Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
A6 07.02.2007 13:04

kolumbs rakstīja: p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...

Jā, jā kā tad nenotiktu... notiek un kā vēl, bet dažu reizi paglābj garantija, bet ja tā beigusies... ej nu sameklē Citrona C4 automātu - labu, lietot par sakarīgu naudu... nu protams var jau nopirkt jaunu... bet ko tas maksās.

Un par tām lietotajām mašīnām... arī tās ir dažādas un nopirkt auto var dažādi. Kā jau teicu iepriekš mans viedoklis ir, ka lietots auto jāpērk tikai ārpus Baltijas, principā Vācijā. Nevajag iet uz Hamburgas rumbulām, bet aizbrauciet uz ALD vai tamlīdzīgām vietām. Es piemēram jau kuro mašīnu pērku konkrēti vienā kanotrī, arī mani draugi tāpat. Pārsvarā tie ir dīzeļi un Audi vai VW. Nekādu problēmu nav bijis ne ar dzinējiem, ne arī kādi citi brīnumi izlekuši. Arī nobraukums ir reāls, nu piemēram 2003 gada A6 1,9 TDI bija 2006. gada jūnijā 190tkm.. un mašīnai nav nekādas vainas, bet šobrīd ir nobraukti 35tkm...

A6 07.02.2007 11:43

Magistrs rakstīja: A ko darīt, ja pirksti vēdeklī jau kopš dzimšanas?

Man sāk likties, ka visiem tiem jauno "auto" pircējiem laikam ir palikusi kāda psholoģiska trauma no PSRS laikiem, kad 412ā maskavieša iegāde bija notikums uz kuru nāca skatīties visa ģerevņa... tā manuprāt ir vienkārši tāda apliecināšanās metode, nu tipa "redz man ir nullīte"...

Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par "nullīti" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.

A6 07.02.2007 11:33

Magistrs rakstīja: Gazelei nav ne vainas. Viena piegādes firma jau gadus piecus tādu izmanto. Protams, lieliem nobraukumiem viņa neder, kautgan pa Maskavu kā mikriņus viņas dzenā tikai tā.

Esi braucis tādā maskavas mikriņā? Es esmu... paldies, bet šeit tādā iekšā nekāptu, ziemā vispār temp. tik pat cik ārā. Reāli arī detaļas krievijā tām ir pa lēto.

Un kam vajag likt MB dīzeli, ja Sprinteris ar tādu jau ir aprīkots? Plus vēl CSDD pārbūve...

A6 07.02.2007 10:47

Edvin rakstīja: NU man ir tā iespēja braukt ar gazeli - nezinu, kas tur var lūzt(tur nav kam lūzt) rūsa - da poh tur rāmis kā gazonam, kā arī pārkraut viņu nav iespējams - ir indikators, kad resoras uz otru pusi lieca.

Vienīgā vājā vieta - sajūgs un tas, ka ir benzīndzinējs, bet tā 2 tonnas uz krūts ņem un 140iet

Tad turpini braukt, bet nevajag cilvēkiem mēģināt iestāstīt to, ka šis auto ir pirkšanas vērts. Labāk braukt ar 10 gadus vecu LT vai Sprinteri nekā jaunu gazeli. Man žēl, ka Tavs darba devējs to nesaprot.

A6 07.02.2007 8:07

deksters rakstīja: Nē,nē...ir tāda suga,kuri,atvainojiet,kaku ir gatavi apēst,ja vien tajā ir atlicis vēl kas noderīgs....

Labs...

A6 07.02.2007 8:04

sintris rakstīja: 007 pasteidzās atbildēt manā vietā.

Gribēju minēt šitos pašus divus no luksīgā gala un piebilst,ja domā,ka varēsi savākt,protams, tad paņem WRX Imprezu vai EVO - tad ,VWfan,Tavas domas par braukšanas kvalitāti un iespējām mainīsies vairāk nekā no 1,9TDI Passata.

Es VWfanam varu uz dienu izīrēt savu carlos sainz ceilcu, domāju, ka viņam nemaz nevajag EVO dot, jo pirmkārt viņš sajuks prātā no pāatrinājuma un dinamikas, bet otrkārt viņš kā lēns braucējs vienkārši nesavaldīs to mašīnu.

A6 06.02.2007 20:31

VWfans rakstīja:

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

Nevajag jaukt divas lietas: auto apkopes un uzturēšanas izmaksu aprēķinu ar stulbumu.

Kur tu esi redzējis, ka viņš taupa uz auto apkopi vai uzturēšanu?

Viņš dara, to kas attiecīgajam auto nepieciešams par attiecīgo cenu....

