iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 10.04.2008 14:04

Neticu ka atgāzu normu dēļ to motoriņu lika - kad nebija vairs, kas sponsorē, pārtrauca ražot, ne jau dēļ atgāzēm

--------------------------

Principaa deelj atgaazeem arii bija - peec Vaacijas apvienoshanas arii ex-DDR pusee staajaas speekaa Rietumpusee jau ierastaas atgaazu normas. Uz jau sarazhotajiem auto taas neattiecaas, bet jaunus auto ar divtaktniekiem razhot vairs nedriiksteeja.Taa ka slavienie un ilggadiigie DKW produkti beidza savu eksistenci, atdodot vietu VW 4-taktu dzineejiem, aizko peechaak abas autoruupniicas izbeidzaas kaa shjira ...

Crankshaft 10.04.2008 12:12

palasot wikipeediju top zinaams, ka duroplasts tiek izgatavots no visaadas vecas vilnas utml atkritumiem, aiz kam nev ne sadedzinaams(toksisks) ne aprokams...

bet eest varot, ko uzskataami pieraadiija cūka Kusturicas filmaa "melnais kaķis/baltais kaķis"

========================

Vispaar tas materiaals tieshi taa arii saucaas, izejvielas:visaadi tekstilruupnieciibas atkritumi (t.s. izsukas) plus fenola svekji. Trabants bija klasisks FWD, tieshs mantinieks 1930-o gadu DKW, arii dzineejs bija preciiza DKW dzineeja kopija, taapat, kaa Wartburgiem. Standartaa Trabantiem bija kaadi nepilni 30 ZS, bet DDR laiku chaklrochi izzhmiedza no shitiem riikiem azh >70 ZS. A tas jau bija cieniijams riiks...slavenaakais no piljiitaajiem bija viirs uzvaardaa Assmann, vinja gatavotie Trabanti gaaja virs 200 km/h. Vinja gatavotu verkji ir naacies savulaik redzeet socvalstu rallija kausa posmaa Igaunijaa...tas toch izklausiijaas peec lidojoshaa motorzaagja, bet gaaja ne pa jokam

Crankshaft 01.04.2008 17:43

ja nu kas ne Reno bet -the very successful Traction Avant cars were introduced by Citroën of France ...

------------------------

Oi, atvainojos, te tika taureets Reno, Reno, laikam biju iecikleejies Protams, Citroen, franchu bandiishu vaagjis

Bet incanti, kuraa gadaa tamie shveicieshi ir it kaa izgudrojushi? No beernu dienaam atminu, kaiminjam bija ~1930. gadu razhots vaacu auto ADLER, ar FWD. Tiesa tie FWD arii atshkjiiraas viens no otra, saakot ar TRIPOD sharniiriem un dubultkrustinjiem, kameer izgudroja LOBRO un BIRFIELD sharniirus, taa sauktaas "granaatas"

Crankshaft 01.04.2008 15:06

Centis_Nuudele

01.04.2008 14:57

FWD arī esot renaulta izgudrojums.

Visas ģešofkas nāk no renaulta.

----------------------

Vai tu domaa slaveno Traction Avant? Vispaar tobriid FWD autinji bija i vaacieshiem, i chehiem...Renault paceela to lietu jaunaa kvalitaatee, tas jaa

Crankshaft 01.04.2008 13:25

Nutad esi līdz galam precīzs, einštein.

Tātad saskaņā ar tavu teoriju pie atlaista gāzes pedāļa jeb praktiski aizvērta droseļvārsta dzinējā kompresija būs tuvu nullei, jo nevar taču iedabūt to nolāpīto gaisu cilindrā iekšā, ja ir aizvērts ieplūdes caurums, ko?????

--------------------------------------

1. Eksistee taada lieta, kaa tukshgaitas sisteema, teoreetiski gaisu dzineejs pietiekamaa daudzumaa vareetu sanjemt arii caur turieni;

2. Visiem kompresiometriem, ar ko bijusi dariishana, manuaalii rakstiits "meeriit ar nospiestu gaazes pedaali" , taa ka te jautaajumi nerodas - meeriishanas procesaa janodroshina optimaalais iespeejamais gaisa daudzums, kursh iepluust cilindraa. Meeriijumi (skraapeejumi uz kartiites) vispaar arii uz aci atshkjiiraas pie atveerta / aizveerta droseljvaarsta. Diizelim, protams, savaadaak, tam, teelaini izsakoties, pedaalis ir "griidaa" visu laiku. Aizko vaarsts iepluudee dzineeja avaarijas noslaapeeshanai veel bija ari, piemeeram, 1980-o gadu beigu Mercedes diizeljiem.

Crankshaft 01.04.2008 11:50

Seene rakstīja: . gaisam kļustot retinātākam, samazinās kompresija

einšteins....

====================

Nu preciizaak buutu, nevis kompresija (pakaape) samazinaas, bet saspiestaa gaisa spiediens cilindros, kaut iisteniibaa tas pats vien ir Gaisa, ko iesuukt dzineejam, ta ir mazaak. Shii iemesla pec jau savulaik aviaacijas virzuljmotoriem ieviesa turbokompresorus. Bet nu reaktiivie / turboreaktiivie dzineeji attiistiijaas taadaa tempaa, ka shaadas versijas kljuva nevajadziigas. Muusdienu virzuljnieki (mazaa aviaacija) nemeedz lidot tik augstu, lai vajadzeetu kompresorus.

Crankshaft 31.03.2008 19:16

2.Pretseera piedeva taa DD sastaavaa iisti nav - driizaak pret dazhaadaam skaabeem, kuras rodas motorellaa. Ir taads parametrs motorellaam, TBN (kopeejais baazes skaitlis, jeb saarmainiiba). Shodienas auto diizeljellaam shis skaitlis ir 7 ...8 mgKOH/g, ja lieto mazseera degvielu (0.05%), ja degvielaa seera ir vairaak, jeb paredzeeti pagarinaati ellas nomainjas intervaali, tad TBN jau ir 12 ...15. Kronis visam ir lielie kugju diizelji, kuri straadaa ar mazutu - tur TBN sasniedz 50 ...70 mgKOH/g. Ir gadiijies redzeet M412 dzineeju, kuraa bij saleejushi uz kugja nosperto motorellu ar TBN = ~30. Alumiinija detaljas bij burtiski izshkjiidushas, ellas kanaali blokaa bij bezmaz iikshkja resnuma diametraa Taa ka katraa vietaa sava ella un jautaajumi nerodas

Crankshaft 31.03.2008 14:32

Nezināji?

Krievu laikos, kad vispār eļļas bija sūdīgas un tās pašas deficīts, bija atsevišķas eļļas dīzelim un bendzīnniekam.

==========================

Arii tagad ir motorellas tikai benziinniekiem un tikai diizeljiem, lielaakaa dalja , protams, ir universaalas Padomju laikos pamataa visu noteica piedevu tehnologjijas - PSRS bik atpalika to veidoshanaa, attieciigi galaprodukta kvalitaate bij zemaaka, nekaa Rietumos, tas gan bija atkariigs arii no razhoshanas vietas.Juutami labaakas kvalitaates ellas, nekaa citi, razhoja, piemeeram Maskavas NPZ...

Dīzeļeļļa atšķīras ar speciālu pretsēra piedevu. Protams, ja viņa bija jauna nevis reģenerēta, ja bija uzražota atbilstoši standartam, ja,ja......

1. Regjenereetas ellas nebuut nav sliktaakas, vismaz pie shodienas tehnologjijaam vairs nee

2.Pretseera piedeva taa DD sastaavaa iisti nav - driizaak pret dazhaadaam skaabeem, kuras rodas motorellaa. Ir taads parametrs motorellaam, TBN (kopeejais baazes skaitlis, jeb saarmainiiba). Shodienas auto diizeljellaam shis skaitlis ir

Crankshaft 03.03.2008 12:38

Paskaidrojiet idiotam, ko nozīmē aizdedzes moments dīzelim ?

------------------------------

Diizelim vispaar ir iesmidzinaashanas saakuma moments, kuru arii meera, vien biezhi peec analogjijas ar benziinniekiem to sauc par aizdedzes momentu

Crankshaft 22.02.2008 17:17

spok5

22.02.2008 15:34

Es tik ceru, ka tas izdevums spēs adekvāti par to maksāt un viduvējais latvijas McKaka to ievērtēt...

------------------------------

Par apmaksu solaas buut pienjemami ...par ieveerteeshanu vareetu buut tas gruutaakais, jo pamataa esmu sacereejis visaadus seminaaru materiaalus utt., tobish ljaudiim ar priekshzinaashanaam, kaut minimaalaam. A te vajag "plasham lasiitaaju lokam" Proveesim ...apriilii skatiisimies, kas sanaak, tjipa romaans buus turpinaajumos, tjipa seriaals "Dzineeji arii raud" , vai "Verdzene aatrumkaarba"

P.S. Ar atgriežšanos no "turienes"

------------------------

Paldies Tas priecee, principaa beidzot bija veerts

"atgriezties"

Crankshaft 22.02.2008 13:36

Kur jūs tādus ciparus rāvāt???????

Cipars 20 tas ir slikti.

Jo mazāks otrais cipars jo sliktākas eļļošanas īpašības.

--------------------------------

))) Kaa jau te ieprieksh ljaudis smeeja, es arii smeju Otrajam ciparam tieshaa veidaa ar elloshanas iipashiibaam nav nekaada sakara - vienkaarshi dzineeja konstrukcijai jaabuut piemeerotai paredzeetajai ellas viskozitaatei Ne velti sho xW-20 ellu ofensiivu pirmie saaka amerikaanji - jo shkjidraaka ella, jo mazaaki zudumi dzineejaa, bet ne katraa! Taapeec jau ellaam ir vairaaki raksturlielumi to veerteeshanai, ne tikai plika viskozitaate pie 40C/100C. Starp citu, paziistamaa KAMAZ ella arii ir SAE 20, pareizaak sakot SAE 20W20...

Pirmais cipars nozīmē to cik eļļa ir šķidra, bet otrais cik viņa ir eļļojoša. Un jo mazāks cipars jo lielāku spiedienu vajag lai novērstu detaļu berzi.

======================

Berzes noveershanai spiediens nah nav vajadziigs, vajadziigs pietiekams ellas daudzums, visu paareejo izdara ella pati un roteejoshaas detaljas. Ir taada zinaatne "hidrodinamika" ... spiediens vajadziigs vien taapeec, lai speetu izspiest caur klokjvaarpstas pamatgultnjiem uz klanju gultnju kaklinjiem, citaadi vajag tikai razhiibu. PORSCHE 917 saciikshu auto ellas padeve bija organizeeta pa tiesho uz klokjvaarpstu, resp. atseviskja padeve uz pamatgultnjiem un klanju gultnjiem. Rezultaataa nepiecieshamais ellas spiediens pilnas jaudas rezhiimaa bija vien ~1 atmosfeera Toties jaudas ietaupiijums 4 vai 5 ellas suuknju darbinaashanai (spiediena radiishanai) - >20 ZS. Taadi tie piiraagi.

Iespeejams , driiz saakshu publiceet rakstu seeriju par elloshanas utt. teemaam kaadaa preses izdevumaa. tad varees palasiities smalkaak

Crankshaft 21.02.2008 15:42

17 gadu vecam auto liet 0W un 5W nav prāta darbs. Ja vien motors pēc pilnās kapitalkas. 10W, 15W tas ir labākais variants.

-----------------------

Vispaar ne tik svariigi ir tie cipari 0W un 5W, visai buutisks ir arii otrs skaitlis, aiz striipinjas. ne jau velti modernajaam motorellaam, kuras praktiski visas ir 0W-30 vai 5W-30, ieksh USA jau "jaunais vilnis" ir 0W-20 un 5W-20, praktiski visaam ir speciaali piemineets, ka , piemeeram, vecaaku konstrukciju (nevis ar lielu noskreejienu!) dzineejiem nav piemeerotas. taa ka arii vecaakam auto var mieriigi lietot 5W-30 vai 5W-40, ja nav augshmineetaa ierobezhojuma, starp citu, arii piedevu deelj.

Ir mineraalellas arii ar viskozitaati SAE 0W-30

un aizmirsi tai minerālai eļļai cenu pateikt,čalis vairs negribēs sev pašu labāko eļļu liet.

--------------------------

nav tik traki, krutaakaas sinteetikas ir juutami daargaakas, iipashi modernajiem MB, BMW, VW, Audi paredzeetaas ...shiis mineraalenes ir nomenklatuuraa jau sen, vismaz gadus 20, tikai shitais regjionos vinjas neizplatiija, bet, piemeeram, Grenlandee )) Pie taadas ziemas kaa tagad tak visas vecaas kjerras atnjirgtos

Crankshaft 21.02.2008 12:21

10W40 ir pussintētika. Minerālenes viskozitāte ir 15W40.

------------------------

Vispaar jau muljkjiibas )) Viskozitaates klase nekaadaa veidaa preciizi nenoraada uz baazes ellas tipu. Ir mineraalellas arii ar viskozitaati SAE 0W-30

Crankshaft 12.02.2008 14:30

schizo

11.02.2008 21:21

Vāciski ar diviem, novīsti!

_____________

))) Njaa, Parteigenosse Schizo, bet starp "A" burtu un vaardu "Klasse" vaaciski prasiitos domu ziime, turklaat vaards "Klasse" ar lielo burtu ))

Vai ta webaa nevar atrast nekaadus topikus par teemu? Sevishkji vaacvalodiigos saitus.

Crankshaft 01.02.2008 16:23

Magistrs

01.02.2008 12:15

Un kur tad problēma - iegāz vieglajam smagā eļļu un brauc 100 000 bēdu nezinādams.

---------------------------

Njaa, ir redzeets viens otrs vieglaa dzineejs peec smago diizelju ellas lietoshanas ))) tas, kas no vinja palicis, pareizaak !

Crankshaft 01.02.2008 12:10

Magistrs

01.02.2008 09:38

Normāla obkatka.

---------------------------------

Nu vispaar jau 40 000, ja runaajam par vieglo auto vai taada izmeera, ir daudz par daudz Autorazhotaaji lielaakoties iesaka "negriidot" gaazpedaali pirmos 10 000, peec tam var maukt. Savukaart par vislabaako dzineeja kondiicijas laiku uzskata intervaalu starp 20 000 un ~120 000 km...

Skānijai eļļa jāmaina ik pa 70 000. Domājiet, ka tur tā eļļa daudz atšķirās no vieglo eļļas?

---------------------------

Prichom te Scania un kaadeelj tik mazs intervaals? Ir auto, kam ellas mainja paredzeeta ik pa >100 000 km, protams, ja lieto UHPD ellas. Vecs Scania modelis?

Domājiet, ka tur tā eļļa daudz atšķirās no vieglo eļļas?

----------------------------

Atshkjiriiba ir kapitaala un totaala! Ar vieglajiem auto paredzeetu motorellu tu visdriizaak kompleksi atkausi to HGV dzineeju )) vari meegjinaat padomaat, kaadi parametri iisti atshkjiras vieglo un smago diizelju elljaam ))

Crankshaft 30.01.2008 13:15

Ja kas, fūrēm ir palēninātāji tiltos. Fūres vispār bremzē interesanti. No sākuma bremzē piekabes riteņi, pēc tam pārējie+palēninātāji.

....................................

Paleeninaataaji tiltos? Hmm, kaut kas jauns...Fuureem u.c. lielkravas auto izmantotie paleeninaataaji (retarderi un intarderi) ir sajuugti ar paarnesumkaarbu vai ievietoti tajaa iekshaa. Vecaaku izlaidumu auto meedz buut arii paleeninaataajs, t.s. motorbremze, kursh izpildiits kaa klape uz izpuuteeja Bremzeeshanas algoritms smagajiem tieshaam meedz buut interesants - gan ar pastiprinaatu bremzeeshanu piekabei (advanceetaakaas versijaas fikseejot un ieveerojot piekabes slodzi uz ass), gan ar vieglu piekabes piebremzeeshanu, ja iesleegts paleeninaataajs, = veel visaadi pribambasi, tjipa ABS utt.. Bet par paleeninaataajiem tiltos kaut kaa nav dzirdeets, par blokjiem gan - izmanto, lai noveerstu t.s. "diferenciaalja efektu".

Crankshaft 30.01.2008 12:50

Lūdzu padomu. auto mersis E 2001g 3.2cdi. Kārbā pats mainīju eļļu un no kārbas sanāca noliet 2litrus. veikalā teica, ka ar muftu kopā saiet 9litri. servisos saka ka noliet varot 50%eļļas. tātad sanāk ka man ir jāpielej 4,5litri.tātad no tā izriet ka man kārbā līdz šim bija trūcis 2,5litri ? eļlas ščupa kārbai diemžēl nav. protams ka braukšu kaut kur lai kāds pārbauda,bet pagaidām var'būt kāds zin ko un kā tur īsti ir. ?

--------------------------------

1. Atkariibaa no taa, kaa shii tipa kaarbaa risinaats hidrotransformatora novietojuma un taa blokjeeshanas vadiibas jautaajums, kaarbaa iet iekshaa 6.3 - 9.0 litri ATF.

2. Schupa neesamiiba liecina, ka kaarba jaapilda ar speciaalu ieriici, kura pati nosaka, kad ir diezgan, t.s. "kompjuuters'.

3. Shiim kaarbaam vajadziigs speciaals ATF, atbilstoshs vai, pareizaak sakot, ierakstiits "Zilajaa lapaas", lapas nr MB 236.10. Citi shkjidrumi neder. Viens no shkjidrumiem ir "Shell ATF 3403 / M115", mazumtirdznieciibaa normaali paardots netiek.

Taa ka domaa, ko tagad dariit

Crankshaft 29.01.2008 17:30

līdz 93. gadam E aiz cipara (190 E, 230 E)- Einspritz

no 1993.gada sākās jauna modeļu sērija, kur E nāca priekšā cipariem, piemēram E 300 un tā jau bija E Klasse

Līdz tam E klase kā tāda nepastāvēja.

-------------------------

Oficiaali nepastaaveeja, bet taa nu vinjus sauca tautaa Atshkjiriibaa no S klases - nevienam i nenaaca praataa sajaukt MB 280E vai 300E ar 280SE/SEL vai 300SE/SEL

Starp citu, burts E noziimeeja nevis "Einspritz", bet "Einspritzung", siikums, bet noder Aizko, kaa jau teicu, 190E neviens pie "iistajiem" E neskaitiija mazulis un viss

Crankshaft 29.01.2008 14:15

Vienīgais ejošais no E-klases 190 sērijas ir ar 2.8 motoru.

-----------------------------

Tu neko neesi sapratis... Tur ir cits stāsts.

==================

Kaa uzrakstiiji, taa sapratu Jebkuraa gadiijumaa E-klasei

ar MB 190 nav nekaada sakara, iznjemot zvaigzni uz purna

Crankshaft 29.01.2008 13:29

Ja sporta auto pēc kārtīgas braukšanas dzesē bremzes tad nevajag iedomāties ka uz ielas auto darbojas citi principi.

-------------------------------

Oho, kaa tad taa bremzhu dzeseeshana notiek? Izklausaas peec gjeniaalaa komenteetaaja paskaidrojuma, kad , raadot TV autinjus, kuri liichlochu brauca iesildiishanaas aplii ; luuk, daliibnieki iesilda stuures mehaanismus"

Par diskiem: hvz, es kad paardevu savu Volvo 240 (2.3i, automaats), noskreejiens bija 276 000 km , aizko bremzhu diski visi 4 veel bija dzimtie un arii TA nekaadu pieziimju nebija, speciaali pats gan nemeeriiju, paaris reizes tika uz virpas nonjemta gratiite un piesliipeeti virsmas negludumi.

Par automaatiem; ripo tomaati, arii MB vai Volvo ka prieks N poziicijaa Un arii bremzeet ar motoru var, nekaada vaina, kas arii biezhi tika piekopts Un ljoti noderiigi ir pieprast bremzeeshanu ar motoru, iipashi var nodereet ziemas apstaakljos

Crankshaft 29.01.2008 13:13

Pat oficiālajās LV mājas lapās, pie mašinu apkopes, neviena vārda par apkopi pie 5000 km

-----------------------

Nu tas jau pieder pie "labaas gribas" Sliktaak jau nebuus Taa apmeeram dariija mans ex-boss savam (peec tam manam ex-Volvo 240) - mainiija ellu, turklaat to labaako, ik peec 5000 km. bet jaadomaa, ka par sliktu tas nenaaca motoriitim - pie 250 000 km humoru miilot visaadi izchamdiijaam / apmeeriijaam to dzelzi - kompresija (spiediens!) cilindros bija 11 ...11.2, ellu cik ieleeja mainot tik izleeja praktiski, sveces sausas, kat straadaaja nevainojami ...

Ja kāds man atradīs oficiālu info, ka jaunā auto ir iekša minerāleļļa , Henesi no manis

------------------------------

Oficiaali tev neviens neteiks, ko lej iekshaa uz ruupniicas konveijera, buudams TEXACO sisteemas darbinieks, pa kluso esmu uzzinaajis no koleegjiem R&D departamentaa, kam lej un kaadus muusu produktus. Par citiem kantoriem gruuti spriest, bet visbiezhaak uz konveijera izmanto speciaalas ellas pirmajam ekspluataacijas posmam, taas var buut arii labi zinaamas ellju markas, bet ar t.s. OEM pieshprici - labaakai dzineeja piestraadei saakumposmaa. Visbiezhaak shiem meerkjiem izmanto mineraalellas, jo mineraalellaam kaa taadaam ir no visaam vislabaakaas elloshanas speejas, ko visaadaam sinteetikaam var sasniegt tikai ar brangaam piedevu porcijaam Taa ka mieriigi no ruupniicas vareeja buut arii mineraalella, turklaat taadas viskozitaates klases, kaadu mazumtirdznieciibaa nemaz nerealizee.

Crankshaft 29.01.2008 12:55

Magistrs

29.01.2008 09:17

Atkal tā E-klase.

Vienīgais ejošais no E-klases 190 sērijas ir ar 2.8 motoru.

-----------------------------

Magjistr, 190 (W201 un vinja mantinieks C-Klasse) NAV nekaada E-Klasse E-Klasse ir videejaas klases mersiishi, tjipa W123, 124 utt.. ))) Kad W190 vispaar paraadiijaas tirguu, tam bija iesauka "Baby Benz", ibo pats mazaakais no mersiishiem tolaik...

Viens te rakstiija par Cosworth dzineeju - Cosworth konstrueeja un atstraadaaja dzineeja galvu, apmeeram taapat, kaa Ford Sierra 2.9i Cosw.. Kaa nekaa engineering firma

Crankshaft 24.01.2008 12:28

exif

23.01.2008 14:33

0W-30 ir skjidraaka par 0W-40? Cik saprotu, 0W noraada viskozitaates pakaapi, bet otrs cipars- noturiibu pie lielaakas slodzes (temperatuura, spiediens..) ???

==============

Pirmais skaitlis, shai gadiijumaa 0W, noraada ellas viskozitaati pie 40 graadiem Celsija, otrs skaitlis noraada ellas viskozitaati pie 100 graadiem Celsija, resp. abos gadiijumos ellas viskozitaate iekljaujas attieciigajai SAE viskozitaates klasei noteiktajaas robezhaas pie attieciigaas temperatuuras. Temperatuurai, iztvaikoshanas tendencei, spiedieniem (?) ir citi standarti un shie raadiitaaji paraadaas tikai produktu aprakstos, ne uz ellas taras! Principaa shai jomaa svariigaakais it "HTHS" (High Temperature, High Shear") , kas raksturo ellas slaanju pretestiibu savstarpeejai nobiidei pie augstas temperatuuras.

Kura tad sanaak labaaka turbo motoram?

-------------------------

Principaa turbomotoram no noraadiitajaam labaaka buutu SAE 0W-40, ja razhotaajs nav noteicis konkreetu viskozitaates klashu lietoshanu!

Crankshaft 24.01.2008 12:09

Paldies par izversto atbildi.

Sapratu, ka juus domaajat ka vajag A1/B1, bet vai tad liidz ar to man degvielas pateerinjksh nepalielinaasies?

======================

A1 ir taa sauktaas "Energy Conserving" klases ellas, kuras veicina degvielas pateerinja samazinaashanu. Arii dalja A3 klases ellu taapat veicina degvielas ekonomiju. B1 - B klase attiecas uz vieglajiem diizeljiem, principaa tevi vajadzeetu interesee tikai, vai ir A1 - xx (gadaskaitlis).

Man lietotaaja pamaciibaa raxtiits (galvenokārt reklāma):

"Ieteicamā eļļa

[i]Eiropas modeļiem[/i]

Eļļā i galvenā dzinēja darbības un ilgmužības nodrošīnātāja. Vienmēr izmantojiet augstas kvalitātes eļļu ar tīrošām īpašībām. ļoti ieteicams automašīnai visu tā kalpošanas laiku izmantot oriģinālo "Honda" motoreļļū (jā jā smiekli nāk), |ACEA A1/B1" vai "ACEA A3/B3".

Vienmēr izmantojiet oriģīnālo "Honda" motoreļļu vai degvielu ekonomējošo eļļu, uz kuras iepakojum arakstīts "ACEA A1/B41" vai "ACEA A3/B3". Šī eļļa ir radīta, lai samazinātu dzinēja degvielas patēriņu."

-------------------------

Par A1 un B1 es jau teicu - tevi vajag intereseet vieniigi A1-xx. tam muusu ENERGY vispaar bija tikai benziina kategorija saakumaa (ACEA A1) veelaak naaca klaat diizeljkategorija B1

Un par to TEXACO eļļu, man jau vienalga nevajag to eļļu pirkt Lilepājā, jo man nav eļļas filtrs :/ sanāk, kā tik un tā eļļu pirkšu tur, kur to mainīšu

--------------------------

HVZ, nu var tachu painceeties par filtru tai pashaa Grobinjas "Kings", vai "SD Autocentrs", vai HONDA diilera Liepaajaa nav?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti