Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
RE-VO 12.11.2005 21:31

Savam VECAJAM 300ajam mocos ar kardāna vibrāciju, pēc tā maiņas. Domāju ka likam vajadzēja mainīt ar visu kurvi???? Vēl arī drausmīgi smagi spiežas sajūgs.....?

RE-VO 13.11.2005 12:01

Nekas tur sarežģits jau nav, bet tāds slinkums to darīt. Varētu jau tā atstāt, bet baidos ka no tām vibrācijām neatskrūvējas sliču skrūves......

RE-VO 21.11.2005 17:13

Varat jau tur ko konstruēt, bet tas viss ir tikai tadai primitivai diegnostikai. Nopitnākai darbībai ar to neies cauri, ražotājs arī nav muļķis, tas tik vienkarsi nelaus visas darbibas veikt. Var arī beigties ar papravakiem izdevumiem......

Ja ir AZARTS, tad uz priekšu.

RE-VO 13.01.2006 15:25

AKB kalpo ilgi, ja to pareizi ekspluatē un firmai nav starpubas.

Reizi 3 menesos jalade (sutku) un nedrikst to pilnigi izladet vai atstat uz ilgaku laiku patuksu. Bet BRANDIEM ir priekšroka.......

RE-VO 21.05.2006 22:36

Pameiģināju un tagad ĀĶIS lūpā!!!! Meklēju jau autiņu ar kuru varētu brīvi braukt uz katru posmu!!!!!

RE-VO 30.10.2006 8:52

snow rakstīja:

Yukki rakstīja: Es arī, braucu vislaik ar getzu un uzskatu, ka tie visi, kas ar audi ir lielībnieki un zīmuļi! Jo no punkta A, vismaz līdz B, es tieku tāpat. Un nesalstu. Un visiem tā būtu jādara! Loģiski ne?

Logiskak butu ja Tu brauktu ar Dacia Logan vai ka vinu tur

Nezinu kas nepatīk no LOGANa, bet pečka tur laba. Gais plūsmas sadalījums arī līmenī!

RE-VO 08.12.2006 6:50

" Raiserā" Pa aptuveni 20Ls sataisīs.

RE-VO 04.02.2007 3:00

Tiesām labs autiņš, ja nava bijis jāts!!!!

Detaļas arī pieejamas pa saprātīgām cenām.

RE-VO 05.02.2007 11:04

Pirmais rakstīja:

RE-VO rakstīja: Tiesām labs autiņš, ja nava bijis jāts!!!!

Detaļas arī pieejamas pa saprātīgām cenām.

konkretizē kuro modeli ar kādu dzinēju tu domāji!!!!!

savādāk tā ir tikai plika drišana

Visi modeļi vienādi! Man ir 97g cupeja, ar 1,6k motoru, vai precīzāk ar K7M -702. Uz šo brīdi esmu ļoti daudz ko nomainījis, lai gan varēja arī tāpat braukt. Esmu iecerējis paturēt ilgāk ka 2 gadus.

Ar detaļām neva bijis jāmocās, jo var sameklēt neorģinālās pa pieņemamām cenām......

RE-VO 05.02.2007 11:14

Pirms Meganes man bija 19, 96g ar e6j dvēseli (1,4 karb), ideāls auto. Gan ralli turēja, gan bezceļus.

RE-VO 05.02.2007 11:46

Es runāju par pamata konstrukciju un tā ir tīri vienkārša. Tas ka 2.0l dzinējs tiek montēts uz neko īpaši nepastiprinātas piekares, nav no tiem labākajiem risinājumiem!

RE-VO 05.02.2007 20:51

Labs rakstīja: Kāda gan var būt dzīve Meganē - draņķīga ,ne izgulēties ne nomazgāties ...

Ir gulēts, bet tākā man ir sporta sēdekļi, tad neko ērti, bet mugura no rīta nesāpēja.

Orģinālie benķi gan ir ērti!

RE-VO 12.02.2007 14:33

Ja kāds mocs ar II Lagunas pakaļējā vāka pogām, tad varu ietekt tiem kam strādā un arī jau nestrādā stās pogas, it ipaši sviras slēdzis. Abi slēdži ir izjaucami, tos vajag iztīrīt un sasmērēt ar kontaktpastu. Standartā tie ir pilnīgi sausi.

RE-VO 13.02.2007 9:22

Tāds ātrums nav prāta darbs!!!!! Ņemot vērā musu ceļus..........es nezinu kur tādu ātrumu var attīstīt! Pat lielās šosejas kas mums Latvijā ir .... pat ar 1,5 braukt ir ārkārtīgi bīstami!!!