Kolumbam taisnība. Neesmu no tiem, kas taupa uz riepām. Runa bija tikai par to, ka man nevajadzēja pirkt 1,7 CDTI, ja lētākais 1,3 CDTI pilnībā apmierina manas vajadzības. Tāpat es nepi$u santīmu ekstrēmi, piemēram, atsakoties no kondicioniera. Man to gribējās, un es to pasūtīju.

Šeit var redzēt, ka Merivai tieši mazajam dīzelītim ir viszemākās apkopes izmaksas starp visiem Merivas motoriem:

company.adamauto.lv/...

Turklāt dažādiem cilvēkiem ir atšķirīgs temperaments, un es piederu pie mierīgiem braucējiem, kuri nav noskaņoti uz šosejām pārkāpt ātrumu. Tādējādi man tās apdzīšanas reizes sanāk reti, un tādos ātruma diapazonos, kādos man vajadzīgs paātrinājums, Opel-Meriva ar 1,3 litru dīzeļmotoru ir pietiekami žiperīga. Piemēram, manam auto, ja pārslēdz no piektā pārnesuma ceturtajā, ir labs paātrinājums no 65 līdz 100 km/h, no 75 līdz 110 km/h un tamlīdzīgi. Savukārt tās mašīnas, kas brauc ar 85 km/h un ātrāk, es nesaskatu vajadzību apdzīt.

Savukārt pilsētā ātrumos līdz 60-70 km/h uzrāviens daudz neatpaliek no pārējiem vidēji dinamiskiem auto. Vajag tikai enerģiski darboties ar pedāļiem un štepselēt ātrumus, un braukšana izdodas pavisam normāli. Galu galā dažādiem ,,bulku vāģiem,, tiek piedāvāti vēl pieticīgāki dzinēji attiecībā pret šo auto masu. Un neko - šie auto tāpat kust un nogādā cilvēkus un kravu tur, kur nepieciešams. Piemēram, palielajam Fiat-Doblo kuslākais benzīnnieks ir 1,4 litru ar 77 zirgspēku jaudu, vājākais dīzelis 1,3 litru ar 85 zirgspēkiem. Masīvajam Volkswagen-Caddy citu motoru starpā tiek piedāvāts benzīnnieks ar 75 zirgspēkiem un dīzelis ar 69 zirgspēkiem.

Man nevajadzēja pirkt Merivu ar niknāko 1,7 litru 100 zirgspēku dīzeli, jo šāds auto ir par 455 latiem dārgāks un tērē par 6% vairāk dīzeļdegvielas nekā 1,3 CDTI. Ja līdz šim es par degvielu esmu iztērējis ap 500 latiem, tad ar Merivu 1,7 CDTI tie būtu 530 lati. Esmu ietaupījis 30 latus, par kuriem tagad varēšu nopirkt kaut ko citu, piemēram, noīrēt uz diennakti lielisko Volkswagen-Passat 1,9 TDI.

Katrā ziņā man un citiem ,,opjiem,, Meriva ar 1,3 CDTI motoru ir īstā izvēle. Savukārt, tie kas grib regulāri paātrināties no 90 km/h līdz 130 km/h, lai ņem Merivu 1,7 CDTI.

Zini man liekas, ka Tev tomēr ir iztrūkums... galvā. Kāda jēga visu gadu un pēc tam vēl dažus kaut ko taupīt lai iztērētu ietaupīto piemēram īrējot pasātu... nesaprotu. Pieliekot drusku vairāk naudas Tu varēji nopirkt normālu mašīnu, un nebūtu nekas jāīrē... un tas teksts par Tavu braukšanas stilu... dēļ tādiem kā Tu arī rodas bīstamība uz šosejām.

A6 06.02.2007 15:05

kolumbs rakstīja: Reālākais apkopju izmaksu samazinājums varētu būt izkost Eiropas savienības normatīvo aktus un apkopes veikt pie jebkura kvalitāti nodrošinoša speciālista. Normatīvie akti jāizpēta, lai varētu argumentēt dīlerim, ja tas negrib kaut ko garantijas laikā novērst bez maksas, aizbildinoties, ka kāds cits veicis apkopes...

Principā ir tā, ka šobrīd Tu vari jaunu mašīnu ar garantiju pirkt jebkur ES un tas, ka neesi auto pircis LV nebūs šķērslis apkopes un garantijas remontam jebkurā dīlerservisā šeit un otrādi. Bet iespēja, ka garantijas laikā Tu apkopes varētu taisīt "Servisā pie Vaņas" es domāju ir izslēdzama.

A6 06.02.2007 14:40

kolumbs rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

Nevajag jaukt divas lietas: auto apkopes un uzturēšanas izmaksu aprēķinu ar stulbumu.

Kur tu esi redzējis, ka viņš taupa uz auto apkopi vai uzturēšanu?

Viņš dara, to kas attiecīgajam auto nepieciešams par attiecīgo cenu....

Bet kur ir stulbums? Nu labi varbūt ar tiem filtriem pāršāvu pār strīpu, bet pārējais - ir reāli izdarāms.

A6 06.02.2007 12:35

_PN_ rakstīja: VWfan, tu labāk parēķini cik ietaupīsi, ja autiņam veiksi tikai katru trešo apkopi.

Vēl jau baigi ietaupīt var lietojot visu gadu M+S riepas (montāža, viens komplekts), tad arī viņam vajadzētu padomāt par dīzeļa iepirkšanu no malas, un tad jau riktīgi pa lēto, bet pēc garantijas laika beigām lai apkopes un remontus taisa pats, bet filtrus maina tikai kad iepriekšējais aiziet ciet. Ja viņš šito visu ievēros būs baigi daudz santīmus iep****.

Vispār fan vairbūt vari veikt tādus aprēķinus ko????

A6 06.02.2007 11:45

_PN_ rakstīja:

A6 rakstīja:

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

Tevi ir bijis tāds? Vai tikai viena tante teica...

Klau man tāds nav, bet darbā savulaik bija firma, kas pārvadāja ikdienā preces ar 10 tādiem skaistuļiem, nu zini pat šoferi bija grūti uz tiem atrast, bet tas ka nemitīgs remonts un bezjēdzīgā cīņa ar rūsu ir ikdiena bija diezgan labi redzams. Ne velti tās mašīnas tālāk par 250 km no rīgas parasti nebrauca...

A6 05.02.2007 21:44

sintris rakstīja: Kuš,kuš..........

Ne V12 no Q7 ,ne V10 no Touarega nav ne nikns,ne mežonīgs. Es kādreiz domāju ka milzīgs tilpums un griezes moments ir kas īpašs,tak mainīju uzskatus pēc pavizināšanās pasažieru beņķī blakus labam Latvijas rallistam ar EVO 7 ( ielas versiju) . Sportsmens par manu zaļgano ģīmi smīnēja un stāstīja ka esot stiepis labi ja ar 75% atdevi no max šim vāģim, bet kaujas zirgs vispār divtik krāšņu iespaidu radot. Man gan pilnīgs auts iestājās no tām pašām 3/4 iespējām.

Paga, paga Tu te runā par sporta auto... nejauc ielas auto ar labu dinamiku, līganu gaitu utt ar sporta, nu labi gandrīz sporta EVO.

A6 05.02.2007 21:41

_PN_ rakstīja: www.gaz.lv/...

par lietota mēsla cenu sanāk pilnīgi jauns

Vēlu veiksmi un daudz remonta jau pēc pirmā tūkstoša

A6 05.02.2007 20:22

VWfans rakstīja: Manā skatījumā priekš Latvijas apstākļiem Opel-Meriva 1,7 CDTI ir pietiekami nikns auto, jo tā motors attīsta 100 zirgspēku maksimālo jaudu un cienījamu 240 ņūtonmetrus lielu maksimālo griezes momentu. Savukārt priekš Latvijas V10 TDI ir izvirtība. Ja runājam par Touaregu, tad tam pilnīgi pietiek ar R5 174 zirgspēku TDI.

Nu zini beidz gvelzt muļķības. Man ir Audi 2.5 TDI V6 180 zirgu motors. Pietiek normālai braukšani, bet teikt, ka tas ir nikns vai varbūt mežonīgs neatļaujos.

A6 05.02.2007 17:16

VWfans rakstīja: Ja būtu auto ar 1,7 CDTI nikno dīzeļmotoru, tad vajadzētu 1 litru vairāk eļļas, kas maksātu 5,90 latus...

Bāc, gandrīz nobijos.... niknais dīzeļmotors... saprastu ja būtu runa par Audi V12 6,0 TDi...

A6 05.02.2007 11:14

Ideots rakstīja: cik nozīmīga ir abu modeļu cena līdzība, ja Sprinterim būda apsildās no salona pēčkas, bet VW nē ? ziemā to laikam var novērtēt vislabaķ....

Cik Sprinteris varētu būt dārgāks apkalpošanā?

Par to apsildi... ziemā ja gribēsi siltumu kravas telpā (izolētajā variantā) tomēr būs jāinvestē autonomā apkurē (ap 700 LVL).

Tīri subjektīvi man labāk patīk LT, arī dzinējs manuprāt ir ekonomiskāks un uzticamāks (dzinēji šiem auto atšķiras no MB). Par rūsēšanu... tas man liekas ir aktuāls abiem modeļiem.

A6 05.02.2007 9:56

TDI rakstīja:

columbia rakstīja: Es te runāju par busiem ar ko ir bijusi darīšana, viņi pat nav salīdzināšanas vērti, jo Jumperis ir darba zirgs, bet VW ir virāk kā vieglais. Par 100000 ir garām teikts, jo mans bijušais Jumperis vēl joprojām ripo manā darba vietā, šobrīd viņam noskrējiens ir 460000, pats nobraucu 150000, pie 270000 nomainījām turbīnu un vēl visādus krikumus par diezgan ksāja ap 400 Ls.

Šobrīd jau 1,5 gadus braucu ar T5, nobraucis esmu 85000 un remontēts vēl nav tikpatkā nekas, par maziem remontiņiem uz stundu es nerunāju. Ar bailēm gaidu garantijas beigas, tad varbūt arī sāksies, bet varbūt arī nē. Jā starp citu T5 vājā vieta ir kārba, jācenšas vēl pa garantiju nomainīt.

Runājot par Sprinteri, pieļauju, ka viss atkarīgs no kopšanas, un pašas mašīnas, kā jau teicu sev apkārt zinu trīs, vienam ir 90000, tas ir rekordists servisa apmeklējuma ziņā, trīs gadu laikā nav bijis mēnesis, ja viņš nav apmeklējis servisu. Pārējie divi, pareizāk sakot nu jau viens, jo otrs tika novākots pagājušo nedēļ, ir tā kā ir, katrā ziņā remontējas krietni biežāk kā es kādreiz ar Jumperi. MB vienīgais labums un mašīnas pluss ir motors, jo tas patiesi ir ilgdzīvotājs, esmu dzirdējis, ka ejot ļimonu un arī nekas, bet pārējais ļoti klibo.

ak ta jumperim ailas boxterim ailas dukakaalim , 98' kaarba ir taa stipraa vieta un xadene katru gadu nau jaapaarlasa , motors lec kaa bitiite , buuda diagonaali neshkjobaas un veejstiklu nepleesh utt .superduper businjsh

vaj tik tu , draudzinj , neesi citroonu tirgotaajs jo veel kaadu tikpat laimiigu jumperjuuzeru nau gadiijies sastapt

Nedomāju, ka viņš tirgo citronus. Drīzāk ir šoferis un šoferim ir pofig cik kas maksā galvenais lai ripo. Viņam nav starpības vai par remontu samaksā 100 vai 1000 jo kāposts tāpat nav viņa.

Tāpēc arī viņam atsauksmes ir labas, jo par remontu nav jāsatraucas. Es ļoti labi zinu ko nozīmē super piekare, fantastiskais kravas nodalījums (ar "lieliskajām durvīm"), un tā visa remonta izmaksas. Protams turbīna 600 Ls - sīkums, kapeikas, bet ja zinam ka Sprintera turbīna maksā 400 Ls? Plus vēl šādi tādi dārgi sīkumi vismaz 3 X gadā. Nevajag dzīt demagoģiju par citronu lieliskajām īpašībām.

A6 04.02.2007 21:24

columbia rakstīja: Nu ko, varu Tev teikt, ka no 2000 gada braucu pats ar Citroen Jumper, tad ar VW T4 un šobrīd ar VW T5, varu teikt, ka Jumperis ir tāds riktīgs darba zirdziņš, ja Tev ir nepieciešamība vest lielgabarīta mantas, jo tik daudz VW Tu nesaliksi. Jumperis ir izturīgāks krietni par VW, bet, ja kas plīst, tad jārēķinās ar palielām izmaksām. VW ir salīdzinoši lētāks. Sprinteris ir diezgan garām, jo zinu vismaz trīs cilvēkus, kas brauc ar tādiem un no servisa nelien ārā, tad jau labāks un izturīgāks ir vecais, liekas 208 vai kas tamlīdzīgs, bet tā jau ir vēsture. Renault ir garām, Tranzīts ir ļoti garām, par Boxeri diemžēl neko nezinu, t.i. nevienam paziņam tādu nav un tāpēc neko labu vai sliktu pateikt nevaru!

Mans ieteikums Tev ir tomēr VW, ja nevari atļauties T5, tad vismaz T4, jo tā ir pārbaudīta vērtība, jau labu laiciņu! Man te ļoti daudzi ar tādiem brauc un ir ļoti apmierināti!

Paklau ir drusku nekorekti salīdzināt T4 un T5 ar Jumper. Tie nav vienas kategorijas busi.

Bet Citroens ir viens kārtīgs braucamais līdz 100000, tad sākas remonts, dārgs un ļoti dārgs, pie tam detaļas lietotas ir švakas, bet jaunas dārgas, ko gan nevar teikt ne par VW LT ne MB Sprinter. Pie tam ir redzēts BRC Sprinteris ar 850000 km un rūc kā puķe.

A6 04.02.2007 20:27

Viennozīmīgi vai nu MB Sprinter 311, vai VW LT35. Citu alternatīvu būtībā nav. Franču auto nav mašīnas, pie tam lietotas parasti ir stipri problemātiskas, bet fords ir fords - skaļš bez vismazākā komforta, pie tam manuprāt izskatās nekā.

Man pašam ir bijusi pieredze ar VW LT35, gan jaunu, ga 5 gadus lietotu. Varu teikt tikai labākos vārdus par abiem gadījumiem. Remonti arī vairs nav problēma, degvielas patēriņš arī saprātīgs. Vienu vārd sakot darba zirgs

A6 04.02.2007 19:31

nuhajs rakstīja:

Dzonijs_007 rakstīja: es ar to nesaprotu peec maniem ~ apreekiniem sanaak ka tiek iepis.ta kapeika kaadi 45-50 saņi uz 100KM ( ja saliidzina ar 1.6 motoru) nu labi tie ir 5 LVL uz 1000KM vai arī 16*5=~80LVL gadā. Nu nezinu man tas šķiet vienk. smieklīgi. Un ir vēl viens Bet tie ietaupītie 80LVL nav jau tīrais ietaupījums tur vēl atmīnusojas tas ka ikmēneša maksājums lielāks jo autiņa cena bija lielāka remonti un apkopes dārgākas.

Nu nez es vienk. nesaprotu....

Nemoci galvu,pamācies labāk himnu.

Pie tam, šis aprēķins balstīts uz to, ka remontu nebūs... kā zināms, tad opel ir 2 gadu bez nobraukuma ierobežojuma garantija. ir naivi domāt, ka pērējos 6 gados nekas nebirs. ir zināmi gadījumi, kad sūknis ir jokt 3 gadus vecam auto ar mazu nobraukumu. un ja vēl ņemam vērā to, ka manuālī ierakstītais patēriņs parasti nepiepildās...

A6 04.02.2007 19:08

VWfans rakstīja: Es esmu viens no tiem 222 Adam Auto klientiem, kas izvēlējušies Opel-Meriva. Nobraukums sasniedzis 16280 km, auto aizvien ir baudāms.

Paklau, vai vari tagad pamatot kādēl bija nepieciešams pirkt dīzeli? Man ikdienā kā papild pienākums ir jāuzrauga 25 vieglās automašīnas, un zini man kaut kā nav sanācis atrast izdevīgumu dīzelim ja nobraukums jaunam auto ir mazāks par 60000 gadā.

A6 01.02.2007 12:59

Bāc, tūlīt te sāksies ņirgāšanās...

ESP ja deg panelī, tad ir atslēgts. Iedarbinot mašīnu tas ieslēdzas automātiski.

A6 22.01.2007 11:16

Man gan liekas, ka padārgi... pasāts maksā gandrīz to pašu, un arī ar 180000

A6 10.01.2007 9:54

mx_black rakstīja: aa, tu laikam gribeeji pateerinju saciikshu rezhiimaa... nu tad jaaskataas peec taa, ka shogad palielinaaja baakas tilpumu liidz 550l, tad paskatamies cik ir garaakais aatrumposms un izdalam.

Paga, paga man šķiet, ka viņi degvielu pa ceļam papildina kontrolpunktos. Jeb tā nav?

A6 09.01.2007 11:46

cekamens rakstīja: Tātad pērku

VW Passat '98,99

1.9TDI 110Zs motora kods AFN

Sedans

krāsa praktiski jebkura, neder tikai balta

mehāniskā ātrumkārba

ja laba cena tad var piedavat ari '00,01 gada modeli

Varu pārdot divus... sametini kopā un būs viens labs

Motori arī atsevišķi nav lietojami, bet ja saliksi virzuļus un mazāk nokarsēto galvu no viena uz otras, tad miljonu vēl nobrauksi.

Bet ja nopietni: iekāp lidmašīnā un aizbrauc uz Vāciju, tur ir daudz lielāka izvēle...

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti