Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
krishus 22.05.2008 12:03

Man domāt, ka Maģistr domāja šo: www.e30.lv/...

Kaut gan arī powerī ir daudz infas par šo modeli.

Ir bijuši 3 gab E30, lielākā problēma manuprāt ir rūsa, kautgan cabrio, laikam tas nedraud. Vēl visiem trijiem savējiem pakaļējās atsperes mainīju (lūza), vienam termomufti. Par jumtiem, gan nezināšu neko teikt, ieej powerī, uzjautā- tur tusē pāris cabrio īpašnieki. Vairāk gan nekādas īpašas probzas neatminos. Diezgan vienkārša un lēta (uzturēšanā) mašīnīte.

krishus 20.05.2008 23:00

Stresa nav.... ir msh

krishus 20.05.2008 22:29

nafigators rakstīja:

Ezis2f rakstīja:Ka tas *******t..... ra subars vel nav sapuvis??? ar tadu noskrejienu!!!

Daži arī strādā laikā kad tādi kā tu pļūta internetā un neko vairāk par izrūsējušu 20 gadus vecu golpu nespēj atļauties. Vēl ir jautājumi pediņ?

Man viens čoms, kad brauca uz Īriju, tikpat bravūrīgi izteicās... A tagad astīte kājstarpē ierauta, no bravūrības ne miņas...

Tas tāds viesstrādnieku simptoms, laikam....

krishus 20.05.2008 22:18

msh rakstīja: foto.inbox.lv/...

Palasi šito - noteikti tas pats, tikai latviski un saprotami un par piemēru paņemta reāla kārba, nevis zīmuļdrāzējs

Aga, bet šajā gadījumā plaņetarka vnk maina pārnesumskaitli starp spararatu un p-kārbas primāro vārpstu konstanti, tāpat kā MAZa riteņu reduktorā...

Kā tā plaņetarka tos trīs robus pārslēdz? Parādi!!

krishus 20.05.2008 21:58

Palasies, msh:

en.wikipedia.org/...

mož tādas dumības vairs nerunāsi...

kaut gan maz ticams...

krishus 20.05.2008 21:47

msh rakstīja:

krishus rakstīja:

msh rakstīja:

Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?

Ai ai... Nopērk pirmo mašīnu skrūvēšanai un nezina klasisku ierīču darbības principus

Tavs tomāts sastāv no divām galvenajām daļām - planetārā kārba ar trijiem robiem [un atpakaļrobu] un hidrotransformatora, kurš spēj mainīt pārnesumskaitli 2x [vismaz padumjo ražojuma mašīnām bija 2x ]

Ai, ai , gudriniek, parādi man planetāro pārvadu ar trīs pārnesumiem...

Es tev varu vienīgi piedāvāt ieskanēt aprakstu un shēmu par GAZ-21M tomātu, der? Netā slinkums skatīties un nav arī vajadzība...

Tu maz zini kas ir planetārais pārvads??? Man domāt, ka nē....

Dafaj, dajoš, gribu redzēt to trīs robu plaņetarku!

krishus 20.05.2008 21:25

msh rakstīja:

Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?

Ai ai... Nopērk pirmo mašīnu skrūvēšanai un nezina klasisku ierīču darbības principus

Tavs tomāts sastāv no divām galvenajām daļām - planetārā kārba ar trijiem robiem [un atpakaļrobu] un hidrotransformatora, kurš spēj mainīt pārnesumskaitli 2x [vismaz padumjo ražojuma mašīnām bija 2x ]

Ai, ai , gudriniek, parādi man planetāro pārvadu ar trīs pārnesumiem...

krishus 20.05.2008 19:13

nafigators rakstīja:

krishus rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Arnis76 rakstīja:

Pirmais rakstīja: lielie biznesa klienti ir piesieti tur caur kartēm, grāmatvedību uttt

nereāli ir boikotēt staķiku

Par biznesa klientiem tās ir muļķības. Piem. Neste piedāvā pilnīgi tādu pašu pakalpojumu kā Staķiks, Lukoil arī. Pildies mēnesi, mēneša beigās atnāk rēķins un atskaite par visām kartēm. kas, cik, kur. Tā kā piesaiste staķim ir tikai mīts...

pāpēc tad staķikā stāv rinda?

Lielai daļai pipeļmaizes garšo...

Vai ta tagad arī paši uzpildes automāti izsniedz tās pipeļmaizes? Tur kā - monētiņa jāmet vai ar pēcapmaksu Nu un kā garšīgi?

Pie automātiem gan rindas neesu ievērojis, bet pie letes gan...

Un tik dažos staķikos automāti jau ir, lielākajā daļā vēl vecā sistēma...

krishus 20.05.2008 18:53

Pirmais rakstīja:

Arnis76 rakstīja:

Pirmais rakstīja: lielie biznesa klienti ir piesieti tur caur kartēm, grāmatvedību uttt

nereāli ir boikotēt staķiku

Par biznesa klientiem tās ir muļķības. Piem. Neste piedāvā pilnīgi tādu pašu pakalpojumu kā Staķiks, Lukoil arī. Pildies mēnesi, mēneša beigās atnāk rēķins un atskaite par visām kartēm. kas, cik, kur. Tā kā piesaiste staķim ir tikai mīts...

pāpēc tad staķikā stāv rinda?

Lielai daļai pipeļmaizes garšo...

krishus 20.05.2008 15:50

Crankshaft rakstīja: Tieši tā! Pazīstu vienu šoferi, kurš uz statoil "bočkas" brauc- tā arī teica, ka termināli kravu ņem no tās pašas cisternas, kur Lukoil, Dinaz, Neste... teicās gan, ka ziemā gan esot cita. Tā kā statoilā tie paši Mažeiķi ir, tik ar citām piedevām.

---------------------------------

Labais shoffers ))) Incanti, kaa vinjsh vareetu zinaat, no kuras cisternas vinjsh njem ? Tanktrucku ta pilda nevis pie konkreetaa rezervuaara, bet uz uzpildes rampas, kur jebkuru izdales trubu var savienot ar jebkuru uzglabaashanas tvertni To, ko iisti vinjam lej "bochkaa', zin tikai prechzinji Statoilaa un terminaalaa Dinaz un Lukoil shai kompaanijaa izskataas bik diivaini - vinjiem ir pashiem savas sertificeetas naftas baazes, pashi arii importee degvielu, kaada jeega uz jamo statoil / Neste baazi braukt ...Salduu, "Kurzemes Degvielas" baazee gan jamie ir maniiti.

Ja to pašu trubu, kuru tikko noņēma no Lukiol mašīnas uzreiz pēc tam piesprauž viņa masīnai A, droši vien aiz sienas kāds krānus sgroza, kā vajag... bet ziemā šim jābrauc pie citas rampas... tāds dīvains, ne

krishus 20.05.2008 15:05

Ingaaaaa rakstīja: nu kādus pāris santīmus

stāsta, ka degvielu ieved no Eiropas, un pēc tām Eiropas cenām tad arī peļņa būtu pārs santīmi, bet īstenībā degviela tiek ievesta no krievijas un peļņa tur vairs nav pārs santīmi

Tieši tā! Pazīstu vienu šoferi, kurš uz statoil "bočkas" brauc- tā arī teica, ka termināli kravu ņem no tās pašas cisternas, kur Lukoil, Dinaz, Neste... teicās gan, ka ziemā gan esot cita. Tā kā statoilā tie paši Mažeiķi ir, tik ar citām piedevām.

krishus 20.05.2008 10:13

Centis_Nuudele rakstīja:

Rxx rakstīja: Man ir tāds čuiņiks, ka tur ir kaut kas ieķīlējies

Hidrotransformators...

Man ar liekas, ka velk uz to pusi, un šitas laikam Slavikam blakusgarāzā nebūs pa spēkam. Ved vien uz servisu, tur bija mufta pa valcējumu jāatver un pēc remonta, ja nemaldos, metināja ciet.

Koroče diezgan sarežģīts process.

Es taisīju RAAP (džekiem gan sanāca "dublis-2"- ar pirmo nesanāca), bet uz tās pašas atrilērijas (laikam) ielas esot vēl viens AT serviss.

krishus 19.05.2008 11:54

Redaktors rakstīja:

vmaxer rakstīja: Sho jautajumu es adreseeju pieklajigam elektriibas specialistam!

Esmu pashrocigi pievienojis auto magnetolu un man palika pari viens lieks vads, uz kura ir apzimejums "power antena"

Magits skan, viss ir daudz maz kartibaa, vienigi, ka galigi slikti uztver eeteri, tapec gribetu pameginat pareizi pielikt to pastiprinosho antenu.

Jautajums: kas ar to vadu ir jadara un kur to vadu jastiprina? Ar nosacijumu, ka shii magnetola atrodas nevis ieksh auto, bet gan ieksh koka buru jahtas

vai arii man vel papildus ir kautkur janosper taa jumta antena un tikai tad var kautko realizeet?

Ar to vadu baro antenas motoru, ja tāds ir (tām antenām, kas pie ieslēgšanas izlien no auto).

Motoriņš gan parasti barojas no cita avota, tas vads ir tikai vadībai.

krishus 19.05.2008 11:50

Tas vads (parasti zils) ir automātiskās antenas, vai antenas pastiprinātāja barošānai. Respektīvi, ieslēdzot radio, vadā padodas +12V

krishus 18.05.2008 1:19

Kaspersky rakstīja: Kādā ziņā vislabākais? Vislabāk žilbina pretīmbraucošos?

Labs

+1

krishus 16.05.2008 14:15

Seene rakstīja:

nish rakstīja: Vai kāds nav Latvijā redzējis, dzirdējis par auto pārbūvi uz elektro auto?

Esmu gan redzējis. Mežaparkā joprojām viens RAF braukā

Nu ja domāji to vilcienu, tad vēl 2 gadus atpakaļ tam bija Volgas motors...

krishus 07.05.2008 16:10

krishus rakstīja: Es jau nu tavā vietā paņemtu piekabi un aizvestu.

www.boeckmann.lv/...

krishus 07.05.2008 1:53

Redaktors rakstīja:

Kamikadze rakstīja: nafig caur zviedriju? kas tad tur interesants?

Somijā nav nekā skaista, ko redzēt - tikai ceļš...

+1

Iekš SE tajā virzienā skati toč daudz labāki- kalni, klintis, augsti tilti, u.t.t.

krishus 06.05.2008 1:40

Yetti rakstīja:

kolumbs rakstīja: Azvilkt striķī manuprāt nav tik grūti kā daži raksta...Ja normāli vadītāji nav problēmu. Velkot jāsaprot, ka abi auto ir viens veselums - velkošais ir motors, velkamais - bremzes. Ja tā brauc, nav problēmu.

visu cieņu Tev, bet Tev nav taisnība...

A pamatojums Kapēc nav taisnība?

Principā džeks jau pareizi teica- vilcējs nodrošina laidenu uzsākšānu (pirmo) un regulē ātrumu, a velkamais cenšas noturēt striķi nostieptu (izmantojot bremzes, protams)

Cik pats esu vilcis un ticis vilkts- parasti šitais darbojas gods godam!

krishus 01.05.2008 23:24

Parasti jau gan visa šitā pasākuma iznākums ir atkarīgs no tā, kurš velkamajā pie stūres... Tas kurš velk, nemaz tik daudz iespaidot nevar...

krishus 01.05.2008 18:34

tadsjautues rakstīja:

krishus rakstīja:

Slinkais rakstīja: vai tad treili kaads atceelis C1 kategoriju?

Tas jau atkarībā no pilnas masas, ir arī tādi, kuriem ar B pietiek.

Bet attiecīgai piekabei gan E vajadzēs.

nu jaja bet cik par sutku njem iziireetaaji ?

Stipri šaubos, vai tev kāds izīrēs trali...

Tak paņem piekabi un aizved, dvacārs sutkā, tokš normāla cena.

krishus 01.05.2008 16:47

Slinkais rakstīja: vai tad treili kaads atceelis C1 kategoriju?

Tas jau atkarībā no pilnas masas, ir arī tādi, kuriem ar B pietiek.

Bet attiecīgai piekabei gan E vajadzēs.

krishus 01.05.2008 13:38

mass, tu to pātagu ņemsi? Jau nedēļu vadāju bagažniekā...

check e-mail, tur mans tel.

krishus 01.05.2008 13:28

Es jau nu tavā vietā paņemtu piekabi un aizvestu.

www.boeckmann.lv/...

krishus 30.04.2008 0:11

Seene rakstīja:

krishus rakstīja: Nu, jā... arī privatizēta daudzdzīvokļu nama pagalms ir privāta teritorija...

Izlasi, kas ir servitūts. Tad arī jautājumi atkritīs. Privātīpašums var būt arī publiska teritorija.

A par ko tad es runāju? Ja tā ir SLĒGTA trase, vai poligons- uz priekšu, bet jebkur citur, kur iespējama t/l kustība (csn 34.).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti