msh rakstīja:
krishus rakstīja:
msh rakstīja: Piepīpētājam + pulkstenim un vēlkautkam 15A drošinātajs. Beņķiem papilddrošinātajs - 30A, bet viens beņķis laikam ir jaudīgāks par 15A, jo kaut kāda iemesla dēļ releji un slēdži ir savā starpā savienoti.. Bez tam es nevienam nenovēlētu braukt mašīnā, kurai beņķu apsilde pie gaismām pieslēgta - jeb vai tu gaismas neslēdz?
Ak jā, foresterim uz beņķi iet tikai divi vadi?
Pēc šitā sāku apšaubīt tavas spējas elektrībā ,
Pirms gada ierīkoju savam auto (diesel) filtra apsildi tā- iesaku darīt tāpat:
SLĒDZI nobaroju no aizdedzes atslēgas "1" pozīcijas, bet releju no resnās "+" klemmes drošinātāju panelī. Drošinātājs, protams, 30A un vadu šķērsgriezums 2,5 (slēdzim var arī mazākus)
Tādā veidā tu nodrošini aizsardzību pret to, ka aizmirsīsi izslēgt.
Es sev ieliku slēdzi ar indikatorelampiņu- tā teikt- papildus kontrolei
Ja gribi, vari apšaubīt Manis izmantotie vadi, štekeri un viss pārējais ir oriģinālie [protams] Cita lieta, ka [man] nezināmu iemeslu dēļ visus slēdžus mucai nebaro no vienas vietas, lai arī tiem visiem padod barošanu no aizdedzes. Drošinātāja ligzdiņa arī nāca līdz ar vadiem, bet kāds drošinātajs ieliekams, visos manuāļos figurē
Nav tādas mašīnas, kurai visus slēdžus baro no vienas vietas!
Viss tev ir jāsavelk pašam
Kukainis rakstīja: Nu palasījos te pēdējos coment. un silti iesaku visiem Opeļu lietotājiem ieslēdzot aizdedzi PĀRLIECINĀTIES vai iedegas sarkanā "ģeneratora" lamiņa. Ja tā nedeg, pirms neesat piestartējuši dzinēju, tad tas liecina, kad turpmāko ceļa gabalu jūsu elektrosistēmu baros tikai un vienīgi akumulatoru batereja. ( arī patstāvīgās tuvās gaismas).Lieta tāda, kad ģeneratora ierosmes tinuma ķēdē (virknē, - tiem kas kaut ko jēdz no fizikas) ir ieslēgta šī lampiņa. Nav gaismiņas pirms starta - nebūs arī ierosmes ģeņģerim. Nav ģeņģeim ierosmes - nav strāviņas tīklā un sprieguma relejs nepārslēgs barošanu no A.B. uz ģeneratoru.Tā lūk ir arī manējā Opeļa elektrsistēmā.
Biku papildināšu:
Ari kontrollampiņas panelī mēdz izdegt...