Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
staar 06.11.2008 13:56

Siksparnis rakstīja: Jāsāk gaidīt turki no Vācijas, kas iepirktu šeit auto.

no leišiem jau iepērk

staar 05.11.2008 12:30

Chuguns rakstīja: Nu man ar ir iekrājushies pāris papīriņi par stāvēšanu neatļautās vietās no Italijas, Austrijas un Šveices, ir tādi paveci un ar ne tik veci, bet nekas nav manīts ka kas būtu ticis atsūtīts. Kad jautāju pazīstamam CP darbiniekam - teica ka nēsot noslēgti starpvalstu līgumi kas ļautu piedzīt sodus ārpus valsts robežas. Itkā starp pāris valstīm esot tādi par īpaši smagiem pārkāpumiem, bet arī tad esot vajadzīgs īpaš rīkojums - tā kā ticamāk neko arī neviens nekur pagaidām nesūtīs.

Domāju ka tavs čoms no CP kļūdās. palabojiet, ja kas nev precīzi, bet cik atceros bija ES direktīva, kas noteica, ka ja ES dalībvalsts pilsonis pārkāpis likumu citā dalībvalstī tad valsts kurā pārkāpums izdarīts sūta pieprasījumu (ja zina, tad konkrētai iestādei, ja nē tad ārlitu ministrijas attiecīgam departamentam) par lēmuma izpildi un tad jau LV attiecīgās iestādes rīkojas. Ja lieta ir saistīta ar tās valsts tiesu, tad šitas mehānisms točna ir pa tēmu, kas attiecas uz vienkāršiem policijas sodiem, kas līdz tiesai nenonāk nezinu, bet daudzās valstīs lietas par ātrumu un citiem sīkumiem ātri nonāk līdz kaut kādai tiešelei. Cik sapratu no beļģijas vēstules kas man atnāca par ātrumu, tur bija jāieķeksē ķeksīši, piekrītu/nepiekrītu, ja piekrītu, tad jāapmaksā pievienotais rēķins, ja nepiekrītu, tad man jāizvēlas tiesāšanās valoda franču vai flāmu un viss lieta jau ir tiesā. Pie tam, ja nemaldos, ja sanāks tiesāties, tad tiesa būs pēc tās valsts likumiem un tiesā kurā likumpārkāpums izdarīts. Sodi par stāvēšanu daudzreiz pat saviem pilsoņiem netiek piesūtīti un gadās arī ka pa atrumu liek mierā, viss atkarīgs no tā cik attiecīgā valsts sāpīgi uztver attiecīgā veida pārkāpumu. Zinu ka Norvēģi dikti ņem pie sirds, par somiem nezinu.

staar 04.11.2008 11:15

Gaidi apsveikumu, ja apsveikuma nav, tad vari likties mierā. Cik atradu info, tad somijā par līdz 20 ir virs 100 eiro sods, ja tev ir vairāk par 20, tad sods var būt krietni lielāks. Ja atnāk vēstule, tad labāk samaksāt, jo, ja viņi šausmīgi sagribēs tad naudu no tevis dabūt ir ļoti vienkārši, ķipa dos uzdevumu attiecīgajām iestādēm un viss darīts.

Pie tam, atceries, ka, ja nesamaksāsi to sodu, tad būs ļoti štromna braukt pie somineniem, jo iespējams ir tas, ka policijai ir aprīkojums, kas tevi neiazmirsīs.

staar 24.10.2008 0:30

es šodien iedomājos kāda ir neredzīga cilvēka sajūta šķērsojoot, piemēram 11.nov. krastmalu starp akmens un vanšu tiltiem.

Man pamatīgi būtu jāpadomā pirms es parakstītos eksperimentam kur man krēslas stundā tanī vietā būtu jāpāriet pāri ar aizsietām acīm un baltu spieķi rokā. a možet kāda lūpas krāso vai kāds disku meklē bardačokā??? A viņiem tā ir ikdiena.......

staar 20.10.2008 0:37

Buba rakstīja:

staar rakstīja: Vainai vajadzētu būt saistītai ar siksnas maiņu, jo, ja cits nekas nav aiztikts, tad nav iemesla vainai rasties kur citur. Ļoti reāla vaina varētu būt, ka siksna pārlikta pa zobu, varbūt vienkārši veči ar degsmi siksnu mainījuši un norāvuši kādu vadu utt. Ja BALTIC MOTORS kaut ko darīja un uzlabojās, značit pareizā vietā raka, bet ne līdz galam izraka, jo ja viss ar to siksnu būtu ok, tad regulējot no esošajām pozīcijām nekas neuzlabotos, bet paliktu sliktāk. Ja neliela nobīde, tad chek engine mierīgi var klusēt.

p.s varbūt kļūdos, bet ļoti izskatās, ka pats mainīji un nojauci metkas

ne pats nemainiju!Servisa mainija itka loti pieredzes bagats vecis bet nu nesanaca vecitim

ok, tad sorry!

staar 19.10.2008 20:36

Vainai vajadzētu būt saistītai ar siksnas maiņu, jo, ja cits nekas nav aiztikts, tad nav iemesla vainai rasties kur citur. Ļoti reāla vaina varētu būt, ka siksna pārlikta pa zobu, varbūt vienkārši veči ar degsmi siksnu mainījuši un norāvuši kādu vadu utt. Ja BALTIC MOTORS kaut ko darīja un uzlabojās, značit pareizā vietā raka, bet ne līdz galam izraka, jo ja viss ar to siksnu būtu ok, tad regulējot no esošajām pozīcijām nekas neuzlabotos, bet paliktu sliktāk. Ja neliela nobīde, tad chek engine mierīgi var klusēt.

p.s varbūt kļūdos, bet ļoti izskatās, ka pats mainīji un nojauci metkas

staar 13.10.2008 14:35

X6 izdomās savu kategoriju, ķipa gada rotaļlieta pieaugošajiem

Palasīju savu iepriekšējo, komentāru un secināju, ka nedaudz nekorekti izteicos atiecībā pret neaprīkotu RAV 4. Pareizāk būtu bijis teikt, ka nevis neaprīkots RAV ne pēc kā vairs neizskatās, bet man galīgi viņš vairs nelikās pievilcīgs, tas ir tīri subjektīvi, jo no tā ka viņam nav visi tie pribambasi auto gaitas īpašības neizmainās un zinu pats personīgi cilvēkus kam auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis un gadījumā ar vienu pērkot jaunu auto pat krāsai nebija nozīmes. Galvanie ir praktiskie kritēriji un nav nekāda sakara ar santīm***anu.

Pazīstams onka 2000.gadā nopirka peugot partneri 1,9 d pasazieru. Kad vins pirka, man likās nu varēja jau bisku piemest un sanāktu sis un tas, bet šis pēc vairāku autosalonu apbraukāsanas nonāca pie secinājuma ka partneris viņam par 100% der. Nopirka un vēl pēc 8 gadiem secina ka labs auto un kalpo perfekti. Ja vaig sēdekļus nolaiž un var cementa maisus iegruzīt, nebaidoties par to, ka varētu sasmērēt kovrikus, ja vaig var aizbraukt pamakšķerēt un nav jāuztraucas, ka auto viens pats neapsargāts mežmalā paliek utt. Viņš zināja cik daudz viņš ar auto brauc un kādām vajadzībām, rezultātā nobraucis 8 gadus, uz spido 65k un vienīgā vaina kas par siem gadiem bijusi ir metinājuma vietā nopuva pakaļējais bundulis.

Es pats sevi pieskaitu pie pieaugušo rotaļlietu piekritējiem, jo patīk dīleru piedāvātie papildaprīkojumi, bet es arī neuzskatu, ka tie kas pērk plikus auto ir kaut kādi tirliņi kas neko no auto nesaprot. Vienīgais bišku žēl tos cilvjus, kas hren viņ zin kādu iemeslu vadīts dzenas pēc jaunas mašīnas un rezultātā uz 7 gadiem paņem GETZU un apliek pārējos, kas brauc ar viņuprāt veciem šrotiem.

staar 13.10.2008 1:38

Lai dabūtu gada auto titulu ir jāatbilst vairākiem kritērijiem tai skaitā cena. Nav tik īsti skaidrs kā var vizuālo novērtēt, bet laikam jau ir metodika.

Labs jautājums ir par to kā auto izskatās ar pieticīgāku aprīkojumu, proti, reiz mans paziņa skatījās uz RAV 4 pusi, nu tad es pievērsu uzmanību pa ielu braucošiem un likās tā nekas auto, ķipa sportisks četrkājis. Bet tad reiz ieraudzīju to pašu RAVu bet pieticīgi aprīkotu, johaidī, izskatījās pēc nekā, kaut kāds samurais

izrādās ka pilnīgi viss, kas padara to auto par auto ir papildaprīkojums par labu summu. jautājums, vai par pilnīgi nopakota kašķa cenu var dabūt pievilcīgu RAVu??

Gada auto tituls ir kompromiss starp visiem parametriem un tas, ka ir krietni labākas mašīnas par kašķi ir nenoliedzami, bet ir bet.

Neesmu BMW fans, bet traki patīk X6, bet pieļauju, ka X6 gada auto titulu neredzēt, jo praktisks tur nav nekas, pa bezceļiem neiet, cena kosmoss utt. bet neviens arī to negaida no X6, bet no gada auto gaida, tāpēc laikam arī kašķis dabuja to titulu.

staar 05.10.2008 2:03

elektro rakstīja: vo vo vo sākās, tagad 136 hp ir biežāk nekā 150 hp, značit cits ecu vai turbo... pēc kāda engine code un kur tie rodami, jeb kā viņi atšķiras na glazo?

PAAAAAAAALDIES par atbilžiem, moš vēl kādam ir ko teikt par šo autiņu

par vadāmību esmu daudz laba dzirdējis. Pats arī vairāk uz diesel sliecos - bet bračkam 95. gada compacts E36 ar 1.6 protams, priekš vīriem, kuriem BMW sākas ar 6 cilindriem būs neiespējams nīkulis - bet patiesībā ir ok ar mūsdienu beņas cenām. E46 būs daudz smagāks, tāpēc sāku no 318 skatīties (kuram šā vai kā ir 2 litru endžins imho..)

Par dīzeļa patēriņu arī esmu starā of course - tikai vai D motors nav krietni sarežģītāks, salīdzinot ar vienkāršo beņas aparātu... un līdz ar to ieberziens var sanākt ... tipa, tāds, ka beņas cenas paliek nesvarīgas?

dzirdēju, ka šiem priekšējā piekare līdzīga kā E36 - moš daļas līdzīgās cenās? pr. tilta aizmugurējie sailenbloki 30 LVL gabalā nekādas šausmas neiedveš, ja ņem vērā, ka gumijas un metāla tur 2X vairāk kā popelim. ja gadīsies latbemā uz akciju 50% atlaidi šī modeļa servisa izcenojumiem, vispār zoo - aizbrauc, saliec oriģinālās cerams daļas un brauc gadu.

paldies par ieteikumu apmeklēt bmwlife.. meitenes tur smukas

par paketi neesmu skatījies, gluži airu laivu negribu, bet nav obligāti nosacījumi kā navi/āda/muļķustūre.

iemetu mobilē uz labu laimi - vairums dīzeļu izlec ar pabriesmīgiem nobraukumiem virs 250 000.

Vairāk gribās zināt, vai šiem nav kaut kādi vājie punkti (papildus piekarei, kas ir nosacīti), biežāki gļuki un lietas, no kā jāuzmanās

Atceries, ka mazs motorelis nebūt, nenozīmē ekonomiju. Viss atkarīgs no auto smaguma. Reiz bija darīšana ar 528 touringu un man pa lielu izbrīnu kruīzā braucot pamēram uz 100, kompis rādija ap 7 L. tam 528 tas 100 ir kā brīvgaita pa pilsētu vid. 9-11, ja kādu brīdi pabrauc ar smagu kāju, tad patēriņš protams cienīgs.

Domāju, ka zem 2,0, tiešām nevaig pirkt, jo auto nav nekāds golps.

Lai veicas atrast labu auto, jo labi BMW pa pakšiem nemētājas.

staar 01.10.2008 14:07

Yetti rakstīja:

staar rakstīja: ...

p.s pie dīlera viņš vairs nav aizvelkams, jo gribēja šo apčaakarēt par 118ls.

kādi pāris ruļļi un siksna varētu to maksāt... bet tu turpini ekonomēt...

100%, ka noķersi zebru...

Zebru noķert?

tas po prostomu... balts, melns, balts melns, kujak, žopa...

nē, par 118 ls bija tā, ka puiks aizbrauca pie dīlera jo 1 pakaļējā slota brīžiem netika līdz otrai un tā viņas tur nesinhroni plivinājās, tad nu dīleris teicās, ka remonts maksā 118 LS, puiks atmeta ar roku un teica, ka ja nestrādājot lai nestrādājot. Pēc kāda laika ataisījām abšifku un izrādījās, ka razjoms bija panācis vaļā un nebija kontakts. Priekš štekera saštekerēšanas 118 ls liekas bišku par daudz.

A auto pieder vīram solīdā vecumā un viņš man prasīja vai nevarot uzzināt. Pats atrodos apmēram 2000k no rīgas tāpēc būs grūti aizbraukt pie onkas un info palīdzēt atrast. Likās ka tīri loģiski būtu uzjautāt šeit.

staar 29.09.2008 15:18

cap rakstīja:

staar rakstīja: Ja nevari pacelt orģinālo vai orģināliem pielīdzināto kitu, tad nebojā auto, uzliec gaumīgus lietos, kādu orģinālo pribambasu un auto izskatīsies pēc mašīnas.

+100

vienīgi "oriģināliem pielīdzināto" arī jāizņem no saraksta. Tādi ražojumi pēc gada mēdz izskatīties pēc izgrābējuša lauku šķuninga, kaut sākotnēji ir it kā "kā īsts".

Ja nevar kitu - smuki lietie, neliels ķengurs, mož arī sliekšņi, un būs tavs Vito absolūti ok.

ilgāk par gadu arī nemaz nevar, jo dzīve ir skarba un visu kas zemāks par orģinālo, savāc barģūrs

staar 28.09.2008 22:00

Ja nevari pacelt orģinālo vai orģināliem pielīdzināto kitu, tad nebojā auto, uzliec gaumīgus lietos, kādu orģinālo pribambasu un auto izskatīsies pēc mašīnas.

staar 28.09.2008 21:53

Nu jā, lai piečakarētos A8 komfortam ir jābūt sevišķi piečakarīgam

Papildus visiem priekiem un bēdām, kas saistās ar A8 ir tas, ka vairums tevi uzskatīs par algotu šoferi, kas vizinās apkārt kamēr šefs aizņemts, jo šitā auto īpašnieks parasti sēž aiz vadītāja

staar 28.09.2008 20:33

msh rakstīja:

Ozz rakstīja: un ko noziimee vispaar "oriģinaalais"

pirkts šrotaa ar visu audī bļambu , lietots

vai bez bļambas, bet pie Dīlera jauns

ne jau audī tos suuknjus razho

Oriģinālais nozīmē OEM ražotas detaļas. Protams, bez kastītes ar četriem riņķiem vai mēļainu pūķi, vai rūsas zibeni, vai vienalga ko - jo tāda kastīte dārgi maksā par sevi Kaut vai sev parastā veikalā nopērkot Sachs sajūga komplektu vai Victor Reinz blīves, vai Pierburg sūkni, es nopērku oriģinālas detaļas

es gan nebūtu tik pārliecināts par LV nopērkamo detaļu kvalitāti. Gribi teikt, ka piemēram, tādas kvalitātes REINZA vārstu saļņikus, kā tu nopērc, piemēram, liepājā, tu atradīsi kādā no jaunas mašīnas motoriem???

staar 10.09.2008 23:28

Sretsked rakstīja:

staar rakstīja:

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Sretsked rakstīja:

KukUUputnis rakstīja:

Pa to naudu apsties lietotu evo

un kas, tas japāņu mēsls ir auto?? lēta mizkaste mazuļu krāniņa pastaipīšanai, nekas vairāk... nu tu parādi savu tupumu...evo viņam...

paldies, pabeidzi sazīmēt lielisko ainiņu par īsteno MINI lietotāju

ja mini ir geju auto, tad kāpēc tu nebrauc ar mini?

varbūt ka viņš nav gejs...varbūt viņš ir *******

Hren viņ zin kas viņš ir, bet pilns rublis nav točna

staar 10.09.2008 21:51

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Sretsked rakstīja:

KukUUputnis rakstīja:

Pa to naudu apsties lietotu evo

un kas, tas japāņu mēsls ir auto?? lēta mizkaste mazuļu krāniņa pastaipīšanai, nekas vairāk... nu tu parādi savu tupumu...evo viņam...

paldies, pabeidzi sazīmēt lielisko ainiņu par īsteno MINI lietotāju

ja mini ir geju auto, tad kāpēc tu nebrauc ar mini?

staar 10.09.2008 15:01

ideot, kā kļūt par ideotu?????

staar 10.09.2008 12:50

DeaDMoroZZZ rakstīja:

staar rakstīja:

izlasīt komentārus, kur tiešām zinoši cilvji sniedz derīgu info

vecīt, tavs sacerējums par to ka jāmīl motorītis, jābrauc ar atbilstoša izmēra riepām un saudzīgi jābrauc pa šleserceļiem ir tiešām derīgs un zinoša cilvēka cienīgs

tiešām izcils komentārs, kas der visiem auto, pat kamazam

taču pēc būtības, tu par cooper S neesi pateicis neko...

Komentārs ir tik pat vispārīgs cik autora jautājums, bet kas attiecas uz mana komenta satura sakarīgumu, tad nu ja nepatīk tad vari nelasīt un viss, bet kas attiecas uz tavu, tad palasi savus komentārus iautu portālā un varbūt pat tu sapratīsi, ka vairāk par citu ap****nu tu neko nespēj uzrakstīt. Profesor, labāk aizej uz kādu čatu ar citiem saviem vienaudžiem pa*****ies.

staar 09.09.2008 22:41

KukUUputnis rakstīja:

NEW rakstīja: galvenais, tad kad būsi nopircis to mini, neaizmirsti priekšā uz paneļa, aizmugurē uz bagažnieka pārsea, un uz visiem pārējiem sēdekļiem sasēdināt lelles un lāčus.

+1

staar, lielisks sacereejums no seerijas-uzkraajies ruugtuminjsh. Cooperu pilnas ielas un nedris, ka neviens nav braucis, tuvumaa staaveejis utt. Ljoti laba padomu sadalja ariidzan, itkaa kluba biedri jebkad atziis,ka ir nopirkushi drankjiigu lamatu. Pardon, bet,ja Cooper S veel ir vizuaali interesants, tad ar coopera un katafalka miilas rezultaatu clubman sevi vareetu iepriecinaat tikai kaads,kursh ir nesen veicis vazektomiju un vinjam viss kljuvis vienalga.

Nevaru iepriecināt, jo rūgtumiņa nav Paņem opi acenes un palasi manu komentāru vēlreiz Lielākā daļa nav visi. Paskaidrošu tā lai tu arī saprastu, proti, ja paprasītu viedokli par CIVIKU, tad no kaudzes komentāriem , kas nāk no tādiem kā tu, kas CIVIKU tikai pa gabalu skatījis un grib tikai gudri pa****st varētu izlasīt komentārus, kur tiešām zinoši cilvji sniedz derīgu info, bet gadījumā ar COOPER S lielākā daļa diemžēl ir tāda kā tu.

Kas attiecas uz aptauju starp kluba biedriem, tad nejauc lūdzu ar aptauju pie autodīlera.

Ja vari savākties un uzrakstīt kādu sakarīgu rindiņu, tad man būtu interesanti zināt ar kādu auto brauc cilvēki kas raksta šitādus komentārus + ja nav bail pievieno valsts reģistrācijas Nr zīmes kombināciju. (runa ir par kukuuputris)

staar 07.09.2008 1:35

Z-kubs rakstīja: Hi.

Kaada ir Jusus pieredze un atsauksmes par sho autinnu 2008g.

Vai ir braucamas pa muusu celliem?

Kaadas vaajaakaas vietas?

paldies.

ZZZ

Par sito auto pieredzi iekš LV vari nemeklēt, jo lielākā daļa visus jaunos mini saliek vienā kategorijā un nekad pat tuvumā šitam auto nav stāvējuši kur nu vēl braukuši.

Nākamais jaunais auto ko pirkšu 100% būs mini, jo tanī cenu kategorijā pārējās mašīnas ir vienkārši garlaicīgas.

Situācija ir apmēram tāda.

ja esi gara auguma cilv. tad sēdēt iekš auto būs ērti, bet aiz tevis neviens vairs iesēsties nevarēs, jo krēsls būs atbīdīts līdz pat aizmugurējam benķim šī iemesla dēl mana izvēle paliks pie CLUBMAN S. Braukt ar to auto ir tīrā izprieca pa daudz maz normāliem ceļiem. Ja auto ir 16 collu diski, tad pa LV varēsi tīri normāli braukt. Nebūs protams tas pats, kas ar Mersi, bet tā ir maksa par to lai nebrauktu ar ļodzīgu govi. Pabraucu dienu ar mini , kad pārsēdos iekš lielā auto sapratu, ka lielais der tikai lieliem gabaliem un pilsētā braukšana ar to ir tikai garlaicīga pārvietošanās. Neiesaku pirkt MINI ar tā saukto sporta piekari, jo auto būs vēl cietāks.

Virs 130 kmh pastiprinās vēja radītais troksnis, jo priekšējais stikls ir diezgan stāvs.

Ja nepērc jaunu, tad auto tehniskais stāvoklis būs atkarīgs no iepriekšējā saimnieka attieksmes pret auto. Parunāju ar vīriem no Beļģijas mini kluba un pēc viņu teiktā tiem auto nekādas izteiktas slimības nav un nav pat tiem, kas sirsnīgi min. Arī par hadeni nebija sliktu vārdu, bet tur protams ir jāņem vērā Beļģijas ceļu kvalitāte. Par hadens izturību uz LV ceļiem tev neviens neko nepateiks, jo tas atkarīgs no tā, kā brauksi. Ja mizosi pa miroņgalvām ar 17 collu diskiem, tad proporcionāli samaksāsi par remontiem. Ja pērc lietotu cooper S, tad pērc no pārbaudāmiem tirgoņiem, jo COOPER S nepērk lai brauktu 1X nedēļā uz baznīcu. Ja pret motoriti izturas kā pienākas, tad tas kalpos cienīgi.

Jebkurā gadījumā izmaksas kas saistās ar mini uzturēšanu būs ļoti līdzīgas vai pat mazākas, kā lielākai daļai šo gadu auto. Tie laiki ir pagājuši, kad auto par 50 LS visu piekari var pārlasīt.

staar 27.07.2008 12:11

Kindzulis rakstīja: kas ar to autosu ir? neiet? rij? vai arii trubas nebudinaas?

Ja pirmie 2i-tad dieselcentrs...ja trubas -tad netraucee autosam dziivot

motors strādā klusi, eļļu nerij, viss tīrs un sauss. Tas buss tiek labi uzpasēts, jo dabon tālus ceļa gabalus skriet, tāpēc arī pievēršam uzmanību visām iespējamām vainām, lai nebūtu pārsteigums otrā eiropas malā.

laikam tiešām mazāk vaig klausīties, ko umņiki runā un braukt tikai.

staar 27.07.2008 12:01

uldiskru rakstīja:

Laucinieks rakstīja: Kā viens vecs znatoks man aizrādīja - dīzelim nevar būt aizdedze, viņam ir iesmidzināšanas moments, bet nu tas offtopic.

Par tēmu runājot, ja godīgi, pirmo reizi dzirdu par kaut kādām "cietām" trubām? Man neticās ka turbīna var uzražot tādu spiedienu, lai trubas paliktu cietas - tas tak nav kompresors!

Par spārniņiem, arī pirmā dzirdēšana ka tos var nosvilināt, bet nu, lai runā lielāki dīzeļu guru. Man personiski pēc pufaikas ausī tas izklausās.

Nu ir turbīnas kas mierīgi "uzražo" pat 2 Bāru spiedienu !!! Un pie 2 bāriem trubas jau nu točna ir cietas bet tas vairāk attiecas uz sporta auto......

Kautkādiem audi markas brīnumiem pat bija 3 bāri izspiesti, bet tas arī bija aparāts ar dvēseli, bet cik vakar izlasīju vienā forumā, kur viens puiks rakstīja, ka, tad, kad viņa auto vēl labi esot gājis esot bijuši 0,6-1,0 bāriem, bet tagad viņam esot tikai 0,4-0,6.

staar 27.07.2008 2:23

hmm, pagaidām esmu atradis info par kaut kādiem 0,6 -1,0 bāriem.

staar 27.07.2008 1:20

Nu sprinteris ir 10ais ar čipu, cik saprotu sanāk gandrīz kā 12, jo motori esot vienādi tikai 10 apdalīts elektronikas jomā.

Nu vot tur jau tā bēda, ka nezin cik tām trubām jābūt cietām, jo kad uzgāzē ritīgāk tad trubas paliek krietni stingrākas.

Par monometru nav slikta doma.....Tas arī ļautu pasekot turbīnas dzīves ritmam

Varbūt kāds zina cik lielam spiedienam tam mersim ir jānāk ārā no turbīnas ??? Ja zinātu cik nāk ārā, tad ar atliktu tikai paskatīties monometrā un lieta darīta.

staar 26.07.2008 0:49

Yetti rakstīja: visai specifiska tēma, kur nepieciešamas visai specifiskas zināšanas...

te var uz vienas rokas diviem pirkstiem saskaitīt specifisko zināšanu zinātājus...

vari pamēģināt šiem uzzvanīt:

www.dizel.lv/...

varbūt pākonsultēs pa telefonu...

pa telofonu tur diezin vai ko stāstīs, jo tolks ta kāds viņiem no šitādiem gudriniekiem kā es . Pietiktu jau laikam ar diagnostiku, kas pateiktu cik tas motorelis tos ZS izdveš.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti