Tu laikam bērnu ratiņiem pirki riepas , nevis autiņam, jo arī Conti tomēr ir no tevis pieminētā krutā (dārga) gala riepām, tā ka nekas vairāk par R13 nesnāks par tevis minēto summu
Master D jau tev uzrakstīja, bet mehāniski varbūt tas ka tas štoks ir nost (šplinte izkritusi/nodilusi) vai arī tā ass kas ieiet turbīnas korpusā ir ieķīlējusi, bet dīvaini ka spiedienu uzrāda normālu , jo kaut kurā brīdī tam būtu jābūt neriktīgam, ja jau uzrāda šo kļūdu!
P.S. chepmen, aplis tātad tur ir tāpat vien uzbūvēts, nevis lai pa viņu nogrieztos pa kreisi?
.
Ir atsķirība vai nogriežas pa kreisi vai brauc pa apli, palūgšu nejaukt , jo tu vispirms uzbrauc uz Krasta ielas no kuras nogriezies pa kreisi uz Maksavas ielu, ja pats ielu nosaukumus nezini tad labāk nesaki! Umņiks
Surrr rakstīja: DM. Tavs pasataisnums ir apsveicams. varbūt izskaidrosi - kā tu brauktu, ja tev vajadzētu pārbraucot slāvu tiltu, nokļūt uz Maskavas ielas un nogriezties pa kreisi?
No Slāvu tilta uz Maskavas ielu var nogriezties tikai pa labi, kreisā pagrieziena tur nav!
Nav jau nekāds brīnums ka daži bavārieši šādus manevrus izveic.
mans vecais standarta 2.0i 150zs e36 izbaaza visus audi 2,6 v6 un pat 2,8v6 a6, nopietnakais konkurents bija emiratu MB s350, kas tikai ar jaudu izkoda talaakaa posmaa;
nu ko laika, kaa saka- ni po adresu obrashaites towarishi; TE ir jamaak braukt., iet klasika loti labi, pat ar e34 m5 3,6i ar 346 lopiem bez neviena ASC, DSC ziemaa, jamak un viss. skaic, ka lielaaka dala pieliek biksinas un izvelas letaakos, vienkaarshakos FWD un priecaajas, bet istenaa piedzina ir RWD vai kvatra, kadu esmu lietojis agrina jauniba uz audi coupe 86.g. 2,2i.
kadi vel jautajumi?
sukjaa visie tie audi, vw uc miskastes fwd, esmu testeejis n-tos auto, labus =auto ceniku no 8-12tkeiro. rezultaata esmu palicis pie bmw e46 2,5i
vadaaamiiba, komforts, cena un dinmika pat dizleiem- tas ir tikai bmw. katra nianse atstradaata, salons utt un autini ir ar raksturu, tur ir personiba, nevis peleciiba, vienlidziba kaa vairaakumaa... nu :hvz: delo twajo, bet man pat visas sievietes ir teikushas, nezinoot, ka tur bmw,ww vai audi vai utt- kam taas taads drift bija, kam actinas tadas- angel eyes utt bljaaviens! autins ir ar seju, nevis shrots, tautas auto utt.
btw, es neatbildu par loshiem, letaam peronibaam no rajoniem,kas aprijushies, ar nokautiem bmw e30 vai e36 izaalejaas un notreic cilvekus, brauc pa gravjiem...
es runaju par kartigiem viriem un tiem, kas redz istaas vertiibas autinos...es neesmu tik bagaats, lai pirktu shrotus un liktu iekssaa un blameetos cilvekus viduuu
Kārtīgais vīrs , palasi savus tekstus, tā runā tikai kurus pats pieminēji.
Ar ko tas tavs bavāriets ir savādāks no citām "pelēcībām" ar "eņģeļa acīm" apbūra , ar apziņu ka tu sēdi iekš BMW, nu gan joku pēteris.
Atspringsti, bija te vēl viens BMW dzinēju slavinātājs, cik tad to BMW ir ar tiem "best of the rest" dzinējiem 5%, pārējie- tās pašas pelēcības.
kolumbs rakstīja: Vispār ja pats taisi auto - iegādājies atttiecīgu manuāli. Latvijā ir pieejams AStras manuālis ar visām bildēm krievu valodā. Lasījis gan neesmu un pēc tā kaut ko taisījis pēc apraksta. Man tā grāmata smukumam stāv Parasti servisā tika veikli cauri....
Termostata maiņa pagājušajā ziemā man izmaksāja 10-15LVL. Nav lustes pašam čakarēties....
Kāpēc jāpērk, redz pajautā iAuto, te visu veči uz paplātītes iedos, bet ja nē tad nolamās ka vieni lohi te ganās, kas neko nejēdz no autiņiem!
valdiuss rakstīja: bet kaa ar personiigo pieredzi?
nah kropljot masiinu....
ja trasei, tad tas veel ir saprotami, ja ekonomijai, tad arii....
citaadi sanaak, ka ielas masiinu izkjeemo, sajaaj, un tad iesmeeree kaadam ôpim, kursh raudaadams ar vinju njemas...kaa mans kaimins...
Tu maz saprati ko uzrakstīji Kas, ko kropļo? Tavā izpratnē jebkura jaudīgāka par 100Zs auto ir kroplis. Tad pēc tevis Hyundai Getz raud
Par tēmu- nezinu par autiņiem bez turbīnām, bet ar turbīnu (arī dīzelis) tam cēlienam būtu jābut 25-45 Zs un kādiem 50-80Nm, kas ir pietiekami ievērojami! Degvielas patēriņš tev pieaugs pirmajā brīdi, jo vēlēsies izbaudīt to ko esi ieguvis, bet pēc tam tas būs tai pašā līmeni vai pat mazāks!
Daniels_Reebuss rakstīja: piezvanīju cilvēkam,kurš tiešām rubī fišku par visām šitaam lietām. Viņš lika pateikt,ka jūs esat lohotroni un neko neapjēdzat no dzinējiem,temperatūrām un tādām lietām. Pats viņš braukā ar jauniem BMW, nekad neko nekur nav dzesējis un netaisās to darīt. Un nekur tas nav noteikts.
Hesus-tu vari 20s-1 min dzesēt,neksa tur neatdzisiis pa 30 sek. tas viss ir fufelis. Leksuss ir amerikāņiem domāts,lai atšūtos,tā uzraksta ,i viss.
Ā, vēl šis ieteica jums braucot un apstājoties stāvvietās meklēt speciālās turbīnu dzesētavas :
Kolēģiem laikam attiecīgi arī ripuļi R16, R17, tāpēc arī cenas tādas