Magistrs rakstīja: A ko darīt, ja pirksti vēdeklī jau kopš dzimšanas?
Man sāk likties, ka visiem tiem jauno "auto" pircējiem laikam ir palikusi kāda psholoģiska trauma no PSRS laikiem, kad 412ā maskavieša iegāde bija notikums uz kuru nāca skatīties visa ģerevņa... tā manuprāt ir vienkārši tāda apliecināšanās metode, nu tipa "redz man ir nullīte"...
Man tagad ir 5 gadus vecs AudiA6 ar kuru braucu jau vairāk par gadu, drīz domāju pārdot un tēmēju uz mašīnām kuru cena ir 22-25k EUR, bet man ne prātā nenāk skatīties kaut kādu tur jaunu mazdu vai fordu. Es nopirkšu Vācijā no zolīda kantora pāris gadus vecu A6 un ticiet man tas ne par kapeiku nebūs sliktāks par jaunu fordu, vēl vairāk pēc pusgada braukšanas ar jaunu auto saproti, ka pirmā eiforija par "nullīti" ir garām, bet es mierīgi turpināšu braukt un priecāties par kvalitatīvu auto.
kolumbs rakstīja: p.s. jauno auto noliedzējiem iesaku palasīt te pat lasāmo diskusiju par A6 automāta maiņu un ar to saistītajām izmaksām. Būtu jauns - būt garantija vai visticamāk tā nenotiktu...
Jā, jā kā tad nenotiktu... notiek un kā vēl, bet dažu reizi paglābj garantija, bet ja tā beigusies... ej nu sameklē Citrona C4 automātu - labu, lietot par sakarīgu naudu... nu protams var jau nopirkt jaunu... bet ko tas maksās.
Un par tām lietotajām mašīnām... arī tās ir dažādas un nopirkt auto var dažādi. Kā jau teicu iepriekš mans viedoklis ir, ka lietots auto jāpērk tikai ārpus Baltijas, principā Vācijā. Nevajag iet uz Hamburgas rumbulām, bet aizbrauciet uz ALD vai tamlīdzīgām vietām. Es piemēram jau kuro mašīnu pērku konkrēti vienā kanotrī, arī mani draugi tāpat. Pārsvarā tie ir dīzeļi un Audi vai VW. Nekādu problēmu nav bijis ne ar dzinējiem, ne arī kādi citi brīnumi izlekuši. Arī nobraukums ir reāls, nu piemēram 2003 gada A6 1,9 TDI bija 2006. gada jūnijā 190tkm.. un mašīnai nav nekādas vainas, bet šobrīd ir nobraukti 35tkm...