Patronss rakstīja: Pārdodu četras riepas Michelin Sport Premacy 225/50 R17 Protektors vēl normāls kādi 5 mm. Pa 20 - 30 Ls visas atdoshu.
uzmeilo man lūdzu ja vēl ir piejamas... birxtc@inbox.lv
Patronss rakstīja: Pārdodu četras riepas Michelin Sport Premacy 225/50 R17 Protektors vēl normāls kādi 5 mm. Pa 20 - 30 Ls visas atdoshu.
uzmeilo man lūdzu ja vēl ir piejamas... birxtc@inbox.lv
kā likums augstas kompresijas pakāpes dzinēji ir "interference" dzinēji, jeb tādi kam tiekas virz. un vārsts
vismaz viens vārsts saliecas noteikti (ja vien tas nav "non interference engine"), jo sadalene nevar apstāties tādā stāvoklī kad visi vārsti ir ciet. Tālāk ir atkarīgs no tā cik mm tas virzulis to vārstu gribēs stumt, un kā ir izvietoti vārsti - ja slīpi, tad mierīgāk, ja taisni, tad sūdīgāk, jo spēku uz augšu loģiski ka pārnes lielāku, un pat tiem motoriem, kam kompensatori ir izveidoti tā lai salūztu un uztvertu sitienu tāpat gadās ka sit nost sadalenes utt.
respektīvi var gadīties visādi...
tagat saprotu kapēc piem fiat doblo nav panelī temperatūras dačika - tikai spidometrs un bendzīna līmeņa rādītājs - lai fiat dīlerus nenomocītu ar zvaniem par aizdomīgīem rādījumiem.
nedod dievs vēl eļļas temperatūras un spiediena dačiku, voltmetru utt - cilvēkam tak laika nepaliktu uz ceļa skatīties
driš acī miskaste!
Viss par riepām un diskiem
auto italia neder?
Sarunājas divi psihoanalītiķi. Vienas saka:
"Vakar gadījās baigi interesants gadījums. Nu gluži kā pēc freida teorijas. Sēžot pie brokastu galda gribēju sievai palūgt sāli, bet nejauši paspruka: "KUCE, TU MAN VISU DZĪVI SAMAITĀJUSI!!!"
a tev pēc tās trubiņas cauruma aiztaisīšanas vēl joprojām ir problēma?
uupis rakstīja:
pinguin rakstīja:
Rikardo rakstīja: A tas dačiks kas mēra tosola temp. viņš uz kvēlsveču releju arī kaut kā ietekmē?
jā viņš dod info kvēlsveču laika relejam, cik ilgi kvēlsvecēm jāsilst. Ja viņam liekas ka ir silts, kvēlsveces neieslēdzas, vai ieslēdzas uz pārāk īsu laiku.
Kaads laika relejs? Kveelsveceem laika relejs. Nu neesmu taadu uzparikti redzeejis. Var jau buut ka ir bet es nezinu.
Ir ir, kā tad savādāk viņas atslēgtos pēc noteikta laika.
Rikardo rakstīja: A tas dačiks kas mēra tosola temp. viņš uz kvēlsveču releju arī kaut kā ietekmē?
jā viņš dod info kvēlsveču laika relejam, cik ilgi kvēlsvecēm jāsilst. Ja viņam liekas ka ir silts, kvēlsveces neieslēdzas, vai ieslēdzas uz pārāk īsu laiku.
hilss rakstīja:
tunos rakstīja: vari nomierinaaties-tas nav tikai a6, bet arii paareejiem daudziem
Jā, ir arī citiem autiņiem. Bet kāda motivācija ir likt vienā pusē mazāku spoguli? Kaut kādam skaidrojumam taču ir jābūt.
mazāka vēja pretestība, mazāks troksnis, mazāka iespēja apskādēt... domāju ka nekāda cita zinātne tur nav
ja tas filtrs būtu tik tālu aizidrsts ka nelec, tad viņš neietu vispār. Padomā cik gaisa vajadzīgs pielaišanai, un cik vajag braukšanai...
DM rakstīja: Farruh, apskatīju tavu galeriju Man vislabāk patika tā bilde, kur Tu pie džipa
droši vien tā strāva tiek tērēta elektroķīmiskā korozijas procesa nodrošināšanai.
TDI rakstīja: kaarteejais Viitola shedevrs lohiem :www.autonet.lv/...
kas tur smieklīgs?
runājot par 518 touringu - biju tādu skatīties kad meklēju sev auto. Iesēdos blakus, saimnieks brauc, nu es sēžu un gaidu tipa izbrauks uz lielākas ielas un tad dos mizā un rādīs kā iet, izrādās ka šis jau dod mizā 2,0 dīzeļmersis, kas ir populārs ar savu bezjaudu ir ņiprāks...
Seene rakstīja:
pinguin rakstīja:
klusais rakstīja: Kas tas varētu būt ka dod virsū tad turbīna iečīkstas ? Man liekas ka brīžiem neieslēdzas vispār.
turbīna neieslēdzas? turbīnas vispār nemēdz ieslēgties un izslēgties... ja nu vienīgi Opelim ir slēdzis "TURBO ON/OFF un AUTO"
Izcelies ar savu nezinasanu? Zemspiediena turbinas neiesledzas un neizsledzas, bet augstspiediena (ko tu laikam nekad neesi redzejis) gan. Tas, protams nenozime, ka pats rotors tiek apturets, bet gaisa plusma caur turbinu gan tiek parslegta tikai pec vajadzigo apgriezienu sasniegsanas.
tad parādi man vienu opel dīzeli ar augstspiediena turbīnu!
klusais rakstīja: Kas tas varētu būt ka dod virsū tad turbīna iečīkstas ? Man liekas ka brīžiem neieslēdzas vispār.
turbīna neieslēdzas? turbīnas vispār nemēdz ieslēgties un izslēgties... ja nu vienīgi Opelim ir slēdzis "TURBO ON/OFF un AUTO"
"Salta-M" 7271589 - virzuļi, gredzeni
Gilzēšana Gaujas 5, 30 - 40 Ls par stobru,
vai nu arī remontvirzuļi un stobru virpošana - iespējams ka lētāk.
Visdrīzāk jau ka pēc gilžēšanas jaunus virzuļus nevajadzēs... tikai gredzenus...
mass rakstīja:
Skaņa toč tāda, kā kad pārtrukst kaut kas nospriegots, tāpēc arī pirmā doma bija par siksnu. Neko - ielūrēju siksnas kastē - viss vietā un griežās un braucu tālāk. Pēc otrā jau vairs nestājos skatīties.
izcili domāju ka siksna pārtrūka, paskatījos kastē, nē, tomēr griežas...
kā to dačiku var pārbaudīt? viņam pretestībai jāmainās?
nevarēja dabūt dačiku ārā no stupicas, bet iekšējais štekeris kautkur galīgā dīīī - nevarēju atrast. tapēc arī kniebu...
Jācer ka ar to kļūdas nodzēšanu būs līdzēts... paldies.
HADENE rakstīja: Ja nemaldos, tad 8 vārstīgajiem un līdzīgiem motoriem, (tiem kam 2v uz cilindru), nekas slikts nenotiek, laikam lielā šaize ir 16V utt. motoriem.
tā nav!