Kārtot: Augošā secībā
1 2
ValdisM 06.01.2014 2:45

tas ir tas patd W124 baltais universālis, ko Tu jau pa kādiem 1500Ls tirgoji pirms 2-3 gadiem ?

Ja tas joprojām ir tas pats, vai neliekas, ka cena ir nedaudz ( apmēram 2,5x par augstu), ja jau 3 gadu laikā nav izdevies to brīnumu notirgot ?

p.s. šogad bija iespēja pabraukt 6km ar tamlīdzīgu dīzeļw124 (p.s. arī baltu) - nu tas man likās tāds arhaisks auto pat pret manu nojāto 88.f mazfu 626, kas maz neliekas. Pret manu otro auto, es to w124 pat negribu salôidzināt.

700 eiro ir ta auto tirghus cena.

ValdisM 20.12.2013 1:01

Bucefals rakstīja:

Līdzīga situācija pirms ~25 gadiem, kad iepriekšējo reizi remontēja satiksmes pārvadu Ulmaņa gatvē...

nevis iepriekšējo reizi remontēja, bet būvēja

ValdisM 17.12.2013 22:31

zhuks rakstīja: Aktuāli arī man ir šis jautājums- kādi ir mūsdienu cipari? V70 I 2.5tdi viens km izmaksā 14 santīmus- vai nav par daudz?

Mazda 626 - 7.8 santīmi uz 1km:

6 santīmi degvielas izmaksa (ar PVN, vidējais benzīna patēriņš 6.7l/10o km ( 50% rīga, 50% šoseja.. aprēkināts pēc bākas metodes),

1.8 santīmi uzturēšana, apkores, TA, OCTA, riepas... vārdusakot visi izdevumi izņemot degvielu.

Cipars iegūts 103 000 garā ekspluatācijas posmā. Cenā ietilpst ekspluatācijas sākumā veiktā dzinēja maiņas procedūra.

14 santīmi uz 1km,......ir normāli, ja gadā brauc 10 000km un šos 14 santīmus uzaudzē fiskētie izdevumi ( TA, OCTA, riepu maiņa, u.t.t), ja gadā brauc vismaz 25 000km, tad ar tādu 1km partēriņu Tev būtu krietni izdevīgāk pārsēsties jaunā auto no salona....

ValdisM 11.12.2013 1:43

IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, ja kabatā ir 1000 ls, tad es rekomendētu pameklēt kādu labi saglabātu w-124 mersi ar nupat izietu TA. Tad varētu būt cerības ar to vēl pāris gadu nobraukt, neieguldot naudu remontos. galvenais, neuzķerties uzjaunākiem meršiem un bembjiem, sākot no e-39 : tad problēmas būs garantētas. Arī japāņu/korejiešu gals par tādu naudu nav lietojams - būtībā, vieni vienīgi šroti. Labāk jau to tūkstoti ieguldi pirmajā iemaksā, un paņem jaunu kādu normālu auto uz līzi. Jāizvēlas tāds auto kam tiek piedāvāta akcijas cena ar 3-4 tūkstošu eiro atlaidi. Pašlaik, tāds piedāvājums ir hundajiem i30 un i40.

nu, par w124 pilnīgi garām.

par 1000 Ls cvar nopirkt tikai un vienīgi nobrauktu aprūsējušu w124, neko vairāk.

un vispār auto galīgi garām - degvielas patēriņš milzīgs, pat dīzelim un mūsdienu auto patēriņu fonu patēriņs nav uzskatāms par mazu.

Salons vispār tam auto piz**c - rūtaini brūni vai zili velūra benķi, milzīga tieva stūre (kā žiguļiem), lakotas kaka imitācijas panelis, kas izskatās pēc 70-to gadu padomju laika skapja....

un vispār kur prāts ietiekt kā pirmo auto, w124 mersi -auto kas projektēts 80-to gadu sākumā, ražots tiek no 85.gada ( GANDRĪZ 30 !!! gadi) , un rūsē kā opeļi.

p.s. pie tam pakaļas piedziņa kombinācijā ar nekādām stabilitātes sistēmām

ValdisM 08.12.2013 17:30

Danimars rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Danimars rakstīja:

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja: Es esmu ļoti apmierināts, ka nopirku Škoda-Fabia ar 1,2 litru 70 zirgu motoru. Nobraukums tagad 4700 km, ideāls auto Latvijas apstākļiem.

Cik merivai galīgās 1 km izmaksas ņemot vērā pārdošanas cenu ( ja pārdevi )

Nolēmām tomēr Merivu nepārdot un lietot ģimenē divus auto. Otrs auto dažreiz stipri noder. Merivai nobraukums tagad 194141 km. No pircējiem bija maza interese - tikai viens cilvēks pa e-pastu piedāvāja 2500 eiro.

Man tieši tas pats, mēģinu nopārdod savu esošo, viens epasts tik pienācis. Divas līdzīgas mašīnas nav vajadzīgas...

neprotat Jūs auto tirgot.

Tikko vienu savu pārdevu... burtiski 10 minūšu laikā, pie tam pa to cenu ko prasīju plus vēl dabūju bonusus...

Galvenais nosacījums - cenai jābūt tādai, lai cilvēkam rastos kārdinājums to auto pirkt.

Valdi, notirgo manu... zvana joprojām neviena, tik otrs sms atnāca ar puscenas piedāvājumu.

Šovasar biju tirgojis pasātu, kas man uzticīgi kalpoja 8 gadus. Godīgi aprakstīju visas šaizes, kas jāsaremontē, uzskaitīju, kas izdarīts pēdējā laikā, plus ko dodu līdzi nākamajam saimniekam. Cena +/- kā vidējā, neviena normāla piedāvājuma. Atdevu pārpircējam - auto noskrējiens samazinājās par 120 000, salonā neviens nav pīpējis (darīju to 8 gadus bez apstājas, par ko liecina iekšējā apdare) un citas fīčas kam normāls cilvēks neticēs. Cena vēl mazliet lielāka par vidējo. Sludinājums pazuda pēc kādas nedēļas! Nav izdevīgi aprakstīt mašīnas patieso stāvokli...

Auto nav vienīgais ko bez problēmām notirgoju caur ss.lv .

Daudz ko ik pa laikam tirgoju ss.lv. Daudz ko arī pērku.

Recepte ātrai notirgošanai ir vienkārša:

paskatos vidējo cenu, paskatos kāda ir zemākā cena.

Tad saprotu kurā kategorijā atordas mana prece. Otrs jautājums , kas jāsaprot - cik daudz TAVA prece kādam ir vajadzīga. (cik daudz ir gribētāju pirkt zilas kr'asas, retu un LV nepopulāru Merivu ar 'loti mazu benz'inmotoru ? )

tad no preces cenas nometu kādus 15-20% un lieku iekšā. Problēmu pārdot tādā gadījumā nav. Pircējs parasti pat netirgojas. (parpircejus kas piedava 30-50% no manas cenas un suta man sms un e-pastus, ignoreju)

ValdisM 07.12.2013 23:15

Danimars rakstīja:

VWfans rakstīja:

rudens68 rakstīja:

VWfans rakstīja: Es esmu ļoti apmierināts, ka nopirku Škoda-Fabia ar 1,2 litru 70 zirgu motoru. Nobraukums tagad 4700 km, ideāls auto Latvijas apstākļiem.

Cik merivai galīgās 1 km izmaksas ņemot vērā pārdošanas cenu ( ja pārdevi )

Nolēmām tomēr Merivu nepārdot un lietot ģimenē divus auto. Otrs auto dažreiz stipri noder. Merivai nobraukums tagad 194141 km. No pircējiem bija maza interese - tikai viens cilvēks pa e-pastu piedāvāja 2500 eiro.

Man tieši tas pats, mēģinu nopārdod savu esošo, viens epasts tik pienācis. Divas līdzīgas mašīnas nav vajadzīgas...

neprotat Jūs auto tirgot.

Tikko vienu savu pārdevu... burtiski 10 minūšu laikā, pie tam pa to cenu ko prasīju plus vēl dabūju bonusus...

Galvenais nosacījums - cenai jābūt tādai, lai cilvēkam rastos kārdinājums to auto pirkt.

ValdisM 29.09.2013 14:05

Te cilvēki tik daudz ir norunājuši, taču neviens nav pateicis ga;lveno faktoru, kas ietekmē auto pārdošanu / pirkšanu:

Latvijā pārliecinošo lielākā daļa pircēju auto pērk nevis no praktiskiem apsvērumiem (minivens, ietilpīgs salons, lētas apkopes), bet tāpēc lai PAŠAPLIECINĀTOS.

Tāpēc ielas ir pilnas ar Land Cruiseriem, Bmw, Audi, Volvo, taču Merivas uz ielām gandrīz neredz.

Savukārt tie atikušie praktiskie - taupīgie cilvēki, un iespējams, ar ierobežotu budžetu auto iegādei - ja arī gribēs pirkt Opel, tad nopirks Astra, nevis Meriva. (galu galā abi ir četrvietīgi auto ar nelielu bagāžnieku)

Ja tā padomā no pašapliecināsanās skatu punkta - kāpēc pa 2700Ls pirkt Meriva, ka pa 2700Ls var nopritk 2004-2005.gada Volvo V70 ar jaudīgu 2.4l dīzeļdzinēju, lietajiem diskiem, un gandrīz pilnu aprīkojumu (klimata kontrole, kruīzs, pusādas salons, sēdekļu apsilde un degvielas patēriņu pa šoseju 5L /100 km un pa rīgu 6l/100km. Pie tam apkopes un rezerves daļas 10.gadīgiem dīzeļauto varētu maksāt salīdzinoši vienādi.

ValdisM 28.04.2013 22:49

Palaidniex rakstīja: Pirmais arī Tu kā ValdisM kurpes pērc pa vienai?

Kurpes, tāpat kā bremžu klučus un diskus pārdod pa pāriem. Amortizatorus , atsperes, gultņus un šarnīrus pārdod pa vienam. Laikam auto inženieri un auto deraļu inženieri ir glupāki par mums - Iauto EKSPERTIEM :

ValdisM 28.04.2013 22:45

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ElmiMotors Miha priekš audī gabriel amartus nepiedāvā, tātad sūds, jo sevišķi ja vēl izrādās ka tādus piedāvā priekš mazdas

Kāda ir reālā vajadzība mainīt amartus pa pāriem? Esi atgriezis vienu sachs advantage un vienu monroe amartu vaļā lai salīdzinātu vai abiem ir vienādas amortizācijas spējas utt? Pats taču saproti ka mīkstākais amarts palīdz izsist cietāko. Bet nu labi, veca 626 mazda ir īpašs gadījums - ja jau pat tajā nedzird atšķirību starp bezfirmas pļurņiku un pavisam savādāku kaut kādas firmas pļurņiku, tad dažādas veiktspējas amartu atšķirības arī noteikti ir nejūtamas ne braucējam, ne pašiem amartiem...

es tik tikko atgriezos no "darba" studijā, kur viens pats mazais studijas monitors maksā vairāk kā Tavs audi....

un es joprojām atkārtošu - nu nav mašīnā klausoties magnetollu dzirdamas atšķirības starp Sony Xployd 25Ls vērtu skaļruni un tādas pašas jaudas/ tipa bezfirmas skaļruni pa 10Ls.

Nu bez zinu, ka Tev ar I Edgaru ir cits viedoklis... jūs esat skaņas eksperti.. izglītojušies ar Radiotehnikas S30 un S90 tumbām un visādiem tur sovjetu kasetniekiem un lenteniekiem.

ValdisM 27.04.2013 17:12

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja:

V

Kas pie velna ir gabriel? .. droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa... Jebkurā gadījumā - amartus jāmaina pa pāriem

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ValdisM 27.04.2013 17:11

msh rakstīja:

V

Kas pie velna ir gabriel? .. droši vien kāda poļu vai taivānas pagrīdes darbnīciņa... Jebkurā gadījumā - amartus jāmaina pa pāriem

Ar savu nezināšanu nav jālielās.

protams, ka LABĀK ir mainīt abus amortus pa pāriem, vēl labāk ir mainīt visus četrus, pie reizes nomainot arī atperes, bukses, stabilizatora atsaites un uzliekto arī jaunas riepas. Tā viennozīmīgi būs vislabāk un visdrošāk.

Varēs braukt pa šosejām ar vēl lielāku ātrumu, arī pa sabrukušo liepājas nīcas šoseju varēs lidot ar 150 km/h.

Bet kādā ir reālā vajadzība obligāti mainīt pa pāriem amortus, ja tie ir tikai 10 000 km nobraukuši un viens izrāda ražošanas brāķi (sasalsts ziemā), kamēr otrs ir pilnīgi darbojošs ?

Tāpēc jau amortus arī kastēs pako un tirgo pa vienam, lai pa vienam tos arī varētu pirkt un mainīt.

ir detaļas ko tirgo pa pāriem, tāpēc arī tās mainām par pāriem.

ValdisM 26.04.2013 2:01

M77 rakstīja:

VWfans rakstīja: ValdisM, nu, redzi, man Merivai vēl priekšas amortizatori nav mainīti, lai gan nobraukums ir 176 tūkst.km.

Baigais sasniegums!

Man Vectrai B ir par 100k vairāk un oriģinālajiem amortizātoriem nav ne vainas!

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

es domāju, ka otrs variants.

Pie tam, cik esmu novērojis, nav nekādu likumsakarību detaļu kalpošanas mūžā. Nu lūk - viens Monroe amortiņš jau pēc 10000km atnakot ziemai sasala, otrs kalpo joprojām - jau kopsummā 82 000km..un problēmu nav.

Ar stūres pirkstiem tas pat... pilnīgi neprognozējams kalpošanas laiks. Pēdējais ko liku, bija pats lētākais kas bija eparts.lv ... maksāja nepilni 6Ls. Nu lieliksi kalpo 46 000km un nav nekādu izdiluma vai brīvkustības pazīmju.

braukāju pa ļoti sliktiem ceļiem... tās ir Ušakova "nolaistās" rīgas ielas un iekšpagalmi, tad Latgales vietējās kategorijas asfalta ceļi ( ielāps uz ielāpa) un grants ceļi.

principā ar auto braucu visur kur jābrauc... auto ir domāts braukšanai.. līdz ar to es nečakarēju sevi ar domu, ka tur es nebraukšu jo tur slikts ceļš, un šeit es bremzēšu līdz 20km/h jo priekšā ir bedres.

ValdisM 26.04.2013 1:55

msh rakstīja:

M77 rakstīja:

ValdisM, pa kādiem neceļiem Tu pārvietojies, ka tik bieži tos jāmaina? Jeb jādomā, ka aftermarket detaļas LV ir zemas kvalitātes/pakaļdarinājumi?

Palasi kādas bezfirmas, .

Gabriel, Monroe, Sachs....

ValdisM 24.04.2013 23:03

msh rakstīja: +1 deksim. Sachs advantage, vismaz B3/B4 audī variantā ir optimālais kompromiss starp komfortu un vadāmību - tieši tāpēc tie amarti, kas mētājas koridorā un gaida uz maiņu ir boge turbo aka sachs advantage. Par monroe kaut kur pa acu galam lasīju ka jūtami mīkstāki, tb sūdaināki.

Bet ja jau valdiņam komforts = ļumīga mašīna, tad var saprast, kāpēc pa granti jāvelkas uz 60-70, nevis 80-100, jo tā mazda ar saviem izļurkātajiem amartiem noteikti uz ceļa neturas...

konkretizēsim manu stāstu par amortiņiem.

Pēc auto saņemšanas ieliku aizmugurē Gabriel amortiņu pāri. Lieliski , komfortabli, klusi amorti. Salīdzinot ar Gabriel , priekšas amortiņi likās ļoti cieti.

Pēc 80 000km tie gabriel nobeidzās. Nopirku no Sviestca kantora Monroe (ražoti šķiet ka āfrikā ) pāri. Jau jauni šie amortiņi bija krietni cietāki, nekomfortablāki, kā tie paši priekšas amortiņi. Sliktākais tajā visā ir tas, ka viens no tiem pēc nepilniem 10 000km nobraukšanas decembra mīnusies vnk sāka salt ciet, un uz ziemas beigām vispār izbeidzās.

Ieliku tā vietā Sachs, kas izrādījās vēl lielāks mēsls (cietās, un skaļāks) nekā pat aizmugures otrās puses Monroe. Kaut gan savu funkciju pilda.

P.s. un beigtus amortiņus protu atšķirt no labiem.

un pa granteni uz 60-70 braucu tādēļ, ka cenšos izvēlēties ceļa apstākļiem atbilstošu ātrumu. un bedrainie, ar krūmiem aizaizgušie, pa mežu masīviem esošie grants ceļi nav piemērolti lidošanai uz 100km/h..... jo viens no krūmiem izskējis meža dzīvnieks ... un traģiskas sekas.

ValdisM 24.04.2013 22:52

DekstersFF rakstīja:

ValdisM rakstīja: aizmugures amortizatori ( 2 pāri), paradoskāli ka pat ieliekot jaunus amortiņus (monroe un sachs), tie vienalga bija cietāki un nekomfortablāki nekā vismaz 300 000km nogājušie priekšas amortiņi.

Šo gan nesapratu. Ir tikai normāli,ka jauni amortizatori ir cietāki un precīzākpilda savu funkciju-slāpēt mašīnas svārstības ceļa nelīdzenumos, nekā veci un nolietoti, kuri neierobežo auto svārstības tik precīzi.

nē, tieši priekšējie , nekad nemainītie amortizatori visus nelīdzenumus slāpē labāk, ir klusāki, darbojas lieliski arī lielajos aukstumos ( -30 grādi), kamēr aizmugurē ieliktie ir krietni skaļāki, krietni labāk liek man just visus nelīdzenumus, un lielās asās bedres vnk "sit cauri" , un jau pie -25*C var teikt ka nestrādā.

ValdisM 23.04.2013 23:07

VWfans rakstīja: Msh

Nu vienalga - vienu piekares elementu bedres ietekmē vairāk, citu mazāk, bet ietekmē visus. Pateicoties saudzīgai braukšanai, manai Merivai aizmugurējie amortizatori nokalpoja 125 tūkst.km, priekšējie kalpo vēl tagad (nobraukums 176 tūkst.km).

nu manprāt vislielāko nolietojumu auto piekarei rada tādas kustības sastāvdaļas kā paātrinājums, bremzēšana un kustības virziena maiņa. Braukšana ar vienmērīgu konstantu ātrumu pat pa sliktu (piem. salāpītu) segumu nav tas briesmīgākais,. (neiet runa par tādiem avārijas stāvoklī esošiem segumiem uz kuriem cilvēki pārsit riepas...).

Lai par to pārliecinātos, der apskatīties kur uz rīgas maģistrālajām ielām ir visdziļakās rises - autobusu pieturas un krustojumi. Šajās vietās transportlīdzekļu paātrinājums/ bremzēšana rada uz segumu vislielāko slodzi, savukārt segums rada pretslodzi uz riteņiem un piekari.

Nu visus 7 gadus kopš braucu ar savu 1988.g mazda 626 (nobraukti kopsummā 250 000km), visu laiku braucu ar konstantu ātrumu - šoseja 90-100km/h, grantene - 60-70km/h. Ja vien uz ceļa nav totālas avārijas bedres kas draud ar riepas pārsišanu vai nolidošanu no ceļa, tad vienmēr turu šo ātrumu.

Nu nekas īpašs piekarei nelūzt. Priekšejie amorti ir tie paši ar kuriem to auto pirms 300 000km atveda no vācijas, arī atsperes, priekšas plaukti , aizmugures piekares sviras (kopumā 6) , stabilizatora atsaites,no 10 priekšas un 20 aizmugures buksēm mainītas pa šiem 250 000km ir..... 2.gab (stabilizatora atsaitei).

Kopumā pa šiem 250000km piekarei ir mainīti stūres pirksti (kādi 6gab ) baltšarnīri (kādi 4-5.gab), aizmugures amortizatori ( 2 pāri), paradoskāli ka pat ieliekot jaunus amortiņus (monroe un sachs), tie vienalga bija cietāki un nekomfortablāki nekā vismaz 300 000km nogājušie priekšas amortiņi.

ValdisM 13.04.2013 14:41

dēļ visādiem tādiem stāvēšanas un braukšanas gudriniekiem arī notiek šis te:

www.delfi.lv/...

ValdisM 04.04.2013 20:30

DekstersFF rakstīja:

S

kas tas par pāķu slengu?

kas tas par "kārklu" anglicismu ?

ValdisM 03.04.2013 22:52

msh rakstīja:

Vienam cilvēkam viņa 1985. B2 A80 GTEq motora maiņas sākumposms

izrādās, ka tu neesi lielākais dīvainis Liepājas apkārtnē... bez Tevis ir vēl citi, kas jājas ar cēl lielākiem lūžņiem

ValdisM 30.03.2013 16:34

lai vēl vairāk varētu ekonomēt degvielu, pie nākamās riepu iegādes var nopirkt un uzlikt tam coltam 155mm platas riepas 175mm riepu vietā.

Šaurākas riepas - krietni mazāks degvielas patēriņš.

ValdisM 06.03.2013 2:05

DekstersFF rakstīja:

Un te visa epopeja. Nelasīju, bet nu līmenis skaidrs. Sen jau. Bet jāņem vērā,ka bērns. audi-style.lv/...

vājprāts

atbildot uz msh jautājumu:

"Bundža - kaut kad būs kādam speciālistam jāparāda un jāizdomā - celt vai mainīt. Pagaidām iztikt kā ir."

Es teiktu -obligāti jāmaina - jānopērk vēl viena bundža no šrota un jāveic viss aprakstītais process no sākuma

ValdisM 03.03.2013 22:03

DekstersFF rakstīja:

msh rakstīja: Mašīnas apakša jau apskatīta - personiski, nevis ar dīlerservisa starpniecību? Kaut kur te bija līdzīgs tofiks par B6 pasaciņu, kur viens bija iemetis ka fofāgens santīma mīlestības & vajadzības lai gābē fiksāk pamestu savu passātu zem preses dēļ apakšu esot tikai nogruntējis un apkrāmējis ar plastmasiem un nekā vairāk...

Tu ēd kaut ko pilnvērtīgu ar šad tad? Smadzeņu darbībai noderētu..

Kas Tu tik tagad pamanīji, ka viņš nav spējīgs uzrakstīt loģiski izprotamu un gramatiski pareizu saliktu paplāšinātu teikumu.

Un cik atceros, tad šams lielījās, ka mācīties skolā , kur nu vēl augstskolā, nav nekādas jēgas ...

Nu lasot viņa teikumu uzbūvi, māc šaubas, vai viņš maz ir pamatskolu pabeidzis.

ValdisM 07.02.2013 23:11

msh rakstīja: Es agrāk gribēju savam audī salikt powerflekšus, bet tagad nezinu - dzirdēti gadījumi kad diezgan ātri tās bukses izbeidzas [lai arī mūža garantija] utt, un četras bukses 50 laši...

Tu vismaz tehnisko apskati savam lūznim izgāji ??....

poliuretāna bukses viņam ;D

ValdisM 02.02.2013 21:01

sarashkins rakstīja:

ValdisM rakstīja:

farruhs rakstīja: Nu pērk taču to manu Mercedesu vienreiz!

www.ss.lv/...

1160 Ls manuprāt ir neadekvāti augsta cena par plaša patēriņa masveida auto modeli, kuru sāka ražot ~ 1985.g , tātad par auto, kas tika projektēts un konstruēts pirms 30 ( !!!) gadiem.

"Plus " tam visam nāk klāt balta krāsa, "traktorisks" dīzeļdzinējs, arhaisks un neergonomisks pēc mūsdienu izpratnes salons, kā arī nenromāla rūsēšanas problēma (par W124 vairāk rūsē šķiet ka tikai pirmo paaudžu Opel Omegas un Ford Sierra / Scorpio)

Ja tā padomā, kla 1160Ls var nopirkt vidējā klases auto, kas ražots ~ 2000-2002.gadā un bieži vien ir arī 90-to gadu beigu vai 2000.gadu sākuma modelis. Tātad ~3 auto paaudzes modernāku auto.

Toties var braukt ar atrabotku- izstrādāto hidraulisko, transformātoru, motoru vai cepjamo eļļu (līdz āra temperatūra nenokrīt zem +5), kas ir 5-10x lētāk par staķika soļķi...

tik nabadzīgiem cilvēkiem, kas bākā spiesti liet atrabotkas un cepamļļas, būtu jālūkojas 1995.g Opel Corda 1.2d virzienā, nevis MB 2.5.

ValdisM 02.02.2013 1:16

farruhs rakstīja: Nu pērk taču to manu Mercedesu vienreiz!

www.ss.lv/...

1160 Ls manuprāt ir neadekvāti augsta cena par plaša patēriņa masveida auto modeli, kuru sāka ražot ~ 1985.g , tātad par auto, kas tika projektēts un konstruēts pirms 30 ( !!!) gadiem.

"Plus " tam visam nāk klāt balta krāsa, "traktorisks" dīzeļdzinējs, arhaisks un neergonomisks pēc mūsdienu izpratnes salons, kā arī nenromāla rūsēšanas problēma (par W124 vairāk rūsē šķiet ka tikai pirmo paaudžu Opel Omegas un Ford Sierra / Scorpio)

Ja tā padomā, kla 1160Ls var nopirkt vidējā klases auto, kas ražots ~ 2000-2002.gadā un bieži vien ir arī 90-to gadu beigu vai 2000.gadu sākuma modelis. Tātad ~3 auto paaudzes modernāku auto.

1 2