lielas atshtjiriibas nav, pasaats nedaudz mazaaks. Abi ir automaati un es pienjemu ka kaarbas arii abiem ir identiskas. Vieniigi paliek jautaajums par 4x4, kuram tas ir labaaks jo cik zinu tad abiem bija izstraadaatas savas versijas. Un hadene arii man ir miikla, kura skaitaas labaaka. varbuut kaadam ir idejas par shiem diviem vaadjiem.

passātam syncro būtība ir tāda ka normāli velk tikai priekša bet pakaļa pieslēdzas tad ja izspolē priekša. Audi Quatro ir patstāvīgi 4x4

Synchro tā dara, bet 4motion gan ir pastāvīgā piedziņa...

A6 14.02.2007 10:14

Sultaans rakstīja: laikam tomeer palikshu pie Audi. Taads salikums kaads man vajadziigs ir tikai tam vaadjim: automaats, diizelis, 4x4, un palien zem 10l videejaa ciklaa un arii jauda pietiekama 150zs. Pliist jebkura mashiina un tas automaats kursh esot it kaa suuds paraadiijaa tikai peec 2001 gada, es luukoju peec 99.

Šiem 2,5 TDI Audi dzinējiem ir problēmas, bet... pie oriģināliem 200000 km tas dzinējs paliek skaļāks, un ir tas izdilums, taču no otras puses ja šis remonts ir vienreiz veikts, tad atkal 200000 būs ok. Man ir identisks 2,5 TDI Quattro 2001. gada, ir pārliecība par nobraukuma precizitāti, spidometrs rāda 232000, un ir dzinējs paskaļš, taču biju to aizvedis atrādīt uz Audi centru pie 220000 km, un nesen biju dtc. Abās vietās man teica, ka vēl 50000 km tāds var mierīgi braukt. Aukstumā lec labi, jauda un dinamika arī ir ok. Remonts tai problēmai maksā ap 1500 Ls ar savām detaļām tās nepērkot Audi centrā.

Citādi par mašīnu neko sliktu nevar teikt jo sevišķi tagad ziemas laikā. Vienīgi patēriņš man ziemā sanāk ap 10l/100 km.

Nevajag klausīt gudriniekus kas stāsta visādas aplamības paši nekad nebraukuši ilgāku laiku ar tādu auto. Protams nevar gaidīt Opel Astra uzturēšanas izmaksas, taču pērkot šadu auto ar to jārēķinās. Esmu nobraucis ar šo auto 50000 km, un ja vajag varu padalīties ar info.

A6 08.02.2007 20:20

Kaspersky rakstīja:

A6 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: vēl bilde

dina.runcis.lv/...

smuks BMW

kurā vietā?

Nu labi, ja nav BMW, tad noteikti tā ir pāris topikus uz augšu tik daudz apecerētā un apspriestā ārkārtīgi baudāmā un visnotaļ lieliskā jaunā MERIVA droši vien vai nu dīzelis, vai sliktākajā gadījumā benzīns/gāze

A6 08.02.2007 18:21

Kaspersky rakstīja: vēl bilde

dina.runcis.lv/...

smuks BMW

A6 08.02.2007 17:41

TDI rakstīja:

A6 rakstīja:

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Nezinu ko tev tur tas papa pērk. man neko. pats varu visu ko vajag. tu pats esi kaku maiss. paskaties pats.... a6 2002. gada ar quattro un labā izpildījumā maksā šeit 13-15 teur, bet crv ap 12... un nevajag tagad sākt meklēt frīku piedāvājumus ar vecu veco crv pa 10. un vēl paskaties kāds izskatās viegli uzsists crv pret audi. domāju, ka komentārti lieki.

Bet cik maksāja jauns A6 un cik - CRV???

Tavs posts vēlreiz tikai apliecina,ka lielāks vērtības kritums ir tieši A6!

Paklau gudriniek es nesalīdzināju jaunu A6 ar jaunu CRV. Pirmkārt tas nav salīdzināms, bet izskatās, ka veselam baram tas nav saprotams, bet nu lai jau dzīvojiet ar apziņu ka tā ir. Otrkārt es salīdzināju divus gadus vecu A6 ar jaunu CRV cenas un kvalitātes attiecības ziņā. Tā ka nevajag man te braukt par šo tēmu. Pats zinu, ka jauns A6 protams savā vērtībā krīt stipri, bet līdz 2 gadiem, pēc tam tas ir līdzīgi kā ar citiem auto. Tāpēc arī es piemēram neplānoju pirkt jaunu A6, bet pāris gadus vecu par CRV cenu.

es izdariju otraadi , peec ilgaam paardomaam , bet taa gan . Jo za ye bal mani AR , jau ar 'veco' A6 un kameer nebuus otra diilera + paardaugavas pusee , tikaam nepirkshu es OOOO ne jaunu ne lietotu , rovno arii Chrysleru . A Bensons mani neza..bal , vot i fsja xistorija . Un nemeegjinu es saliidzinaat A6 'pribampaasus' ar dajebkuru , kaut Lexus , japaani . Bet savaa nevaajajaa pieredzee nonaacu pie sleedziena kad ja nau normaala diilerservisa tad nevajaga man taadu auto , lai arii kaa man vinjsh nepatiktu dikti. Par naudu runa neiet .

Mjā par dīlerservisu Tev taisnība. Bensons un Audi kā diena pret nakti, bet nekas drīz pie lidostas būs audi centrs, lai gan no otras puses esmu tur ar tagadējo auto bijis vienu reizi mainīt zobeni. Dārgi, pie tam tika atklāta vaina ar eļļas spiediena mērītāju kas tika nomainīts, bet kļūda tāpat netika nodzēsta. Kopumā es ar saviem ienākumiem neredzu iespējas tur pastāvīgi remontēt auto,jo pirmkārt dārgi, bet otrkārt mans tagadējais serviss mani pilnībā apmierina un ir stipri lētāks/

A6 08.02.2007 14:52

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Nezinu ko tev tur tas papa pērk. man neko. pats varu visu ko vajag. tu pats esi kaku maiss. paskaties pats.... a6 2002. gada ar quattro un labā izpildījumā maksā šeit 13-15 teur, bet crv ap 12... un nevajag tagad sākt meklēt frīku piedāvājumus ar vecu veco crv pa 10. un vēl paskaties kāds izskatās viegli uzsists crv pret audi. domāju, ka komentārti lieki.

Bet cik maksāja jauns A6 un cik - CRV???

Tavs posts vēlreiz tikai apliecina,ka lielāks vērtības kritums ir tieši A6!

Paklau gudriniek es nesalīdzināju jaunu A6 ar jaunu CRV. Pirmkārt tas nav salīdzināms, bet izskatās, ka veselam baram tas nav saprotams, bet nu lai jau dzīvojiet ar apziņu ka tā ir. Otrkārt es salīdzināju divus gadus vecu A6 ar jaunu CRV cenas un kvalitātes attiecības ziņā. Tā ka nevajag man te braukt par šo tēmu. Pats zinu, ka jauns A6 protams savā vērtībā krīt stipri, bet līdz 2 gadiem, pēc tam tas ir līdzīgi kā ar citiem auto. Tāpēc arī es piemēram neplānoju pirkt jaunu A6, bet pāris gadus vecu par CRV cenu.

A6 08.02.2007 11:38

TDIOTS rakstīja:

A6 rakstīja:

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Nez vai "saspiedušies" ir liela daļa eiropiešu! Skaidrs ir tas, ka savā klasē CRV ir labākais piedāvājums, pie tam tā cena atbilst arī vidējās klases laba auto cenai. Tādēļ arī tāds pieprasījums!

Es spēju saprast, ka visāda juridiskas personas sapērk jaunus auto, bet privāti iepirkt CRV... tas nav man. Toč nesaprotu kas tajā jaunajā auto ir tik foršs, pie tam jaunam auto vērtība uzreiz krīt par 30%.... un japāņiem vispār tā atlikuma vērtība ir zema. Žēl man tos līzinga un dīleru barotājus.

padod shurp to 'pa vaartiem' izbraukusho , jauno auto , ar miinus 30 % paskaties , shrotu operator , cik maksaa 5gadiigs CR-V %pret vinja jaunveertiibu un cik maksaa kaku maiss A6 . man vini abi ir/ir bijushi , atshkjiriibaa no Tewis , papa maka paargudriit .

Nezinu ko tev tur tas papa pērk. man neko. pats varu visu ko vajag. tu pats esi kaku maiss. paskaties pats.... a6 2002. gada ar quattro un labā izpildījumā maksā šeit 13-15 teur, bet crv ap 12... un nevajag tagad sākt meklēt frīku piedāvājumus ar vecu veco crv pa 10. un vēl paskaties kāds izskatās viegli uzsists crv pret audi. domāju, ka komentārti lieki.

A6 08.02.2007 9:56

nomiks rakstīja:

A6 rakstīja:

Kas par murgu... lai brauktu ar crv vēl rindā jāgaida? Galīgi saspiedušies. Kas tur tāds ir, ka tā jāgaida?

Tas tikai nozīmē to, ka pēc šāda auto ir ļoti liels pieprasījums ne tikai Latvijā.

Honda salonā man teica, ka, ja pasūta tagad, tad uz jūnija sākumu var cerēt, bet reāli gan jau, ka atnāktu tikai vasaras beigās.

Nez vai "saspiedušies" ir liela daļa eiropiešu! Skaidrs ir tas, ka savā klasē CRV ir labākais piedāvājums, pie tam tā cena atbilst arī vidējās klases laba auto cenai. Tādēļ arī tāds pieprasījums!

Es spēju saprast, ka visāda juridiskas personas sapērk jaunus auto, bet privāti iepirkt CRV... tas nav man. Toč nesaprotu kas tajā jaunajā auto ir tik foršs, pie tam jaunam auto vērtība uzreiz krīt par 30%.... un japāņiem vispār tā atlikuma vērtība ir zema. Žēl man tos līzinga un dīleru barotājus.

A6 08.02.2007 9:24

VWfans rakstīja: Uggga

Nu labi, ar A6 es neesmu braucis, neņemšos apgalvot. Bet jaunākā modeļa BMW-320d ar 163 zirgspēku dzinēju, ar kuru esmu pie stūres braucis, nu gan man nelikās pārāk baudāms - nu tā, nekas sevišķs. Dīzelim tukšgaitā bija paliela vibrācija - ne mazāka kā manai Merivai 1,3 CDTI. Bet maksā gan tāds BMW universāls ar automātu gandrīz 35 tūkstošus eiro (nedaudz virs 24 tūkstošiem latu). Manuprāt, nav vērts tādu BMW pirkt - nu nekā sevišķa tur nav... Noteikti labāk Hondu-CR-V...

Pilnīgi noteikti ir skaidrs, ka Tu neko nesaproti no mašīnu klasēm... BMW nav slikta mašīna, bet Tu atkal salīdzini nhesalīdzināmas lietas. Varbūt vēl varētu uzrakstīt kādu salīdzinošu aprakstu, kur kā vienādas mašīnas ir ņemtas Skoda Fabia un teiksim Audi A6...

A6 08.02.2007 9:21

Pareizi - ne jau velti, lai iegūtu jauno CR-V, ir jāgaida pusgadu ilgā rindā...

Kas par murgu... lai brauktu ar crv vēl rindā jāgaida? Galīgi saspiedušies. Kas tur tāds ir, ka tā jāgaida?

A6 08.02.2007 9:18

VWfans rakstīja: Dzonijs_007

CR-V ir baudāmāks par Audi-A6, jo ir ar plašāku un ērtāku salonu. Katrā ziņā maksāt 26150 latus, cik maksā lētākais Audi-A6 Avant ar automātisko ātrumkārbu, nav vērts. Labāk par 17550 latiem nopirkt Honda-CR-V ar automātisko ātrumkārbu.

Zini izskatās, ka ar Audi nekad neesi braucis. Pie tam kā var salīdzināt kaut kādu parketnieku, kas jaunajā izpildījumā izskatās vienkārši pēc korejiešu mēsla ar vācu lielās klases mašīnu... Pie tam es nekad neesmu teicis ka jāpērk jauns A6. Es jau gadiem braucu ar Audi, un man nekad nav parādījusies vēlēšanās pārkāpt japānī, pie tam vēl CRV. Vienīgais ir tad kad gribas patrakot. Man priekš tam ir pilnpiedziņas celica.

Labāk atzīsti to, ka esi vinekārši kapeiku pi***s un viss.

Ak jā un par to 900 Ls ekonomiju uz merivu Saprastu ja Tev to naudu noliktu priekšā kā reālu atlaidi, bet ja tas savācas 8 gados. Zini nedomāju, ka sajutīsi.

A6 07.02.2007 13:25

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

kolumbs rakstīja: p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...

Jā, jā kā tad nenotiktu... notiek un kā vēl, bet dažu reizi paglābj garantija, bet ja tā beigusies... ej nu sameklē Citrona C4 automātu - labu, lietot par sakarīgu naudu... nu protams var jau nopirkt jaunu... bet ko tas maksās.

Un par tām lietotajām mašīnām... arī tās ir dažādas un nopirkt auto var dažādi. Kā jau teicu iepriekš mans viedoklis ir, ka lietots auto jāpērk tikai ārpus Baltijas, principā Vācijā. Nevajag iet uz Hamburgas rumbulām, bet aizbrauciet uz ALD vai tamlīdzīgām vietām. Es piemēram jau kuro mašīnu pērku konkrēti vienā kanotrī, arī mani draugi tāpat. Pārsvarā tie ir dīzeļi un Audi vai VW. Nekādu problēmu nav bijis ne ar dzinējiem, ne arī kādi citi brīnumi izlekuši. Arī nobraukums ir reāls, nu piemēram 2003 gada A6 1,9 TDI bija 2006. gada jūnijā 190tkm.. un mašīnai nav nekādas vainas, bet šobrīd ir nobraukti 35tkm...

Kad beidzas garantija ir jāņem nākamais, nevis jādomā par braukšanu līdz mūža galam.

Piemēram opelim ir 2 gadu garantija... ko tad Tu 2 gados samaksāsi?

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti