Izskatās, ka rakstītājam nav ne mazākās izpratnes par to, ko nozīmē "uz pusi"...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izskatās, ka rakstītājam nav ne mazākās izpratnes par to, ko nozīmē "uz pusi"...
Man atkal rodas viens cits jautājums...
Tas CSDD, jeb Autest vai kā nu viņu tur sauc, sapirks tās dārgās iekārtas, jo piķis, kā zinām, netrūkst, sakalibrēs, iespējams pat piedaloties šejienes smaku ekspertiem, un tad sāks mērīt un brāķēt.
Jautājums ir - vai parastais lohserviss varēs zināt kas tā par iekārtu un tādu atļauties un zināt, kā CSDD to sakalibrējis, lai iespējamo izbrāķēto varētu mēģināt salabot...
Domāju, ka nekā. Ir vairāki pazīstami motobraucēji, kas savus LV reģistrētos močus aizveduši uz dienvidu zemēm un mierīgi turpina brukt bez apskatēm. Kad jautāju - kā tā, ko vietējā policija, tad atbildēja ka šiem vienalga, ka tikai OCTA spēkā.
Penzonāriem spoguļos nav jāskatās, nav tur ko vairs redzēt.
Ņemot vērā, ka LV vidējais mašīnu vecums ir 13 gadi, tad tik vecam VW diezi vai tāda opcija ir pieejama parastam lietotājam, ja nu vienīgi kādā Prēmium komplektācijā. Man te pagalmā stāv vairāki desmiti visvisādi desmitgadīgi VW Bāzes komplektācijā (tas ir pliki, kā baznīcas žurkas), tiem nekāda tāda programmēšanas opcija lietotāja līmenī nav paredzēta. Var jau būt, ka Dīlerserviss pieslēdzoties pie vispasaules VW superdatora ko tādu var izveikt arī šitādiem drandaļiem, nezinu.
Nu re! Aprīlī no Valsts dabūšu prēmiju! Jūlijā, oktobrī un vēl nakamā gada janvārī arī. Nez kāpēc tiki gadu?
Nevar būt, ka folksvāgenam kas tāds var gadīties!
Konkrēts vatņiks! Ar visu svītu.
Nezinu izplānoja vai kā, bet naudas ir tik daudz, cik ir.
Par pieminēto Valmieras gadījumu tā konkrēti nezinu, bet pilnīgi iespējams, ka kāda tante bija zvanījusi uz policiju un sūdzējusies, vai arī novērošanas kamerās redzēja (tā notiek manā mazpilsētā), ka konkrētajā stāvlaukuma bandīti driftē. Un tad policija izbrauc uz notikuma vietu un bandītu noķer. Tāds varētu būt iespējamais scenārijs. Tu tak nedomā, ka viņi tupa sēž pie stāvlaukuma ar cerību, ka kāds varbūt kaut kad padriftēs?
Gan jau to sitēju noķers un sodīs, video tak bija safilmēti. Katram potenciālam sitējam policiju vienalga klāt nepieliks.
Es pat importa zemēs esmu redzējis tās briesmīgās "kaumuma saules" un ar grafiti noķellētus tramvajus, mēs neesam izņēmums.
Faktā par fotoradaru blīvumu es gan nesaskatu nekādu problēmu. Kāpēc izmantot cilvēku darbu, ja to visu var paveikt robots nesūdzoties ne par nakts stundām, ne sliktiem laikapstākļiem utt?
Interesani, kāpēc pēdējā bildē ir dakteris?
Es tā konkrēti nezinu, bet man labpatiktos ticēt, ka tie policisti, cik jau nu viņu mums ir, tomēr dara savu darbu un dīkā nesēž. Un tas, ka viņus neredz uz ielām, ir sekas iepriekšminētam. Pieļauju, ka satiksmes noteikumu ievērošanas kontrole, esošo resursu ietvaros, prioritāšu sarakstā ir stingri lejasgalā.
650 rakstīja: Cik reiz mūzā tu esi redzējis dzīvu polipiscistu dzīvojamajā zonā? Un cikreiz tos, kuri tur p/iš uz visiem 70 ?
Kas šī par fakino demagoģiju, ka visi zinām kur un ko "vajag" ķert, taču (par tavu naudu algotie) polimenti sēž piemiisztos krūmos un "ķer" bandītus tukšā stāvvietā?
Reku, ieslēdz, ievērtē, kas notiek reālā dzīvē, kamēr visādi glumie kertīni aiz-gūtnēm mums drirš ausī par ziemass kalniņiem, snegbaltīšu pārsliņiem un V/vid suudaierīču fenomenaālajiem finanšu panākumiem: twitter.com/realNepareizais/status/1723812224240595138?ref_src -kur diez ir mūsu Dūšigā Priekšnieka komentārs??
