iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 19.02.2007 16:54

Kā tad Vācijā jau nu tokken Fraņču auto ir cieņā

=====================

Buusi paarsteigts, bet vispaar tur franchu un itaalju auto ir dafiga,

iipashi mazo visvisaadu.

Crankshaft 31.01.2007 14:34

gaisa dzeses opoziitdzineejs , novietots aiz aizmugureejaas ass

-------------------------------

ZAZ nekad nav bijis opoziitdzineejs, bet gan V4. Un aiz pakaljeejaas ass ir bijis leerumam auto, ieskaitot VW vaboli utt.. Taa ka vieniigais paliek gaisa dzese, kas arii nav vieniigi PORSCHE prioritaate )))

Crankshaft 31.01.2007 12:56

nu ZAZa 965-968 konstruktiivi bij kaa PORSCHE

==================

Tjipa, kas tieshi konstruktiivi bij kaa Porsche? Paskaidro bik

siikaak ))))))

Crankshaft 30.01.2007 14:33

pasniedzējs - garderobists teātrī

==============

Arii kurinaataajs, tjip pasniedz ogles kraasnii

Microsoft - mazs un mīksts*

===========

Vienaa vaardaa "siikmiikstis"

Crankshaft 25.01.2007 15:48

Baigā vibrācija slēdzot ātrumus. Kā sajūgs grīdā, tā arī sākas. Un it kā kaut kāds troksnis.

Nu, tik daudz es no viņa sapratu.

=============

Hmm, tas vairaak izskatas peec, teiksim, izspiedeejgultnja defekta.

Kaut neizjaucot nepateiksi

P.S. Kur pazuda feinais diskusons par OSKARiem? Bij baigi labs,

man patika )))))

Crankshaft 24.01.2007 15:07

>Raimim: veelreiz atkaartoju, ka tas nebija NASCAR, bet DTM saciikstees, un galvenie atmaskotaaji bija siivaakie konkurenti Mercedes DTM komanda, toreiz veel Hauga vadiibaa. Principaa sarezhgjiiti tas nebija - saliidzinaaja konkreetaa auto un "legaala" auto izpluudes skanju diagrammas. Kaa peec tam atzinaas AUDI runasviiri, shitas joks vinjiem vismaz 1000 rpm pie max devis klaat. Bet skandaals bija ne pa jokam ...

Deveeji utt ir laba lieta, bet ne vienmeer vajadziigas hiperadvanceetas metodes - jau 1970-os gados Porsche izdomaaja, kaa kontroleet saciikshu auto, piemeeram 917 un tamliidziigu, raamju staavokli. Shuvju mikroplaisas bij tolaiku auto laasts. Risinaajums bija vienkaarshs - raami zem augsta spiediena piesuukneeja ar slaapekli un pilota kabiinee iemonteeja manometru. Ja spiediens kritaas - meklee plaisu. Citi briiniijas, sak, kaa gan tas mums neienaaca praataa

Kindzuli> Jaa, Juris Knaakjis

Crankshaft 23.01.2007 16:59

naskaaraa konkurenti(lasi :atpaliceeji) shaadaa veidaa izchekoja kau kaads no tiem V8 ir ar mainiitu cilindru darba kaartiibu... uz kaa pamata tika izdaliits taads neslikts pro.pizdons un diskaabelis klaat...

==========================

Tas nebija NASCAR, bet DTM

Crankshaft 12.01.2007 15:29

ee sexperti, kas tiem kosmiskajiem SPORTA sajugiem tads pinkerigs, ka tie tik biezhi nokaujas? Ja jau PARASTIE spejigaki, tad kapec nelieto tos, a?

===================

Lai paarvadiitu shitos griezes momentus, "parastajam" sajuugam buutu jaabuut aplam lielam gabariitos. Sporta "metaals pa metaalu" sajuugi ljauj buudami nelieli gabariitos paarvadiit lielus

Nm, bet specifika ir taada, ka tos nedriikst slidinaat utt.. Tjipa , katram kokam ir vismaz 2 gali ...Buutiibaa nekaa kosmiska tur nav, ir dazhaadi izpildiijumi. Peterhanselim staav (citiem Micukiem arii droshi vien) ellaa iegremdeets labaakai dzeseeshanai, tjipa mocha daudzdisku sajuugs, vienalga pamaniijaas paarkarseet un dabuuja jamo kamielju silee peldinaat , lai atdziest

Crankshaft 12.01.2007 14:56

Vienmēr kaut ko var uzlabot, kaut vai radiatoru pielikt papildu, uzlikt lielāku piespiedu gaisa vai dzeses šķidruma cirkulāciju, apstrādāt radiatora virsmas materiālu utt utjpr

=================

Diemzheel visi shie padomi nav iisti deriigi , atrodoties "tur". Gan jau maajaas piestraadaas, njemot veeraa pieredzi. Ar tiem radiatoriem , starp citu, daudziem bija slikta pieredze, braucot pa kamieljzaali - ne pumpveidiigo, bet "pljavveidiigo". Daudzaaki suudzeejaas par aizsistiem radiatoriem, ar zaaliiti... Redz shodien Schlesser arii probleemas, bij jaastaajas, Juta staajaas remonteeties, veel tur kas. Japaanim ar Micuku arii pagalam neveicas ...nu nemaak jamie mashiinas taisiit )))) Ieprieksheejaa modelja OSCari ta bij izslimojushi beernu slimiibas, izslimos arii shis

Ja reiz tā kārba tik nenormāli karst, varbūt japadomā, kur ietaupīt uz masu, bet kārbu no kāda megarullza

================

Megarullza kaste tais apstaakljos izjuks momentaa Tur staav megarullzs starp sporta kasteem Taapat, kaa Naglja Peidzherim. Vaajaa vieta izraadiijaas sajuugs, kaut zinot N. azartisko dabu un metaalkeramikas kapriizo dabu nav briinums, ka izdevaas nosvilinaat. Taadas lietas diemzheel notiek.

Crankshaft 12.01.2007 14:46

Padomju laikā bija "vienas bākas" sacīkstes. Kurš tālāk nobrauks ar vienu bāku. Piedalījās žiguļi un moskviči, patēriņš dažiem bija saregulēts līdz pat 4 litri uz sotaku.

===================

Bij bij, starp citu , Andris Dambis bij viens no krutajiem shitajaas saciikstees, Shneps vecaakais arii

Crankshaft 12.01.2007 13:52

es jau neko,bet ta starp citu,ja cilveks trešo gadu brauc Dakaru un viņa konstruetajam autiņam nokrit reduktors,karst karba un vel nez kastur, ar ko tas daunis nodarbojas visu gadu,laikam jau ar to pašu ar ko visi musu dižie,puderē smadzenes

========================

))))) Buusi palaidis garaam, ka shogad ir jaunbuuveeta mashiina, kura pirms Dakaras tikai vienu Baja Spaanijaa ir nobraukusi

Crankshaft 12.01.2007 13:46

Katrs shaads iznjeemums tikai apstiprina manis augstakmineeto !

==================

Nosauc kaadu, kursh brauc par apshaubaamaa celjaa ieguutiem liidzekljiem, jeb taa ir tikai skaudiigaa latviesha daba?

Muusu ilgadeejam milonaru pakaljas laiziitaajam uz valsts galvenajam prihvatizatoram Naglim laikam ne tikai ne viens no parastaas naudas neziedotu, bet ljopti daudzi vinjam buutu gatavi naglu d*rsaa iespraust ..

=================

Vari ko konkreetu nosaukt, jeb tukshi d..rs? Ne N. kaut ko vienpersoniski vareeja lemt nekaa, nevajag tantinju pasakaam ticeet Un vinjsh vismaz naudu, kuru starp citu salasiijis pa n-tajiem sponsoriem, lietaa liek, nevis zhaakstaas, kaa "jaunie krievi" jeb Parex Krasovickis.

Crankshaft 12.01.2007 12:25

Kameer Dakaaraa lielaaka puse ir apshaubaama celjaa nelielu bagaatiibu ieguvushi tipinji kas nu noleemushi kaut ir izmest pikji un vilkties pakalj TOP 10 vai 20 fabrikas vaagjiem ar paaris procentu varbuutiibu apstiegt kaadu no tiem un ikuupkinaat gaisaa tonaam soljarku ...

========================

Vot tie jau ir murgi, kuri tad buutu taa lielaakaa puse to tipinju? Vai taadi, kaa , diemzheel, nelaikjis Caldecott, kura startam Dakaaraa visa pilseetinja vaaca naudu? Vai tie, kuri veselu gadu gatavojas saciikstei, kaut vieniigajai muuzhaa, jo ir sapnis kaut reizi nobraukt sho saciiksti...Turklaat privaatbrauceejiem pamataa nav citu variantu, kaa braukt aiz TOP komandaam un gaidiit izdeviigu briidi, lai "izshautu", taa nu tas ir.

Karst kārba. Gan jau rūpnīcas komandu kārbu eļļām ir tādas super īpašības ka vai nu, pie tādām eļļām laikam netiks. Jāpafantazē - atsevišķu dzeses sistēmu kārbai ar radiatoru un ventilatoru ? Zobratu apstrāde ? Eļļas piedevas ? Kārbas korpusā dzesēšanas sistēmas vai arī ārēji radiatoru ribas? Utt utjpr

=====================

Ar ellaam nav nekaadu probleemu. Gan kaarbai, gan reduktoram ir piespiedu dzeseeshanas sisteemas ar radiatoriem aarpusee - jamie domaa, ka radiatorus vienkaarshi sit ciet ar netiirumiem, bet taa ir gandriiz visu daliibnieku probleema. Pashas kaarbas un reduktori tiek sanjemti gatavi no izgatavotaaja, zinot, kas taisiijis, jautaajumiem nevajadzeetu rasties

Crankshaft 26.10.2006 15:07

par svecēm - vai tad nevar lietot "īso" (vītne 12,7 mm) vietā ar "garo" (19 mm) ?

Tur jau man liekas galvenais nosacījums, lai AMP brīdī neatdurās uz sveci ?!

==================

Ja gribi izmantot sveci ar garo viitni, naaksies izgatavot atbilstoša izmēra "prostavku". Sveces korpusa apakshmalai jaaatrodas liidz ar sadegshanas kameras sienu, ja taa reegojas taalaak, tad pastiprinaati apdeg, uz vinjas pashas rodas uzdegums, kas saistiits ar nepatiikamiem blakusefektiem. Prostavka jaataisa taada diamatra, lai zem taas arii vareetu uzlikt bliivgredzenu, attieciigi jaaizreekjina garums, ieteicamais materiaals - misinjsh, bronza, ciets alumiinija sakauseejums.

Crankshaft 24.10.2006 13:24

migano rakstīja: starpcitu, kā var noteikt kāds aptuveni ir motoram vajadzīgais karstuma indekss ? Nu ja nekur katalogos nav rodams un kaut kāda dokumentācija par motoram piemērotām svecēm ar nav ?

=====================

Primaarais, peec kaa nosaka, ir dzineeja kompresijas pakaape. Netieshi uz to noraada izmantojamaas degvielas oktaanskaitlis.

Vecajaam JAWAam vareetu buut kveelskaitlis no kaadaam 160 - 175 vieniibaam

pēc kā vispār ražotājs nosaka - lūk šim tāds, tam tāds ?

mjā, un kā atšifrēt kas tā par sveci "14-7 ЧСН 30 4141"

=====

Shitaa vareetu buut chehu firmas PAL svece noraadiita, 14 ir

viitnes diametrs, 7 ir kveelskaitlis, taisni tai vietaa ap 175, CSN 30 4141 apziimee sveces atbilstiibu Chehoslovaakijas valsts Standartam (Ceskoslovenska Statni Norma).

Crankshaft 24.10.2006 13:09

5. ātrums tām kārbām ir iekombinēts aizmugures galā, blakus atpakaļātrumam. zobrati salīdzinājumā ar pārējo 4 robu zobratiem ir šauri. eļļošana tajā galā -

Vispārējs uzskats ir - 5 robu kārbas neizturīgākas par četriniecēm.

========================

Mjaa, jo VAZ savaaca no itaaljiem kaarbu, kuru tie pashi sen bija nomainiijushi ar izturiigaaku konstrukciju (5 aatruma zobrati nebij ar konsoles stiprinaajumu). Jaadomaa, ka taa bija kljuuda. Ja lietoja kvalitatiivas ellas, principaa probleemu nebija arii ar VAZ variantu. Un shauraaki zobrati 5 aatrumam nav nekaads promahs - slodzes ta tur stipri mazaakas, kaa, teiksim 1. vai 2..

Crankshaft 24.10.2006 11:40

Tikai varbuut kaads var pa kaarbu kaut ko pastaastiit. Cik es sapratu tad vaza aatrumkasteem 4ais iet "pa tiesho" un piektais ar palielinaatu paarnesumu. Tas taa visaam kasteem, vai tas tik kaarteejais krievu meistardarbs?

un, kas taadaa gadiijumaa buutu reaalaakais variants? otrais golfs tak naak ar piecinieci!?

========================

Normaali tas taa ir visaam kasteem - 5. paarnesumam skaitlis ir zem 1.0. No iznjeemumiem atminu vecos BMW, kur bija "parastaa" kaarba ar 5. paarnesumu zem 1.0 un "sporta" kaarba, kur 5. paarnesumam skaitlis bija 1.0, vienkaarshi 1 - 5

paarnesumi bija "smalkaak saskaldiiti".

Crankshaft 05.09.2006 16:32

hidrauliskaa elja nedereetu? teiksim zaljaa LHM ? vai kaa tur?

==================

Tas pats ATF peec buutiibas ir ljoti augstas kvalitaates hidrauliskaa ella, vieniigi leetaaka par LHM Tur principaa jaaskataas konkreetu ellu viskozitaates. Krievu laikaa es ATF izmantoju rallijauto amortinju pildiishanai - teicami kalpoja. Ierastie amortinju shkjidrumi uzkarsa un peec 6 - 7 km dopaa amiishi saaka "atlaist zhljerbas".

Transformatoru ellas izmantoshana amortinju maisiijumos figureeja motociklistu rokasgraamataas. Tad tak vispaar naacaas izgudrot elementaaras lietas

Crankshaft 05.09.2006 15:50

Nu vispaar jau, ja runaa par ellaam, tad taam ir viskozitaate. Konsistence ir plastiskajaam smeervielaam A visa taa jaukshanaas un maisiishana bij taapeec, ka padomju laikos neko nevareeja dabuut. DEXRON II vareetu buut neslikta izveele - shiim ellaam ir ljoti augsts viskozitaates indekss (maz sashkjidrinaas uzsilstot), ljoti labas ellojoshaas iipashiibas utt..Spoliishu ella ir shkjidraaka un ar zemu viskozitaates indeksu.

Crankshaft 05.09.2006 13:03

Pazaverīties - iekš Kanādas jau slāneklī arī dakuja naftas, bet pagaidām neviens saprātīgs cilvis netaisās gāzt ārā lielo piķi, lai iegūtu kādu barelu.

Rezumē: kosmētikai naftas pietiks vienmēr, autiņiem būs čābīgāk.

--------------------------

Kanaadieshiem pagaidaam izdeviigaak urbt un suukneet okeaanaa Un to vinji dara visai ciitiigi, pie Newfoundlandes. galu galaa katraa regjionaa izmantos eertaak pieejamo un leetaako degvielu, vienalga, naftas produktus, biodegvielas, gaazes vai ko citu.

Crankshaft 04.09.2006 18:16

Vispaar jau reaali skatoties uz naftas ieguvi un produktu pateerinju, taada virspuseeja taa ieguve liidz shim ir bijusi. Praksee, protams, vispirms izstraadaa eertaakaas atradnes, bet bez taam veel ir leerums taadu, kuras izluukotas ir, vieniigi pagaidaam veel nav iisti izstraadaat taas. Kopumaa aina atgaadina pagaajushaa gadsimta pirmo pusi, kad ceelaas breeka par dzelzsruudas iespeejamo beigshanos. Nu un tad viens ziniibu viirs teica: var beigties tikai viegli pieejamie kraajumi, nu tad ieguusim dzelzi kaut vai no graniita Kursh veel pirms paaris gadiem vareeja iedomaaties, ka Aafrikaa, Angolaa atradiis grandiozas naftas rezerves. Visi tik chiepsteeja "dimanti, uraans" un sazin kas veel ...

Crankshaft 28.08.2006 17:11

Un par to ka sedeg eļla - tas pēc pasakām izklausās....

=================

Diemzheel nee - diizeljdzineejs pats uz savu ellu iet tikpat labi, kaa ar diizeljdegvielu. Sevishkji iespaidiigi, kad lokomotiives dzineejs saak uznjemt apgriezienus. Ne velti diizeljdegvielu vaaciski sauc "Dieseloel"...

Crankshaft 25.08.2006 14:00

un benzins tik un tā ir ātrāks.

================

Iipashi , ja buutu uzstaadiiti uz seerijveida iekraaveeja dzineeja

baazes gatavoti 4 cyl dzineeji ))))))))))))))

bet ar raķešdegvielu tur nemaz nav ko salīdzināt

===============

Rakjeshdegvielas eera sen ir beigusies, izmanto uudenjradi kaa degvielu. Rakjeshdegviela ir aplam daarga, biistama, aarkaartiigi indiiga utt..

Crankshaft 25.08.2006 13:52

Kā man patīk šis cenas tikai nerezu nekādu kustību no DUS tirgotāju puses parasti cena ir vairumtirdzniecības + 6 - 7s tagad lielāka daļa vāras diezgan nopietni.

==================

naivais, vairumcenas ir krietni augshaa, taa pati delta vien ir palikusi.

Crankshaft 20.08.2006 17:09

Esmu redzējis minskas motoru, kurš griežas pretējā virzienā. Tizli tādu dzinēju iedarbināt. Šķauda, šķauda (aizdedze ir par vēlu) un tad kompresijas atsit atpakaļ virzuli un kaut kā iedarbinas un aiziet... griežas pretējā virzienā.

-------------------------------------

Ja dzineejs shkjauda (sit atpakalj karburatoraa), aizdedze ir par agru, dzineejam ir iespeeja darboties preteejaa virzienaa. Ar veelu aizdedzi dzineeja nav nekaadu iemeslu straadaat " atpakalj". Ar daudz par veelu aizdedzi shauj izpuuteejaa, nekaadas shkjaudiishanas nav. Tas viss ir iziets cauri jau vairaak , nekaa 30 gadus atpakalj, veel kartinga laikos ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti