Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
mansotraises 12.06.2009 13:25

Ozz rakstīja: iisteniibaa man arii nav naacies saskarties ar ļauniem CPistiem. varbuut taapeec ka nelecu augumaa, pieklaajiigi sarunaajamies un viss.

nu man arī kaut kā tā.. reizēm pat pasmējamies par dzīvi.

ar alko-testeri arī bij joki. šis pienāk saka, nu būs jāiepūš. es šim saku, ja uzrādīs "kafija" - pūtīšu. nosmējās, apjautājās kā auto kalpo un novēlēja laimīgu ceļu.

mansotraises 08.06.2009 11:41

kādā situācijā tas viss gadijās? un ko tev cenšas piešūt?

mansotraises 08.06.2009 11:18

modena rakstīja: Menti savā elementā.... saņemu atbildi uz savu iesniegumu.

Ments nagļakā pastāstīja ka es pats tipo atzionos ka pārsniedzu ātrumu... to arī apstiprināaja otrais praiders, kurš pat no auto neizkāpa.... laikam tomēr telepātijas spējas...

kurš, tad tevi tevi tā apbižojis? un ja parakstiji protokolu, bez paskaidrojošās daļas, kur tu lieliem burtiem ieraksti, ka nepiekrīti tev uzrādītajām apsūdzībām, tad taisnība būs mentam. ar parakstu uz protokola, tu automātiski piekrīti, tam kas tur samurgots ar mentozaura roku.

mansotraises 26.05.2009 18:15

uupis rakstīja: Nu protokolu var formēt arī par mazu pārkāpumu, par kuru nav soda punkc bet ir tikai piecīts un pārējo zatlerkonvertā kā pateicību.

P.S.

Iekrīt jau tikai zelta rokas.

kā lai tā saudzīgi paskaidro...

slikts kareivis, kas negrib kļūt ģenerālis, vai ne? nu tad tāds cp*ists sēž domā - cik jauki būtu kļūt par prezidentu. māja, pēc tam pensija, labs dzīvoklis ar 230+ kvm... ko lai dara, ar ko lai sāk... tad viņam vienīgajā rievā iešaujas doma (kas aizķērusies tādā kā miglainā atmiņā, par dzirdēto ziņās) - spēks ir aploksnēs un zoodārzā!

domāts - darīts. jo kā zināms pateicību nepieņemt nav labais tonis un varbūt sanāks aiziet arī līdz zoo. vismaz salčuku palaizīt

mansotraises 20.05.2009 18:08

Kaksis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

Kaksis rakstīja: Šito lidotāju un bēdzēju problēmu var atrisināt vienkārši.

Pakaļdzīšanās laikā veiksmīgi pielietot dienesta ieroci.

Tā kādus pāris gadījumus.

To visu nofilmēt un parādīt visos TV kanālos no A-Z (ar visām asinīm). Rādīt katrā reklāmas pauzē, ar teksu "Bēgt neatmaksājas" vai tamlīdzīgi.

Kārtība būs, garantēju...

atslēgas vārds "veiksmīgi"..

kaut kad nesen "veiksmīgi" sašāva puiku kas blakus vai aizmugurē sēdēja. tā ka ir vīri ar drosmi, kas tavus vārdus dzird

Pasažieri ir līdzatbildīgi par automašīnā notiekošo. ķipa neatturēji no pārkāpšanas, arī vainīgs

tad jau tu kā LV pilsonis esi atbildīgs par valstī notiekoši bardaku

mansotraises 20.05.2009 17:52

Kaksis rakstīja: Šito lidotāju un bēdzēju problēmu var atrisināt vienkārši.

Pakaļdzīšanās laikā veiksmīgi pielietot dienesta ieroci.

Tā kādus pāris gadījumus.

To visu nofilmēt un parādīt visos TV kanālos no A-Z (ar visām asinīm). Rādīt katrā reklāmas pauzē, ar teksu "Bēgt neatmaksājas" vai tamlīdzīgi.

Kārtība būs, garantēju...

atslēgas vārds "veiksmīgi"..

kaut kad nesen "veiksmīgi" sašāva puiku kas blakus vai aizmugurē sēdēja. tā ka ir vīri ar drosmi, kas tavus vārdus dzird

mansotraises 20.05.2009 17:34

Sretsked rakstīja:

mansotraises rakstīja: www.tvnet.lv/...

turpinam vien...

Un ko šis motociklists bija noziedzies, ka tāds 'palaidnieks ' viņu notrieca ???????????????????????????? Varbūt tas tiešām bija viņš,ko ?? Tak autobraucējs.

nē tak... es saku turpinam vien tēlot makgaiverus. dzenamies pakal.

un ir pilnigi vienalga vai cp*sts dzenā auto vai moto.. sekas vienas

mansotraises 20.05.2009 17:02

www.tvnet.lv/...

turpinam vien...

mansotraises 20.05.2009 16:47

sods varētu būt atļautais ātrums posmā+pārkāptais km/h x2 LVL

mansotraises 20.05.2009 16:41

Palaidniex rakstīja:

mansotraises rakstīja:

un ko iesaki darīt? kā cīnīties ar šiem mopēdiem? triekt viņus ar volvo ratā

Pilnīgi pietiktu ar to, ka motociklistiem paceltu atbildības līmeni un par safilmēto piestādīu ievērojami lielākus rēķinus par sastrādāto nekā autovadīājiem... Un Ņemtu vēra viņu pārkāpumu statistiku pērkot OCTA i visi paliktu rāmāki.

Ja jau šiem nevainīgajiem kāmīšiem pakaļ dzīties nedrīkst...

Un ar rubli ātri vien izmācīu nenesties un domāt, kam iedot moci noņemt skaidu...

Jo lūk, ja mani, braucošu ar max atļauto ātrumu, apdzen mašīna ar 2x lielāku ātrumu nekā man - tad tas ir slikti un nosodāmi, ja to dara mocis, tad man ir jāuzmanās, ka tik es šo megamanevru nepatraucēju...

Stulbi kaut kā...

nuja, par to jau es runāju, ka jāsit ar rubli. nevis jātēlo makgaiveri.

mansotraises 20.05.2009 16:31

Palaidniex rakstīja:

mansotraises rakstīja:

scope rakstīja:

Ar numuru noteikšanu mēdz būt problēmas.

Pie tam, zinot tikai numuru, tiesības neatņemsi.

nu tas jau ir citas dabas jautājums. gan tehnikas gan juridiskā puse.

skriet pakal ir pēdējais ko vajadzētu darīt. un tas ir jau neskaitāmas reizes pierādijies. cik līķus vēl vajag? pie tam lielākoties tie visi ir pasažieri, vai tie kas gadās ceļā.

manis pēc lai šitāds baikers skrien. nevis mūkot un stresojot, skatās pār plecu uz mentu un iebrauc kādos bērnu ratos.

Toties es negribu, ka man uz gājēju pārejas uzbrauc baikeris, kas sadomājis ratā pabraukties un tāpēc mani nemanījis, jo es arī viņu nemanīju, jo jamam ieslēgtā tālā gaisma (par šo vēl mazāk cienu) ir vērsta debesīs...

un ko iesaki darīt? kā cīnīties ar šiem mopēdiem? triekt viņus ar volvo ratā

mansotraises 20.05.2009 15:55

scope rakstīja:

Ar numuru noteikšanu mēdz būt problēmas.

Pie tam, zinot tikai numuru, tiesības neatņemsi.

nu tas jau ir citas dabas jautājums. gan tehnikas gan juridiskā puse.

skriet pakal ir pēdējais ko vajadzētu darīt. un tas ir jau neskaitāmas reizes pierādijies. cik līķus vēl vajag? pie tam lielākoties tie visi ir pasažieri, vai tie kas gadās ceļā.

manis pēc lai šitāds baikers skrien. nevis mūkot un stresojot, skatās pār plecu uz mentu un iebrauc kādos bērnu ratos.

mansotraises 20.05.2009 15:37

modena rakstīja:

mansotraises rakstīja:

modena rakstīja: www.tvnet.lv/...

viss ir uz video un tekstā...

"a kas šitas par manevru?.. aaa es nezinu" blaaaa. vo citāts no priekšnieka. ko var gribēt no padotajiem

normāls citāts... un pareizs manevrs... nekuj nesodīti pa apdzīvotu vietu ( izskatās pēc Baložiem) vilkt pāri sotakam...

skaidrs, ka vilkt pāri sotakam pa apdzīvotu vietu nav labi. bet stumt moci ar auto ir kas cits... protams to visu var norakstīt, ka nesabremzējās, izslīdēja utt. tik pat labi vareja arī pašaudīties, ko jau citi cp*isti māk.

nevari noķert- neķer. filma ir, numurs arī. viss - sods pa pastu kā no fotoradara. atradušies makgaiveri... šas diskotēku ieslēgšu un tanci načiļis...

laikam aizmirsuši par sekām kā beidzās dzīšanās pakaļ tam keksam kurs vēl stopētājas veda pa Rīgu.

mansotraises 20.05.2009 12:47

modena rakstīja: www.tvnet.lv/...

viss ir uz video un tekstā...

"a kas šitas par manevru?.. aaa es nezinu" blaaaa. vo citāts no priekšnieka. ko var gribēt no padotajiem

mansotraises 19.05.2009 11:49

Kaksis rakstīja:

Slinkais rakstīja:

sleepnis rakstīja: Es reiz darīju tā, izgriezu sapuvušās vietas ar rezervi ārā. Metināmā nebija, pie veselā metala pielodēju loksni misiņa sieta. Sietu apgriezu, izlocīju pēc vajadzīgās formas un tālāk parastā špaktele. Vairs nav kam rūsēt

arpraac.

Normāla rubulas style prakse.

Es reiz novēroju kā taisīja sābu. Šamam bija normāli iebuktēta aizmugurējā stoika. Samitrināja virsmu, nopūta ar putām. Pēc tam ar nazi lieko nogrieza. Uzmeta parasto smalko apdares setku un nošpahtelēja.

nu šitā redzēju kā asconai sliekšņos caurumus taisija. makroflex rullē sapūt, lieko nogriež, špaktels pāri un uz rumbulu...

mansotraises 21.04.2009 18:20

Palaidniex rakstīja:

mansotraises rakstīja:

ir pat bijuši gadijumi, kad atklāti saka - tu zīmē kā vajag, mēs būvēsim kā mums vajag... ko tur vairs piebilst

Par to arī derētu iztrāst kā nākas, lai ilgi pustupus staigātu pie proktologa...

visi smaida, visi laimīgi ciemā jauna bulku bode

i ciema vecim prieks, i būvaldē, i ciema būvinspektors jaunus diskus autiņam uzlicis.. nu kaut kā tā šajā aizspogulijā (LV) tās lietas notiek

mansotraises 21.04.2009 18:06

Palaidniex rakstīja: Runājot tālāk par to Baltezers -Ainaži šoseju

Īsta pērle ir posmā no Baltezera līdz Gaujas tiltam

Vispirms ādažos atstāja 7 (!!!!) iz-/-iebrauktuves, kaut ir lielisks izbūvēts viadukts - vienalga no sākuma atstāja 3 kreisos pagriezienus uz ādažiem (neskaitot viaduktu) un n-tos labos pagriezienus... Salika zīmes, kuras ceļa nomales aizsedz, vai naktī braucot ir aizsegtas no priekšējo kukturu apgaismojuma

Pagāja divi gadi - aizraka tikai vienu vietu, kur drīkstēja veikt kreiso/labo pagriezienu... Nafig atstāja pie maksimas kreiso/labo pagriezienu ar ašaubāma garuma bremzēšanas joslām???

Un tad nākamā pērle - pārbūvējot/rekonstruējot Gaujas tiltu atstāt to ceļa pieslēgumu uz Carnikavu neparedzētā vietā Vai tiešām tur nevarēja izbūvēt viaduktu vai ko līdzīgu - vai tā tāda vieta speciāli atstāta, lai šļiktos mašīnas?

veikalu nobrauktuves ir atsevišķs stāsts

esi redzējis kādu vietu kur lielveikalam nogriež piebraukšanu no abiem virzieniem (nerunājot par divbrauktuvju ceļiem)?

pārsvarā visur ir atļauti visi kreisie... kaut vai tepat Ķekavā jaunais elvi. tur toč redzēju projektā saliņu pretī izbrauktuvei, lai tiem kas brauc no bauskas, nebremzētu satiksmi visādi elvi desu tīkotāji. un kā tur ir tagad veikalnieki dara kā grib, būvē kā grib.. aizmirsuši esat šo pašu mūkusalas apli ar visu jauno lielveikalu un luksaforu bieķensalas krustā. ar veikalniekiem ir tā - kas maksā, tas pasūta mūziku. un visi mazie melnie cilveciņi sēz biksēs un priecīgi smaida par kārtējo desubodi.

ir pat bijuši gadijumi, kad atklāti saka - tu zīmē kā vajag, mēs būvēsim kā mums vajag... ko tur vairs piebilst

mansotraises 17.04.2009 9:47

modena rakstīja:

Seene rakstīja:

modena rakstīja:

Yetti rakstīja:

modena rakstīja:

Yetti rakstīja: P.S. modena, Deksters savu panācis reāli strādājot, nevis jājot aubē valsti...

tas arī ir smags darbs.. tāpat nekas nenāk... tikai no malas liekas ka viss ir akūti viegli...

ei tokš uz poda... smagā darba darītājs...

cik ciniski... ģeševo...

deru ka ja tev vajadzētu nedēļu mana amatā pastrādātu - tu no tā poda nenokāptu...

Vai tik nebūsi kāds vadošs darbinieks, kam par neskaitāmajiem parakstiem ne tik vien algu, bet ari pirkstu masāžu nogriezuši. Diez cik labi neizklausās tā sevi celt debesīs.

Var uzzināt - kura vietā es sevi akujenno uzcēlu gaisā?

Vai vadošs darbinieks - ir kaut kāda privilēģija? Īsa darba diena, 3 mēnešu atvaļinājums un nekādas atbildības par liktiem parakstiem?

Tā ka tev un pārējiem par nopietnu projektēšanu nav poņas - tas jau sen skaidrs....

Kāds no jums vadīja projektu - kur ir īss termiņš un nav soda naudas ierobežotāja un par katru nokavētu dienu ir 1% sods no līguma summas?

Un tagad pievienojiet kokteilim 2-3 apakšniekus.... vienām savu ģelu doh, sola sola - bet reāli tais tikai fiziskā spēka pielietošanas konkrētu solījumurezultātā... otrs strādā ka gliemezis pie tam vel akujenna li4nostj ar savam jopnutam idejām un vīzijām...

un tagad iedomājamies ka ir trīs projekti,.... nav maziņi....

+ atlaisto praideru projektu realizācijas uzraudzīšana... protams uzraudzīšana ir pēc jūsu domām nieks.. it īpaši ja kaut kāds uj*b*ks aizmirsa ielikt apjomos kaut kādās lietas, kuras maksā stipri virs 5% neparedzētiem... un kad situāciju jānovērš 3 dienu laikā, bez papildus naudas- kuras pasūtītājam vienkārši nav...

tas ir darbs, smags darbs, kurš ne katram ir pa spēkam.

..par pārējiem gan nošāvi garām

mansotraises 08.04.2009 13:46

Ozz rakstīja:

saabs, vai ne

nē, opels, bet tas pats motors.

nē jau modena. nekas tur nav jāinformē, visas apkopes bijušas tepat LV. visa vēsture zināma.

auto pirkts 3gadu vecs, ka jau visi saka - pēcgarantijas, mazlietots ar zināmu vēsturi. vienkārši vecā tipa ķēde, jo pēc tam tā jaunākiem modeļiem tika likta uzlabota... acīmredzot ņesprosta

mansotraises 08.04.2009 12:43

modena rakstīja:

mansotraises rakstīja: piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

jauns auto no salona - vai tikko no Vācijas ar 140 000 km noskrējienu?

ja otrais variants - tad ķēde laikam netika informēta par skaitļiem uz odometra...

tikko no latvijas ar 120 tkm noskrējienu

mansotraises 08.04.2009 12:13

piem. kolēģis klausot un ticot servisiem, ka ķēde iet 250k km, mēnesi atpakal pirms 150k km nobraukuma, ieguldija 1600 lvl motora remontā...

tas tā, par to kurš maina pie 51

mansotraises 07.04.2009 19:10

modena rakstīja:

tāpēc kā Latvijā ir ap 50 projektēšanas uzņēmumu/indivīdu - un katrs pēc saviem uzskatiem kaut ko liek....

vienota standarta kur ko likt nav - taču pie lielākam slodzēm liek tomēr rupjāko segumu - sīkais netur....

Pēc loģikas it ka smalkais dod degvielas ekonomija- taču pie pirmās salnas sūdu vairāk nekā ar rupjāko asfaltu...

Ir ceļi kur dēļ slodzes liek tikai 5cm asfalta - līdz ar to, tur sanāk tikai rupjais variants.... ja liek smalko - tad apakšā teorētiski vajadzētu vel 2 kārtas ar rupjo....

te nu es tev piekritīšu.. vienota standarta nav, katrs pašvaldības un lvc lauku nodaļas vecis uzskata ka zina pareizo segas biezumu... var piedāvāt labu, tādu lai tur arī pārkrautos baļķiniekus, bet seko noraidijums.. kā pamatojums, tādi nedrīkst braukt un attiecīgi tādiem nav jāparedz.. vai nee, nu nevajag, nav naudas utt.

katrs projektē kā māk, un būvē kā māk, cenšoties ievilkt kabatā pēc iespējas vairāk.

mansotraises 07.04.2009 13:43

hmnc rakstīja: a kur var aplūrēt plānotos ielu remontus?

attiecīgās pašvaldības mājas lapā. vai Rīgā tas ir satdepa mājas lapā. www.rdsd.lv/...

vai LVceli.lv ja interesē ceļu remonti..

un vispār nafig ir google?

mansotraises 07.04.2009 13:04

nesatraucies

es jau tik mēģināju savilkt kopā topikā minēto problēmu - opel- TA- gāzēšana..

un tad bik pieķeru klāt fana "baudāmos" auto

skaidrs, ka jauniem auto ir citi tehniskie dati. bet par dacītēm auto izskatā seviški neinteresējos

mansotraises 07.04.2009 12:54

Bulix rakstīja: Un kad vispaar ir plaanots to f@#$%& A.Čaka ielu remonteet, vajprac kkads kas tur darās..

šogad taisa projektu.

sīkāk meklē netā un galvenais nenokavē publisko apspriešanu

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti