Uggga rakstīja: Vai tad otrā pusē nav rakstīts, cik ilgā laika jaiesniedz?
Ja nav "sava servisa", labāk prasīt remontu, citādi var sanākt piemaksāt pašam.
Izvēlēties neviens tev neļaus, ko atlīdzināt naudas atmaksas gadījumā, ka experts ieteiks, to arī atmaksās (vairumā gadījumu), bet cīnīties vajag par maximālo.
otrā pusē rakstīts, ka abiem ir jāiesniedz.....
jugasvilli rakstīja: OCTA lietu tu kā cietušais vari gada laikā iesniegt. Baltikums man par aizm. bampera remontu izmaksāja 160 Ls, sataisīju par 90. Ja tev saka, ka izmaksās remonts 130 Ls, prasi naudu un taisi pie sava koriša, citādi Baltikums tev iedos kaut kādu "Veģu auto", kas pretenziju gadījumā tevi pasūtīs d...t. Normāli servisi ar Baltikumu nestrādā, zinot viņu uzmešanas metodes, kad nauda jāmaksā. Bez tam, skaties, cik tas tavs serviss cenu ziņā ir lēts vai dārgs, jo naudas gadījumā aprēķins tiek veikts pēc diezgan mazām darba stundas izmaksām (ja nemaldos, 18 Ls ar PVN). Ja izmaksās mazāk par taviem 130 Ls, tad vari uz LTAB sūdzību aiznest. Ar OCTA ir vienkāršāk, jo tur ir apstiprināta metodika, pēc kuras jāvadās visiem apdrošinātājiem, aprēķinot atlīdzību. Tur nevar kā KASKO, kad katrs apdrošinātājs savus noteikumus diktē. Protams, tas neattiecas, ja Tev ir garantijas mašīna, tad tikai pie dīlera. Prasīt maiņu vai remontu nevarēsi, to eksperts noteiks. Vispār, kas tas par servisu tev, kas tik maz par 2 detaļu remontu prasa?
nu vot ir tāds netālu no Olaines - džeks uzmeta acis - spārna taisnošana, spārna un durvju krāsošana - un rēķins - 130 LVL...