+ jautājums, cik litri eļļas nepieciešami volvo s60 2003 d5? Man rādās kā 6,8L Tā ir?
----------------------
Nu par to daudzumu dažādos avotos ir dažādi skaitļi
doti, ir pat gadījumi, kad īpašnieki parakstīto 6.5 ...6.8 litru vietā nav spējuši "iemānīt" tai D5 dzinējā vairāk par 5.5 litriem Vispār tas mainās atkarībā no dzinēja / auto izlaides gada un komplektācijas
Valvoline ir labs kantoris, tiešām kvalitatīvas eļļas, maz
dzirdams par viltojumiem, principā jau pārdevējam jāzin, no kurienes viņa pārdotā eļļa ievesta LV...
Volvo rekomendē D5 dzinējiem, īpaši jaunākajiem izlaidumiem, motoreļļas ar SAE viskozitātes klasi 5W-30
vai 0W-30, darbspēju klases A1/B4 vai B5. Te jāpiezīmē, ka starp 0W un 5W vislielākā atšķirība ir cenā
No Valvoline ražojumiem varētu ieteikt, piemēram,
Valvoline DuraBlend FE 5W-30 (sintētika), tai kā reiz ir
D5 darbspēju kategorija.
Ja mainīsi, tad atceries darbu secību, pēc iedarbināšanas
un padarbināšanas, apstādini dzinēju, ļauj dažas minūtes
pastāvēt, tad pārbaudi līmeni. Nav obligāti jābūt tieši
līdz MAX atzīmei, var būt arī drusku zemāk, dažiem dzinējiem tas samazina eļļas patēriņu...
Paldies par viedokļiem. Problēma tika atrisināta. Motortelpā pie kreisā spārna atrodas detaļa, kurai pievienotas vairākas mazas gaisa caurulītes, no kurām viena bija nost.
================
Nu re, cik jauki un vienkārši! Taisni kā Fronteras diskusiju
Kā tās vakumcaurulītes stāvokli ir iespējams pārbaudīt dabā? Vai pietiek ar auto pacelšanu uz pacēlēja?
===============
Pirmkārt jau jāapseko visa tā vakuumtruba / šlangs visā garumā, vai nav bojājumi. Sevišķa uzmanība esot jāpievērš abiem galiem, vai savienojumi hermētiski, vai nav plaisas. Var arī pasūkt trubas "zemkapota" galā, vai nejūt, ka "laiž vaļā".
Starp citu, tev ir dīzelis, ja? Ja kas, vai vakuumsūknis viņam darbojas? It kā būtu jābūt, jo kā savādāk bremžu pastiprinātājs strādātu? Iespējams, ka vakuumsūknis darbina arī to sadales kārbas pieslēgšanu. Pēc Opel tradīcijām būtu jābūt uztupinātam uz ģeneratora "pakaļas", zem tāda plastmasas vāka laikam ...
Principā izskatās, ka vecākiem auto (Fro & Isuzu analogi) šāda problēma nav retums. Interesanti, vai Opeļu un Fronteru draugu portāla LV nav? teorētiski jau var meklēt arī galus kādā servisā, kur Opeļus remontē ...
Tavam "frontālajam" aparātam jābūt 4x4 ieslēgšanai ar pogu, pēc kuras nospiešanas iedegas 4x4 simbols, dažas reizes nomirkšķina un tad jādeg nepārtraukti.
Izpildmehānisms tur ir pneimatisks (vakuumcilindrs), tēmā
par kontrollampas mirkšķināšanu 90% gadījumu ir piesaukta nehermētiska vakuumcaurulīte uz kārbu. Ir vērts
pārbaudīt - varbūt 4x4 neieslēdzas "līdz galam", attiecīgi kontrollampa mirgo un tas, starp citu, var būt arī par iemeslu svešiem trokšņiem ...
Otrs iemesls varētu būt kāda gultņa defekts, kas:
a) Iespējams, izraisa apgrūtinātu 4x4 ieslēgšanu;
b) Nojauc pareizu zobratu savstarpējo stāvokli sazobēs, kas jau automātiski izsauc arī troksni (gaudošanu).
VWfans rakstīja: Vēl baudāms auto ir Opel-Meriva !
.www.ss.lv/...
..........................
Kas tur ir baudāms? Paskatoties uz to pretīgo plastmasīgo paneli/konsoli/stūri, vien jau nelabi sametās.. vai arī santīmjāšana aizmiglo skatienu? Tā nav gaumes lieta, tā ir diagnoze!
====================
Mja, un daudz tu skaties uz to paneli / stūri / konsoli? Es
savā naivumā biju iedomājies, ka jāskatās uz ceļu, spoguļos un uz mēraparātiem Maiga tev dvēsele, ja no
šādām lietām nelabi metas
Tas pats attiecināms uz ārējo izskatu, man arī nepatīk daudzu šodienas auto ārējais izskats, toties, sēžot pie stūres, tas mani neinteresē absolūti, jo es to neredzu
Ak, jā! Vēl gribēju jautāt jūsu domas par autogāzi. Nopietni apsveru iespēju ierīkot autogāzi, lai nebūtu tik ļoti jālauza galva par degvielas izmaksām. Man vairākiem darba kolēģiem ir gāzes iekārtas mašīnās un viņi it kā ir ļoti apmierināti, tomēr ir pietiekami bieži dzirdēts, ka motoram tomēr gāze par labu nenākot, jo virzuļi ātrāk nolietojoties.
==================
Gāzei ar virzuļu nolietošanos nav nekāda sakara, tur galveno lomu spēlē kvalitatīvas motoreļļas izmantošana,
vēlams, lai būtu norāde, ka tā piemērota gāzes degvielas izmantošanai - svarīga ir termiskā izturība, jo gāzei darba cikla vidējā temperatūra ir augstāka, kā benzīnam.
Ja es, piemēram, Mazdai, Škodai vai Toyotai uzstādītu autogāzi ar papildus eļļošanu vai tiešām motors ātrāk nolietotos?
=================
Papildus eļļošana kopā ar gāzi ir tendēta galvenokārt uz vārstu darba atvieglošanu un to darbamūža paildzināšanu. Ne visiem auto tas ir vajadzīgs, toties dažiem japāņu auto modeļiem to cieši rekomendē - iemesls ir japāņu firmu eksperimenti ar dažādiem vārstu un vārstu ligzdu materiāliem. Par sliktu motoram kopumā tas noteikti nenāk, toties izmaksas palielinās.
Par dīzeļiem ir gan jābrīnās. Jo vācieši tos pērk tikai tad, ja tiešām daudz brauc.
==================
Nu jau tā vairs labu brīdi nav, tagad ir laiki, kad arī vācieši
visādi mēģina taupīt uz "sīkumiem", piemēram, uz zemākām DD cenām un tamlīdzīgi. Un viņu nemulsina augstāka jauna dīzeļauto sākumcena, gluži otrādi, viņš aktīvi izmanto pieejamos bonusus Piemēram, pērk auto citā valstī, kur tāds maksā lētāk
Nesaku, ka absolūts, bet tie "gadās" ir diezgan reti izņēmumi. Un šiem "gadās" arī attiecīgi maksā. Tiešām esi tik naivs, ka tici, ka vācietis pa lēto pārdos labu, nenodzītu dīzeli? Vai arī esi no tiem, kas tic, ka rumbulnieku 174 tūkst. astoņgadīgajiem dīzeļiem ir oriģinālie nobraukumi?
==================
Vispār jau tie paši ADAC un AvD pastāvīgi veic diezgan rūpīgu statistiku, kuru veido ne desmiti auto, kā pie mums, bet daudzi tūkstoši, dažādu klašu, tipu un marku.
Vēl 1980. gados pirmais īpašnieks brauca ar auto vidēji 6
gadus un gadā nobrauca virs 20 000. 90. gados pirmais
īpašnieks jau brauca vidēji 4 gadus un gadā nobrauca drusku zem 20 000. Tagad, ņemot vērā krīzes gadus, tas vācietis atkal brauc vidēji 5+ gadus, bet gadā vidēji nobrauc stipri mazāk, kā jau rakstīju, ap 14 000 km. Rumbulas nobraukumi galīgi nav mēraukla
Un Tu tici, ka visi vācieši ir "latvieši praktiskie", kas nopērk vienu auto visai dzīvei???
===================
Visi , protams, nav, bet viņu skaits ir relatīvi liels, gan dažāds dažādās zemēs. Visilgāk ar 1 auto brauc Bavārijā, dīvaini, jo Bavārija ir visbagātākā federālā zeme To labi var redzēt, ja pabraukā pa turieni - īpaši kalnos un to tuvumā ir lērumiem vecu modeļu auto, kuri aizvien vēl braši skraida. Bavārieši gan esot arī skopākie no vāciešiem ...
Nezinu, nekad neesmu ne dzirdējis, ne pats tā saucis
Tāpēc, ka uz sliktiem koplietošanas ceļiem braukšana ar tiem arī ir kā sēdēšana uz sienāža. Nu ļoti nestabili un gāzelīgi.
==================
Nūūū...ir braukts ar Wrangler un īso Patrolu. Wrangleram garensvārstības tiešām bija apnicīgas, krievi
tādos gadījumos saka "kozļit" Patrolam garensvārstības bija stipri mazāk izteiktas, bet šķērsām gan īpaši negāzelējās neviens. Tad jau mans Volvo 240 Vagons gāzelējās daudz vairāk, bet arī tikai līdz brīdim, kad uzliku Bilstein gāziniekus
Mitsu L200 ar 4 durvīm un garo kabīni gan man patika,
iepriekšējais modelis, ar turbodīzeli kaut tā jauda nekāda satriecošā nebija, tomēr ļoti normāli varēja braukt, ar samērīgu DD patēriņu
Netici nevienam, kas saka, ka francuzi ir labi.... Es nepazistu nevienu... nevienu pasu, kas labi atsauktos.
================
Nu, tas ir tā, kā paveiksies. Manam labam draugam ir Renault Duster 4x4, ar 2.0 benzīnnieku + LPG. Tagad nezinu , cik noskrējis, septembrī 2013. bija jau pāri 100 000. Vīrs ir ļoti apmierināts, jo viss apmierina - sākot ar degvielas /-u patēriņu , un beidzot ar neplānotiem remontiem. Pašlaik auto varētu būt gadi 4 (šeit), pirkts
Francijas "autonamā", pirmajā dzīvē bijis t.s. demoauto, kuru klientam piedāvā izmēģināt, izvēloties auto. Tāpēc iegādājoties uz "šiltes" bija, ja pareizi atminu, ~12 000 km. Toties cena bija 1/2 no tāda paša pilnīgi jauna cenas
bijam parsteigti, ka tiesam no Vacijas 8 gadiga masina atnaca ar tikai 170 000 noskrejienu...
=================
Par to nav, ko brīnīties, Reihā ļaudis reizēm arī strādā, nevis visu laiku dīdās apkārt ar auto Pēc ADAC statistikas vidējais Reiha pilsonis gadā nobrauc ap 14 000 km, tur iekšā ir gan tie, kuri gadā nomizo pa 100 000 km, gan tie, kuri nedēļā ar auto izbrauc vien pāris reižu, teiksim, uz tuvāko lielveikalu, citas vajadzības braukāt nav Es jau savulaik rakstīju par 8-gadīgu Opelkorsu, kurai uz "šiltes" bija drusku virs 10 000 km - spilgts piemērs
Palaidniex rakstīja: piemēram, šodien pat salīdzinot Neste cenas te un Igaunijā Igauņos
95- 1.274 EUR
98- 1.319
Latvija senču iela
95- 1.284
98-1.324
===================
Vispār jau Eiropas degvielas monitors saka ko drusku citu, šodien, 20. janvārī:
95E DD
Estonia € 1,289 € 1,339
Latvia € 1,279 € 1,269
Tu norādi cenu tikai vienā DUSā, vienai un tai pašai kompānijai cenas dažādos DUSos mēdz atšķirties Eiropas monitors norāda vidējās cenas valstī!
Kāds te rakstīja par Igauniju, kur pie mums neesošais "ceļu nodoklis" esot iekļauts degvielas cenā. Jā, tā ir, toties igauņiem ir lērums citu nodokļu, kuri līdz šim ļāva
tā darīt, tikai , ja sekotu presei, zinātu, ka igauņiem ir iestājusies visai smaga situācija šai sakarā, un viņi gatavojas ieviest transporta nodokli, kā lielākajā daļā
Eiropas valstu!
Līdz šim igauņi "lāpījās" ar lieliem nodokļiem t.s dienesta auto un kravas auto jomā, tostarp arī ar obligāto fiksēto nodokli pērkot auto, vienalga, jaunu vai lietotu. Ne tik dramatisku, kā daudzās Eiropas valstīs, kur šis nodoklis sasniedz pat 35% no auto bruto cenas, bet tomēr. Nu ar to ir izrādījies par maz, kā savā gada ziņojumā norādīja viņu premjers Sīms Kallass.
Starp citu, ja kas, sociālais nodoklis, ko maksā darba devējs budžetā, Igaunijā ir 33%, atšķirībā no mūsu 10.5%.
1) Vispirms pārliecinies, kāda tipa / modeļa iešprice tev stāv uz 1.6 dzinēja, un kāda tipa iešpricei jābūt uz 2.0 dzinēja. Var gadīties tā, ka vadi nav jāpārvelk, bet, piemēram, ECU
gan būs vajadzīgs cits, jeb jāpārprogrammē.
2) NAV tādu "doch" dzinēju, ir tikai un vienīgi DOHC! Ielāgo to.
Nu, mazliet (cik mazliet?) antifrīza zudumam nevajadzētu būt par iemeslu apgrūtinātai iedarbināšanai, turklāt nekur nav teikts, ka viņš zūd caur cilindriem (galvas blīvi). Varbūt sūcas kaut kur citur? Ja auto stāv garāžā, ir vērts no rītiem paskatīt - vai kaut kur neredz pleķi uz grīdas, apseko arī ūdenssūkņa apkaimi, varbūt ir Vasermaņa sindroms (pile "pie gala")
Vai tev nav iespējas nomainīt to ECU pret garantēti ejošu, ar kuru pārbaudīt "lekšanu" aukstam motoram? Varbūt "jāpāršuj" ECU programma? Starp citu, nav jāgaida, kamēr atdziest tavs auto, var tavu ECU uzlikt "aukstam" tādam pat auto un apskatīties, lec uzreiz, vai nelec... Vārdu sakot, variantu līdz ciltskokam!
Nja, grūti, ja uz ceļa ir tādi braucēji, kā "Raacens", kuri
nesaprot pat elementārus komunikācijas principus uz ceļa, izmantojot kaut vai tos pašus pagriezienu rādītājus Nekas, nāks laiks, iegūs pieredzi, būs labi Kaut gan tādu mūsdienās uz ceļa ir daudz
Pilnīgi izsmeļoši noteikti nevaru pateikt, bet iesākumam paskaties, kur sniedzamības attālumā, šļauciņu nenostiepjot, varētu būt kāds atbilstoša izmēra štuceris
Pirms pāris gadiem bija Universitātes pētījums, kas tad labāk patīk ļaudīm, ja šiem ko vajadzīgu pamāca vai mēģina ieskaidrot. Galvenie secinājumi bija, ka vajag pa prasto, vieglajā valodā, ar bildēm, video un teātri, neko nevajag atprasīt, vai ir ko sapratuši, vai ne un vēl ir labi, ja dod uzskates līdzekļus, suvenīrus, pusdienas vai vismaz kādu kafiju, tēju un bulciņas.
===================
Tur jau nebija vajadzīgs ne pētījums, ne Universitāte Par šo fenomenu zin jebkurš, kurš ir lasījis lekcijas, vadījis seminārus utt.. Es tādus seminārus par eļļošanas un ekspluatācijas materiāliem esmu sagatavojis un novadījis desmitos skaitāmus, tostarp arī 2-dienu. Ātri vien izkristalizējās forma un ritms - pašā semināra runājamajā daļā tiešām "pa vieglo", ar bik žargona un jociņiem, ar jautājumiem un atbildēm utt., bet katram dalībniekam līdzi tiek dots "drukātais vārds" ar visa stāstītā tēzēm, zīmējumiem, grafikiem, tabulām un taml., lai ir, kur "iemest aci" vajadzības gadījumā, protams, arī ar kantora koordinātēm, telefoniem un citiem saziņas līdzekļiem. Nu, suvenīri, bulciņas un
Mja, vispār jau šai gadījumā izskatās, ka visizdevīgāk būtu meklēt citu dzinēju - ja process ir aizgājis līdz "glab un krab", neko īpaši jauku tur iekšā neieraudzīsi Īsti nezinu, bet atrast citu dzinēju vajadzētu būt iespējamam!
Citādi var sanākt, ka atjauksi, un tur tas beigts, tas beigts, finālā vispār būs tev motora bloks un galva Un tas jau maksās ...
Internetā, kā pirmā iespējamā vājākā vieta tiek minēta metāla nesošās konstrukcijas savienojuma vieta (tieši pa vidu). Par mazu skrūvju diametrs un to skaits.
--------------------------
Tieši tā! To pateiks jebkurš inženieris, ne tikai "būv-" ,
inženieris ir STATUSS, nevis "paklājiņš", saprast vajadzētu, sovjetu mantinieki ...
Atbilde jau ir pašā stāstā, ir problēma un tā jāatrod un jānovērš. Elektrība gan mazie miliampēri ,gan lieli ampēri nav ieraugāmi kā eļļas piles vai antifrīza piles Jūsu garāžā uz tīras itāļu flīžu grīdas. Vienīgi lielie ampēri var smirdēt pēc deguma , tas ir dikti lieli ampēri, tik cik salien iekšā akumulatorā , bet ne vairāk.
Pēc stāstītā varētu būt divi izlādes ceļi viena ar apmēram 1 ampēru strāvas un otrs varētu būt lielāks.
Te ir darbs kvalificētam elektriķim, kuram ir atbilstošs aprīkojums.
------------------------------
Mja, nu , senos laikos šādos gadījumos lika ampērmetru / miliampērmetru starp akumulatora "-" klemmi un masu, un pētīja strāvas stiprumu (pie visiem izslēgtiem patērētājiem), vienlaikus atslēdzot "aizdomīgos". Bija gadījumi, kad pie vainas bija diodes ģeneratorā, absurdākais gadījums bija bagāžnieka apgaismojuma slēdzis "mersim", bija nosprādzis un apgaismojums dega visu laiku... Tā ka, kas meklē, tas atrod!!!
Jautājums jau ir par to, cik ilgi tas pasākums turas "brīvā gaisā", citādi būs, kā Z-Korejā, kur 99.5% apģērbu ražo pēc šīs tehnoloģijas, pārējo pusprocentu ražo ...Šveicē!!!
Hmm, vispār mūsu kantoris savulaik piegādāja Bolderājas skaidu plašu fabrikai termoeļļu Thermatex HT 22, bet tur bija pāris momenti - pirmkārt visas termoeļļas rekomendē izmantot tikai slēgtās sistēmās, bez gaisa klātbūtnes, otrkārt tā saucamā "skin temperature", resp. sildelementa virsmas temperatūra nedrīkst pārsniegt grādus 300C.
Tāpēc tika piegādāti klientiem arī šķidrumi, ko ražo kādreiz TEXACO kopā ar FINA, ELF un vēlāk TOTAL dibinātais kantoris ARTECO. Cik atminu, šķidrums saucās ZITREC L, uz PPG bāzes. Pirka galvenokārt klienti, kuri zināja "tolku" lietā, tostarp ārvalstu firmu pārstāvniecības un pāris vēstniecības arī
Cenas gan tagad nezinu, bet var painteresēties nākamnedēļ ...
Vispār jau ūdenssūknim parasti ir divi defekti - vai nu gultnis (gultņi) izbeidzas, vai blīvslēgs, kas automātiski noved pie gultņa izbeigšanās. bet šādā gadījumā jāiestājas t.s. Vasermaņa reakcijai , jeb "pilei pie gala" , kas savukārt nozīmē neizbēgamu šķidruma zudumu...
Kad rosīsies, apseko, vai šķidrums ir tīrs, dzidrs, ja apsildes
radiators ir netīrs, var iestāties efekts, kad tas nespēj adekvāti apmainīt siltumu pie konkrētām caurplūdēm. Nu un, protams, jau iepriekš minētie devēji. Veiksmi darbā!
zibenszellis
+ jautājums, cik litri eļļas nepieciešami volvo s60 2003 d5? Man rādās kā 6,8L Tā ir?
----------------------
Nu par to daudzumu dažādos avotos ir dažādi skaitļi
doti, ir pat gadījumi, kad īpašnieki parakstīto 6.5 ...6.8 litru vietā nav spējuši "iemānīt" tai D5 dzinējā vairāk par 5.5 litriem Vispār tas mainās atkarībā no dzinēja / auto izlaides gada un komplektācijas
Valvoline ir labs kantoris, tiešām kvalitatīvas eļļas, maz
dzirdams par viltojumiem, principā jau pārdevējam jāzin, no kurienes viņa pārdotā eļļa ievesta LV...
Volvo rekomendē D5 dzinējiem, īpaši jaunākajiem izlaidumiem, motoreļļas ar SAE viskozitātes klasi 5W-30
vai 0W-30, darbspēju klases A1/B4 vai B5. Te jāpiezīmē, ka starp 0W un 5W vislielākā atšķirība ir cenā
No Valvoline ražojumiem varētu ieteikt, piemēram,
Valvoline DuraBlend FE 5W-30 (sintētika), tai kā reiz ir
D5 darbspēju kategorija.
Ja mainīsi, tad atceries darbu secību, pēc iedarbināšanas
un padarbināšanas, apstādini dzinēju, ļauj dažas minūtes
pastāvēt, tad pārbaudi līmeni. Nav obligāti jābūt tieši
līdz MAX atzīmei, var būt arī drusku zemāk, dažiem dzinējiem tas samazina eļļas patēriņu...