mass rakstīja: Man forim arī nestrādā. Dabuju shēmu, atjaucu, bet aplauzos pie tā, ka kāds bij testeri iesūcis nāsīs. Servī, kad kunkstēju, teica, ka visticamāk sildelementi noviebušies un tad esot jāmaina sēdeklis. Es gan domāju, ka praktiskais latvietis gan jau māk to elementu nomainīt un pieļauju, ka tā panna ir dabūjam kā rezerves daļa, kuru ganjau var plaši pielāgot no citiem auto.
Tik daudz gan ar spuldzīti "izmēriju", ka līdz slēdžiem elektrība neatnāk, tā kā visticamāk relejs, jo drošinātājs ir dzīvs.
Nu nomainīt ta nomainīt, KUR NOPIRKT? Kaut kā šaubos par parastajiem autoveikaliem
Nu desmaižu veikalos arī diezvai būs. Parastajos autoveikalos ir dabūjami kaut kādi silstoši padibeņi, ko sprauž piepīpētājā, gan jau tos arī var pielāgot, ja nav baigākie mēsli. Domāti spraust piepīpētājā - pie tā vadiem arī ieteiktu vienot, jo tur laikam pienāk lielākā salonā pieejamā jauda. Ja ne tad pa taisno pie aķīša, caur releju, kuru piejūdz pie tuvo gaismu slēdža.
vmaxer rakstīja: bija kautkaadi webi, kuriem bija pie kaajas vai adresaats ir kautko tur aktivizeejis vai nee, a lmt.lv raksta shaadi:
Nosūtītā īsziņa netiks saņemta, jo adresāts nav aktivizējis iespēju saņemt īsziņas no LMT un OKartes mājas lapas.
Tiem wbiem tas pie kājas ir tiktāl, ka viņi to tev kā sūtītājam nepaziņo. Saņēmējs, kurš nav aktivizējis sms saņemšanu no web viņas nesaņems jebkurā gadījumā.
Man forim arī nestrādā. Dabuju shēmu, atjaucu, bet aplauzos pie tā, ka kāds bij testeri iesūcis nāsīs. Servī, kad kunkstēju, teica, ka visticamāk sildelementi noviebušies un tad esot jāmaina sēdeklis. Es gan domāju, ka praktiskais latvietis gan jau māk to elementu nomainīt un pieļauju, ka tā panna ir dabūjam kā rezerves daļa, kuru ganjau var plaši pielāgot no citiem auto.
Tik daudz gan ar spuldzīti "izmēriju", ka līdz slēdžiem elektrība neatnāk, tā kā visticamāk relejs, jo drošinātājs ir dzīvs.
msh rakstīja: P.S. Žēl, ka man joprojām mājās nav skaneris - varētu tev par godu sameklēt to kladi, kur uzzīmēju, ja tu to shēmu nesaprastu, tad gan varētu ierēkt
Ko tad tu vispār jautā? Uzlodē skaneri varbūt tad pats, ja jau esi apguvis nenormāli komplicēto lodēšanas māku
andrix rakstīja: Kādus GPS devaisus cienītie kungi izmanto ? Laptops + bluetooth/usb gps, vai GPS enabled mobile, vai spec GPS devaisus ?
Principā tā sauktie handheld ir vispiemērotākie, jo iztur apstākļus, kuros nereti nonāk. Ar laptopu skriet pa mežu diezkas nav. Es personīgi lietoju Magellan Meridian Platinum ar GPS partners piedāvāto Latvijas karti iekšā. Protams, lai līdz vietai aizbrauktu noder arī laptops ar JS Latvija un Ozi Explorer un pieslēgtu GPS.
Bet pa lielam der jebkas, kur var ievadīt plikas koordinātas. Tomtom veidīgie pārsvarā to nesaprot.
msh rakstīja: Par pēdējajiem trīs komentāriem izsmējos, jo tālāk, jo smieklīgāk ulza - kopš kura laika elektriķi pa beņķiem rokas? Te drīzāk vajag cilvēku, kas beņķus pāršuj [jo to vajag] un tāda numurs man ir Muca nav mašīna, kurai vajadzētu elektriķi, ja vien īpašnieks nav galīgs idiots
x_rays - kas tad ir pa dārgo? Nopirkt brend new beņķus VW centrā [ja tas maz ir iespējams]? Pieņemu, ka būtu interesants pasākums par interesantiem ceņņikiem
Paskaties uz beņķu apsildes elektrisko shēmu, un ja tu domā, ka pāršuvējs tur kaut ko sapratīs, un arī pats tur kaut ko saproti, TAD pārsmejies.
martinello rakstīja: taa kaa vismaz triis geocacheri ir atrodami ieksh iAuto, man di=omaat buut pareizi geocacheru VIP branža! uz sitienu vaidzeetu geocaching naklejenes, vismaz triiis
Tev ir beigušās? Man pilla atvilktne stāv. Bet vispār jāsaploterē tirāža ar tām garajām, kādas pagaidām tikai man un pēcim, bet redzēt viņu var tikai man jo pēcis uzlīmeja melnu uzlīmi uz melna stikla
Vibrācija un raustīšanās ir divas dažādas lietas. Vibrācijas parastais iemesls ir motora saskare ar kaut kādām virsbūves vai šasijas daļām. Moš esi uzsitis apakšu? Paduškas varētu būt pie vainas, kautgan dīvaini, ka viņas tā izdilst.
Ja kādam vajag Whistler 1788 ar defektu, varu pa mazcenu atdot.
Defekts ir tāds, ka viņam nestrādā neviena poga, līdz ar ko nevar viņu izslēgt, atslēgt liekās frekvences un tā tālāk. Ieslēdzas ieliekot baterijas, vai piespraužot vadu.
Principā tam vēl ir garantija, bet es viņu sūtīju no štatiem, tā kā slinkums iedziļināties veicamajās darbībās.
The table below will help you locate your Audi\'s unique DNA - its unique vehicle identification number. VINs are normally located in several locations on a car, but the most common places are:
- On the door frame/door post of the front doors (usually driver\'s but sometimes passenger\'s)
- On the dash near the windshield
- On the engine itself (machined pad on front of engine)
- On the car\'s firewall
- In the left-hand inner wheel arch
- On the steering wheel/steering column
- On the radiator support bracket
- On your car\'s title, registration, guarantee/maintenance book or on the declarations page of your auto insurance policy
wvfans rakstīja: Runājot pa reklāmu - tos kretīnus kas TV reklāmu bļ ac - groza skaļāk par kopējo fonu - vispār vajadzētu kastrēt ....
Un vispār vajadzētu kastrēt arī tos kas nevar elementāri novienādot skaņas līmeni kanālu visai "paketei". Viens brēc, tā ka Kaimiņausma gultā stāvus satrūkstas, citu knapi dzird.
Man uzlecošās nerādās, bet tas flash kas sākumā rādās ir pa lielu manis lietotajam 13" ekrānam un aizveramais krusts ir out of range. Tas besī.
Vispār jau iauto front-end ir 95. gada līmenī. Kautvai tā augšas izvēlne, kuras apakškategorījām trāpīt ir grūti pat ar normālu peli, kur nu vēl ar tačpadu vai trakpointu.
7924 rakstīja: man ir jutams, kad no rita atveru masinai durvis, tad no smakas cepure aizlido bet kad tā mazliet pabraucu, tad jau pierodu un nekā nejūtu, tad ir ok diez tā sērga drēbēs arī ievelkās!
Izpēti arī visas auduma daļas, jumta obšifku, aizmugurējos sēdekļus (ja ir konstrukcijā paredzēts, tad pacel tos un paskaties zem). Tur visur metās iekšā sēne ka prieks, ja mašīna mēnešiem stāv neventilēta.
smart235 rakstīja: nu, man ir bijis, ka smird tās lapas un citi augu izcelsmes sīkdraņķi, kas sabiruši tur, kur gaisa ieplūde... auto zem ceriņiem stāvēja...
bet jūtams tik tad bija, kad ventilatoru ieslēdzu.
Arī gadās ka ar visiem tiem augu mēsliem ir aizdambējies caurums, pa kuru ūdens iztek no turienes (zemstikla restes) un tad tas viss tur smuki pūst. Ūdens iztece parasti ir tāds gumijas prezervatīvs caurs, kuram var piekļūt no motortelpas un tos mēslus izbakstīt ārā.
msh rakstīja:
mass rakstīja: Man forim arī nestrādā. Dabuju shēmu, atjaucu, bet aplauzos pie tā, ka kāds bij testeri iesūcis nāsīs. Servī, kad kunkstēju, teica, ka visticamāk sildelementi noviebušies un tad esot jāmaina sēdeklis. Es gan domāju, ka praktiskais latvietis gan jau māk to elementu nomainīt un pieļauju, ka tā panna ir dabūjam kā rezerves daļa, kuru ganjau var plaši pielāgot no citiem auto.
Tik daudz gan ar spuldzīti "izmēriju", ka līdz slēdžiem elektrība neatnāk, tā kā visticamāk relejs, jo drošinātājs ir dzīvs.
Nu nomainīt ta nomainīt, KUR NOPIRKT? Kaut kā šaubos par parastajiem autoveikaliem
Nu desmaižu veikalos arī diezvai būs. Parastajos autoveikalos ir dabūjami kaut kādi silstoši padibeņi, ko sprauž piepīpētājā, gan jau tos arī var pielāgot, ja nav baigākie mēsli. Domāti spraust piepīpētājā - pie tā vadiem arī ieteiktu vienot, jo tur laikam pienāk lielākā salonā pieejamā jauda. Ja ne tad pa taisno pie aķīša, caur releju, kuru piejūdz pie tuvo gaismu slēdža.