maldies, visās nelaimēs vainojot 'atjaunojamos resursus'. Paskaties, cik elektrība maksā tad, kad Norvēģijā maz ūdens hesiem, un Dānijā maz vēja. Un otrādi.
Atjaunojamie resursi kaut cik vēl notur cenas lejā. Tad, kad vajadzēja Zviedrijā iedarbināt šķidrā kurināmā staciju, elektrības cena sasniedza 1000 eur/mwh. Arī pateicoties 'nelabajam vējam'?
TAs jau nav 'sods' ko viņi piemēro, bet gan 'pēcmaksa'. Iebraucot tu esi piekritis viņu 'noteikumiem', un tagad šamie tev izstāda pēcmaksas kvīti. Nesamaksāsi - būs viņu 'noteikumos' atrunātā strīdus risināšanas kārtība, kas 100% būs viņu labā.
PN - kaut kad sen biju samaksājis nepareizai mašīnai aplikācijā. Aizsūtīju viņiem vēstuli ar izskaidrojumu, un šamie 'pēcmaksu' atcēla.
Kādu 'nav vārdu'? Inflācija parastā - emitēja naudu, cenas palecās. Vangoju, ka gāzei uc energoresursiem pēc šīs ziemas būs + 20 + 25% pie 2019. gada cenām.
Un nav novērota policijas patvaļa. Viņi netiek galā ar ikdienas lietām, kur nu vēl vajāt sniega čupas uz jumta.
Iespējams, ka, ja kāda sniega čupa būtu par iemeslu avārjai, tad šamie kaut ko ieskricelētu protokolā, un tad iespējams, ka apdrošinātāji tam pievērstu vērību. Bet tā... lielākoties tā ir preses pīle. Žurnālists uzprasīja policijai - policija atbildēja. Ka neko citu, kā nenostiprinātu kravu nevar piešūt.
Bet ībļiem, kā tev, uzreiz no mušas zilonis, un no pirksta izzīsta 'patvāla, par ko runā sabiedriskais mēdijs'
Pa lielam garantija ar nosacījumu apmeklēt tikai dīlera servisu ir tikai apgrūtinājums, un tieši tāpēc jau pasen ir spēkā regulējums, kas aizliedz garantiju dažādi ierobežot.
Atkarībā no dīlera vēlmēm/iespējām/garastāvokļa protams...
ka tik ne arī. Elektrības, ko saražo ar dedzināšanu, ietekmē tevis piesauktās kvotas, bet gāzes cenas - tikai pārdevēja vēlmes - ekonomiskās un/vai politiskās.
īsā versija (kopēta no mana pavasara komentāra par šo pašu tēmu):
uz to jau arī ir tēmēts viss mārketings, lai parastais Janka, kas tā īsti nemaz nevar auto par 15 tūkst nopirkt, sasapņojas par to, par ko prasa 40, un beigās, nedabīgi izstiepjot savas finanses, nopērk kaut ko par 25 tūkst.
nu, tad līdzīgi kā pasi - kas brauc uz ārzemēm, vai kas regulāri izmato autonomu, lai izņem. Vienkārši kāda jēga no plastmasa gabala, ja tas tikai apliecina šoferētāja 'tiesības', pie kam, tas var pat nebūt derīgas, ja, piemēram, beidzies medicīnas 'derīguma termiņš' un taml.
Es domāju, ka, piemēram, mana māmiņa vai vectētiņš pēdējos 10 gadus nevienam nekur savas vadītāja apliecības nav demonstrējuši.
Kas izdevīgāks ilgtermiņā, skrāpis, stikls, vai garāža?
PN - Sprinter busam bija tāda opcija. Stikls 4 x padsmit gadu laikā tikai mainīts. Neizturīgs laikam. Drusku akmens - plaisa pa vidu ģīmi. Kaut kādam vienam fordam tāds bija deviņdesmitajos - noderēja. Tagad ieliku savā vecajā mini. Arī noder, rudeņos un pavasaros.
Varbūt paskatīties lodžijai tādu - jo esmu saķēris kādus 3 mazus akmentiņus...
Nerunājot nemaz par to, ka vad.apl. varētu saņemt tie, kas grib / kam vajag vazāties pa ārzemēm, ir stipri apšaubāma nepieciešamība vēl vairāk padarīt to 'drošāku'. Un dārgāku.
Visu likumos nevar aprakstīt, lai kā tev gribētos.