Ja pieredzes nav, tad dodies uz BRC. Vienīgi ar 1000 Ls budžetu tur būs par īsu. Un vispār, par 1000 Ls var nopirkt tikai lielu kaķi mazā maisā...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pieredzes nav, tad dodies uz BRC. Vienīgi ar 1000 Ls budžetu tur būs par īsu. Un vispār, par 1000 Ls var nopirkt tikai lielu kaķi mazā maisā...
ņem pa 300-400Ls ar tikko svaigu apskati, gadu nobrauc un uz tolmetu.
Būtībā, ja kabatā ir 1000 ls, tad es rekomendētu pameklēt kādu labi saglabātu w-124 mersi ar nupat izietu TA. Tad varētu būt cerības ar to vēl pāris gadu nobraukt, neieguldot naudu remontos. galvenais, neuzķerties uzjaunākiem meršiem un bembjiem, sākot no e-39 : tad problēmas būs garantētas. Arī japāņu/korejiešu gals par tādu naudu nav lietojams - būtībā, vieni vienīgi šroti. Labāk jau to tūkstoti ieguldi pirmajā iemaksā, un paņem jaunu kādu normālu auto uz līzi. Jāizvēlas tāds auto kam tiek piedāvāta akcijas cena ar 3-4 tūkstošu eiro atlaidi. Pašlaik, tāds piedāvājums ir hundajiem i30 un i40.
Nebūšu oriģināls - pirmajam autiņam ideāli derēs VW GOLF. Vienalga, kura no pirmajām trijām sērijām, nesagādās nekādu problēmu, viss maksā lēti, ja atrasts labs 1.6D - hiperekonomisks un uzticams vienmēr utt.
Es noteikti neņemtu līzingā pirmo auto
Nortel rakstīja: Ja pieredzes nav, tad dodies uz BRC. Vienīgi ar 1000 Ls budžetu tur būs par īsu. Un vispār, par 1000 Ls var nopirkt tikai lielu kaķi mazā maisā...
BRC arī par lielu naudu var nopirkt kaķi maisā, atšķirībā no vietām, kur kaķis ir par mazāku naudu. Ir pieredze . Iepērk sistus gandrīz jaunus auto, sataisa, un tad melo klientam, ka nekad nav sista
IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, ja kabatā ir 1000 ls, tad es rekomendētu pameklēt kādu labi saglabātu w-124 mersi ar nupat izietu TA. Tad varētu būt cerības ar to vēl pāris gadu nobraukt, neieguldot naudu remontos. galvenais, neuzķerties uzjaunākiem meršiem un bembjiem, sākot no e-39 : tad problēmas būs garantētas. Arī japāņu/korejiešu gals par tādu naudu nav lietojams - būtībā, vieni vienīgi šroti. Labāk jau to tūkstoti ieguldi pirmajā iemaksā, un paņem jaunu kādu normālu auto uz līzi. Jāizvēlas tāds auto kam tiek piedāvāta akcijas cena ar 3-4 tūkstošu eiro atlaidi. Pašlaik, tāds piedāvājums ir hundajiem i30 un i40.
nu, par w124 pilnīgi garām.
par 1000 Ls cvar nopirkt tikai un vienīgi nobrauktu aprūsējušu w124, neko vairāk.
un vispār auto galīgi garām - degvielas patēriņš milzīgs, pat dīzelim un mūsdienu auto patēriņu fonu patēriņs nav uzskatāms par mazu.
Salons vispār tam auto piz**c - rūtaini brūni vai zili velūra benķi, milzīga tieva stūre (kā žiguļiem), lakotas kaka imitācijas panelis, kas izskatās pēc 70-to gadu padomju laika skapja....
un vispār kur prāts ietiekt kā pirmo auto, w124 mersi -auto kas projektēts 80-to gadu sākumā, ražots tiek no 85.gada ( GANDRĪZ 30 !!! gadi) , un rūsē kā opeļi.
p.s. pie tam pakaļas piedziņa kombinācijā ar nekādām stabilitātes sistēmām
Es ieteiktu paņemt kaut ko pa 500Ls ar svaigu skati, un ielikt 500Ls remontā, un varēsi braukt bez raizēm.
Ja ņem ko pa 1000Ls, tad vismaz 200Ls rezervē pieremontēšanai. Vismaz es uzreiz ieplānotu eļļas un zobsiksnas maiņu. Ja nu vienīgi auto īpašnieks var uzrādīt uzlīmi vai tml., kad pēdējo reizi kaut kas tāds darīts.
Lētu, sakarīgu, garākiem pārbraucieniem....
Mani padomi (no pieredzes):
1. Ņem populāru (lētas un pieejamas detaļas, arī lietotas), vienkārši (visi un visur māk salabot) remontējamu un vēlams strauji nerūsējošu modeli
2. Svaigi izieta TA ir svarīgs priekšnoteikums, jo tas ir atbildīgas iestādes (CSDD) apstiprinājums, ka vismaz galvenie mezgli ir darba kārtībā
3. Garākiem pārbraucieniem (??? diemžēl nav ziņu cik tieši) vajadzētu vismaz vidējās klases auto
4. Benzīns/gāze vai dīzelis ir diskutējama tēma, jo abos gadījumos var sanākt neparedzēti izdevumi, taču izieta TA ir neliels mierinājums
5. Padomā ko darīsi ar auto pēc tam (nodosi lūžņos vai gribēsi pārdot), kaut pie šādām summām (~1000 Ls) tam nav lielas nozīmes
Mana izvēle būtu VW Passat (B4), Audi 100, Mazda 626, varētu arī skatīties Ford Focus vai Opel Astra
Nu, te es varetu 100% piekrist superb
otrs variants - paņem sābu. īsā laikā ļoti daudz uzzināsi par lietotiem automobiļiem
Nu,nu - es gan to veco 124. mersīti tik ļoti nekritizētu. Tie nebija un nav tie sliktākie auto. Gadu atpakal vienam paziņam no kaimiņu onkas par 750 latiem izgādāju 1993.gada w-124 ar jauno 320 dvižoku. Auto kā nupat no salona, ādas salons, sporta kārba, TA bez problemām. Džeks jau gadu nobraucis, par citu auto pat nedomā. Protams, nav jau jāpērk sarūsējuši šrotvāgeni, bet ja vēlas - var atrast ļoti labu auto.
Auto iegāde, ja nesaprot neko no mašīnām
Sveiki,
Gribēju vaicāt pēc padoma - kas būt pirmie soļi, lai nopirktu lētu, bet sakarīgu auto, ja pats neko no mašīnām nejēdzu?
Ir apmēram 1000ls un vajag mašīnu gariem pārbraucieniem, neko pārāk lielu, bet vēlams 4 durvis un, protams, mazs degvielas patēriņš.
Kas būtu tie galvenie punkti pēc kā jāvadās auto izvēlē? Kas jāpārbauda pie auto iegādes? Varbūt ir kādas mašīnas, ko varat ieteikt? Vai tas, ka, piemēram, mašīnai tikko izieta TA, tiešām nozīmē, ka nebūs vajadzīgs remonts pēc 200km? Kādi ir benzīna/gāzes dzinēja mīnusi?
Vispār, vienkārši sakot, no Jūsu pieredzes - kā nopirkt lētu, normālu mašīnu, kurā tomēr nebūtu uzreiz jāiegulda papildus nauda remontam?