Redz', ar to dzīvo policistu ir tā. Ja vajag mājās ateju izflīzet, tad bez čekiņa, ja ziemas riepas uzmontēt, tad bez čekiņa, ja matus nogriezt, tad bez čekiņa utt. Pētījums liecina, ka ēnu ekonomika 2022. gadā bija 26.5%. Tieši tik vairāk varētu būt arī policistu...
Tieši cik reizes tu esi apturēts uz 120 pēc fūrs apdzīšanas?
Trodo ir arī internetā un samaksāt var pakomātā pirms superslotu saņemšanas.
Dzīve mazpilsētā un daļēji attālināts darbs uzliek zināmu apgrūtinājumu Alfas apmeklēšanai.
Nē nu kaut kādu to koferi jau arī interneta bodē varēja pasūtīt ar piegādi parīt, tā pat kā to Dusteri vai Toyotu, kaut kādu jau var dabūt arī tūlīt, bet ne tādu, kā gribās. Ja nu vienīgi tajā salōnā gadās dikti labs pārdevējs, kurš tev iestāsta, ka tas kas ir uz vietas ir akurāt tas, ko tev gribās.
Uzsvars ir uz to, ka ja pat koferi jāgaida no Noliktavas, tad ko tur brīnīties, ka auto jāgaida.
Redz', ja tā rūpīgāk paskatās, tad tepat augstāk reklamētās Toyotas jau ar nestāv plauktā, bet ir jāpasūta no Noliktavas un būs tad, kad atvedīs, nevis rītdien pusdienlaikā.
Roku man viņdien savajadzējās jaunu koferi ceļošanai, domāju pasūtīšu internetā un parīt krāmēšu parpalas koferī. Skuju! Koferis būs atkurjerēts tikai tad, kad es jau būšu aiz trejdeviņiem kalniem. Pat koferi, tādu kā gribās, nevar dabūt "uz sitiena", kur ta' nu vēl auto!
Nu nevajag pārspīlēt. Es esmu redzējis kādus septiņdesmit šī gada Dusterus. Ja ir akurāt tā, ka nevari gulēt bez Dustera redzēšanas uz ielas, varam sarunāt, parādīšu kādus trīs vienkopus, dīzeļus ar pilnpiedziņu. Un ko ta viņiem vajadzētu stāvēt veikalā plauktā, kā maizes kukuļiem?
Bezjēdzīga kaisīšana šodien pilnīgi noteikti nenotiek. Katrs grams ir izrēķināts un iekļauts izmaksās.
Tajā tavā laimīgajā zemē PSRS nepiebēra pat tik, cik bija receptē, jo bija nozagts, lai mājās zapti var vārīt vai gurķus skābēt.
Kalpo kas? Pelēkais dīzelis, automāts, folksvāgens? Ja tas, tad sūdīgi.
Ja benzīna Toyota, tad labi.
Šo neviens nedzird. Līdzīgu domu es arī šeit esmu minējis neskaitāmas reizes, bet...
Beigās ir pelēks dīzelis ar automātu, folksvāgens.
Pelēks dīzelis ar automātu, folksvāgens. Tas arī viss, kas jāzin.
Nu nez'. Inženieris nav vadītājs. Inženieris inženierē, respektīvi "Izmantojot zinātņu un matemātikas zināšanas, kā arī izdomu, inženieru uzdevums ir izstrādāt dažādus tehnoloģiskus risinājumus, lai atrisinātu ne tikai tehniskas, bet arī sociālas un ekonomiskas problēmas. Inženieri veido saikni starp zinātnes atklājumiem un to praktisko izmantošanu ikdienas dzīvē". Iespējams, kāds galvenais inženieris pārrauga pārējo inženieru darbu un kāda projekta realizāciju, bet ierindas inženieris dara citātā minētās lietas. Kas pie rakstāmgalda rasējot, kas dabā salāgojot.
Pats strādāju Latvijas mērogiem lielā uzņēmumā un mums inženieris ir faktiski nākamais aiz ceha strādnieka, atslēdznieka vai montiera.
Neba jau nu tiem šoferiem, kas cēla mājas, bija diži lielākas algas kā inženieriem. Viņiem bija iespēja zagt, ko visi arī aktīvi izmantoja. Viena krava uz objektu, otra pa kreisi kaimiņam utt. Zaga kravas, degvielu un visu ko varēja. Tā arī to māju uzcēla, par safenderētajām lietām.
Jā, nu šim apgalvojuma es arī gribētu redzēt faktos balstītu pamatojumu. Ko ta' ražotāji ir pilnīgi muļķi un uz dullo liek tos apkopju intervālus, vai kā? Un ko nozīmē eļļas maiņa pēc vajadzības? Tas ir kā, atskrūvē eļļas korķi, patausta eļļu un secina, ka jāmaina?