Autonomajai apsildei ir viens neliels mīnuss - tā ir jāieslēdz pirms braukšanas. Respektīvi - tev ir jāzin, ka tu brauksi tad un tikos. Diegi stiklā palīdz tieši tajos mirkļos, kad vajag braukt, bet nekā cita silta vēl nav. Cik bieži katram tā sanāk (un, attiecīgi, kā katrs vērtē šīs opcijas noderīgumu), tā jau ir cita saruna.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Daudziem auto var bez papildinstrumentu palīdzības ko tur aizbāzt? Cik šoferīši būs tādi, kas gribēs bāzt tās savas ķepas un ģīmi motortelpā, kamēr tur rēc uz 5-7k rpm motors un jebkurā brīdī var izlīst klaņi pa sānu ārā? Es vēl saprastu ieteikumu mēģināt ar co2 ugunsdzēšamo aizpūst gaisa filtru ciet, lai varbūt nozūmē skābekļa piekļuvi. Atkal - piekļuves jautājums, ja filtra korpuss nav fiksi atverams bez instrumentiem.