Gājēji iet kur pagadās, sliktas apgasimojums naktīs un galvenais drausmīgs ceļa segums.

RE-VO 13.02.2007 10:12

_PN_ rakstīja:

knaukis rakstīja:

_PN_ rakstīja: Reno tikai pliks un nabags var noskriet bmw, un arī tādu pasūdīgāku. Ja saliks renī visus bmw navarotus, tas viņš sakritīs čupā jau atverot durvis.

Intresanti,kādi tad bmw ir navaroti,kādi nav reno.Liekas,ka reno varētu būt pat vairāk.

Man liekas tu no auto maz ko saproti,un neizslēdzu iespēju,ka esi pāķu lohs ar vecu bumbieri.

Var redzēt, ka īstais pāķu sūkātājs esi tu pats. Vismaz iesēdies bmw, lai saprastu, ka reno sūkā. Salīdzini kau tikai vadītāja beņķus un to regulēšanas un muguras masāžas iespējas.

Plēšas kā divi GAIĻI, kuram garāks KRĀNIŅŠ!!!! )

RE-VO 13.02.2007 10:22

raimondsm rakstīja: izskrūvē arā

Tomēr interesanti, cik Ls tad beigās tas auto izmaksāja????

Ne vairāk kā jebkurš cits auto, kurs sācis niķoties!!!!

It īpaši tie autiņi, kuri ir bijuši plūdos!!!!!!!!

RE-VO 13.02.2007 10:33

tetis rakstīja:

RE-VO rakstīja: Tāds ātrums nav prāta darbs!!!!! Ņemot vērā musu ceļus..........es nezinu kur tādu ātrumu var attīstīt! Pat lielās šosejas kas mums Latvijā ir .... pat ar 1,5 braukt ir ārkārtīgi bīstami!!!

Gājēji iet kur pagadās, sliktas apgasimojums naktīs un galvenais drausmīgs ceļa segums.

ja un tapec vajad samzanit max pielaujamo atrumu lidz 70 kmh

ar 150 patiešam ir bistami

Arī tādi ...... atrodās, kuri 90 - 105 Km/h vietā velkas ar 70-80 km/h.... :/ Tie pat reizēm ir bīsatmāki un rada avārījas situācijas uz ceļiem. Vai arī tādi kuri velkas pa otro joslu, lai gan pirmā ir brīva!

RE-VO 14.02.2007 11:39

putraims rakstīja:

grands_ rakstīja: zinjojums! auto salabots!

tikai zobene!

naivais....

fiksi pārdod to ķerru, kamēr vēl vārsti nav izdeguši.

Kāds sakars zobenei ar vārstu izdegšanu!!!!

RE-VO 14.02.2007 23:25

Problēma tur ka bieži katalogi neuzrada Rover tā vienkārši palauties uz Hondas daļām nevar. Labāk noņemt vajadzīgo detaļu un samērīt ar Hondas piedāvātajām. Pats esmu iekritis uz eļļas filtriem, precīzāk, uz vītņotajiem savienojumiem. Tie ir COLLĀS!

RE-VO 26.02.2007 14:08

Spoles nokauj sveces, kuras ir apdegušas un vajadzīgs lielāks caursites spriegums un spole pārkarts. It ipaši ziemā! Un sveces labāk izvēlēties ar mazāku kvēlskaitli. BMW ši problēma arī nav sveša, tiem kam spole uz katru cilindru.

RE-VO 07.02.2008 11:14

Nelieli Meganes uzlabojumi un papildinājumi

foto.inbox.lv/...

RE-VO 07.02.2008 11:28

Diski uz pavasari ir jau sameklēti, meklēju priekšējos gāzes amīšus, lai var nosēdināt, kā arī sānu sliekšņi ir meklējuma stadijā.

RE-VO 07.02.2008 11:29

Magistrs rakstīja: Beņķi arī pēc second hand izskatās Vismaz ādiniekus būtu ielicis.

Bija ādinieki, nepatika. Nomainīju uz neitrālāku materiālu.

RE-VO 07.02.2008 11:33

Caurumu virsbūvē nav neviena. Ruberoids ir pielīmēts kārtīgi, tā lai neveidojs mitrumas starpā un ja salons no iekšpuses būs saus, tad viss būs OK, ir jau pārbaudīts.

RE-VO 03.05.2008 15:38

Nevarēju atrast!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti