Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
Arnis76 22.04.2008 15:31

ibio rakstīja: pie dīlera -TC motors, Krasta ielā

Ge, viens saka 2.4, otrs 2.3, vēl kāds ap 2.5

Arnis76 22.04.2008 9:54

Da ko te ņemas. Ieliec mašīnā rāciju un brauc svilpodams.

Es katru rītu velku no un vakarā uz iecavu. Izbraucu uz ceļu, paprasu fūreniekiem kā tur uz priekšu izskatās, un šie arī pastāsta. ja ekipāža vazājas, vienalga neskriesi, a ja ceļš tipa brīvs, nav probzas vēl ik pa brīdim uzjautāt. Bonusā nāk iespēja uzzināt kur un kādi ir korķi. Ja nav slinkums turēt rāciju ieslēgtu arī Rīgā, tad fūres ik pa brīdim pašas piasaka kur un kādā virzienā darbojas radars. Izmaksas aptuveni tādas pašas - ap 130 - 150 Ls.

Un policija neko nevar izdarīt

P.S. Pats rācijas netirgoju, tā kā bez mazām savtīgajām interesītēm

Arnis76 22.04.2008 9:36

ņemos es te tāpēc, ak netieku galā ar to rāciju. nepārtraukti jāregulē tas kloķis, kas novērš ētera trokšņus. nu vot tad domāju, kur ir āķis... Kā sacīt, meklēju vainīgo...

Arnis76 22.04.2008 8:50

A tas magnēts, kas tur to antenu pie jumta, tā DN ir atkarīgs no štira garuma? ja es magnētā, kas nomāts 80 cm antenai iemaukšu iekšā 160 cm antenu, uztveramība etc uzlabosies, jeb es tikai izskatīšos kā tramvajs?

Arnis76 21.04.2008 10:49

krishus rakstīja: Bullis Pie piepīpētāja pienāk tādi paši vadi....

OK, nākošais jautājums Kas antenai ir būtiski, cik augstu tā ir virs mašīnas vai cik pati gara. Respektīvi, vai labāk ir īsa antena, bet uz jumta, vai garāka pie auto sāna?

Arnis76 21.04.2008 10:11

krix rakstīja: savulaik DHL a/m bija aprīkotas ar rācijām, antena bija 120-150 cm, magnēts 8-10cm. turējās labi pat pie ātruma 150km/h taisnajos posmos un straujos slaloma manevros, kur ātrumu nefiksējām.

sakaru attālums pa lielai daļai ir atkarīgs no raidītāja jaudas. nezinu kā ar fūrēm, bet mana kabatas rācija(tiesa jūras izpildījumā) bezproblēmām arī Rīgā darbojas 5-8km attālumā.

un par to ka tāluma dzird, bet blakus nē, nav jābrīnās tas ir normāli, radioviļņu izplatīšanās rakstura dēļ. tāpēc bieži izmanto starpstacijas principu, kad trešais, kurš dzird abus, strādā kā starpnieks.

Dzirdēju, ka štepselējot klāt rāciju nevis caur piepīpētāju bet pie vadiem + masa, uzlabojas raidītāja darbība. Tas ir bullis vai nē?

Arnis76 18.04.2008 10:40

mass rakstīja:

Kaspersky rakstīja:

mass rakstīja:

Pārnēsājamo testējām. Ir daudz sliktāk, bet kautko paspēt pateikt un sadzirdēt var. Viņai ir cits bonuss - kad brauc tev vēl kāds līdz ar savu mašīnu vai izsniegt komunikācijas uzturēšanai.

Kas par modeli bija?

Noskaidrošu rīt. Nav manējā.

Šodien notestēju, tipa pārnēsājamā Alan 42 multi, no piepīpētāja un ar mazo antenu. Iesākuma gan gāja kā gāja, tomēr beigās rezultāts normāls. Braucot gar Dominantes parku, tas vienu strēķīti aiz ķekavas apļa, ruājos ar fūreniekiem uz HESa. Ir OK.

Arnis76 17.04.2008 20:30

krishus rakstīja: 140...150km/h tur (pārbaudīts), ātrāk gan neesu mēģinājis.

Pietiks Paldies

Arnis76 17.04.2008 20:03

ZZXX rakstīja: Tu nepieļauj muļķību!!! Antēna nekur neslīdēs,bet ja magnēts neizturēs,tad tā aizies skaistos lēcienos pa jumtu un pēc tam pa logiem. Bija man tāds joks 97.gadā,gan ar radio antēnu-gāju uz 120,pretī fūra uz aptuveni 85-90,kā gāja pa gaisu,tā jumtā labas četra buktes un aizmugurējo durvju stikls ārā. Tagad braukājot ar President rācijas antēnu(150cm) ,pa gaisu nekad nav gājusi,magnēta diametrs man gan ir ap+-14cm

Mok tur ir tas funktieris, ka Tev antena ir 1500, man 800, tālab arī magnēts mazāks. HVZ. sabiedēji mani

Arnis76 17.04.2008 19:41

Kaspersky rakstīja:

Arnis76 rakstīja:

Kaspersky rakstīja: 150cm antena ar 13 cm magnētu jātur līdz 130kmh. Tādu 8 cm nekad neesmu redzējis.

Nu re, šī ir tipa "mazā", antenas kopgarums ir 87 cm, svars 850 grami ( tik daudz sapratu no spāņu texta).

Klau, a kas notiek pēc 130 km/h? antena aizlido vai sāk lēnām slīdēt?

Pavisam aizlidot tai nedod vads, kas iespiests durvīs. Noslīd uz sāna un pielīp pie durvīm.

Sū..u, jumta reliņi neļaus.

Arnis76 17.04.2008 19:40

mass rakstīja: 8cm neizklausās nopietni, tādu var likt vienīgi vietā kur nav tieša pretvēja, piem, uz bagažnieka vāka.

Ja gribi, par sibolisku knēķi vai tam atbilstošu pistāciju daudzumu varu šķirties no magnēta, kurš ir laikam 13 vai 15 cm D. Viņam viss ir labi izņemot to, ka norauts vads. Nesoties pa laukiem sanāca pabraukt zem kaut kādas troses, kas noravēja uz jumta esošos priekšmetus. Vadu pielikt atpakaļ ir 10 minūšu darbs. Man tagad antenai ir stacionārs stiprinājums, jo priekšmeti uz jumta saradušies pavairāk.

OK, tencinu, rīt izbraukšu un skatīšos ko tas magnēts tur / netur. Man diemžēl nav opcija bagažnieka vāks, a uz priekšējiem spārniem urbties iekšā negribu, mašīnas žēl.

Lai vai kā, Tavu piedāvājumu turu prātā

Arnis76 17.04.2008 19:21

Kaspersky rakstīja: 150cm antena ar 13 cm magnētu jātur līdz 130kmh. Tādu 8 cm nekad neesmu redzējis.

Nu re, šī ir tipa "mazā", antenas kopgarums ir 87 cm, svars 850 grami ( tik daudz sapratu no spāņu texta).

Klau, a kas notiek pēc 130 km/h? antena aizlido vai sāk lēnām slīdēt?

Arnis76 17.04.2008 19:18

Uggga rakstīja: un ko ražotājs par to lietu saka?

Ražotājs saka, ka tā atbilst visām EU normām Ražotājs ir President .

Arnis76 15.04.2008 11:04

Nortel rakstīja:

Einstein rakstīja: Tu takš pat nezini, ko runā. Davai nopērc vienu rulli to tavu ķīniešu brīnumu un paskaties, kāds viņš dabā ir. Pa tām metinājuma šuvēm viņš pajuks jau pēc gada. Pie tam neticu, ka tur uzrādītie stieples diametri atbilst īstenībai. Un pat ja tā, gan jau ka pusi veido tas pvc.

P.N. tu nelūri kautkādus ķīniešu pakaļdarinājumus. Apskaties tai pašā Latvijas metālā, cik tas žogs maksā. Un tad, ja tomēr neattiek veselas smadzeņu šunas, vari te d.i.rst.

Eksperts..

Muļķības. Ķīnieši ražo visai pasaulei, tādēļ viņiem tas žogs ir lētāks. Latvijas metāls ražo Latvijai un tā īpašnieki grib aizvien labākus auto un plašākas mājas.

Melnās reģipša skrūves Latvijā arī nāk no ķīniešiem. Un ir labākas par bij. PSRS valstu ražojumiem.

Ķīniešu žogs ir ļoti labs un kvalitatīvs, ja lietotājam nav pretenziju pret "vēderiem" žoga vidū. Un stiep to šogu kā gribi, pēc laika atkal ir "puncis". Kas attiecas uz skrūvēm 99.99% no eiropā pieejamajiem stiprinājumiem tiek ražoti Ķīnā. Kas un ka tās pārpako, tas jau ir cits jautājums Vienīgais, ko iespējams vēl ražo neĀzijā ir jaunāko tehnoloģiju ķīmiskie atc enkuri.

Arnis76 26.03.2008 15:55

batka rakstīja:

Master_D rakstīja: visā visumā tas 3.1 VM motori dīzelis ir ateja.

Vai nu benja + gāze, vai arī 2.7 crd.

Pabraucu ar 2,7 crd automatu,nu tads mesls likas.Ja ir manualis tad moška labak.

Šiem manuāļu vispār nav kā sugas. Manuāli var meklēt vai nu Cherokee ( ne grancherokee) vai arī jauno paaudzi - Compass

Arnis76 26.03.2008 15:29

Yetti rakstīja: gadus 4us tikai Lukoils (diesel), LPG vai SN gāze (gāze)...

Lukoils tālab ka labāks ( mazāk rij, labāk iet) par Neste un Statoil vai tālab kā pa ceļam?

Arnis76 26.03.2008 14:49

Ok, tad kurā kolonkā, pēc jūsu novērojumiem, ir kvaltiatīvākais dīzelis? Neste, Statoil, Lukoil

Arnis76 26.03.2008 10:47

bugs rakstīja: Kad var padalities ar pieredzi Igaunos? Biju Tartu un vinu genialo stavesanas zimju del netisam noravos plaksteri. Interese vai tos ir jega apmaksat un vai man pec kada laika neklauves izsiteji pie durviim

Esi mierīgs, nekas nebūs. kamēr nav vienotas datubāzes, Tevi nekādi nevar izķert vai savādāk izsist piķi. Ja šie nostučīs mūsu menties, sliktākajā gadījumā samaksāsi sodu ejot apskati.

Arnis76 26.03.2008 10:45

Einstein rakstīja: Tikko iepirkts Qashqai. Tā kā nobraukti pagaidām nepilni 300 km, nevaru pagaidām objektīvi spriest par 4x4 īpatnībām, bet, izlasot, Yetti linku, šķiet, ka tā varētu būt, kā tur aprakstīts. Katrā gadījumā, šodien braucot uz Rīgu ar vasaras tupelēm, (lūdzu šajā sakarā pārāk nelamāt ), pilnpiedziņa savu darbu darīja teicami. Auto stabils, perfekta vadība (ghm, nu cik nu perfekta Nissanam var būt, jo, protams, ka varētu vēlēties daudz precīzāku stūri, bet tā, cik zinu, viņiem visiem (Nissaniem) tāda īpatnība). Visādā gadījumā, ja citus varēja redzēt ar staigājošām pakaļām, tad Kaščejam pat ESP Slip lampele neiedegās.

Kad pirku, nebija domāts ņemt pilnpiedziņas auto, bet, kad acīs iekrita Qashqai un tika nolemts viņam par labu, izvēlējos tomēr ar 4x4, lai gan tas, protams, dargāks. Tā teikt, kad jau tad jau; par sliktu nebūs.

Nu jautājums no kurienes tu brauci. Es šorīt ar grand Cheroke ar visām ziemas tupelēm, braucot no Iecavas, jutos slideni...

Arnis76 25.03.2008 17:18

Centis_Nuudele rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.

Pie Viņiem tiek kontrolēta kolonkas skaitītāja precizitāte.

Nešaubos, bet a/m kompim stipri po cik esi iegāzis bākā 80 vai 70 litrus un cik par to atlocījis

Arnis76 25.03.2008 14:52

Nortel rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Nortel rakstīja:

lotomoto rakstīja: buut vajadziiba braukt pa slapjiem, pielijushiem (ziemaa arii piesnigushiem) zemes, pljavu un mezha celjiem....

Mans rada gabals paņēma garo 3.0D Patroli ............................. Nekāds caurgājamības etalons jau nav,

Nu ti ļapnul...mož tam radiniekam līkas rokas?

Pret armijas H1 poligonā zudēja. Domāju, ka mazākiem un vieglākiem džipiem arī zaudētu.

Var jau pagaidīt, dzirdēju, nākošgad būšot H2 un H3 ar dīzeli

Arnis76 25.03.2008 14:44

Kamazs rakstīja: Mans vadītāja stāžs ir 6 gadi, šobrīd ir 6 soda punkti (nesen bija 11), braucu kā maniaks, un CP mani paņemot uz 22-23 izteica brīdinājumu.

Ir, ir arī kas labs policijā.

Īstenībā ir dzirdēts, ka CP ir dots rīkojums tagad spiest uz pozitīvām jūtām, nesodīt kur to saprāta robežās var nedarīt etc, un tad nu šie tagad pat protokolus ar brīdinājumiem raxta ārā

Arnis76 25.03.2008 14:43

lotomoto rakstīja: hmm...

vispaar kaa shitiem JEEP GRAND CHEROKEE 4.7 ir ar remontiem, vai ir daargi un biezhi luust?

Nav vēl nekas tāds izgudrots, ko cilvēks nevar vienā setā nokaut A ja vispārīgi, protams, gan Jeeps gan jebkurš džips būs dārgāks uzturēšanā. Bet ja pieņemsi, ka džips, ar kuru Tu brauc, nav samosvals, kuram visām bedrēm jāiet cauri bez jautājumiem, kalpos normāli. Viss atkarīgs no tā, kā kopsi savu autiņu. Ko tur vēl teikt?

Arnis76 25.03.2008 14:05

Yetti rakstīja:

Arnis76 rakstīja:

Yetti rakstīja: te pamēģini:

www.uscars.lv/...

Neder... Šādas mašīnas LV ir labi ja 15.

Mok mēģināt šos notirgot kā hanteles???

drīzāk lielākā daļa no tiem 15 būs ibāzuši savu degunu uscars.lv...

Nelaime jau tā, ka iespējas, ka kādam no šiem 15 kā reizi būs nobeigušies tieši priekšējie iekšējie sailenti, ir gauži maza

Arnis76 25.03.2008 14:03

Sheps rakstīja: nu Poljos visi velk, it iipashi jau naktiiis... aizmigt toch nav iespeejams..

Nupat atgriezos no Čehijas - Polijas. Polijā ir reāli jāuzmanās, jāskatās ko dara fūres, jo šamējie fiksi paziņo ja ekipāža kur stāv. Pats uzrāvos uz šosejas pirms Varšavas no Čehijas puses. Tur šie ik pa pāris km uzlikuši gājēju pārejas un ātruma ierobežojumu 70. Man tur bija 117... Policis pastāsīja, ka ārzemniekiem šiem izrakstīt rēķinu nevar un jāmaksā uz vietas zlotos ( sods no 300 - 500 zloti). man šo naudiņu nebija, un vienojāmies pa 50 EUR nesarežģīt dzīvi.

Detektors Poļos nešancē, jo menti sēž mašīnā un šauj tikai ja redz ka kāds reāli "velk", un bliež tiešā tēmējumā.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti