Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
vieplis 28.10.2008 13:49

vieplis rakstīja: kā Eiropas gada auto 2007 - Fiat 500

Laboju - kā Eiropas gada auto 2008

vieplis 28.10.2008 18:16

Pirmais rakstīja: savulaik gada auto bija fordfokuss.... un kur viņš ir tagad?

Savulaik Eiropas gada auto bija Clio, Megane, Megane Scenic.... un kur viņi ir tagad?

tunos rakstīja: Kas tur ir par triku ar to vāku?

Var atvērt, ka nu iepatīkas - sanāk gan sedans, gan hečbeks.

vieplis 28.10.2008 18:37

Kindzulis rakstīja: ...bet attaisot grabažnieku salona stikls paliek uz vietas...vnk jamajam ir otrs stikls

Šim stikls ir viens, un uz vietas nepaliek-

www.km77.com/...

www.km77.com/...

vieplis 12.11.2008 13:47

Marx rakstīja: Varbūt zinu cik tas slēdzis/selektors maksā. jauns vai šrotā?

Jaunu nevajag, šrotā vajadzētu būt par sakarīgām naudām, ņemot vērā ievērojamo UK donoru skaitu mūsu šrotos. Pats pirku par kādiem 10ls Elkšņos - tiesa gan, pirms vairākiem gadiem.

Marx rakstīja: Pag, tas slēdzis ir izjaucams (lai varētu konstatēt vainu for sure) jebšu tur sāks lekt ārā atsperītes un pēc tam nebūs savācams tik un tā?

Ir izjaucams un sekmīgi savācams, vajag tik\' pacietību un kabatzagļa/pianista pirkstus. Ārā leks atsperītes un - ja gana tālu izjauksi - arī mazas gultņu lodītes .

Pašrocīgi šī lieta darīta pirms 3-4 gadiem, tāpēc atmiņa pašvaka, bet noteikti varu teikt, ka jārok tajā virzienā, ko jau norādīja Gun_s.

Papildus iekopēju (1) linku uz krievu resursu un (2) tekstu, ko pirms 3-4 gadiem šeit rakstīju, kad DM bij\' tāda pati problēma. Mirušos bilžu linkus aizstāju ar jauniem.

(1) Links uz uz krievu resursu:

mondeoclub.ru/...

(2) :

\"Sorry, ja ko nepareizi apsaukāšu - ar elementāro fiziku, spainīti elektrības un detaļu nosaukumiem esmu uz \"Jūs\".

DM rakstīja: Kas varētu būt pie vainas?

Pečkas pretestību bloks, kura dēļ arī sakusis štekeris un vadi pie bloka. Ja vainu neārstēsi, tad tālāk var sakust štekeris pie pozīciju slēdža un pats slēdzis, mehaniski ieciklējoties uz vienu pozīciju.

DM rakstīja: kur atrast?

Pretestību bloks - izņem \'bardačoku\', topi par slieku un mēģini ielocīties ar galvu un redzokļiem tajā vietā, kur priekšas pasaži izstiepj savas apakšējās ekstremitātes. Pretestību bloks ir tā baltā figņa, kas rēgojas tur dziļumā pie pečkas motora, aiz [izņemtā] \'bardačoka\':

keep4u.ru/...

Bildē balts, bet mēdz būt arī ar melnu plastmasas korpusu. Kad izķeksēts ārā, varētu pavērties šāda aina:

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

Jadabū vietā jauns bloks (vai lietots, kaut vai no angļu mondeo, ar kuriem tagad piegāzti šroti) un vadi ar štekeri.

Varbūt nepareizi atceros, bet šķiet, ka tie četri vadi aiziet tieši uz pozīciju slēdzi, un pa ceļam nav iemuļļāti citu vadu saišķī. Tādā gadījumā, ja šrota donoram jau izrauta viduskonsole un vidus plastmasa (tā, kas uz pečkas slēdžiem), tad var šrotmenim paprasīt noskrūvēt vēl to plastmasu, kas rēgojas pirmās un otrās bildes kreisā stūrī, un, mazliet uz aklo pačakarējoties, tikt pie vadiem un štekeriem vienā gabalā, visā garumā (no bloka līdz slēdzim). Ja man tomēr nav taisnība, tad no šrota donora jānošņikā nost \'vainīgā gala\' vadi ar štekeri.

Tālāk - ielikt vietā jauno pretestību bloku un pielodēt/pievienot jaunos vadus+štekerus. Ja nav garāžas un iespējas lodēt, tad vadus var savienot kaut vai ar parastajiem 220V skrūvējamiem vadu savienotājiem, bet tā rūpīgi un prātīgi, lai vada izolācija \"ielien iekšā\" līdz pat skrūves vietai (jeb pasmelies idejas auto.delfi.lv/... .

Idejas zagtas no www.mirez.co.uk/...

Vēl var iemest mondeoclub.ru/...

meklētājā frāzi \"блок резисторов\", vai palasīt topikus iekš www.fordmondeo.org/...

\"

vieplis 12.11.2008 14:37

Atvaino, teksts vienalga pilns ar mirušiem linkiem

vieplis rakstīja: ...Kad izķeksēts ārā, varētu pavērties šāda aina:

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

Jadabū vietā ...

Šeit vajag modeoclub.ru reģistrāciju, vini pirms kāda gada vai agrāk svešajiem piegrieza iespēju lūrēt uz bildēm.

vieplis rakstīja: ...Tādā gadījumā, ja šrota donoram jau izrauta viduskonsole un vidus plastmasa (tā, kas uz pečkas slēdžiem), tad var šrotmenim paprasīt noskrūvēt vēl to plastmasu, kas rēgojas pirmās un otrās bildes kreisā stūrī, ...

Te domāta plastmasa, kas ir virzienā uz priekšu no [rokasbremzes mehānismu un ātrumkloķi ietverošā] lielā viduskonsoles bloka. Uz leju no bardačoka, pa kreisi no pasažiera kreisās pēdas.

Marx rakstīja: ... tas pats slēdzis iekšā izskatījās tāds aizdomīgs...

Ja saposies mainīt pašu slēdzi/slēdžu bloku un ja galīgi nevedas ar aizvietotāja atrašanu (piem., ja šrotā uzskrūvē cenu līdz ceturtdaļsimtam) atsvied ziņu uz vieplis_at_gmail_com. Man kaut kur šķūnī jābūt vairāki lieki, varēšu atdot.

vieplis 14.11.2008 11:56

Naff par ko

vieplis 19.11.2008 12:29

Nevaru atrast linku, bet kādu laiku atpakaļ tepat iauto tika minēts, ka arī estipoišu stāvēšanas sodi nonāk LV, pie Falck'a piedzinējiem.

vieplis 04.12.2008 11:17

Lietus sensors un Bosch Aerotwin slotas www.azk-autozubehoer.de/...

?

vieplis 31.12.2008 14:57

Velomens rakstīja: Spiediens parasti ir mazliet lielāks kā vajadzētu.

Lai pasargātu riepas un diskus, jeb kādu citu apsvērumu dēļ?

vieplis 18.01.2009 13:32

195.82.66.170/...

Castrol MAGNATEC 5W-30 C3 vai jebkuru citu 5W30 eļļu, kuras iepakojumam pakaļpusē ar mazākiem burtiem rakstīta ACEA klase \"ACEA A3/B3/B4, C3\"

www.castrol.com/...

Pēc pieredzes, 5W30 eļļas Latvijas bodēs pagrūti atrast.

vieplis 18.01.2009 13:43

...vai jebkuru citu 5W30 eļļu, kuras iepakojumam pakaļpusē ar mazākiem burtiem rakstīta ACEA klase \"ACEA A3/B3/B4, C3\"...

papildinu:

...vai jebkuru citu 5W30 eļļu, kuras iepakojumam pakaļpusē ar mazākiem burtiem rakstītas ACEA klases \"ACEA A1/B1\" vai \"ACEA A3/B3/B4, C3\".

www.castrol.com/...

www.castrol.com/...

Castrol būs padārgs (ja vispār to 5W30 atradīsi). Pirmā no Castrol ieteiktajām ir galvenā Ford standarta eļļa, tādēļ var izmantot šādu:

www.european-parts.net/...

, Rīgā dabonama Ford autodaļu būcenī iekš Beta paikbodes Dārzciema 53, vai Baltic motors, vai citur.

vieplis 18.01.2009 14:13

Tātad Liqui Moly 5W-30 ACEA A1/B1

www.avtobaza.ru/...

vieplis 02.02.2009 20:39

msh rakstīja: ...izlejamo esso - tādu pašu kā agrāk no kanniņas...

Kā var zināt, ka tādu pašu? Vai tika pagaršots?

msh rakstīja: ...mobil1 ar garantiju, ka tajā mucā tiešām ir mobil1 Ar tādu pašu garantiju, ka tajā mucā, no kuras man tika ielieta esso, ir esso

Klau, kā ta garantija darbojas?

Gadus sešus vai septiņus atpakaļ "savējiem" pa kaktiem tirgoja šmigu, salietu nemarķētās plastmasas pudelēs. Esot vairumā nofenderētais Latvijas Balzama brendijs.

Galva sāpēja nemērā. Toties autentisks, ar garantiju . Vot.

vieplis 04.02.2009 11:59

i_edgars rakstīja: ...

windy rakstīja: ...

zelta vārdi

vieplis 09.02.2009 18:39

Seene rakstīja: Pamēģini kaut vai pats, braucot pa 2m platu joslu ar atļauto 80 (uz bāņiem remonta laikā) pārsniegt 100.

Mizx rakstīja: Seene, viss ir pieradums ... vajag tikai spēcīgu nervu sistēmu un pamatīgi koncentrēties uz ceļu savā priekšā, uz malām skatīties aizliegts.

Mizx - viedi vārdi.

Kritiskais punkts sākotnēji ir valdīt auto labās puses gabarītus, lai blīvā kustībā pa tām 2m platuma joslām vari aši pārkārtoties un auļot pats vai - ja gribas braukt godīgi uz 80 - solidāri palaist garām citus auļotgribētājus, turoties labajā joslā ar riteņiem pie labās pagaidu līnijas un spoguli tuvu betona barjerai/metāla malai.

Just un vadīt auto labās puses gabarītus "do miļimetra" ātrumā faktiski sanāk ar perifēro redzi (~45 grādu skata leņķis uz priekšējo labo stūri vai jau iegaumētu "atskaites punktu", parasti vējstikla slotiņu), jo - kā raksta Mizx - pamatīgi jākoncentrējas uz ceļu tieši priekšā (kas ietver ceļu tieši priekšā un tuvākās, kreisās puses gabarītus).

Sākotnējas iemaņas valdīt gabarītus ātrumā parasti pietrūkst, jo LV pilsētu ielās un uz ceļiem ir nešķīsti platas joslas, tādēļ ilgstoši vadīt auto ar intervālu "do miļimetra" blīvā satiksmē parasti mākam tikai mazā ātrumā, piem., 5-20km/h sastrēgumos. Neder arī uz kādas šaurākas LV vai PL šosejas apdzīšanā gūtas iemaņas , jo mazs intervāls ir tikai dažas apdzīšanas sekundes, nevis ilgstoši, turklāt nav barjeru kreiso sānu un spoguļa augstumā.

Ilgstošu šauras joslas 'turēšanu' var labi trenēt ne vien pašos remontposmos, bet arī bezierobežojumu posmos ar normāla platuma joslām un daudzmaz platu avārijas joslu. Proti, ja ir reta satiksme un labā josla bieži ir brīva, tad labo joslu 'ieņemt' un 'turēt' ar labo riteni pie labās līnijas. Remontposmā ātrumā lūrēt sānu spoguļos faktiski nevar atļauties, savukārt šādā imitētā 'treniņā' var ilgāk palūrēt sānu spogulī, apjaušot un samazinot faktisko attālumu no riepas līdz līnijai, un samazinot labās puses gabarītu "baiļu zonu" bez bailēm uztriekties betona barjerai.

Te gan jāpiebilst, ka šāds 'treniņš' veicams tikai labajā joslā, un tādēļ nederēs tādiem aktieriem, kas arī Vācijā brauc tikai pa kreiso vai tikai pa vidējo joslu.

vieplis 09.02.2009 20:06

Seene rakstīja: Starp citu uz pārkārtošanos šajos posmos vietejie skatās ļoti šķībi. Pieņemu, ka izdarot to vairāk kā vienreiz, vari izpelnīties arī "zvanu draugam", kas nemanot parādīsies un pārbaudīs kas tu par putnu.

Mizx rakstīja: Bet joslu mainīšana ceļa remontu posmos notiek pēc tiem pašiem noteikumiem kā pie mums — nepārtraukta līnija nozīmē, ka joslas mainīt aizliegts, pārtrauktas gadījumā vari mainīt pēc sirds patikas, protams, ja ar lēkāšanu pa joslām principā kādu nenokaitini.

[Daļēji pārklājas ar Mizx rakstīto.] Seene, pārkārtošanās bij' domāta tajos posmos, kur to atļauts darīt (partrauktā dzeltenā pagaidu līnija) - tādu ir gana daudz un gari (piemēram, nu jau pāris gadus "mūžīgajos" remontdarbos iestigušajā Ķelnes aplī). Turklāt, vajadzība atļauti pārkārtoties - apdzīt - pārkārtoties atpakaļ ļoti bieži sanāk arī uz 80km/h, jo ik pa laikam kāds vieglais auto brauc nevienmērīgā 68-75km/h amplitūdā, vai kāda(s) fūre(s) - uz stabiliem 70km/h.

Tātad iepriekš aprakstītās iemaņas noder apstākļos, kur ceļa apzīmējumi un ierobežojuma zīmes ļauj to darīt.

Bez tam, kā jau minēts iepriekš, risks pastāv vienmēr un "zvanu draugam" + 15min līdz 3h čakaru var izpelnīties arī bez pārkāpumiem, tikai par austrumu auslandera numurzīmi vien. Jo īpaši Austrumvācijā, kur Štazi stukača gēns pilsoņos iesēdies dziļi un pamatīgi.

un vēļ - štrunts par to Vāciju un remontjoslu šturmēšanu...

Tepat LV, labās puses gabarītu 'valdīšanas' un drošas manevrēšanas iemaņas lieti noder, lai šosejas ātrumā turētos tuvāk ceļa labajai malai, tā palīdzot ātrāk braucošajiem raitāk un drošāk apdzīt, kā arī pirms tam palīdzot viņiem pašiem apskatīt apdzīšanas apstākļus (no fūru šoferiem noskatītais īsais labais pagrieziena signāls dzīvē reizēm nestrādā - apdzinējs tomēr vilcinās, un jaunākos auto ir pārmudrīti pagrieziena slēdži, kas neļauj parādīt vienu īsu pagrieziena signālu).

vieplis 22.02.2009 14:12

Turpinot TA un anomālo zonu offtopiku:

1) Gulbenes TA stacija - priekšējam miglas lukturim nepareizs stars. Ļāva ņemt skrūvgriezi un noregulēt uzreiz, kaut aizmugurē rinda. Satraukumā drebēja roķeles un zuda veselais saprāts , tādēļ sāku nevajadzīgi jaukt nost apakšējo resti, kaut regulēšanas skrūve pieejama no ārpuses. Vīriņš laipni un iecietīgi aprādīja pareizo caumuru, noregulējām, un uzlīme logā.

2) Ogres TA stacija - viss pa nullēm, izņemot nedegošu tālo H7 spuldzi. Pelnīts divnieks un rinda uz atkārtoto. Ļaunu prātu gan neturu - kārtībai jābūt Šis bij' konkrēts anomālās zonas gadījums - 3 min. pirms skates spuldze dega, turklāt nomainot atklāju, ka kvēldiegs ir vesels, un attiecīgais štekeris nav gļukojis ne pirms, ne pēc tam.

vieplis 23.02.2009 12:01

staar rakstīja: kāpēc pirmās nomirst pakaļējās kalotkas

Ir tāda pati pieredze, tāpēc domāju, kāpēc tā.

Novērots, ka, izkustoties pēc vairāku stundu vai nakts stāvēšanas ielas malā / garāžā uz rocenes, pakaļējās uzlikas vienmēr ir \"pielipušas\" pie diskiem, un uzliku \"atraušanu\" no diskiem var labi dzirdēt un just. Neesmu speciālists uzliku materiāla jautājumos, bet www.honestjohn.co.uk/... saka saka tā, ka kopš azbesta aizliegšanas uzliku materiāla sastāvā ir metāla daļiņas. Pēc rocenes lietošanas mitros apstākļos pakaļējo riteņu uzlikas vairāku stundu laikā ir vienkārši pierūsējušas pie bremžu diska. Izkustoties pierūsējusī uzlika tiek brutāli rauta nost no diska.

No gaisa grābts minējums - varbūt aizmugurējas uzlikas ātrāk noēd tad, ja sakrīt trīs lietas:

- Bieži lietains, mitrs un drēgns laiks, bet ziemā - sniega un sāls sļura (staar - BE lietains laikam ir visu gadu).

- Auto parkojot atstāj uz rocenes (nevis tikai robā). Pakaļējās uzlikas kalpo gan darba bremzēm, gan rocenei. Mehāniski atraujot pierūsējušās/pielipušās pakaļējās uzlikas no diskiem ik reizi pēc rocenes lietošanas, nodilst vairāk uzlikas materiāla, nekā priekšējām uzlikām.

- Rāma bremžu lietošana gaitā (mierīgs braukšanas režīms, bremzēšana ar motoru, maz intensīvas pilsētas satiksmes utt.) - priekšējās uzlikas dilst lēnāk, nekā pakaļējās uzlikas darba bremžu + rocenes režīmā.

mansotraises rakstīja: ar pakaļu šis piebremzē kad ieslēdzas visi tsc esp utt. tobiš bremzē arī tad kad tu nespaidi bremzes pedāli.

laikam ne tikai opelim, bet visiem auto ar tsc esp utt.

vieplis 26.02.2009 11:06

Varbūt labāk pamēģināt pašam, nevis sēdēt ar hronometru servisā?

vieplis 02.03.2009 12:23

windy rakstīja: tiek ražots tajā pašā rūpnīcā, kur ... Fiat 500...

Fabrīķis Polijā, Tychy (pie Krakovas).

vieplis 05.03.2009 12:37

Links iedvesmai - kā nomainīt gumijas Bosch Aerotwin veida slotiņām (tām, kas ar plastmasas rāmi):

www.passat-b5.ru/...

(1.lpp. apakšgalā, ka arī 2.lpp.)

Turpat arī VAG daļu numuri maiņas gumijām, tā ka Lexus nav vienīgā marka, kuras dīleri piedāvā šo prieku

vieplis 05.04.2009 20:28

VWfans rakstīja: policisti drātēja kādu Voyagera vadītāju.

Netrīcēji aiz sajūsmas, šito rakstot?

vieplis 07.04.2009 16:35

Pirmais rakstīja: dacītē ir ne pirmā svaiguma renault benzīnmotors. 8vārstu.... renaultos to pārtrauca likt 1999 gadā....

fana piesauktajai dacītei ir 16vārstnieks

vieplis 22.07.2009 11:57

ValdisM rakstīja: ...saprot kā ir jārunā darba intervijās...

Proti, jāmāk pārliecinoši melot?

vieplis 14.09.2009 15:49

Patērētājam patērētāja fiška. Jāt un nogrūst prom. Jāt nākamo. Un tā tālāk.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti